Email predlošci za popust

Dobro izvršene kampanje popusta privlače nove klijente, povećavaju vjernost postojećih i povećavaju profit. Skoro da nema posla, B2B ili B2C, koji povremeno ne nudi popust na svoje proizvode i usluge. Većina poduzeća nudi popuste jer im pomažu prodati robu koja je izvan sezone, podići profit i u isto vrijeme poboljšati zadovoljstvo korisnika. Mislim, tko ne voli zgrabiti nešto što već odavno želi, i to po nižoj cijeni?

Ticket-example-discount-code-offer

Međutim, nekad jednostavno popusti nisu dostupni i to je nezgodno. Pregovori oko popusta su izazovni i za klijente koji traže popust, kao i za timove prodaje/korisničke usluge koji trebaju zadovoljiti očekivanja klijenata bez uništavanja profita poduzeća.

U ovom članku ćemo raspravljati o:

  1. Što poduzeća trebaju uzeti u razmatranje prije ponude popusta.
  2. Što je email za popust i zašto je bitan.
  3. Kako napisati vlastiti email za popust.
  4. Predlošci emaila za popust.
  5. Savjeti za potrošače koji traže popust.
  6. Email predlošci za traženje popusta
  7. Savjeti za poduzeća koja trebaju odgovoriti na zahtjev za popust.
  8. Email predlošci za odgovor na zahtjev za popustom.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

O čemu razmisliti prije davanja popusta:

Ovisno o stadiju vašeg poduzeća, broju klijenata koje imate, vrsti proizvoda koji nudite i vašoj strategiji cijena – -popusti mogu biti veliki izvor povrata ulaganja ili kreirati gubitke koji će se negativno odraziti na vaš saldo. Ovo su neke od najvažnijih stvari koje morate promisliti prije nuđenja ikakvog popusta:

Procijenite svoje profitne marže

Iako popust od 50% na određene artikle djeluje atraktivno, morate biti sigurni da uvijek imate profitabilnu maržu ili ćete gubiti novac nudeći popust. Bacite sve na papir prije lansiranja ikakve kampanje popusta kako bi mogli odrediti što možete priuštiti da ponudite svojim kupcima, a da i dalje zarađujete pri svakoj prodaji.

Procijenite svoje profitne marže - App - Uploads - 2021 - 05 - Profit Margin Formula.jpeg
Image courtesy of EDUCBA

Uzmite u obzir veće troškove akvizicije klijenata

Nuđenje popusta može biti siguran način za privlačenje novih klijenata. Međutim, također će utjecati na vaš standardni trošak akvizicije klijenata. Kako bi dobili maksimalnu vrijednost od svoje kampanje popusta, osigurajte konverziju novih klijenata u vjerne kupce njegovanjem vaše veze s njima. To će povećati njihovu životnu vrijednost i opravdati visoki trošak akvizicije klijenata.

Uzmite u obzir veće troškove akvizicije klijenata - App - Uploads - 2021 - 05 - 1564082922 770 D2C Brands Are Driving Up Customer Acquisition Costs %E2%80%93 And.png
Image courtesy of Top News In World

Osigurajte da vaši popusti privlače vašu ciljanu publiku

Prije početka ikakve prodajne kampanje za privlačenje novih klijenata, razmislite hoće li vaši popusti zapravo privući vrstu klijenata koje želite. Zapamtite da će veliki popusti privući lovce na popuste, što znači da se vaši novi kupci neće dugoročno pretvoriti u trajne klijente.

Čuvajte se mogućeg negativnog utjecaja na vaš brend

Dok prodajni popusti mogu biti efikasno sredstvo za prikupljanje brzog prihoda, budite sigurni da ste pomno razmotrili sve rizike i potencijalne zamke. Potrošači se brzo naviknu na smanjenu cijenu i puno ih se neće zadržati kada se vaše cijene vrate na normalnu razinu ili povećaju. Uostalom, popusti mogu projektirati vlastiti nedostatak povjerenja u brend i ustanoviti nižu pretpostavljenu vrijednost vašeg proizvoda.

Razmotrite davanje popusta određenoj grupi klijenata

Nuđenje popusta svima može biti ogroman rizik vašoj sveukupnoj profitnoj margini. Razmislite o nuđenju ekskluzivnih popusta određenim korisničkim grupama (studentima, radnicima zdravstva, vojsci i slično). Tako možete iskoristiti popuste i povećati svoju bazu klijenata bez smanjivanja svoje marže ili umanjivanja vrijednosti brenda.

Razmotrite davanje popusta određenoj grupi klijenata - App - Uploads - 2021 - 05 - Topshop Discount.jpeg

Razmislite kako ćete predstaviti vrijednost proizvoda jednom kada popust završi

Iako vaši marketinški napori teže uvjeravanju klijenata i mogućih klijenata da vaš proizvod pomaže i poboljšava njihov život – popusti često potkopavaju vrijednost vašeg proizvoda. Zato trebate razmisliti o tome kako predstaviti vrijednost svog proizvoda i zadržati kupce jednom kada je popust završio.

“Apple je brend izgrađen na novosti i hitnosti, tako da iako njihovi proizvodi nikad nisu na popustu, možete dobiti popust na vraćanje starog proizvoda ili nadogradnju, što održava vjernost klijenata”

Erin Sykes, strateg za prodaju i maloprodaju

Što je email s ponudom popusta? Zašto je važan za vaše poslovanje?

Kao što samo ime kaže, email s ponudom popusta se koristi za informiranje klijenata o posebnom popustu. Može biti općeniti popust na sve artikle u vašoj trgovini, kao i kupon ili kod za popust koji je dostupan na naplati. Nuđenje popusta je uobičajena praksa koju koriste sva poduzeća jer donosi stvarne rezultate. Imamo hrpu statistika koje podržavaju ovu izjavu:

  • Ogromna većina klijenata (93%) koristi kodove za popust tijekom cijele godine.
  • Kada im je postavljeno pitanje za prethodni tjedan, 60% potrošača je tvrdilo da su iskoristili kod za popust tada.
  • Tri četvrtine svih klijenata tvrdi da namjerno pregledaju ulaznu poštu u potrazi za kodovima za popust.

Zanimljivo je da postoji neuropsihološko istraživanje koje dokazuje da kuponi čine klijente sretnijima. Istraživanje s Claremont Graduate University je pokazalo da primanje vaučera s 10% popusta može povećati razinu oksitocina i do 38%. Sudionici koji su dobili kupone su se osjećali 11% sretnije i opuštenije.

Dakle, kako implementirati kodove za popust u svoju marketinšku strategiju? Najlakši način je putem email kampanja.

Što je email s ponudom popusta? Zašto je važan za vaše poslovanje? - App - Uploads - 2020 - 06 - Teavana Discount Email.jpeg

Savjeti za pisanje efikasnih emailova s ponudom popusta

Početak od nule može biti zamoran i frustrirajući. Kako bi vam pomogli, kreirali smo listu savjeta koje možete imati na umu kada pišete emailove s ponudom popusta. Ako vam se još ne da pisati vlastite emailove za popust, idite dalje te kopirajte i zalijepite naše već spremne email predloške za ponudu popusta.

  • Izaberite pravi ton:Ako sve vaše poruke imaju formalan ton, vaši klijenti će se iznenaditi (možda i uvrijediti) ako iznenada dobiju opušteniju poruku.

  • Budite sažeti: Pređite na stvar brzo. Vaši klijenti imaju ograničen raspon pažnje i njihovo vrijeme je dragocjeno. Efikasan email treba biti lak za pregledati i pronaći glavnu informaciju (ponuda/kod za popust).

  • Fokusirajte se na vrijednost: Neka vaš email bude fokusiran na vrijednost koju pružate korisniku – a to je kod za popust.

  • Iskoristite hitnost: Uključite rok trajanja ponude. To će pobuditi osjećaj hitnosti i ohrabriti vaše klijente na brzu akciju.

Savjeti za pisanje efikasnih emailova s ponudom popusta - App - Uploads - 2020 - 06 - Copy Of Liveagent Material Inside Ticket.png
Automate your discount emails by creating LiveAgent email templates

Email predlošci ponude popusta

Formalni email s ponudom popusta

Ideje za naslov:

  1. X% manje – pronađite svoj kod za popust unutra
  2. Posebna ponuda: X% manje

Hello [name],

Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]

Ležerni email s ponudom popusta

Ideje za naslov:

  1. Ne propustite vaših X% manje!
  2. X% manje – kod za popust unutra!

Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]

Industrijski određen email predložak za ponudu popusta

eCommerce email popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje na sve artikle!
  2. Samo danas: X% manje na sve artikle!
  3. X% manje za vaše omiljene [proizvodi]

Hi [name],

It’s a great time for shopping!

[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!

Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!

Just use the discount code below at checkout:

[code]

Happy shopping,
[company name]

SaaS (softver kao usluga) email popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje za sve pretplate!
  2. Dobijte X% manje na sve planove!

Hi [name],

Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:

[code]

Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!

Best,
[employee name, company]

Različite vrste email predložaka za ponudu popusta

Email s kodom za općeniti popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje na sve!
  2. X% manje – uzmite svoj kod za popust
  3. Posebni kod za popust: X% manje!

Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Kod za popust nakon pretplate na novosti

Ideje za naslov:

  1. Dobrodošli! Imamo vaš kod za popust:
  2. Dobrodošli u naše novosti + bonus…
  3. Novosti + poseban popust!

Hello [name],

Welcome to the [company name] newsletter!

To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:

[code]

Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!

Talk to you soon,
[company name] team

Email s vremenski ograničenom ponudom

Ideje za naslov:

  1. X% manje – vremenski ograničena ponuda!
  2. X% manje, samo ovaj tjedan!
  3. Ograničena ponuda: uzmite X% manje!

Hi [name],

Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!

Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:

[code]

Enjoy!
[company name] Team

Kako zatražiti popust: 10 savjeta za potrošače

Može biti hrpa razloga zašto trebate ili želite nižu cijenu od ponuđene. Uostalom, svatko voli potencijalnu uštedu i dobar osjećaj nakon cjenkanja. Češće nego mislite možete zatražiti posebnu cijenu za skoro sve i dobiti je. Samo trebate znati kako pitati. Idemo pogledati par savjeta koji vam mogu pomoći dobiti snižene cijene od dobavljača, prodavača i pružatelja usluga.

  1. Istražite. Malo online istraživanja uvijek pomaže prije cjenkanja. Dat će vam bolje razumijevanje onoga što želite, što konkurencija trenutno nudi, koja bi bila razumna cijena i što možete iskoristiti za uvjeravanje prodavača/dobavljača da vam da sniženu cijenu.

  1. Znajte kada pitati: Zapamtite da postoji određeno vrijeme – na primjer kraj dana, kraj mjeseca, kraj fiskalne godine ili nakon praznika – kada imate veću šansu za popust jer su prodavači skloni davati popuste u zadnjoj minuti kako bi ostvarili svoje ciljeve prodaje.

Kako zatražiti popust: 10 savjeta za potrošače - App - Uploads - 2021 - 05 - End Year Sale.jpeg
  1. Pitajte prava pitanja: Kada pregovarate o popustu, određene fraze i pitanja vam mogu pomoći postići određeni cilj. Neki od primjera su: “Moj budžet je samo X” i “Dat ću vam X novca odmah i riješena stvar” ili “Zar ne možete ponuditi nešto bolje?”

  1. Razgovarajte s pravom osobom: Nema smisla pregovarati s nekim tko ne može odobriti popust. Ako saznate da vam osoba s kojom razgovarate ne može ponuditi sniženu cijenu, obratite se onome tko može, na primjer upravitelju.

  1. Dajte im jak razlog: Ovo radi odlično kada su u pitanju B2B i SaaS poduzeća. Umjesto jednostavnog traženja popusta, možete ponuditi nešto zauzvrat, na primjer pisanje recenzije, pružanje referral poveznice ili volju da prikažete svoje poslovanje kao studiju slučaja.

Kako zatražiti popust: 10 savjeta za potrošače - App - Uploads - 2021 - 05 - Review Discount.png
  1. Iskoristite prednosti ranog plaćanja: U mnogim industrijama je davanje popusta na raniju uplatu standardna praksa. Dobavljači mogu biti ranije plaćeni što ubrzava protok novca i smanjuje rizik od kašnjenja plaćanja ili neplaćanja. Zato je ponuda ranijeg plaćanja odličan način za dobiti popust.

  1. Spomenite da konkurencija ima nižu cijenu: Ne bojte se istaknuti niže cijene konkurencije. Dosta kompanija je stvarno voljno dati popust ako možete dokazati da njihova konkurencija ima nižu cijenu. Malo prethodno istraživanje će vam reći jesu li cijene prodavača razumne.

Kako zatražiti popust: 10 savjeta za potrošače - App - Uploads - 2021 - 05 - Dicks Price Match.png
DICK’S Sporting Goods price match statement
  1. Ciljajte dodatne pogodnosti: Ako ne možete dobiti željeni popust, razmislite o pogodnostima koje vam prodavač može ponuditi relativno bezbolno umjesto toga – besplatna dostava, besplatna instalacija, besplatna nadogradnja i slično. Vrlo često su poduzeća spremna ponuditi te pogodnosti jer su jeftinije od spuštanja cijene a čine klijente sretnima.

  1. Budite uljudni: Nastojte imati pristojan i pozitivan pristup pun poštivanja tijekom procesa cjenkanja. Nitko ne želi pomoći nepristojnoj i napornoj osobi, ali većina prodavača će htjeti pomoći pristojnoj, prijateljskoj osobi na koji god način mogu.

  1. Budite spremni otići: Nemojte se bojati otići ako ne dobijete cijenu koju ste željeli. Pošto je obično skuplje privući nove klijente, kompanije mogu biti voljne napraviti taj dodatni korak za zadržavanje postojećeg klijenta, pogotovo ako shvate da će otići.

Nagrade

Happy customers are the best customers

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

View more

Bedževi

Email predlošci zahtjeva za popust za klijente

Kada je u pitanju zahtjev za popust od poduzeća bilo kao potencijalni ili vjerni klijent, postoje dvije ključne stvari koje trebate zapamtiti: imati uljudan, pozitivan i profesionalan ton i pružiti dobro objašnjenje zašto ne možete priuštiti navedenu cijenu /ili zašto vjerujete da bi prihvaćanje vašeg zahtjeva za popust bilo dobro za obje strane). Imamo par primjera predložaka zahtjeva za popust koje možete iskoristiti:

Email s upitom za općeniti popust


Hello [NAME],
This is [YOUR NAME] from [COMPANY NAME].
We are seriously considering purchasing your product as we believe it’s the perfect solution for our company! But we’re a small business just starting out and right now there’s no way we can afford your pricing. Any chance you could give us a discount?
Looking forward to your thoughts on this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Zahtjev za općeniti popust


Dear [NAME],
We are happy to be your loyal customer for the last 5 years and during this time we have always been pleased with the quality of [PRODUCT/ SERVICE] you supply and the level of customer service you provide.
Nonetheless, as our firms have done business together for so many years, and since we are currently experiencing certain financial difficulties, we would like to request a discount on future orders.
Looking forward to hearing your positive response. Thank you in advance.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Zahtjev za određeni popust


Dear [NAME],
The past two years saw a marked increase in our purchases of your products. Besides, if you check our account, you will find that we have always been prompt in our payments.
In view of this would like to ask you for an additional 5% discount. With a better discount we are sure that we can increase our business volume even more – and that, we believe, is something beneficial to both of us.
We hope to hear from you soon regarding this proposal. If it is acceptable to you, please inform us soon as we are planning to place our next order by the end of the week.
Thank you,
[YOUR SIGNATURE]

Savjeti za odgovaranje na zahtjeve klijenata za popust

Nije važno koje proizvode ili usluge nudite, vjerojatno ćete naići na potencijalne ili postojeće klijente koji traže popust koji niste planirali dati. Međutim, ako se odmah složite s davanjem popusta, to označava da vaš proizvod/cijena nije vrijedan cijene koju tražite i započinje vezu s klijentima na pogrešnoj osnovi. Imamo par savjeta kako uspješno ispregovarati zahtjeve za popust kako bi odgovorili na profesionalan način i obje strane bile zadovoljne.

  • Pitajte potencijalnog kupca zašto mu je problem platiti traženu cijenu kako bi saznali traži li on popust kao dio pregovaračke strategije ili stvarno ne može priuštiti proizvod.
  • Prihvatite zahtjev ali odmaknite razgovor dalje od cijene objašnjavanjem kako vaš proizvod/usluga nudi više vrijednosti u odnosu na konkurenciju i naglasite prednosti vašeg proizvoda.
  • Odbijte zahtjev za popustom ali povećajte vrijednost dogovora pružanjem dodatnih pogodnosti u sklopu cijene (besplatni addoni, produženo jamstvo, besplatan trening i slično).
  • Složite se s popustom ali uz promjenu uvjeta dogovora (kao veća narudžba, promjena opsega narudžbe, produženje ugovora i slično).
  • Pristanite pružiti popust samo ako dobijete očitu prednost zauzvrat (duži ugovor, veća isplata, studija slučaja, referrali, recenzija i slično)
  • Ako se pripremate ponuditi popust, pitajte koliki bi popust bio prikladan i onda vidite je li zahtjev razuman i prihvatljiv za vaše poduzeće.
  • Ako ne možete zadovoljiti zahtjev klijenta i ne možete ponuditi popust, objasnite zašto je cijena opravdana i zašto je to politika vaše kompanije.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Zahtjevi za popust – email predlošci odgovora

Iskoristite sljedeće email predloške kao vodič kad god trebate odgovoriti klijentima koji traže popust

Pregovori o zahtjevu za popust #1


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate you asking about discounted pricing. Can I ask why you’re seeking a discount? I’d love to learn a little more about your budget and understand if I can explain the value of our solution further.
We could schedule a quick call this week, if you’d like. Feel free to book some time on my calendar here: [calendar link]
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Pregovori o zahtjevu za popust #2


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate your question. Before we talk about discounting, I’d love to find out a little more about the pain points and priorities of your company to ensure I can make the best recommendation on how we can help.
Would you be open for a quick call next week? Let me know when you’re available.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Odbijanje zahtjeva za popust #1


Hi [PROSPECT NAME],
Thank you for contacting us. I appreciate your interest in our product, but unfortunately we won’t be able to give you that discount. I understand your position, but our priority is being valuable. It wouldn’t be fair to offer you a discount while the rest of our users pay full price.
If you ever change your mind, we’d love to have you as a customer. Until then, I can recommend you a few affordable alternatives. Please let me know if you’d like that.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Odbijanje zahtjeva za popust #2


Hi [NAME],
Thank you for contacting us! I am very sorry, but we won’t be able to honor your discount request. Unfortunately, our promo ended over a month ago, so the 50% off coupon code you provided has already expired and is no longer active in our system. Our coupons are typically valid for 30 days after they are issued.
However, you can find our future promotions on our website at [link]. You are also welcome to join our mailing list to receive latest deals and special offers. Please, let me know if you would like me to add your email to our list.
Best regards,[YOUR SIGNATURE]

Prihvaćanje zahtjeva za popust #1


Hi [NAME],
We appreciate your request and we perfectly understand your need to save a little money in this economy.
Since you’ve been our customer for almost two years by now, we’re willing to offer you an additional 10% discount on your annual subscription in exchange for a case study that will be published on our website and show how your business benefits from using our product.
Please let us know if that works for you. Thank you!
Best,[YOUR SIGNATURE]

Prihvaćanje zahtjeva za popust #2


Hello [NAME],
We appreciate your request and your interest in using our service. After having discussed with my colleagues, we decided that we could provide you with a 15% discont, if you agree to pay a year’s worth upfront.
Does it sound like something you would be willing to do? Looking forward to your response.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Frequently asked questions

Trebam li slati ponudu popusta svim mojim kontaktima?

Zavisi o vašoj sveukupnoj strategiji. Možete ili poslati ponudu popusta svim klijentima ili ekskluzivnoj grupi kao što su neangažirani potencijalni klijenti. Ako se odlučite na ovo zadnje, potrudite se da kontakti koji nisu uključeni u ponudu to i ne saznaju.

Trebam li informirati primatelje ponude popusta o točnom iznosu smanjenja cijene proizvoda/usluge?

Obično kompanije informiraju potencijalne klijente o količini popusta koristeći postotke ili cijenu prije i poslije. Također možete dodati poveznicu na svoj cjenik i pružiti sve bitne informacije tamo. Uložite nešto vremena u A/B testove slanjem dva različita emaila istoj grupi klijenata i provjerite koji je proizveo bolje rezultate.

Što je bolje, jednostavan email ili vizualno privlačna poruka?

Predlošci za email popusta su usmjereni na privlačenje pažnje i uvjeravanje primatelja da poduzme određenu akciju. Zato će slanje dobro dizajniranog, vizualno privlačnog emaila vjerojatno polučiti bolje rezultate nego obična tekstualna poruka. Ako pretražite “email za popust”, naći ćete puno primjeraka i svi će biti u jarkim bojama i sjajni s velikim popustima. Najbolje je slijediti taj uzorak.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo