Predlošci e-pošte za dobrodošlicu su važni za uspostavljanje veza s novim korisnicima u eCommerce trgovinama. To su transakcijske e-poruke koje otkrivaju stil komunikacije Vaše tvrtke. U tekstu se također govori o važnosti e-pošte s zahvalnicama za izgradnju dugoročnih odnosa s kupcima.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
E-poruke za dobrodošlicu izvrstan su alat za uspostavljanje veze s novim korisnicima. Oni daju ton budućoj komunikaciji i kupcu daju uvid u stil komunikacije Vaše tvrtke. Kao takve, e-poruke dobrodošlice sastavni su dio bilo kojeg poslovanj eCommerce trgovine.
Poruke dobrodošlice spadaju u kategoriju transakcijskih e-poruka, to su vrste e-poruka koje se automatski šalju nakon što potrošači na neki način komuniciraju s Vama. Kada se pravilno upotrebljavaju, transakcijske e-poruke mogu stvoriti lojalnost brendu i povećati povrat ulaganja, istovremeno dajući dobar glas Vašem brendu i gradeći odlične odnose između kupaca i B2B i B2C tvrtki.
Poruke dobrodošlice su neke od najvažnijih vrsta transakcijskih e-adresa. Omogućuju Vam stvaranje veze između potencijalnog kupca i robne marke Vaše internetske trgovine od samog početka.
Bez daljnjega, prijeđimo na neke predloške e-pošte dobrodošlice pomoću kojih možete:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.
Ready to put our e-commerce welcome email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ne postoji idealna duljina e-pošte za dobrodošlicu, kao ni način na koji bi trebala da zvuči i “izgleda” e-pošta dobrodošlice ovisi o Vašim ciljevima. Možete to tretirati kao jednostavnu jednosmjernu poruku koja primatelja obavještava da je postupak stvaranja računa bio uspješan i da može započeti kupnju. Također možete iskoristiti e-poruku dobrodošlice da pozdravite novog potencijalnog klijenta i predstavite ga svojoj internetskoj trgovini. To bi značilo kratko informiranje o Vašoj misiji, viziji i onome što je važno za Vas kao poduzetnika. Možda ćete htjeti i naglasiti vrijednost koju Vaš potencijalni klijent može dobiti kupujući od Vas.
Vrijeme koje je proteklo između stvaranja računa i primanja e-pošte dobrodošlice može se činiti problemom koji vlasnike mrežnih trgovina ne bi trebao smetati, ali to je pogrešna pretpostavka.
Kao i kod idealne duljine poruke dobrodošlice, ne postoji popis podataka koji se moraju navesti u svakoj takvoj poruci. Ono što bi trebalo ili moglo biti uključeno je očito pozdrav, koji može biti jednostavan ili složeniji, te neke dodatne informacije, ovisno o cilju Vaše poruke za dobrodošlicu.
Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma