Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte u pretprodaji

Prilikom planiranja promotivne prodajne kampanje morate o tome razmišljati šire od pukog pada cijene. Iako je tradicionalno prodaja ukazivala na uklanjanje viška sezonskih zaliha ili neželjenih proizvoda, stvari su se toliko promijenile da je prodaja, kakvu poznajemo, znatno evoluirala.

Iako je glavni cilj svake kampanje za poticanje prodaje prodaja robe koja još nije prodana, tvrtke mogu iskoristiti ovu priliku za postavljanje novih ciljeva i postizanje dodatnih ciljeva.

Pogledajmo kako možete iskoristiti ove inicijative kako biste dobili kratkoročne i dugoročne koristi i kako Vaš napredak može u potpunosti osloboditi svoj potencijal pomoću e-pošte prije prodaje.

Prednosti kampanja za poticanje prodaje

Povećanje odanosti postojećih kupaca

Prodajne kampanje pružaju vam savršenu priliku za poboljšanje odanosti kupaca. Sve glasine o Vašoj prodaji privući će Vaše postojeće kupce, međutim, važno je napomenuti i da će vjerojatnije da će kupiti od Vas čak i bez snižene prodajne cijene. Njima je prodaja samo dodatna korist.

Pokušajte svojim stalnim kupcima ponuditi nešto posebno što će ih učiniti još vjernijima Vašem brendu i dati im više razloga da se stalno vraćaju.

Privlačenje novih kupaca

Grupa

Kampanja poticanja prodaje može biti izvrsna prilika za dosezanje nove publike i privlačenje novih kupaca, potičući ih da kupuju u Vašoj e-trgovini.

Sasvim je očito da će pad cijena privući mnoge potencijalne kupce. Pretpostavimo, međutim, da iskoristite takve prilike kako biste ih uvjerili da se Vaš posao e-trgovine razlikuje od drugih tvrtki, te pokazali novim klijentima da ste svjesni njihovih potreba i rješenja njihovih problema. Ako ste u mogućnosti to učiniti, vjerojatno će u budućnosti postati stalni kupci.

Povećanje prodajnih rezultata u kratkom roku

Izvještaji

Kampanja za poticanje prodaje također može privući one koji si ne mogu priuštiti kupovinu Vaših proizvoda po uobičajenim cijenama. Stoga je to prilika da ih potaknete na jednokratnu kupnju. Oni vjerojatno neće postati Vaši vjerni kupci, ali ipak možete povećati prihod tako što ćete im se obratiti.

Očito je da svaka kampanja koja koristi popuste za privlačenje kupaca mora biti dobro isplanirana i poštivati marže ako želi ostati profitabilna. Ideja je da se marža koju gubite nudeći popuste mora nadoknaditi većim obujmom prodaje. A da biste to učinili, morate promovirati svoju prodaju i izdvojiti je od konkurencije.

Jedan od najboljih načina da osigurate uspjeh svoje kampanje poticanja prodaje je slanje pretprodajnih e-poruka onima koji bi mogli biti zainteresirani za kupnju Vaših proizvoda po nižim cijenama. Napravili smo nekoliko predložaka e-pošte koji će Vam pomoći da ovu vijest prenesete u svoju bazu podataka o klijentima i potencijalnim klijentima.

Prilagodba predloška e-pošte u pretprodaji
Spremite, prilagodite i pošaljite naše predloške e-pošte u pretprodaji izravno iz LiveAgent.

Predmeti e-pošte u pretprodaji

  • Naša godišnja rasprodaja je tu!
  • Cijene naše najnovije kolekcije će pasti za [X] dana
  • Uskoro počinje – prodaja [proljeće/ljeto/Božić]
  • Sada na akciji: [vrsta artikala] do 50% popusta
  • Rasprodaja: do 70% popusta od sutra
  • Ostanite uz nas. Cijene će nam se znatno spustiti.
  • Postavite podsjetnik za našu rasprodaju na Crni petak za mjesec dana!
  • [Proljeće/ljeto/Božić] RASPRODAJA počinje za [X] tjedana
  • Posjetite našu web stranicu za [X] dana…
  • Ne propustite našu sezonsku rasprodaju!

Predlošci e-pošte u pretprodaji

Predložak e-pošte u pretprodaji 1 

Predložak e-pošte u pretprodaji 2

Predložak e-pošte u pretprodaji 3

Predložak e-pošte u pretprodaji 4

Predlošci e-pošte u pretprodaji – često postavljana pitanja

Koliko rano moram obavijestiti svoje postojeće i potencijalne kupce o nadolazećoj prodaji?

Vrijeme rješavanja

Ovisi o Vašoj općoj komunikacijskoj strategiji za svaku kampanju, no mogli biste započeti mjesec ili dva tjedna unaprijed. Nemojte početi prerano jer će Vaši klijenti možda zaboraviti kampanju i propustiti je.

Trebam li obavijestiti cijelu bazu podataka o predstojećim rasprodajama?

Predlošci e-pošte u pretprodaji

Ovisi o vrsti Vašeg posla – možda želite obavijestiti sve svoje kontakte ili samo neke od njih. Na primjer, ako nudite usluge temeljene na modelu pretplate i ne želite da Vaši postojeći klijenti počnu plaćati manje, bilo bi pametno isključiti ih s popisa za slanje obavijesti o nadolazećim rasprodajama.

Trebam li obavijestiti svoje primatelje e-pošte o tome koliko su veliki popusti prije početka prodaje?

Predlošci e-pošte u pretprodaji

O tome postoje različita mišljenja. Neke tvrtke žele izgraditi interes među klijentima ne obavještavajući ih o konačnim sniženim cijenama dok ne počne stvarna prodaja, što ih može motivirati da pomno prate kampanju. Ostale tvrtke otkrivaju diskontne stope na samom početku pretprodajne faze, što može potaknuti potencijalne kupce da ‘sačuvaju datum’ prodaje.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko rano moram obavijestiti svoje kupce o predstojećoj prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ovisi o Vašoj općoj komunikacijskoj strategiji za svaku kampanju, no mogli biste započeti mjesec ili dva tjedna unaprijed. Nemojte početi prerano jer će Vaši klijenti možda zaboraviti kampanju i propustiti je.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li obavijestiti cijelu bazu podataka o predstojećim rasprodajama? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ovisi o vrsti Vašeg posla – možda želite obavijestiti sve svoje kontakte ili samo neke od njih. Na primjer, ako nudite usluge temeljene na modelu pretplate i ne želite da Vaši postojeći klijenti počnu plaćati manje, bilo bi pametno isključiti ih s popisa za slanje obavijesti o nadolazećim rasprodajama.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li obavijestiti svoje primatelje e-pošte o tome koliko su veliki popusti prije početka prodaje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O tome postoje različita mišljenja. Neke tvrtke žele izgraditi interes među klijentima ne obavještavajući ih o konačnim sniženim cijenama dok ne počne stvarna prodaja, što ih može motivirati da pomno prate kampanju. Ostale tvrtke otkrivaju diskontne stope na samom početku pretprodajne faze, što može potaknuti potencijalne kupce da ‘sačuvaju datum’ prodaje.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo