Besplatna proba

Softver korisničke podrške za SaaS

Oslonite se na LiveAgent, podignite svoje SaaS poslovanje i smanjite stopu odljeva klijenata.

Držite odljev klijenata na minimumu ispunjavanjem sporazuma o razini usluge i očekivanja klijenata.

Osigurajte zadovoljstvo klijenata vašom uslugom uz redovnu analizu ocjena izvedbe vaših agenata.

Osigurajte da nijedna korisnička poruka ne bude neodgovorena usmjeravajući sve korisničke poruke iz više kanala u jednu ulaznu poštu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Smanjite stopu odljeva

Brza i precizna pomoć čini ogromnu razliku kada je u pitanju zadržavanje klijenata i smanjivanje stope odljeva. Vrijeme je u ovom slučaju najvažniji faktor. Live chat u realnom vremenu vam može pomoći riješiti probleme odmah i zadržati klijente uz vas. Nema više razmišljanja o strategijama smanjenja odljeva – rješenje je već tu.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Učinite klijente sretnijima

Uspjeh vašeg poslovanja ovisi o zadovoljstvu vaših klijenata. Dajte im šansu da pretražuju odgovore na korisničkom portalu, stupite u kontakt s njima putem emaila i dovršite prodaju telefonski – sve na jednom mjestu. Možete mjeriti zadovoljstvo vaših klijenata zahvaljujući plus/minus sustavu. 🙂

Ostanite organizirani

Nema više različitih odvojenih ulaznih pošti, različitih rješenja za live chat ili dodatnih pružatelja usluga za pozivni centar. LiveAgent sprema sve kanale u jedan paket (uključujući društvene mreže) za vrlo povoljnu cijenu. Uložite manje vremena u rješavanje svakodnevnih zadataka zahvaljujući automatizaciji i fokusirajte se na ono što je bitno vama – vaši klijenti, poslovanje i rast.

stay organized - illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto SaaS kompaniji treba softver za korisničku podršku?

Softver za korisničku podršku pruža vašoj kompaniji način vođenja i praćenja upita, problema i žalbi klijenata. Nadalje, daje vam mjesto za dijeljenje znanja s ostatkom kompanije u cilju poboljšanja komunikacije.

Zašto bi vaša SaaS kompanija trebala izabrati LiveAgent kao softver za korisničku podršku?

LiveAgent je jedno od najjednostavnijih rješenja za softver korisničke podrške na tržištu. Također je cloud-based, tako da se ne morate brinuti o poslužiteljima ili sigurnosnom kopiranju.

Kako vaša SaaS kompanija može imati koristi od LiveAgent-a?

LiveAgent-ov softver za live chat u realnom vremenu vam može pomoći u pružanju vrhunske korisničke podrške i pomoći vam povećati vjernost vaših klijenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo