Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Kako završiti email (Savjeti i predlošci)

Kako završiti email (Savjeti i predlošci)

Pošto se većina današnje poslovne prepiske obavlja putem emaila, bitno je i početi i završiti email ugodno. Međutim, pošto sva pažnja često ode na naslov emaila i početak, završetak emaila je često zanemaren.


Zapravo, pravilan završetak poslovnog emaila je jednako bitan kao i njegov početak. Prava vrsta email završetka ostavlja primatelju pozitivan krajnji dojam, motivira čitatelja na djelovanje, identificira pošiljatelja i njegove namjere i pruža primatelju vaše kontakt informacije (tako da im je lakše stupiti u kontakt s vama).
Nastavite čitati, saznajte sve o tome kako prikladno završiti poslovni email i iskoristite naš popis profesionalnih završetaka emaila i primjera fraza koje su prikladne u više slučajeva.

Što uključiti na kraj vaših emailova

1. Završna riječ

Prije nego što pošaljete svoj email, uvjerite se da sadrži kratku završnu rečenicu koja stvara glatki prijelaz između glavne teme vašeg emaila i vaše odjave. Ova završna riječ može izraziti vašu zahvalnost za vrijeme primatelja, naglasiti da ste otvoreni za daljnju komunikaciju, biti poziv na akciju ili izjava koja pokazuje da očekujete odgovor.

2. Završetak(odjava)

Osim ako ste vrlo bliski s primateljem, svako poslovni email zahtjeva profesionalan završetak, koji može biti formalan ili ležeran, ovisno o vrsti odnosa koji imate i sadržaju vaše komunikacije. Najčešće korišteni izrazi su “Pozdrav” i Hvala”, ali pripremili smo vam cijeli popis primjera (ispod), formalnih kao i neformalnih.

Email template customization
Customize email templates

3. Recite svoje ime

Uvijek navedite svoje puno ime (ime i prezime) u vašem email potpisu ako pišete nekome po prvi put. Za razgovor s kolegama ili ljudima koje već znate i razgovarali ste prije s njima, dovoljno je navesti samo ime. Zapamtite, treba izbjegavati korištenje nadimka, osim ako je vaš nadimak poznat naširoko i koristite ga umjesto imena.

4. Pozicija i kompanija

Uvijek dodajte svoju trenutnu poziciju i naziv kompanije u vaš email potpis tako da nema zablude tko ste, pogotovo ako šaljete ‘cold emailove’ potencijalnim mušterijama. Ako se prijavljujete za posao, savjetujemo vam da izostavite informacije o trenutnom zaposlenju (email i telefonski broj) iz potpisa.

First email

5. Kontakt informacije

Iako primatelj vaše poruke već zna vašu email adresu, uvijek je korisno pružiti dodatne kontakt informacije u vašem email potpisu, kao što je vaš izravni telefonski broj, jer neki ljudi preferiraju kontakt putem različitih komunikacijskih kanala.

6. Dodatni izvori

Razmislite o dodavanju poveznica vašem potpisu. To može biti poveznica na vašu web stranicu, vaš LinkedIn profil ili druge bitne račune društvenih medija, početna stranica koju želite promovirati, vaš online portfolio, vaš online kalendar, vaš zadnji blog post i slično.

email signature

Primjeri i predlošci za završetak emaila

Profesionalni email završeci i završne fraze

Kada odlučujete koju vrstu završetka želite na kraju vašeg poslovnog emaila, razmislite o tome kome ga šaljete i zašto. Ako niste sigurni koji završetak bi bio najbolji u datoj situaciji, bolje je iskoristiti formalniju završnu frazu. “Zdravo”, “Pozdrav”, “Sve najbolje” i “Lijep pozdrav” su neki od najsigurnijih email završetaka koji se mogu koristiti u svakoj situaciji i za svaku vrstu emaila. Imam još par primjera za najčešće i naširoko korištene profesionalne završetke emailova:


Formalne fraze za završetak emaila:

Pozdrav,
Lijep pozdrav,
Ljubazan pozdrav,
Sve najbolje,
Srdačne želje,
Najbolje želje,
Sretno,
Srdačno,
Srdačno vaš,
Vaš odani,
Vaš vjerni
Najljepše želje


Ležerne fraze za završetak emaila:

Čujemo se,
Do idućeg puta
Uzdravlje,
Čuvajte se,
Sretno,
Ugodan vikend!
Ugodan dan!
SAmo produktivno!
Uživajte u [dan u tjednu]/tjednu/vikendu],
Sretan [dan u tjednu],
Sretni praznici,
Nadam se da je ovo pomoglo,


Završne fraze koje pokazuju uvažavanje

Hvala vam,
Hvala,
Puno hvala,
Hvala još jednom,
Hvala puno,
Cijenim,
Uz uvažavanje,
Cijenim vašu [pomoć/primjedbu/povratnu informaciju]
Hvala unaprijed,
Hvala na čitanju,
Hvala na pomoći,
Hvala na razmišljanju,
Hvala vam na [pomoći/vremenu/suradnji].


Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Primjeri završne riječi za email

Temeljeno na sadržaju vaše email poruke, možete dodati i kratku završnu riječ uz vašu odjavu. Iskoristite jednu od već iskušanih završnih riječi za email kako bi osigurali da ste završili svoju poruku na pozitivan način i dali do znanja primatelju kako očekujete njegov odgovor ili daljnji dijalog.

Kako završiti cold sales email

Pronaći pravi način za završetak ‘cold outreach emaila’ može biti izazov za svakog prodajnog profesionalca. Imamo par primjera što možete uključiti na kraju svog cold sales emaila kako bi potakli potencijalnog klijenta na odgovor:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kako završiti mail koji prati prodaju

Mailovi koji prate prodaju su nužni u svakoj cold emailing strategiji. Evo kako možete završiti email koji prati prodaju kako bi ohrabrili vaše potencijalne kupce da vam se jave čak i ako su vaši prijašnji pokušaji bili neuspješni.

Kako završiti emailove poslije kupnje i emailove dobrodošlice

Emailovi poslije kupnje i emailovi dobrodošlice su neki od najbitnijih emailova u email marketinškim kampanjama koje su usmjerene na gradnju dugoročnih veza s klijentima. Evo kako vaše email završne izjave mogu izgledati za ove vrste emailova:

Kako završiti email korisničke službe

Kada završavate svoje emailove korisničke službe, uvijek je dobro ohrabriti svoje klijente da vam se jave u slučaju da imaju još pitanja, problema ili briga. Također ih trebate uvjeriti da ste uvijek tu za pomoći im. Ovo su neki od primjera koje možete koristiti kako bi završili emailove korisničke službe:

Kako završiti email isprike klijentu

Kada su u pitanju i rad s frustriranim klijentima, trebali biste ponoviti svoju ispriku na kraju emaila i reći kako cijenite njihovo strpljenje i razumijevanje:

Sažetak


Kraj emaila je obično završna napomena ili kratka rečenica nakon koje slijedi vaš potpis. Opet, nalaženje pravih riječi i prikladnog tona za završetak vaše email poruke često zahtijeva dosta razmišljanja. Način završetka emaila ima velik utjecaj na odluku primatelja da vam odgovori. Znati kako završiti profesionalni email je ključ za efikasnu poslovnu komunikaciju, ostavljanje dobrog utiska na čitatelja i povećanje stope odgovaranja na emailove. Ako niste sigurni kako završiti vaš idući poslovni email, gore spomenuti primjeri email završetaka vam mogu biti korisni.


Najčešća pitanja o završavanju emailova

Zašto su email završeci bitni?

Pošto je kraj emaila zadnje što primatelj pročita, to može biti motivirajući faktor za brzi odgovor – ili hoće li uopće odgovoriti. Završavanjem svog emaila na uljudan, profesionalan i prikladan način, imate bolju šansu da dobijete pozitivan odgovor.

Koje odjave nisu prikladne za poslovni email?

Čak i ako imate ležeran odnos s primateljem, neprofesionalni završeci se trebaju izbjeći u bilo kojem vidu komunikacije. Ovi “neprofesionalni ” završeci uključuju “Imajte blagoslovljen dan” (ili bilo što drugo što uključuje religiju), “’Đenja!” (ili bilo koji drugi sleng), “Thx” (ili bilo koju drugu skraćenicu), “Do sutra” (ili bilo koju drugu neformalnu odjavu), “Vaš najdraži”/ “S ljubavlju” (ili bilo što drugo što izražava ljubav).

Kako trebate oblikovati završetak emaila?

Iako je važno profesionalno završiti email, propisno oblikovanje je također bitno za ostavljanje dobrog zadnjeg dojma. Pobrinite se da stavite zarez nakon vaše odjavne fraze, onda pređite u novi red i napišite svoje ime i prezime, poziciju, naziv kompanije i kontakt informacije koje želite navesti.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto su email završeci bitni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošto je kraj emaila zadnje što primatelj pročita, to može biti motivirajući faktor za brzi odgovor – ili hoće li uopće odgovoriti. Završavanjem svog emaila na uljudan, profesionalan i prikladan način, imate bolju šansu da dobijete pozitivan odgovor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje odjave nisu prikladne za poslovni email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Čak i ako imate ležeran odnos s primateljem, neprofesionalni završeci se trebaju izbjeći u bilo kojem vidu komunikacije. Ovi “neprofesionalni ” završeci uključuju “Imajte blagoslovljen dan” (ili bilo što drugo što uključuje religiju), “’Đenja!” (ili bilo koji drugi sleng), “Thx” (ili bilo koju drugu skraćenicu), “Do sutra” (ili bilo koju drugu neformalnu odjavu), “Vaš najdraži”/ “S ljubavlju” (ili bilo što drugo što izražava ljubav).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako trebate oblikovati završetak emaila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iako je važno profesionalno završiti email, propisno oblikovanje je također bitno za ostavljanje dobrog zadnjeg dojma. Pobrinite se da stavite zarez nakon vaše odjavne fraze, onda pređite u novi red i napišite svoje ime i prezime, poziciju, naziv kompanije i kontakt informacije koje želite navesti.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo