Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za povećanje cijene

Email predlošci za povećanje cijene

Povećanje cijena je neizbježan dio svakog poslovanja, u B2C kao i u B2B sektoru. Povećanje cijena bez gubitka trenutnih klijenata je ogroman izazov za većini B2B poslovanja. Način na koji obavijestite vaše korisnike o povećanju cijena proizvoda ili usluga može imati utjecaj na to hoće li oni izabrati vjernost vašem brendu ili tražiti alternative s nižim cijenama. Ispod imamo neke od najboljih praksi za to, zajedno sa sedam email predložaka za povećanje cijena koje možete iskoristiti za informiranje svojih klijenata.

netflix price increase email template
Netflix price increase announcement

Kako obavijestiti klijente o povećanju cijena

  1. Informirajte klijente unaprijed: Javite im za povećanje cijene čim donesete odluku a prije nego je provedete u djelo. Osigurajte da vaši klijenti imaju dovoljno vremena prilagodbe na novu ponudu,preslagivanje njihovog budžeta ili istraživanja alternativnih rješenja na tržištu
  1. Objasnite razlog(e) povećanja cijene: Bili to povećani operativni troškovi ili želja za poboljšanjem svog proizvoda/usluge – objasnite im da ne ganjate profit, nego jednostavno odgovarate na promjene na tržištu.
  1. Objasnite koristi koje će klijenti imati: Fokusirajte se na prednost koje će klijenti dobiti nakon povećanja cijene – kao dodavanje novih esencijalnih značajki proizvoda koje su zahtijevali, poboljšanje izvedbe službe, osiguranje bolje korisničke podrške i slično.
  1. Dopustite im da iskoriste trenutne cijene: Pretvorite negativne vijesti u porast prihoda prije povećanja cijene nudeći bonuse vašim postojećim klijentima – šansu da uplate godišnju pretplatu po staroj cijeni, do određenog vremena.
  1. Izbjegavajte ispričavanje: Kao poduzeće, imate pravo podizati svoje cijene protokom određenog vremena, kada imate dobar razlog za to. Ako budete zvučali kao da se ispričavate kada najavljujete povećanje cijena, time umanjujete vrijednost svog proizvoda.
Email predlošci za povećanje cijene
Adobe price increase announcement

7 email predložaka za povećanje cijene za B2B

Predložak #1: Brza najava

Predložak #2: Fokus na koristi

Predložak #3: Vjerni klijenti

Predložak #4: Prethodna najava

Predložak #5: Posebna ponuda

Predložak #6: Besplatni korisnici

Predložak #7: Dobre i loše vijesti

Email povećanja cijene – Najčešća pitanja

Koja je idealna dužina emaila za povećanje cijene?

Idealna dužina emaila za povećanje cijene je par rečenica, ako su promjene minimalne i već planirane. Značajno duže objašnjenje će biti potrebno ako su promjene drastične ili neplanirane.

Kako bih trebao informirati klijente o povećanju cijena?

Možete koristiti email za formalnu obavijest klijentima u vezi povećanja. Nadalje, koristite email kao priliku za povećanje zadržavanja klijenata, nudeći im popust ako obave kupnju sada.

Kako napisati pismo klijentima o povećanju cijena?

Možete informirati klijente o povećanju cijena koristeći osobno pismo u kojem ćete uključiti popis svih cijena vaših usluga, uključujući povećanje cijena i datum kada će povećanje biti izvršeno. Međutim, trebate opširno objasniti razloge povećanja cijena i osigurati da je povećanje cijena razumno.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna dužina emaila za povećanje cijene?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Idealna dužina emaila za povećanje cijene je par rečenica, ako su promjene minimalne i već planirane. Značajno duže objašnjenje će biti potrebno ako su promjene drastične ili neplanirane.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako bih trebao informirati klijente o povećanju cijena?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete koristiti email za formalnu obavijest klijentima u vezi povećanja. Nadalje, koristite email kao priliku za povećanje zadržavanja klijenata, nudeći im popust ako obave kupnju sada.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati pismo klijentima o povećanju cijena?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete informirati klijente o povećanju cijena koristeći osobno pismo u kojem ćete uključiti popis svih cijena vaših usluga, uključujući povećanje cijena i datum kada će povećanje biti izvršeno. Međutim, trebate opširno objasniti razloge povećanja cijena i osigurati da je povećanje cijena razumno.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo