Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail predlošci za nadogradnju

E-mailovi za nadogradnju su presudni za SaaS poslovanja kojima je proizvod na prvom mjestu, a potiču mogućnosti probne verzije, kao i ‘freemium’ modela. Oni pomažu da uvjerite potencijalne klijente da se prebace odnosno prelasku sa besplatnih na plaćene račune, te premium planove. Zapravo, to je jedan od glavnih ciljeva bilo kojeg SaaS poslovanja – a ujedno i jedan od temeljnih izazova, budući da veliki broj SaaS kupaca nikad ne odradi nadogradnju. Bilo da se radi o prelasku sa besplatnih probnih verzija na plaćenu uslugu, ili nadogradnju sa standardnog na premium plan, sljedeći artikal nudi neke korisne taktike i gotove e-mail predloške koje možete koristiti pri izradi vlastitih e-mail predložaka za nadogradnju.

Bria e-mail predložak za nadogradnju.
Counterpath Bria Teams e-mail predložak za nadogradnju.

Brzi savjeti za pisanje efikasnih e-mailova za nadogradnju.

  • Dodajte dašak personalizacije tako što ćete uključiti ime kupca i spomenuti druge detalje u predlošku e-maila (kao što je preostalo vrijeme u probnom razdoblju ili druge informacije na temelju njihovih korisničkih aktivnosti)
  • Osigurajte da Vaš e-mail predložak za nadogradnju uključuje jasni CTA i povežite ga direktno sa stvarnim prikazom za nadogradnju, umjesto davanja uputa kako doći do istog.
  • Usporedite ishode nadogradnje i ne-nadogradnje specificirajući značajke koje će korisnici ostvariti prelaskom na premium plan, te koje im benefite navedene značajke donose.
  • Razmislite o najboljim vremenima za slanje e-maila za nadogradnju uzimajući u obzir okidače temeljene na vremenu i ponašanju (kada probno razdoblje završi, ili prije ako je korisnik već iskusio vrijednost nadogradnje.)

10 e-mail predložaka za nadogradnju

Probno razdoblje uskoro ističe

Odradite nadogradnju ili produžite probno razdoblje

Probno razdoblje je isteklo/ nadogradite kako biste nastavili

Odradite nadogradnju ili ostanite na besplatnom planu

Dosegnut besplatni limit/ odradite nadogradnju

Nadogradite sa posebnom ponudom

Nadogradnja temeljena na vrijednosti 

Nadogradite na viši plan

Nadogradite na viši plan posebnom ponudom

Najava nove premium značajke = prilika za nadogradnju

Često postavljana pitanja

Koja je idealna dužina e-maila za nadogradnju?

Idealna dužina e-maila za nadogradnju je između 75 i 100 riječi. Štoviše, pobrinite se da uključite relevantne linkove koji pozivaju na akciju.

Što bi trebao sadržavati e-mail za nadogradnju?

Prilikom kontaktiranja kupaca s ponudom za nadogradnju, pobrinite se da koristite odgovarajući pozdrav. Probajte učiniti e-mailove što osobnijim. Štoviše, uključite informacije o novim/dodatnim značajkama, kako ih Vaši kupci mogu iskoristiti, te linkove koji pozivaju na akciju.

Kako ponuditi nadogradnju Vašim kupcima?

Odličan način za ponudu nadogradnje je preko e-maila. E-mail je i dalje jako učinkovit zato što je najkorišteniji oblik masovne komunikacije na svijetu. To je također više utančana vrsta medija nego tvitanje ili objavljivanje na Facebooku.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što bi trebao sadržavati e-mail za nadogradnju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prilikom kontaktiranja kupaca s ponudom za nadogradnju, pobrinite se da koristite odgovarajući pozdrav. Probajte učiniti e-mailove što osobnijim. Štoviše, uključite informacije o novim/dodatnim značajkama, kako ih Vaši kupci mogu iskoristiti, te linkove koji pozivaju na akciju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako ponuditi nadogradnju Vašim kupcima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odličan način za ponudu nadogradnje je preko e-maila. E-mail je i dalje jako učinkovit zato što je najkorišteniji oblik masovne komunikacije na svijetu. To je također više utančana vrsta medija nego tvitanje ili objavljivanje na Facebooku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna dužina e-maila za nadogradnju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Idealna dužina e-maila za nadogradnju je između 75 i 100 riječi. Štoviše, pobrinite se da uključite relevantne linkove koji pozivaju na akciju..” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo