Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email predlošci za popust

Dobro izvršene kampanje popusta privlače nove klijente, povećavaju vjernost postojećih i povećavaju profit. Skoro da nema posla, B2B ili B2C, koji povremeno ne nudi popust na svoje proizvode i usluge. Većina poduzeća nudi popuste jer im pomažu prodati robu koja je izvan sezone, podići profit i u isto vrijeme poboljšati zadovoljstvo korisnika. Mislim, tko ne voli zgrabiti nešto što već odavno želi, i to po nižoj cijeni?

Ticket-example-discount-code-offer

Međutim, nekad jednostavno popusti nisu dostupni i to je nezgodno. Pregovori oko popusta su izazovni i za klijente koji traže popust, kao i za timove prodaje/korisničke usluge koji trebaju zadovoljiti očekivanja klijenata bez uništavanja profita poduzeća.

U ovom članku ćemo raspravljati o:

  1. Što poduzeća trebaju uzeti u razmatranje prije ponude popusta.
  2. Što je email za popust i zašto je bitan.
  3. Kako napisati vlastiti email za popust.
  4. Predlošci emaila za popust.
  5. Savjeti za potrošače koji traže popust.
  6. Email predlošci za traženje popusta
  7. Savjeti za poduzeća koja trebaju odgovoriti na zahtjev za popust.
  8. Email predlošci za odgovor na zahtjev za popustom.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Try LiveAgent

O čemu razmisliti prije davanja popusta:

Ovisno o stadiju vašeg poduzeća, broju klijenata koje imate, vrsti proizvoda koji nudite i vašoj strategiji cijena – -popusti mogu biti veliki izvor povrata ulaganja ili kreirati gubitke koji će se negativno odraziti na vaš saldo. Ovo su neke od najvažnijih stvari koje morate promisliti prije nuđenja ikakvog popusta:

Procijenite svoje profitne marže

Iako popust od 50% na određene artikle djeluje atraktivno, morate biti sigurni da uvijek imate profitabilnu maržu ili ćete gubiti novac nudeći popust. Bacite sve na papir prije lansiranja ikakve kampanje popusta kako bi mogli odrediti što možete priuštiti da ponudite svojim kupcima, a da i dalje zarađujete pri svakoj prodaji.

Email predlošci za popust
Image courtesy of EDUCBA

Uzmite u obzir veće troškove akvizicije klijenata

Nuđenje popusta može biti siguran način za privlačenje novih klijenata. Međutim, također će utjecati na vaš standardni trošak akvizicije klijenata. Kako bi dobili maksimalnu vrijednost od svoje kampanje popusta, osigurajte konverziju novih klijenata u vjerne kupce njegovanjem vaše veze s njima. To će povećati njihovu životnu vrijednost i opravdati visoki trošak akvizicije klijenata.

Email predlošci za popust
Image courtesy of Top News In World

Osigurajte da vaši popusti privlače vašu ciljanu publiku

Prije početka ikakve prodajne kampanje za privlačenje novih klijenata, razmislite hoće li vaši popusti zapravo privući vrstu klijenata koje želite. Zapamtite da će veliki popusti privući lovce na popuste, što znači da se vaši novi kupci neće dugoročno pretvoriti u trajne klijente.

Čuvajte se mogućeg negativnog utjecaja na vaš brend

Dok prodajni popusti mogu biti efikasno sredstvo za prikupljanje brzog prihoda, budite sigurni da ste pomno razmotrili sve rizike i potencijalne zamke. Potrošači se brzo naviknu na smanjenu cijenu i puno ih se neće zadržati kada se vaše cijene vrate na normalnu razinu ili povećaju. Uostalom, popusti mogu projektirati vlastiti nedostatak povjerenja u brend i ustanoviti nižu pretpostavljenu vrijednost vašeg proizvoda.

Razmotrite davanje popusta određenoj grupi klijenata

Nuđenje popusta svima može biti ogroman rizik vašoj sveukupnoj profitnoj margini. Razmislite o nuđenju ekskluzivnih popusta određenim korisničkim grupama (studentima, radnicima zdravstva, vojsci i slično). Tako možete iskoristiti popuste i povećati svoju bazu klijenata bez smanjivanja svoje marže ili umanjivanja vrijednosti brenda.

Email predlošci za popust

Razmislite kako ćete predstaviti vrijednost proizvoda jednom kada popust završi

Iako vaši marketinški napori teže uvjeravanju klijenata i mogućih klijenata da vaš proizvod pomaže i poboljšava njihov život – popusti često potkopavaju vrijednost vašeg proizvoda. Zato trebate razmisliti o tome kako predstaviti vrijednost svog proizvoda i zadržati kupce jednom kada je popust završio.

“Apple je brend izgrađen na novosti i hitnosti, tako da iako njihovi proizvodi nikad nisu na popustu, možete dobiti popust na vraćanje starog proizvoda ili nadogradnju, što održava vjernost klijenata”

Erin Sykes, strateg za prodaju i maloprodaju

Što je email s ponudom popusta? Zašto je važan za vaše poslovanje?

Kao što samo ime kaže, email s ponudom popusta se koristi za informiranje klijenata o posebnom popustu. Može biti općeniti popust na sve artikle u vašoj trgovini, kao i kupon ili kod za popust koji je dostupan na naplati. Nuđenje popusta je uobičajena praksa koju koriste sva poduzeća jer donosi stvarne rezultate. Imamo hrpu statistika koje podržavaju ovu izjavu:

  • Ogromna većina klijenata (93%) koristi kodove za popust tijekom cijele godine.
  • Kada im je postavljeno pitanje za prethodni tjedan, 60% potrošača je tvrdilo da su iskoristili kod za popust tada.
  • Tri četvrtine svih klijenata tvrdi da namjerno pregledaju ulaznu poštu u potrazi za kodovima za popust.

Zanimljivo je da postoji neuropsihološko istraživanje koje dokazuje da kuponi čine klijente sretnijima. Istraživanje s Claremont Graduate University je pokazalo da primanje vaučera s 10% popusta može povećati razinu oksitocina i do 38%. Sudionici koji su dobili kupone su se osjećali 11% sretnije i opuštenije.

Dakle, kako implementirati kodove za popust u svoju marketinšku strategiju? Najlakši način je putem email kampanja.

Email predlošci za popust

Savjeti za pisanje efikasnih emailova s ponudom popusta

Početak od nule može biti zamoran i frustrirajući. Kako bi vam pomogli, kreirali smo listu savjeta koje možete imati na umu kada pišete emailove s ponudom popusta. Ako vam se još ne da pisati vlastite emailove za popust, idite dalje te kopirajte i zalijepite naše već spremne email predloške za ponudu popusta.

  • Izaberite pravi ton:Ako sve vaše poruke imaju formalan ton, vaši klijenti će se iznenaditi (možda i uvrijediti) ako iznenada dobiju opušteniju poruku.
  • Budite sažeti: Pređite na stvar brzo. Vaši klijenti imaju ograničen raspon pažnje i njihovo vrijeme je dragocjeno. Efikasan email treba biti lak za pregledati i pronaći glavnu informaciju (ponuda/kod za popust).
  • Fokusirajte se na vrijednost: Neka vaš email bude fokusiran na vrijednost koju pružate korisniku – a to je kod za popust.
  • Iskoristite hitnost: Uključite rok trajanja ponude. To će pobuditi osjećaj hitnosti i ohrabriti vaše klijente na brzu akciju.
Email predlošci za popust
Automate your discount emails by creating LiveAgent email templates

Email predlošci ponude popusta

Formalni email s ponudom popusta

Ideje za naslov:

  1. X% manje – pronađite svoj kod za popust unutra
  2. Posebna ponuda: X% manje

Ležerni email s ponudom popusta

Ideje za naslov:

  1. Ne propustite vaših X% manje!
  2. X% manje – kod za popust unutra!

Industrijski određen email predložak za ponudu popusta

eCommerce email popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje na sve artikle!
  2. Samo danas: X% manje na sve artikle!
  3. X% manje za vaše omiljene [proizvodi]

SaaS (softver kao usluga) email popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje za sve pretplate!
  2. Dobijte X% manje na sve planove!

Različite vrste email predložaka za ponudu popusta

Email s kodom za općeniti popust

Ideje za naslov:

  1. X% manje na sve!
  2. X% manje – uzmite svoj kod za popust
  3. Posebni kod za popust: X% manje!

Kod za popust nakon pretplate na novosti

Ideje za naslov:

  1. Dobrodošli! Imamo vaš kod za popust:
  2. Dobrodošli u naše novosti + bonus
  3. Novosti + poseban popust

Email s vremenski ograničenom ponudom

Ideje za naslov:

  1. X% manje – vremenski ograničena ponuda!
  2. X% manje, samo ovaj tjedan!
  3. Ograničena ponuda: uzmite X% manje!

Kako zatražiti popust: 10 savjeta za potrošače 

Može biti hrpa razloga zašto trebate ili želite nižu cijenu od ponuđene. Uostalom, svatko voli potencijalnu uštedu i dobar osjećaj nakon cjenkanja. Češće nego mislite možete zatražiti posebnu cijenu za skoro sve i dobiti je. Samo trebate znati kako pitati. Idemo pogledati par savjeta koji vam mogu pomoći dobiti snižene cijene od dobavljača, prodavača i pružatelja usluga.

  1. Istražite. Malo online istraživanja uvijek pomaže prije cjenkanja. Dat će vam bolje razumijevanje onoga što želite, što konkurencija trenutno nudi, koja bi bila razumna cijena i što možete iskoristiti za uvjeravanje prodavača/dobavljača da vam da sniženu cijenu.
  1. Znajte kada pitati: Zapamtite da postoji određeno vrijeme – na primjer kraj dana, kraj mjeseca, kraj fiskalne godine ili nakon praznika – kada imate veću šansu za popust jer su prodavači skloni davati popuste u zadnjoj minuti kako bi ostvarili svoje ciljeve prodaje.
Email predlošci za popust
  1. Pitajte prava pitanja: Kada pregovarate o popustu, određene fraze i pitanja vam mogu pomoći postići određeni cilj. Neki od primjera su: “Moj budžet je samo X” i “Dat ću vam X novca odmah i riješena stvar” ili “Zar ne možete ponuditi nešto bolje?”
  1. Razgovarajte s pravom osobom: Nema smisla pregovarati s nekim tko ne može odobriti popust. Ako saznate da vam osoba s kojom razgovarate ne može ponuditi sniženu cijenu, obratite se onome tko može, na primjer upravitelju.
  1. Dajte im jak razlog: Ovo radi odlično kada su u pitanju B2B i SaaS poduzeća. Umjesto jednostavnog traženja popusta, možete ponuditi nešto zauzvrat, na primjer pisanje recenzije, pružanje referral poveznice ili volju da prikažete svoje poslovanje kao studiju slučaja.
Email predlošci za popust
  1. Iskoristite prednosti ranog plaćanja: U mnogim industrijama je davanje popusta na raniju uplatu standardna praksa. Dobavljači mogu biti ranije plaćeni što ubrzava protok novca i smanjuje rizik od kašnjenja plaćanja ili neplaćanja. Zato je ponuda ranijeg plaćanja odličan način za dobiti popust.
  1. Spomenite da konkurencija ima nižu cijenu: Ne bojte se istaknuti niže cijene konkurencije. Dosta kompanija je stvarno voljno dati popust ako možete dokazati da njihova konkurencija ima nižu cijenu. Malo prethodno istraživanje će vam reći jesu li cijene prodavača razumne.
Email predlošci za popust
DICK’S Sporting Goods price match statement
  1. Ciljajte dodatne pogodnosti: Ako ne možete dobiti željeni popust, razmislite o pogodnostima koje vam prodavač može ponuditi relativno bezbolno umjesto toga – besplatna dostava, besplatna instalacija, besplatna nadogradnja i slično. Vrlo često su poduzeća spremna ponuditi te pogodnosti jer su jeftinije od spuštanja cijene a čine klijente sretnima.
  1. Budite uljudni: Nastojte imati pristojan i pozitivan pristup pun poštivanja tijekom procesa cjenkanja. Nitko ne želi pomoći nepristojnoj i napornoj osobi, ali većina prodavača će htjeti pomoći pristojnoj, prijateljskoj osobi na koji god način mogu.
  1. Budite spremni otići: Nemojte se bojati otići ako ne dobijete cijenu koju ste željeli. Pošto je obično skuplje privući nove klijente, kompanije mogu biti voljne napraviti taj dodatni korak za zadržavanje postojećeg klijenta, pogotovo ako shvate da će otići.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Email predlošci zahtjeva za popust za klijente

Kada je u pitanju zahtjev za popust od poduzeća bilo kao potencijalni ili vjerni klijent, postoje dvije ključne stvari koje trebate zapamtiti: imati uljudan, pozitivan i profesionalan ton i pružiti dobro objašnjenje zašto ne možete priuštiti navedenu cijenu /ili zašto vjerujete da bi prihvaćanje vašeg zahtjeva za popust bilo dobro za obje strane). Imamo par primjera predložaka zahtjeva za popust koje možete iskoristiti:

Email s upitom za općeniti popust

Zahtjev za općeniti popust 

Zahtjev za određeni popust 

Savjeti za odgovaranje na zahtjeve klijenata za popust

Nije važno koje proizvode ili usluge nudite, vjerojatno ćete naići na potencijalne ili postojeće klijente koji traže popust koji niste planirali dati. Međutim, ako se odmah složite s davanjem popusta, to označava da vaš proizvod/cijena nije vrijedan cijene koju tražite i započinje vezu s klijentima na pogrešnoj osnovi. Imamo par savjeta kako uspješno ispregovarati zahtjeve za popust kako bi odgovorili na profesionalan način i obje strane bile zadovoljne.

  • Pitajte potencijalnog kupca zašto mu je problem platiti traženu cijenu kako bi saznali traži li on popust kao dio pregovaračke strategije ili stvarno ne može priuštiti proizvod.
  • Prihvatite zahtjev ali odmaknite razgovor dalje od cijene objašnjavanjem kako vaš proizvod/usluga nudi više vrijednosti u odnosu na konkurenciju i naglasite prednosti vašeg proizvoda.
  • Odbijte zahtjev za popustom ali povećajte vrijednost dogovora pružanjem dodatnih pogodnosti u sklopu cijene (besplatni addoni, produženo jamstvo, besplatan trening i slično).
  • Složite se s popustom ali uz promjenu uvjeta dogovora (kao veća narudžba, promjena opsega narudžbe, produženje ugovora i slično).
  • Pristanite pružiti popust samo ako dobijete očitu prednost zauzvrat (duži ugovor, veća isplata, studija slučaja, referrali, recenzija i slično)
  • Ako se pripremate ponuditi popust, pitajte koliki bi popust bio prikladan i onda vidite je li zahtjev razuman i prihvatljiv za vaše poduzeće.
  • Ako ne možete zadovoljiti zahtjev klijenta i ne možete ponuditi popust, objasnite zašto je cijena opravdana i zašto je to politika vaše kompanije.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Zahtjevi za popust – email predlošci odgovora

Iskoristite sljedeće email predloške kao vodič kad god trebate odgovoriti klijentima koji traže popust

Pregovori o zahtjevu za popust #1

Pregovori o zahtjevu za popust #2

Odbijanje zahtjeva za popust #1

Odbijanje zahtjeva za popust #2

Prihvaćanje zahtjeva za popust #1

Prihvaćanje zahtjeva za popust #2

Email predlošci za popust – najčešća pitanja

Trebam li slati ponudu popusta svim mojim kontaktima?

Email predlošci za popust

Zavisi o vašoj sveukupnoj strategiji. Možete ili poslati ponudu popusta svim klijentima ili ekskluzivnoj grupi kao što su neangažirani potencijalni klijenti. Ako se odlučite na ovo zadnje, potrudite se da kontakti koji nisu uključeni u ponudu to i ne saznaju.

Trebam li informirati primatelje ponude popusta o točnom iznosu smanjenja cijene proizvoda/usluge?

Requester

Obično kompanije informiraju potencijalne klijente o količini popusta koristeći postotke ili cijenu prije i poslije. Također možete dodati poveznicu na svoj cjenik i pružiti sve bitne informacije tamo. Uložite nešto vremena u A/B testove slanjem dva različita emaila istoj grupi klijenata i provjerite koji je proizveo bolje rezultate.

Što je bolje, jednostavan email ili vizualno privlačna poruka?

Email predlošci za popust

Predlošci za email popusta su usmjereni na privlačenje pažnje i uvjeravanje primatelja da poduzme određenu akciju. Zato će slanje dobro dizajniranog, vizualno privlačnog emaila vjerojatno polučiti bolje rezultate nego obična tekstualna poruka. Ako pretražite “email za popust”, naći ćete puno primjeraka i svi će biti u jarkim bojama i sjajni s velikim popustima. Najbolje je slijediti taj uzorak.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I send a discount offer to all of my contacts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It depends on your overall strategy. You can either send a discount offer to all of your clients or address this communication to an exclusive group such as unengaged potential customers. If you decide to do the latter, then make sure that contacts who aren’t included in the offer won’t find out about it.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Which is better, a simple email or a visually attractive message?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Discount email templates aim to attract attention and convince a recipient to take a certain action. That’s why sending a well-designed, visually attractive email will probably get better results than a plain text message.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I inform recipients of a discount offer email about the exact reduced product/service price?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Usually, companies inform their potential customers about the size of a discount in terms of a percentage, or they present a before and after price. You could also include a link to your pricing and provide all relevant information there.” } }] }

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo