Softver korisničke podrške za SaaS

Oslonite se na LiveAgent, podignite svoje SaaS poslovanje i smanjite stopu odljeva klijenata.

Držite odljev klijenata na minimumu ispunjavanjem sporazuma o razini usluge i očekivanja klijenata.

Osigurajte zadovoljstvo klijenata vašom uslugom uz redovnu analizu ocjena izvedbe vaših agenata.

Osigurajte da nijedna korisnička poruka ne bude neodgovorena usmjeravajući sve korisničke poruke iz više kanala u jednu ulaznu poštu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Smanjite stopu odljeva

Brza i precizna pomoć čini ogromnu razliku kada je u pitanju zadržavanje klijenata i smanjivanje stope odljeva. Vrijeme je u ovom slučaju najvažniji faktor. Live chat u realnom vremenu vam može pomoći riješiti probleme odmah i zadržati klijente uz vas. Nema više razmišljanja o strategijama smanjenja odljeva – rješenje je već tu.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Učinite klijente sretnijima

Uspjeh vašeg poslovanja ovisi o zadovoljstvu vaših klijenata. Dajte im šansu da pretražuju odgovore na korisničkom portalu, stupite u kontakt s njima putem emaila i dovršite prodaju telefonski – sve na jednom mjestu. Možete mjeriti zadovoljstvo vaših klijenata zahvaljujući plus/minus sustavu. 🙂

Ostanite organizirani

Nema više različitih odvojenih ulaznih pošti, različitih rješenja za live chat ili dodatnih pružatelja usluga za pozivni centar. LiveAgent sprema sve kanale u jedan paket (uključujući društvene mreže) za vrlo povoljnu cijenu. Uložite manje vremena u rješavanje svakodnevnih zadataka zahvaljujući automatizaciji i fokusirajte se na ono što je bitno vama – vaši klijenti, poslovanje i rast.

stay organized - illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto SaaS kompaniji treba softver za korisničku podršku?

Softver za korisničku podršku pruža vašoj kompaniji način vođenja i praćenja upita, problema i žalbi klijenata. Nadalje, daje vam mjesto za dijeljenje znanja s ostatkom kompanije u cilju poboljšanja komunikacije.

Zašto bi vaša SaaS kompanija trebala izabrati LiveAgent kao softver za korisničku podršku?

LiveAgent je jedno od najjednostavnijih rješenja za softver korisničke podrške na tržištu. Također je cloud-based, tako da se ne morate brinuti o poslužiteljima ili sigurnosnom kopiranju.

Kako vaša SaaS kompanija može imati koristi od LiveAgent-a?

LiveAgent-ov softver za live chat u realnom vremenu vam može pomoći u pružanju vrhunske korisničke podrške i pomoći vam povećati vjernost vaših klijenata.

Related Articles to SaaS
Tražite li nešto što će vam pomoći proširiti sposobnosti vaše korisničke službe? Pogledajte glavne značajke i prednosti LiveAgent-a ili se prijavite za besplatan probni period.

Tražite Extend alternativu?

Korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo korištenjem LiveAgent sustava umjesto ZenDesk-a zbog boljih funkcija uključujući chat uživo, proračunske tablice u e-porukama, organiziranje protoka e-pošte i podršku za mobilne platforme. Cijena je bila također jedan od bitnih faktora za prebacivanje, kao i dostupnost zamjenskih e-adresa i podrška korisnicima. Osim toga, automatizacija sustava olakšava poslovanje i integracija sa društvenim mrežama dodatno poboljšava funkcionalnost.

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

Softver korisničke službe za maloprodaju

Tvrtka LiveAgent za maloprodaju nudi rješenje za izgradnju bliskog odnosa s kupcima i pružanje besprijekornog iskustva putem kombinacije e-trgovine i fizičke radnje. LiveAgent omogućuje stvaranje izvora znanja i pružanje pomoći kroz live chat i osobnu pomoć, pomažući u povećanju dotoka novca kroz odličnu korisničku uslugu.

Tražite li odličan softver korisničke podrške za vaše marketinško i telekomunikacijsko poslovanje? Vaša potraga je gotova, pogledajte što LiveAgent nudi.

Softver korisničke podrške za marketinšku industriju

Ključ uloge u marketinškom odjelu su zagovaranje brenda i briga o potencijalnim klijentima. Pružite različite načine da klijenti kontaktiraju, ne samo običnu email. LiveAgent za marketinške predvodnike omogućuje povezivanje s klijentima. Više od 21.000 kompanija ima pozitivan utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na marketing i telekomunikaciju. Huawei, BMW, Yamaha i 02 koriste LiveAgent. Besplatno isprobajte bez kreditne kartice.

Bacite pogled na naše jako prilagodljive, e-mail predloške za nadogradnju koji će natjerati Vaše besplatne korisnike da postanu kupci koji plaćaju.

E-mail predlošci za nadogradnju

Novi Premium dodatak je dostupan svim Pro korisnicima! Ukoliko ste prodajni agent, marketinški stručnjak ili menadžer uspjeha korisnika, znate da je najveći problem kupaca [objasniti problem]. Ali zamislite savršenu budućnost korisnika - Premium dodatak će vam pomoći da ju ostvarite. Zahvaljujući ovoj funkciji, koja je bila jedna od najčešće traženih za [Proizvod], možete [objasniti prednosti]. Za samo $** mjesečno, možete nadograditi svoj račun i imati pristup novoj funkciji. Uključite relevantne linkove i navedite kako se korisnici mogu prijaviti za nadogradnju. Također pozovite korisnike na kontaktiranje ako imaju pitanja.

Vodite brigu o svojim ovlaštenjima za naplate, račune i plaćanja i još mnogo više pomoću alata i integracija za naplatu za LiveAgent.

Upravljanje naplatama

LiveAgent je besplatni softver za upravljanje kupcima koji nudi mnoge alternativne mogućnosti poput Hesk, Verloop, Olark i LeadDesk. Ovaj softver također se ističe kao alternativa za osTicket i LiveAgent Demo nudi mnoge plaćene funkcionalnosti i integracije. Poduzeće također nudi podršku, prijenos podataka i status sustava za svoje korisnike, te je nagrađivano i certificirano za svoju kvalitetu i zauzima se za učenje kroz blog, rječnik, akademiju i webinare. LiveAgent također nudi softver za korisničku podršku, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivni centar te sustav za upravljanje pritužbama i emailovima. Za više informacija, mogu se koristiti kontakti za prodaju i prijaviti se na njihov newsletter.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo