Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte za e-trgovinu

E-trgovina raste nevjerojatno brzim tempom i trenutno za ovu industriju nema ništa važnije od nadolazeće prodajne sezone. U 2019. svjetska prodaja generirana pomoću e-trgovine iznosila je preko 3,4 milijarde USD, a očekuje se da će 2021. dosegnuti 4,9 milijardi USD (source). Dakle, ako ste vlasnik trgovine e-trgovine, to je zadnja šansa da se pripremite. Ako to već niste učinili, vrijeme je da pregledate svoju marketinšku strategiju e-trgovine.

Na koje aspekte svoje strategije biste se trebali usredotočiti? Sve upućuje na e-poštu koja je preferirana komunikacijska metoda za tvrtke e-trgovine. Zapravo, 72% ljudi (uključujući milenijalce i tinejdžere) preferira e-poštu kao svoj glavni izvor komunikacije s tvrtkama (izvor).

Uzimajući sve ovo u obzir, pružit ćemo vam sve potrebne resurse i savjete za poboljšanje vaše e-trgovine marketinške strategije e-trgovine – uključujući različite vrste e-adresa morat ćete koristiti za privlačenje pažnje svojih kupaca.

Email template customization
Customize email templates inside your LiveAgent ticketing dashboard

Marketinške strategije putem e-pošte: osnove

Prije nego što započnete masovno slanje e-pošte svojim kupcima, važno je definirati ciljeve svoje marketinške strategije e-pošte. Vaši će ciljevi biti temelj za sve vaše aktivnosti i pomoći će vam da izmjerite njihov učinak.

Ako samo počnete pisati e-poštu bez solidne strategije, riskirate slanje poruka koje neće donijeti željene rezultate. Pitanje koje si trebate postaviti kao e-trgovinu je: “Što želim postići?”

Vaši ciljevi mogu uključivati:

  • Pretvaranje novih kupaca
  • Povećavanje prodaje
  • Prikupljanje recenzija i povratnih informacija
  • Poticanje lojalnosti kupaca i poboljšanje komunikacije
  • Pružanje informacija kupcima (o posebnim ponudama, novim proizvodima ili ažuriranjima itd.)
  • Predstavljanje vaše tvrtke i vaših ekskluzivnih prodajnih mjesta

Očito je da ne morate odabrati samo jedan od ovih ciljeva. Međutim, uz sve mogućnosti koje nudi marketing putem e-pošte, cilj je imati nekoliko jasno definiranih ciljeva. Pokušaj postizanja previše ciljeva rezultirat će lošom izvedbom vaših kampanja. Usredotočujući se na ciljeve koji su vam najvažniji, možete učinkovito koristiti svoje resurse i izbjegnite gubljenje vremena na stvaranju sadržaja e-pošte koji ne donosi nikakvu vrijednost vašim korisnicima.

Pogledajmo što možete učiniti kako biste osigurali postizanje svojih jasno definiranih ciljeva.

Predlošci e-pošte za e-trgovinu
Canned responses as customizable email templates

Sažetak najboljih praksi za marketing putem e-pošte za e-trgovinu

  • Budite dosljedni u broju poslanih e-poruka – nemojte drastično mijenjati frekvenciju
  • Popise e-adresa pribavite na legalan način – nemojte kupovati popise kontakata
  • Održavajte popise čistima od “zamki neželjene pošte”
  • Izbjegavajte da vas označe kao neželjenu poštu
  • Prilagodite svoje e-poruke
  • Budite dosljedni u dizajnu e-pošte
  • Koristite kreativnost kad osmišljavate linije predmeta
  • Izvršite A/B testove
  • Uvijek ispunite zaglavlje
  • Stvorite lijepu ravnotežu između kopije i slika
  • Postavite gumb za odjavu pretplate na vidljivo mjesto
  • Izbjegavajte skraćivanje veza
  • Grupirajte svoje kontakte na temelju njihovih interesa i povijesti kupnje itd.
  • Vremenom prilagodite, izmijenite ili ponovo uskladite svoje ciljeve

Kao što je spomenuto na početku, pripremili smo pregršt materijala kako biste mogli primijeniti teoriju u praksi i započeti komunikaciju sa svojim potencijalnim i postojećim kupcima putem e-pošte.

Redovi predmeta e-pošte o pretprodaji

  • Ne propustite – sezona prodaje započinje [sljedeći tjedan/ u ponedjeljak/ za X dana itd.

Redovi predmeta predloška e-pošte za prodaju proizvoda

  • Dobre vijesti – cijene nam padaju
  • Upozorenje o padu cijene: do [X]% popusta na odabrane stavke

Redovi e-pošte s potvrdom narudžbe

  • Uspjeh! Primili smo vašu narudžbu

Redovi predmeta predloška e-pošte s posljednjom šansom

  • Iz kolekcije [name] ostalo je samo nekoliko [predmeta]. Kupite sada
  • [X]% popusta završava za [Y] sati. To vam je zadnja prilika za kupnju [predmeta]

Redovi predmeta e-pošte napuštene košarice

  • Nešto ste ostavili u svojoj košarici
  • Ne zaboravite naručiti [naziv predmeta koji se nalazi u korisničkoj košarici]
  • Još uvijek razmišljate? Dovršite kupnju prije nego što [artikal] nestane!

Predlošci e-pošte za e-trgovinu

Predložak e-pošte u pretprodaji


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 1


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 2


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 3


Predložak e-pošte za posljednju priliku 1


Predložak e-pošte za posljednju priliku 2


Predložak e-pošte kupon 1


Predložak e-pošte kupon 2 – hvala što ste učinili nešto


Predložak e-pošte za nadogradnju/unakrsnu prodaju 1 – usredotočen na unakrsnu prodaju


Predložak e-pošte za nadogradnju/unakrsnu prodaju 2 – usredotočen na unakrsnu prodaju

E-adrese e-trgovine – najčešća pitanja

Što je e-pošte e-trgovina?

E-pošta je davno uspostavljen marketinški alat. Lijevak prodaje opisuje slijed radnji koje posjetitelj može slijediti, od početnog interesa, preko razmatranja do kupnje. E-trgovina e-poštom učinkovita je metoda promocije proizvoda ili usluge slanjem niza e-poruka korisniku kada posjeti web stranicu.

Kako mogu stvoriti popis e-pošte za e-trgovinu?

Da biste stvorili popis e-pošte e-trgovine, potreban vam je alat za marketing e-pošte koji je opremljen za e-trgovinu, tako da možete stvoriti obrazac za prikupljanje podataka o svojim kupcima i niz e-adresa koje će vam pomoći da stvorite odnos sa svojim kupcima, kao i komunicirati svoje poslovanje. Primjer takvog alata bio bi Mailchimp.

Kako je e-pošta korisna za e-trgovinu?

E-pošta je najpopularniji način mrežne komunikacije. Slanje e-pošte često je prvi korak u procesu kupnje.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is e-Commerce email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email is a long-established marketing tool. The sales funnel describes a sequence of actions that a visitor can follow, from initial interest, through consideration, to purchase. E-commerce email is an effective method of promoting a product or service by sending a series of emails to a user when they visit a website.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do I create an eCommerce email list?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To create an eCommerce email list, you need an email marketing tool that is equipped for eCommerce, so that you can create a form to gather your customers’ information and a series of emails that help you create a relationship with your customers, as well as communicate your business. An example of such a tool would be Mailchimp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How is email useful for eCommerce?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email is the most popular way to communicate online. Sending an email is frequently the first step in a purchase process.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo