Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Povećajte stopu konverzije uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.

Svako poduzeće teži povećanju svoje stope konverzije pronalaskom novih načina generiranja prometa na vlastitu stranicu. Međutim, kada je u pitanju konverzija potencijalnih u stvarne klijente, ova metoda nije toliko uspješna.

Najbolji način povećanja stope konverzije je fokus na prilagodbu aspekata vaše strategije korisničke podrške. Dobar primjer toga je implementacija live chata i pružanje podrške kupcima u realnom vremenu.

Male prilagodbe poput ove mogu potpuno transformirati vaše napore za konverzijom. Zapravo, kompanije koje su se fokusirale na poboljšanje svoje korisničke službe su prijavile 11% veću stopu konverzije nego kompanije koje nisu stavile fokus na uslugu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Što su stope konverzije?

Vaša stopa konverzije je postotak posjetitelja vaše web stranice koji završi određeni cilj (prijavi se za probni period, pretplati se, kupi proizvod) u odnosu na ukupan broj posjetitelja.

Visoka stopa konverzije označava da su vaše marketinške strategije uspješne i da je vaš proizvod lako dostupan na vašoj web stranici.

Koja je dobra stopa konverzije?

Stope konverzije variraju u ovisnosti od industrije i poslovnih modela, tako da morate provesti istraživanje da vidite kako stojite. Odličan resurs za to je Google AdWords Industry Benchmarks. Uglavnom, tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kako unaprijediti svoju stopu konverzije?

Podizanje svoje stope konverzije znači da se više prometa vaše web stranice konvertira u smislene akcije koje doprinose rastu vašeg poslovanja. bilo to popunjavanje obrasca ili kupnja.

Niska stopa konverzije može značiti bilo koji od ovih problema:

non enticing offerPonuda nije primamljiva

stop signNeefikasan dizajn stranice

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.

badges

Početni koraci poboljšanja konverzije

Najbolji način poboljšanja stope konverzije je razmatranje vlastite ponude. Ako vaši klijenti ne kupuju vaše proizvode, to znači da je ponuda preskupa ili ne donosi dovoljno vrijednosti vašoj publici.

Drugi korak je optimizacija stranice za konverziju.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Razmotrite vlastitu ponudu

– Snizite cijenu

– Poboljšajte funkcionalnost

– Kreirajte dodatne pogodnosti kao što je besplatna dostava

– Kreirajte jednostavno neodoljivu ponudu koju vaši klijenti ne mogu odbiti

Growing trend of increased productivity

Optimizirajte svoju stranicu

– A/B test različitih elemenata

– Koristite poticajne CTA

– Pregledajte zaglavlja i smještaj gumba/obrazaca

– Uvjerite se da se vaš sadržaj ispravno prikazuje na mobilnim uređajima

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Bonus: Budite stručni u svakoj interakciji

Osim pružanja brzih odgovora klijentima, ekstremno je važno i cijeniti vrijeme vašeg klijenta. Ako želite ponovno pridobiti svoje klijente, provjerite sve njihove prijašnje kupnje i interakcije s vašom kompanijom, neovisno o kanalu.

Kada ste spremni i stručni, lako ćete zadiviti svoje klijente kada god vam se obrate za podršku.

Još vam nedostaje konverzije?

Još se borite s niskim stopama konverzije, visokom stopom odbijanja ili visokom stopom napuštanja kolica za kupnju? Ako je odgovor potvrdan, vaši potencijalni klijenti vjerojatno doživljavaju jedan od ovih problema:

Real time support Nedostatak podrške u realnom vremenu

Call us online button Nema podrške na stranici

Shopping cart Kompliciran proces kupovine

Uncertainty Neodlučnost

Still lacking good conversion rates

Sve se svodi na smanjivanje napora za klijente

Vaši klijenti su samo jednu Google pretragu udaljeni od pronalaska alternative vašem proizvodu. Ne dajte im razlog da odlutaju.

icon lightbulb

Pojednostavnite proces kupovine

Neka proces naplate ne bude kompliciran. Izbjegavajte previše koraka, postavljanje nepotrebnih pitanja ili zahtjev za registraciju kao uvjet za kupovinu.

Group 370 icon

Pružite višekanalnu podršku

Dajte svojim klijentima više načina da vas kontaktiraju i pružite im brzu podršku preko svih kanala. Iskoristite baze znanja, korisničke portale i najčešća pitanja kao opcije za samoposlužnu podršku.

Talker icon

Razgovarajte s klijentima u realnom vremenu

Pomozite svojim korisnicima u realnom vremenu. Odgovorite na bilo koje pitanje koje imaju o vašem proizvodu, prijevozu ili dostavi kako bi ih proveli kroz lijevak konverzije.

Increase conversion rates with chat button

Povećajte konverziju s jednim klikom na gumb

Istraživanja pokazuju da dodavanje live chat widgeta na vlastitu web stranicu može povećati vaše stope konverzije i do 27%. U ovisnosti o industriji, ovaj broj može biti i veći. S minimalnim troškovima live chata, ovo je genijalno rješenje.

Kako uopće live chat može tako lako povećati stopu konverzije? Kupci obično imaju puno pitanja tijekom online kupnje. Međutim, ta pitanja mogu biti odgovorena samo u ograničenom vremenskom okviru. Ako ne dobiju trenutačnu podršku, kupci će vjerojatno potražiti alternativu i kupovati od konkurencije.

Pružite samoposlužne opcije

Vaši klijenti mogu imati pitanja na koja se može odgovoriti jednostavnim pretraživanjem vaše stranice. Međutim, ako ne mogu naći informacije koje traže, postat će frustrirani i razočarani.

Pružite im posebnu lokaciju, poput korisničkog portala, na kojoj mogu vidjeti odgovore na najčešća pitanja (FAQ) o prijevozu, veličini i slično. Ova vrsta podrške je vrlo vrijedna jer zahtijeva 0 truda od strane vaših agenata i dostupna je 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Budite proaktivni

Ako vidite potencijalne kupce na vašoj stranici dulje od par minuta, oni očito traže nešto ili razmišljaju da kupe nešto od vas. Olakšajte brige svojih klijenata i proaktivno ih pozovite na chat.

Možete odgovoriti na bilo koja pitanja koja imaju o vašim proizvodima ili ih usmjeriti na pravi put.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Razina usluge koju pružate se prenosi i na vaš proizvod

Odličan proizvod više nije dovoljan. Klijenti često napuštaju brendove jer razina primljene usluge nije bila dovoljno dobra. Kupci se žele osjećati cijenjenima jer posluju s vašom kompanijom. Stoga, kako bi izbjegli odljev i povećali konverziju, važno je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poslovanja.

86% klijenata je spremno platiti više za bolje iskustvo usluge.

86% klijenata je spremno platiti više za bolje iskustvo usluge.

Što su vaši klijenti zadovoljniji s vašom uslugom, to će više kupovati od vas.

Klijenti koju su imali loše iskustvo usluge su 50% spremniji podijeliti ga online s drugima.

Email tiketing

S LiveAgent-om vaši emailovi, chat, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i poruke s ostalih kanala će završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Graditelj baze znanja

LiveAgent vam omogućava kreiranje više internih i eksternih baza znanja zajedno s najčešćim pitanjima, forumima, člancima i prijedlozima.

Glasovni i video pozivi

Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja za korisničku podršku. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije na jedno mjesto.

Voice and video calls supported

Razlozi zašto kompanije biraju LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Integracije s društvenim medijima

Integrirajte svoje omiljene profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na javne komentare vaših objava, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa. Eliminirajte potrebu za praćenjem i brigom oko više računa na više portala i integrirajte ih sve u LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram i Viber su uključeni, kako bi vaša korisnička služba bila glatka, brza i efikasna.

Upravljanje analitikom i izvješćima

Dobijte pregled vašeg odjela korisničke podrške, usluge koju pružate i zadovoljstva vaših korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašom kompanijom i nadzirite količinu zadovoljstva koju prima. Fokusirajte se na podatke, nađite prostor za napredak i jačajte svoje moći. Dodajte malo zabave u vašu kompaniju omogućavanjem značajki gamifikacije.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Korisnički portal

Kreirajte korisničke portale kako bi vaši klijenti imali centralizirano područje za uređivanje svojih kontakt informacija, kreiranje plaćanja i podnošenje tiketa. Izgradnja sveobuhvatnog korisničkog portala može smanjiti količinu tiketa i također pomoći u pružanju usluge 24/7/365, čak i kada su vaši agenti offline. Započnite kreiranjem baze znanja, uključite najčešća pitanja i forume, te na kraju dodajte widget za prijedloge i povratne informacije. Sve je potpuno prilagodljivo kako bi odgovaralo naputcima vašeg brenda.

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nikad bolji

LiveAgent je napredni sustav korisničke podrške koji vam istovremeno pomaže poboljšati vašu korisničku službu kao i povećati stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i uzevši u obzir količinu funkcija koje nudi, skoro je besplatan. Isprobajte LiveAgent danas.

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete poboljšati stopu konverzije?

LiveAgent je moćan softver za korisničku podršku koji vam pomaže efikasno i efektivno rješavati zahtjeve klijenata s više kanala iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom web stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, povećati vaše stope konverzije i unaprijediti sveukupnu svijest o vašem brendu.

Koje poslovne prednosti nudi LiveAgent, osim povećanja stope konverzije?

Osim povećanja stope konverzije, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje korisnika, vjernost klijenata i smanjena stopa odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo