Predlošci za lansiranje proizvoda

Poslije mjeseci razvoja proizvoda/usluge, očito ga treba i lansirati u svijet; a email marketing je odličan kanal za širenje vijesti o vašem novom proizvodu. No ako previše požurite lansiranje, to može štetiti i proizvodu i vašem poduzeću. Jedino ispravno je pravilno planirati lansiranje proizvoda – izabrati prave kanale za proširiti vijesti, iskoristiti najbolje moguće predloške za lansiranje proizvoda, učiniti poruku privlačnom i angažirajućom i tako dalje. Međutim, prije nego li uronimo u predloške za lansiranje proizvoda i najbolje prakse, krenimo s osnovama.

Što je email za lansiranje proizvoda i zašto je važan?

Najava lansiranja proizvoda je niz aktivnosti usmjerenih na promociju i objavu novog proizvoda ili usluge.

Poduzeća često koriste emailove za stvaranje iščekivanja i entuzijazma prije lansiranja svog proizvoda. To pomaže privući pažnju i na kraju generirati više prodaja jednom kada je proizvod dostupan.

product launch template
Send out product launch emails directly from LiveAgent

No što je zapravo email za lansiranje proizvoda? Promotivni email za lansiranje proizvoda je vrsta emaila koji kompanije koriste za promociju svojih proizvoda, usluga, ponuda i kampanja. To je važan dio cijelog procesa najave jer vam omogućuje izravno obraćanje vašoj ciljanoj publici.

Za razliku od transakcijskih emailova koji informiraju klijente i njihovoj narudžbi ili informacijama računa, promotivni emailovi općenito teže konverziji pretplatnika u klijente, usporednoj ili dodatnoj prodaji. Emailovi za lansiranje proizvoda također spadaju u promotivne emailove.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Uz dobro napisane promotivne emailove, ne treba vam puno za uvjeravanje potencijalnih klijenata da kupe vaš proizvod.

U osnovi, pisanje visoko konvertirajućih promotivnih mailova je ključ promocije vašeg proizvoda i povećanja prodaje. Idemo vidjeti kako to možete uraditi, jedan po jedan promotivni email – a počet ćemo s emailom za lansiranje proizvoda.

5 ideja za predložak za lansiranje proizvoda

Postoje tisuće i tisuće primjera emailova za lansiranje proizvoda. Nakon samo jedne Google pretrage možete naći puno predložaka i opisa uspješnih kampanja. Kako bi vam bilo lakše, sastavili smo listu 5 email predložaka za lansiranje proizvoda koje mi smatramo neodoljivima.

Predložak najave izdanja softvera


Hi [name]!

We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].

[1-liner description about the product and its function]

During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.

So what is [offering] all about?

[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].

[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.

[CTA button]

Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]


Predložak najave izdanja nove značajke


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below to get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Predložak najave lansiranja novog fizičkog proizvoda


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]

You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Email za lansiranje proizvoda ili usluge – kratki predložak


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3

Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]


Neformalni email predložak za lansiranje proizvoda


Hi [name]!

What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…

And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?

No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.

Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:

[CTA button]

Have fun exploring, and let us know what you think!

Best,
[your name & company’s name]

Zapamtite da uvijek trebate personalizirati svoje emailove i pisati kratke i jasne primjerke koji odgovaraju na iduća pitanja:

  • Što je taj nadolazeći proizvod?
  • Kako radi? (jednostavan opis)
  • Zašto je potreban vašoj publici [odmah!]?
  • Kako ga mogu dobiti?

7 poticajnih naslova emailova

Sadržaj unutar vašeg emaila je važan, no nitko ga neće pročitati ako ne stavite ubojit naslov! Zapamtite, mora uloviti pažnju. Imamo par primjera za vas.

  • Mučite se s [problem]? Mi smo tu za vas! [Proizvod]
  • Konačno je tu! Upoznajte [Proizvod]: Sada imate [korist]
  • Novi [proizvod ili usluga] od [kompanija]: Rješenje za vaš [problem]
  • Pozdravite [Proizvod]! Sad vam je [korist] na dohvat ruke
  • Umorni ste od [problem]? Ne brinite više! [Proizvod] je tu da vam pomogne!
  • Dostupan sada: [Proizvod], rješenje za [problem]
  • [Proizvod] je lansiran. Pročitajte ovaj email i saznajte kako ga dobiti.
  • Problemi s [Problem]? Jeste li isprobali [Proizvod]? Najnovije na tržištu

Emailovi za lansiranje proizvoda – savjeti i najbolje prakse za slijediti

Plan, plan, plan!

Koliko često planirate slanje emailova vašim pretplatnicima i što će emailovi sadržavati? Prvi korak za kreiranje uspješne email kampanje je razvoj strategije, istraživanje publike i zakazivanje emaila unutar svog rasporeda objava.

Naglasite što vam nedostaje

Vaš proizvod postoji da pomogne ljudima s određenim problemom. Što god to bilo, sada je dobro vrijeme da vaša publika promisli o tom problemu i kako ga vaš proizvod može riješiti. Stoga je važno naglasiti vrijednost vašeg proizvoda u svakom emailu.

Identificirajte jasan i dosljedan poziv na akciju (CTA)

Razmislite o tome što želite da vaši pretplatnici urade nakon čitanja vašeg emaila. Trebaju li se pretplatiti na poseban popis za ekskluzivne najave/ažuriranja proizvoda? Trebaju li širiti vijesti putem društvenih medija? Imaju li opciju prijevremene kupnje proizvoda? Postoji puno pitanja koje možete razmotriti za vaš CTA, ali držite se jednog kako bi izbjegli zbrku.

Uskladite email marketing s ostatkom vašeg plana promocije

Ako planirate promovirati vaš novi proizvod ili uslugu putem više kanala, osigurajte da je vaša poruka dosljedna. To znači da svaki primjerak treba imati isti stil pisanja, slike trebaju biti povezane i CTA treba navesti korisnike na izvršenje jedne specifične akcije.

Kada trebate slati email za lansiranje proizvoda?

Kao što smo već spomenuli, rađanje novog proizvoda je uzbudljivo. Nakon sati, tjedana i čak mjeseci sklapanja novosti koju će vaša publika obožavati, zaslužujete je predstaviti s ponosom.

Nikad nije prerano za razmisliti o tome kako ćete promovirati svoj proizvod i kada ćete to uraditi. Nećemo ulaziti u previše detalja, nego ćemo se fokusirati na osnove.

Vaš email za lansiranje proizvoda treba biti poslan onog trenutka kada je vaš proizvod ili usluga spreman za korištenje ili dostupan za kupnju, online ili u trgovinama. Naš savjet je da pošaljete email najave s uvidima prije lansiranja, kako bi informirali vašu publiku da će vaš proizvod uskoro biti dostupan. Međutim, zapamtite da vaš email za lansiranje proizvoda mora biti poslan samo onda kada je vaša ponuda spremna za kupnju.

Najčešća pitanja – email predlošci za lansiranje proizvoda

Koliko velika treba biti moja email baza podataka?

Queue

To se razlikuje za svako poduzeće. Ako prodajete masovne B2C proizvode dostupne svim vrstama klijenata (na primjer mobilne telefone, šalove ili ekonomične automobile), vaša baza podataka će biti ogromna i sadržavati stotine tisuća kontakta. No ako nudite visoko specijalizirani B2B softver za upravljanje prijevozom, vaša baza podataka će biti manja. Najvažniji dio je segmentacija baze podataka na osnovu profila različitih kupaca.

Koja je savršena duljina emaila za lansiranje proizvoda?

Koja je savršena duljina emaila za lansiranje proizvoda?

Kao opće pravilo, promotivni emailovi trebaju biti kratki i slatki. Vaš email treba prenijeti poruku koristeći što manje teksta. Ne pišete detaljni priručnik o proizvodu i ne navodite sve moguće značajke. Cilj je predstaviti koristi vašeg novog proizvoda ili usluge i uvjeriti čitatelja da klikne na CTA gumb smješten u vašem emailu za lansiranje proizvoda.

Trebam li pisati obični tekstualni email ili koristiti HTML?

Trebam li pisati obični tekstualni email ili koristiti HTML?

Razlika između običnog tekstualnog emaila i HTML emaila je u oblikovanju. Obični tekstualni email sadrži samo tekst bez ikakvim mogućnosti oblikovanja. Također vam omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF.ova uz primjerak emaila. S druge strane, HTML email može sadržati slike, boje i druge opcije oblikovanja teksta. Izbor koji je email bolji za vašu kompaniju ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brendingu, stilu i ostalim faktorima. Razumno je koristiti emailove temeljene na HTML kodu, pogotovo za B2C proizvode, jer vam ova vrsta emailova daje više opcija za vizualno predstavljanje proizvoda.Međutim, 62% marketara kaže da šalju hibrid tekstualnog i HTML emaila svojim pretplatnicima.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo