Predlošci za lansiranje proizvoda su ključni za uspješno lansiranje novog proizvoda ili usluge putem email marketinga. Sa savjetima o segmentaciji baze podataka, pisanju ubojitih naslova i primjerima predložaka, ovaj članak pomaže u pripremi za učinkovitu marketinšku kampanju.
Poslije mjeseci razvoja proizvoda/usluge, očito ga treba i lansirati u svijet; a email marketing je odličan kanal za širenje vijesti o vašem novom proizvodu. No ako previše požurite lansiranje, to može štetiti i proizvodu i vašem poduzeću. Jedino ispravno je pravilno planirati lansiranje proizvoda – izabrati prave kanale za proširiti vijesti, iskoristiti najbolje moguće predloške za lansiranje proizvoda, učiniti poruku privlačnom i angažirajućom i tako dalje. Međutim, prije nego li uronimo u predloške za lansiranje proizvoda i najbolje prakse, krenimo s osnovama.
Najava lansiranja proizvoda je niz aktivnosti usmjerenih na promociju i objavu novog proizvoda ili usluge.
Poduzeća često koriste emailove za stvaranje iščekivanja i entuzijazma prije lansiranja svog proizvoda. To pomaže privući pažnju i na kraju generirati više prodaja jednom kada je proizvod dostupan.
No što je zapravo email za lansiranje proizvoda? Promotivni email za lansiranje proizvoda je vrsta emaila koji kompanije koriste za promociju svojih proizvoda, usluga, ponuda i kampanja. To je važan dio cijelog procesa najave jer vam omogućuje izravno obraćanje vašoj ciljanoj publici.
Za razliku od transakcijskih emailova koji informiraju klijente i njihovoj narudžbi ili informacijama računa, promotivni emailovi općenito teže konverziji pretplatnika u klijente, usporednoj ili dodatnoj prodaji. Emailovi za lansiranje proizvoda također spadaju u promotivne emailove.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
Uz dobro napisane promotivne emailove, ne treba vam puno za uvjeravanje potencijalnih klijenata da kupe vaš proizvod.
U osnovi, pisanje visoko konvertirajućih promotivnih mailova je ključ promocije vašeg proizvoda i povećanja prodaje. Idemo vidjeti kako to možete uraditi, jedan po jedan promotivni email – a počet ćemo s emailom za lansiranje proizvoda.
Postoje tisuće i tisuće primjera emailova za lansiranje proizvoda. Nakon samo jedne Google pretrage možete naći puno predložaka i opisa uspješnih kampanja. Kako bi vam bilo lakše, sastavili smo listu 5 email predložaka za lansiranje proizvoda koje mi smatramo neodoljivima.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Zapamtite da uvijek trebate personalizirati svoje emailove i pisati kratke i jasne primjerke koji odgovaraju na iduća pitanja:
Sadržaj unutar vašeg emaila je važan, no nitko ga neće pročitati ako ne stavite ubojit naslov! Zapamtite, mora uloviti pažnju. Imamo par primjera za vas.
Koliko često planirate slanje emailova vašim pretplatnicima i što će emailovi sadržavati? Prvi korak za kreiranje uspješne email kampanje je razvoj strategije, istraživanje publike i zakazivanje emaila unutar svog rasporeda objava.
Vaš proizvod postoji da pomogne ljudima s određenim problemom. Što god to bilo, sada je dobro vrijeme da vaša publika promisli o tom problemu i kako ga vaš proizvod može riješiti. Stoga je važno naglasiti vrijednost vašeg proizvoda u svakom emailu.
Razmislite o tome što želite da vaši pretplatnici urade nakon čitanja vašeg emaila. Trebaju li se pretplatiti na poseban popis za ekskluzivne najave/ažuriranja proizvoda? Trebaju li širiti vijesti putem društvenih medija? Imaju li opciju prijevremene kupnje proizvoda? Postoji puno pitanja koje možete razmotriti za vaš CTA, ali držite se jednog kako bi izbjegli zbrku.
Ako planirate promovirati vaš novi proizvod ili uslugu putem više kanala, osigurajte da je vaša poruka dosljedna. To znači da svaki primjerak treba imati isti stil pisanja, slike trebaju biti povezane i CTA treba navesti korisnike na izvršenje jedne specifične akcije.
Kao što smo već spomenuli, rađanje novog proizvoda je uzbudljivo. Nakon sati, tjedana i čak mjeseci sklapanja novosti koju će vaša publika obožavati, zaslužujete je predstaviti s ponosom.
Nikad nije prerano za razmisliti o tome kako ćete promovirati svoj proizvod i kada ćete to uraditi. Nećemo ulaziti u previše detalja, nego ćemo se fokusirati na osnove.
Vaš email za lansiranje proizvoda treba biti poslan onog trenutka kada je vaš proizvod ili usluga spreman za korištenje ili dostupan za kupnju, online ili u trgovinama. Naš savjet je da pošaljete email najave s uvidima prije lansiranja, kako bi informirali vašu publiku da će vaš proizvod uskoro biti dostupan. Međutim, zapamtite da vaš email za lansiranje proizvoda mora biti poslan samo onda kada je vaša ponuda spremna za kupnju.
To se razlikuje za svako poduzeće. Ako prodajete masovne B2C proizvode dostupne svim vrstama klijenata (na primjer mobilne telefone, šalove ili ekonomične automobile), vaša baza podataka će biti ogromna i sadržavati stotine tisuća kontakta. No ako nudite visoko specijalizirani B2B softver za upravljanje prijevozom, vaša baza podataka će biti manja. Najvažniji dio je segmentacija baze podataka na osnovu profila različitih kupaca.
Kao opće pravilo, promotivni emailovi trebaju biti kratki i slatki. Vaš email treba prenijeti poruku koristeći što manje teksta. Ne pišete detaljni priručnik o proizvodu i ne navodite sve moguće značajke. Cilj je predstaviti koristi vašeg novog proizvoda ili usluge i uvjeriti čitatelja da klikne na CTA gumb smješten u vašem emailu za lansiranje proizvoda.
Razlika između običnog tekstualnog emaila i HTML emaila je u oblikovanju. Obični tekstualni email sadrži samo tekst bez ikakvim mogućnosti oblikovanja. Također vam omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF.ova uz primjerak emaila. S druge strane, HTML email može sadržati slike, boje i druge opcije oblikovanja teksta. Izbor koji je email bolji za vašu kompaniju ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brendingu, stilu i ostalim faktorima. Razumno je koristiti emailove temeljene na HTML kodu, pogotovo za B2C proizvode, jer vam ova vrsta emailova daje više opcija za vizualno predstavljanje proizvoda.Međutim, 62% marketara kaže da šalju hibrid tekstualnog i HTML emaila svojim pretplatnicima.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Email predlošci za povećanje cijene
Tekst opisuje povećanje cijena u B2B i B2C sektoru te savjete za obavještavanje klijenata o istom. Predstavljeni su predlošci e-mailova za obavještavanje o povećanju cijena te nakon poziva i kupnje. Također, naglašena je važnost referalnog marketinga i ponuđeno 10 predložaka e-mailova s preporukama. Članak govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge i nudi savjete za njeno poboljšanje. Predstavljeni su i predlošci e-mailova za ponovno povezivanje s klijentima.
Email templates for promotional and post-purchase communication can save time and increase engagement with customers. Personalized templates can help build relationships and generate repeat purchases. Consistency in design and timing of email content, as well as including support for customers, can increase brand awareness and sales. Quality templates with clear information and calls to action can also improve open rates and sales. LiveAgent offers various customer service software options and a newsletter for updates and discounts.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team