Predlošci e-pošte za e-trgovinu

E-commerce is growing at an incredibly fast pace, and right now there’s nothing more important for this industry as the upcoming sales season. In 2019, worldwide sales generated by e-commerce totaled over $3.4 bn, and they are expected to reach $4.9 bn in 2021 (source). So, if you own an e-commerce store, it’s the last chance for you to get ready. If you haven’t already done so, it’s time to review your e-commerce marketing strategy.

Which aspects of your strategy should you focus on? Everything points towards emails being the preferred communication method for e-commerce businesses. In fact, 72% of people (including millennials and teenagers) prefer email as their main source of communication with businesses (source).

Taking all of this into account, we will provide you with all of the necessary resources and tips to boost your e-commerce email marketing strategy – including different types of emails you will need to use to attract your customers’ attention.

Customize email templates inside your LiveAgent ticketing dashboard

Marketinške strategije putem e-pošte: osnove

Prije nego što započnete masovno slanje e-pošte svojim kupcima, važno je definirati ciljeve svoje marketinške strategije e-pošte. Vaši će ciljevi biti temelj za sve vaše aktivnosti i pomoći će vam da izmjerite njihov učinak.

Ako samo počnete pisati e-poštu bez solidne strategije, riskirate slanje poruka koje neće donijeti željene rezultate. Pitanje koje si trebate postaviti kao e-trgovinu je: “Što želim postići?”

Vaši ciljevi mogu uključivati:

  • Pretvaranje novih kupaca
  • Povećavanje prodaje
  • Prikupljanje recenzija i povratnih informacija
  • Poticanje lojalnosti kupaca i poboljšanje komunikacije
  • Pružanje informacija kupcima (o posebnim ponudama, novim proizvodima ili ažuriranjima itd.)
  • Predstavljanje vaše tvrtke i vaših ekskluzivnih prodajnih mjesta

Obviously, you don’t have to choose just one of these goals. However, with all of the possibilities that are offered by email marketing, the aim is to have a few clearly defined objectives. Trying to hit too many targets will result in the underperformance of your campaigns. By focusing on the goals that are most important to you, you can efficiently utilize your resources and avoid wasting time on creating email content that does not add any value to your users. 

Pogledajmo što možete učiniti kako biste osigurali postizanje svojih jasno definiranih ciljeva.

Canned responses as customizable email templates

Sažetak najboljih praksi za marketing putem e-pošte za e-trgovinu

  • Budite dosljedni u broju poslanih e-poruka – nemojte drastično mijenjati frekvenciju
  • Popise e-adresa pribavite na legalan način – nemojte kupovati popise kontakata
  • Održavajte popise čistima od “zamki neželjene pošte”
  • Izbjegavajte da vas označe kao neželjenu poštu
  • Prilagodite svoje e-poruke
  • Budite dosljedni u dizajnu e-pošte
  • Koristite kreativnost kad osmišljavate linije predmeta
  • Izvršite A/B testove
  • Uvijek ispunite zaglavlje
  • Stvorite lijepu ravnotežu između kopije i slika
  • Postavite gumb za odjavu pretplate na vidljivo mjesto
  • Izbjegavajte skraćivanje veza
  • Grupirajte svoje kontakte na temelju njihovih interesa i povijesti kupnje itd.
  • Vremenom prilagodite, izmijenite ili ponovo uskladite svoje ciljeve

Kao što je spomenuto na početku, pripremili smo pregršt materijala kako biste mogli primijeniti teoriju u praksi i započeti komunikaciju sa svojim potencijalnim i postojećim kupcima putem e-pošte.

Redovi predmeta e-pošte o pretprodaji

  • Ne propustite – sezona prodaje započinje [sljedeći tjedan/ u ponedjeljak/ za X dana itd.

Redovi predmeta predloška e-pošte za prodaju proizvoda

  • Dobre vijesti – cijene nam padaju
  • Upozorenje o padu cijene: do [X]% popusta na odabrane stavke

Redovi e-pošte s potvrdom narudžbe

  • Uspjeh! Primili smo vašu narudžbu

Redovi predmeta predloška e-pošte s posljednjom šansom

  • Iz kolekcije [name] ostalo je samo nekoliko [predmeta]. Kupite sada
  • [X]% popusta završava za [Y] sati. To vam je zadnja prilika za kupnju [predmeta]

Redovi predmeta e-pošte napuštene košarice

  • Nešto ste ostavili u svojoj košarici
  • Ne zaboravite naručiti [naziv predmeta koji se nalazi u korisničkoj košarici]
  • Još uvijek razmišljate? Dovršite kupnju prije nego što [artikal] nestane!

Predlošci e-pošte za e-trgovinu

Predložak e-pošte u pretprodaji


Hi [name]!

We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.

We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.

Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!

Want to learn more? Go to our website [link]

Best,
The [company] team


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 1


Hi [name],

Here’s your requested price drop alert!

We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.

To get the discount, use this unique code at the checkout:

PROMO CODE: [code]

Hurry up, the offer expires on [date]!


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 2


Hey [name]!

We think you should know that our prices have just dropped.

You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].

Have a look at some examples of discounted items:

[A list of the most greatly discounted products with images]

Click the button below to start shopping:

[button] ACCESS THE STORE


Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 3


Hi [name],

Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.

You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:

[code]

Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.

[button] BUY NOW


Predložak e-pošte za posljednju priliku 1


Hey [name],

It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.

Have a look at some of the items that are still available:

[Examples of products that are still in stock].

The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.

[Button] SHOP NOW

Best,
The [company] Customer Service Team


Predložak e-pošte za posljednju priliku 2


Hey there!

Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].

This means you only have [Y] hours left to save on selected products.

Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.

[Button] SHOP THE SALE

Here’s what you can buy:

[Images of discounted products].


Predložak e-pošte kupon 1


Hello [name],

We have something special for you:

Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.

[code]

Follow this link to use your coupon [link]


Predložak e-pošte kupon 2 – hvala što ste učinili nešto


Hi [name]!
Thank you for [filling out our survey/your support/posting your review].
You can find your [X]% off coupon code below:

[code]

If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].

And once again – thank you for your help!

Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]


Predložak e-pošte za nadogradnju/unakrsnu prodaju 1 – usredotočen na unakrsnu prodaju


Hi there [name],

You left your shopping cart full of cool stuff.

We hope that you are still interested in buying our products.

To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.

Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]

But no worries – the previous products are still waiting for you.

Button: Go my cart


Predložak e-pošte za nadogradnju/unakrsnu prodaju 2 – usredotočen na unakrsnu prodaju


Hello [name],

You bought a [product] from us recently.

You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].

Here’s what we’ve got for you:

[A list of products with pictures]

[SHOP]

Best,
[name and position]

E-adrese e-trgovine – najčešća pitanja

Što je e-pošte e-trgovina?

E-pošta je davno uspostavljen marketinški alat. Lijevak prodaje opisuje slijed radnji koje posjetitelj može slijediti, od početnog interesa, preko razmatranja do kupnje. E-trgovina e-poštom učinkovita je metoda promocije proizvoda ili usluge slanjem niza e-poruka korisniku kada posjeti web stranicu.

Kako mogu stvoriti popis e-pošte za e-trgovinu?

Da biste stvorili popis e-pošte e-trgovine, potreban vam je alat za marketing e-pošte koji je opremljen za e-trgovinu, tako da možete stvoriti obrazac za prikupljanje podataka o svojim kupcima i niz e-adresa koje će vam pomoći da stvorite odnos sa svojim kupcima, kao i komunicirati svoje poslovanje. Primjer takvog alata bio bi Mailchimp.

Kako je e-pošta korisna za e-trgovinu?

E-pošta je najpopularniji način mrežne komunikacije. Slanje e-pošte često je prvi korak u procesu kupnje.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br> around the corner.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo