Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za lansiranje proizvoda

Poslije mjeseci razvoja proizvoda/usluge, očito ga treba i lansirati u svijet; a email marketing je odličan kanal za širenje vijesti o vašem novom proizvodu. No ako previše požurite lansiranje, to može štetiti i proizvodu i vašem poduzeću. Jedino ispravno je pravilno planirati lansiranje proizvoda – izabrati prave kanale za proširiti vijesti, iskoristiti najbolje moguće predloške za lansiranje proizvoda, učiniti poruku privlačnom i angažirajućom i tako dalje. Međutim, prije nego li uronimo u predloške za lansiranje proizvoda i najbolje prakse, krenimo s osnovama.

Što je email za lansiranje proizvoda i zašto je važan?

Najava lansiranja proizvoda je niz aktivnosti usmjerenih na promociju i objavu novog proizvoda ili usluge.

Poduzeća često koriste emailove za stvaranje iščekivanja i entuzijazma prije lansiranja svog proizvoda. To pomaže privući pažnju i na kraju generirati više prodaja jednom kada je proizvod dostupan.

product launch template
Send out product launch emails directly from LiveAgent

No što je zapravo email za lansiranje proizvoda? Promotivni email za lansiranje proizvoda je vrsta emaila koji kompanije koriste za promociju svojih proizvoda, usluga, ponuda i kampanja. To je važan dio cijelog procesa najave jer vam omogućuje izravno obraćanje vašoj ciljanoj publici.

Za razliku od transakcijskih emailova koji informiraju klijente i njihovoj narudžbi ili informacijama računa, promotivni emailovi općenito teže konverziji pretplatnika u klijente, usporednoj ili dodatnoj prodaji. Emailovi za lansiranje proizvoda također spadaju u promotivne emailove.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Uz dobro napisane promotivne emailove, ne treba vam puno za uvjeravanje potencijalnih klijenata da kupe vaš proizvod.

U osnovi, pisanje visoko konvertirajućih promotivnih mailova je ključ promocije vašeg proizvoda i povećanja prodaje. Idemo vidjeti kako to možete uraditi, jedan po jedan promotivni email – a počet ćemo s emailom za lansiranje proizvoda.

5 ideja za predložak za lansiranje proizvoda

Postoje tisuće i tisuće primjera emailova za lansiranje proizvoda. Nakon samo jedne Google pretrage možete naći puno predložaka i opisa uspješnih kampanja. Kako bi vam bilo lakše, sastavili smo listu 5 email predložaka za lansiranje proizvoda koje mi smatramo neodoljivima.

Predložak najave izdanja softvera


Predložak najave izdanja nove značajke


Predložak najave lansiranja novog fizičkog proizvoda


Email za lansiranje proizvoda ili usluge – kratki predložak


Neformalni email predložak za lansiranje proizvoda

Zapamtite da uvijek trebate personalizirati svoje emailove i pisati kratke i jasne primjerke koji odgovaraju na iduća pitanja:

  • Što je taj nadolazeći proizvod?
  • Kako radi? (jednostavan opis)
  • Zašto je potreban vašoj publici [odmah!]?
  • Kako ga mogu dobiti?

7 poticajnih naslova emailova

Sadržaj unutar vašeg emaila je važan, no nitko ga neće pročitati ako ne stavite ubojit naslov! Zapamtite, mora uloviti pažnju. Imamo par primjera za vas.

  • Mučite se s [problem]? Mi smo tu za vas! [Proizvod]
  • Konačno je tu! Upoznajte [Proizvod]: Sada imate [korist]
  • Novi [proizvod ili usluga] od [kompanija]: Rješenje za vaš [problem]
  • Pozdravite [Proizvod]! Sad vam je [korist] na dohvat ruke
  • Umorni ste od [problem]? Ne brinite više! [Proizvod] je tu da vam pomogne!
  • Dostupan sada: [Proizvod], rješenje za [problem]
  • [Proizvod] je lansiran. Pročitajte ovaj email i saznajte kako ga dobiti.
  • Problemi s [Problem]? Jeste li isprobali [Proizvod]? Najnovije na tržištu

Emailovi za lansiranje proizvoda – savjeti i najbolje prakse za slijediti

Plan, plan, plan!

Koliko često planirate slanje emailova vašim pretplatnicima i što će emailovi sadržavati? Prvi korak za kreiranje uspješne email kampanje je razvoj strategije, istraživanje publike i zakazivanje emaila unutar svog rasporeda objava.

Naglasite što vam nedostaje

Vaš proizvod postoji da pomogne ljudima s određenim problemom. Što god to bilo, sada je dobro vrijeme da vaša publika promisli o tom problemu i kako ga vaš proizvod može riješiti. Stoga je važno naglasiti vrijednost vašeg proizvoda u svakom emailu.

Identificirajte jasan i dosljedan poziv na akciju (CTA)

Razmislite o tome što želite da vaši pretplatnici urade nakon čitanja vašeg emaila. Trebaju li se pretplatiti na poseban popis za ekskluzivne najave/ažuriranja proizvoda? Trebaju li širiti vijesti putem društvenih medija? Imaju li opciju prijevremene kupnje proizvoda? Postoji puno pitanja koje možete razmotriti za vaš CTA, ali držite se jednog kako bi izbjegli zbrku.

Uskladite email marketing s ostatkom vašeg plana promocije

Ako planirate promovirati vaš novi proizvod ili uslugu putem više kanala, osigurajte da je vaša poruka dosljedna. To znači da svaki primjerak treba imati isti stil pisanja, slike trebaju biti povezane i CTA treba navesti korisnike na izvršenje jedne specifične akcije.

Kada trebate slati email za lansiranje proizvoda?

Kao što smo već spomenuli, rađanje novog proizvoda je uzbudljivo. Nakon sati, tjedana i čak mjeseci sklapanja novosti koju će vaša publika obožavati, zaslužujete je predstaviti s ponosom.

Nikad nije prerano za razmisliti o tome kako ćete promovirati svoj proizvod i kada ćete to uraditi. Nećemo ulaziti u previše detalja, nego ćemo se fokusirati na osnove.

Vaš email za lansiranje proizvoda treba biti poslan onog trenutka kada je vaš proizvod ili usluga spreman za korištenje ili dostupan za kupnju, online ili u trgovinama. Naš savjet je da pošaljete email najave s uvidima prije lansiranja, kako bi informirali vašu publiku da će vaš proizvod uskoro biti dostupan. Međutim, zapamtite da vaš email za lansiranje proizvoda mora biti poslan samo onda kada je vaša ponuda spremna za kupnju.

Najčešća pitanja – email predlošci za lansiranje proizvoda

Koliko velika treba biti moja email baza podataka?

Queue

To se razlikuje za svako poduzeće. Ako prodajete masovne B2C proizvode dostupne svim vrstama klijenata (na primjer mobilne telefone, šalove ili ekonomične automobile), vaša baza podataka će biti ogromna i sadržavati stotine tisuća kontakta. No ako nudite visoko specijalizirani B2B softver za upravljanje prijevozom, vaša baza podataka će biti manja. Najvažniji dio je segmentacija baze podataka na osnovu profila različitih kupaca.

Koja je savršena duljina emaila za lansiranje proizvoda?

Predlošci za lansiranje proizvoda

Kao opće pravilo, promotivni emailovi trebaju biti kratki i slatki. Vaš email treba prenijeti poruku koristeći što manje teksta. Ne pišete detaljni priručnik o proizvodu i ne navodite sve moguće značajke. Cilj je predstaviti koristi vašeg novog proizvoda ili usluge i uvjeriti čitatelja da klikne na CTA gumb smješten u vašem emailu za lansiranje proizvoda.

Trebam li pisati obični tekstualni email ili koristiti HTML?

Predlošci za lansiranje proizvoda

Razlika između običnog tekstualnog emaila i HTML emaila je u oblikovanju. Obični tekstualni email sadrži samo tekst bez ikakvim mogućnosti oblikovanja. Također vam omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF.ova uz primjerak emaila. S druge strane, HTML email može sadržati slike, boje i druge opcije oblikovanja teksta. Izbor koji je email bolji za vašu kompaniju ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brendingu, stilu i ostalim faktorima. Razumno je koristiti emailove temeljene na HTML kodu, pogotovo za B2C proizvode, jer vam ova vrsta emailova daje više opcija za vizualno predstavljanje proizvoda.Međutim, 62% marketara kaže da šalju hibrid tekstualnog i HTML emaila svojim pretplatnicima.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How big should my email database be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “This is different for every business. If you are selling mass B2C products that are available for many types of customers, your database will be huge, consisting of hundreds of thousands of contacts. But if you offer a highly-specified B2B shipping management software, your database will be smaller. The most important part is to segment the database according to different buyer personas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the perfect length of a product launch email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “As a rule of thumb, promotional emails should be short. The aim is to present the benefits of your product/service and to persuade the reader to click the CTA button placed in the email. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should you write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Choosing which email is better for your company depends on your email marketing strategy. However, you should consider emails based on the HTML code, especially in the case of B2C products, since the email gives you more options to present your product.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo