Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte za dobrodošlicu

E-poruke za dobrodošlicu izvrstan su alat za uspostavljanje veze s novim korisnicima. Oni daju ton budućoj komunikaciji i kupcu daju uvid u stil komunikacije Vaše tvrtke. Kao takve, e-poruke dobrodošlice sastavni su dio bilo kojeg poslovanja eCommerce trgovine.

Predlošci e-pošte za dobrodošlicu

Uloga e-pošte za dobrodošlicu u e-trgovini

Poruke dobrodošlice spadaju u kategoriju transakcijskih e-poruka, to su vrste e-poruka koje se automatski šalju nakon što potrošači na neki način komuniciraju s Vama. Kada se pravilno upotrebljavaju, transakcijske e-poruke mogu stvoriti lojalnost brendu i povećati povrat ulaganja , istovremeno dajući dobar glas Vašem brendu i gradeći odlične odnose između kupaca i B2B i B2C tvrtki.

Poruke dobrodošlice su neke od najvažnijih vrsta transakcijskih e-adresa. Omogućuju Vam stvaranje veze između potencijalnog kupca i robne marke Vaše internetske trgovine od samog početka.

Bez daljnjega, prijeđimo na neke predloške e-pošte dobrodošlice pomoću kojih možete:

  • Obavijestite nekoga da je uspješno otvorio račun ili se pretplatio za primanje Vaše e-pošte
  • Zahvaljujte korisnicima što su se pridružili Vašoj zajednici internetskih trgovina
  • Isticanje vrijednosti koju će korisnik dobiti kupnjom od Vas
  • Obavijestite korisnika o tome što uključuje njihova pretplata rekavši koliko često mogu očekivati e-poštu od Vas
  • Potaknite korisnike da prate vašu internetsku trgovinu na društvenim mrežama
  • I mnogo više!
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu

E-trgovina: pozdravni redovi tema e-pošte

  • Dobrodošli!
  • Sretni smo što Vas vidimo u [internetskoj trgovini]
  • Napokon ste ovdje, [ime primatelja]
  • Drago mi je kad ste se pridružili [internetskoj trgovini]
  • Sada ste dio obitelji [internetske trgovine]!

Predlošci e-pošte za e-trgovinu

Predložak e-pošte 1

Predložak e-pošte za dobrodošlicu 2

Predložak e-pošte za dobrodošlicu 3

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Često postavljana pitanja

Koja je idealna dužina poruke za dobrodošlicu?

Ne postoji idealna duljina e-pošte za dobrodošlicu, kao ni način na koji bi trebala da zvuči i “izgleda” e-pošta dobrodošlice ovisi o Vašim ciljevima. Možete to tretirati kao jednostavnu jednosmjernu poruku koja primatelja obavještava da je postupak stvaranja računa bio uspješan i da može započeti kupnju. Također možete iskoristiti e-poruku dobrodošlice da pozdravite novog potencijalnog klijenta i predstavite ga svojoj internetskoj trgovini. To bi značilo kratko informiranje o Vašoj misiji, viziji i onome što je važno za Vas kao poduzetnika. Možda ćete htjeti i naglasiti vrijednost koju Vaš potencijalni klijent može dobiti kupujući od Vas.

Popis mogućih dodatnih tema se nastavlja i nastavlja, zbog čega je teško definirati “idealnu” duljinu poruke dobrodošlice. Jedan savjet koji Vam možemo dati je da budete jezgroviti. Nemojte razvlačiti svoju poruku ili pokušati uključiti previše podataka u jednan email. Sjetite se kratkog raspona pažnje ljudi, koji se čini kao da postaje sve kraći kako godine prolaze. Tretirajte e-poštu dobrodošlice kao priliku da pozdravite nove korisnike i, ako je potrebno, dodajte jedan odlomak koji govori o stvarima koje su Vam važne.

Koliko brzo treba poslati e-poruku dobrodošlice nakon registracije računa?

Vrijeme koje je proteklo između stvaranja računa i primanja e-pošte dobrodošlice može se činiti problemom koji vlasnike mrežnih trgovina ne bi trebao smetati, ali to je pogrešna pretpostavka.

E-poruke za dobrodošlicu, koje se također mogu udvostručiti kao poruke potvrde, trebaju se poslati odmah nakon što se korisnik registrira ili stvori profil u elektronskoj trgovini. Trebao bi biti dostavljen u ulaznu poštu korisnika doslovno za nekoliko sekundi. U suprotnom, korisnici se mogu početi brinuti da li je nešto pošlo po zlu s njihovom registracijom ili će pomisliti da im je račun neaktivan. Oni će se obratiti Vašem kontakt centru ili, još gore, obeshrabriti će se i odustati od kupnje. Svjesni smo da neki sustavi e-pošte mogu zatražiti e-poruku dobrodošlice 3-5 minuta nakon registracije. Postoje dva načina za rješavanje takvog problema: prvo, promijenite sustav slanja pošte, a drugo, prikažite poruku koja kaže: “Može potrajati do 5 minuta da biste primili Vaš e-mail dobrodošlice” nakon što korisnik pritisne gumb “registriraj se / otvori račun”.

Koje podatke morate navesti u e-poruci dobrodošlice?

Kao i kod idealne duljine poruke dobrodošlice, ne postoji popis podataka koji se moraju navesti u svakoj takvoj poruci. Ono što bi trebalo ili moglo biti uključeno je očito pozdrav, koji može biti jednostavan ili složeniji, te neke dodatne informacije, ovisno o cilju Vaše poruke za dobrodošlicu.

Kao što je prethodno spomenuto, ove informacije mogu pokrivati misiju i viziju vašeg poslovanja s e-trgovinom, ili pak mogu sadržavati kratke upute za postavljanje, kratku poruku izvršnog direktora ili popis principa. Može sadržavati i “korisne poveznice” ili poziv na akciju koji potiče nove korisnike da dijele informacije o trgovini sa svijetom.

Najbolje je odabrati jedan dodatni podatak i usredotočiti se na prenošenje poruke. Ne pokušavajte uključiti previše savjeta ili vijesti u jedan pozdravni e-mail, zato što Vaši novi kupci neće potrošiti 10 minuta čitajući ga bez obzira na to što napišete.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna dužina poruke dobrodošlice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoji idealna duljina e-pošte dobrodošlice, poput načina na koji zvuči i izgleda e-pošta dobrodošlice ovisi o vašim ciljevima. Međutim, jedan savjet koji Vam možemo dati je da budete jezgroviti. Nemojte razvlačiti svoju poruku ili pokušati uključiti previše podataka u jednu e-poštu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko brzo treba poslati e-poruku dobrodošlice nakon registracije računa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruke dobrodošlice, koje se također mogu udvostručiti kao poruke potvrde, trebaju se poslati odmah nakon što se korisnik registrira ili stvori profil na mrežnoj trgovini.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje podatke morate navesti u e-poruci dobrodošlice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoji popis podataka koji se moraju spomenuti u svakoj poruci dobrodošlice. Međutim, trebali biste uključiti pozdrav i neke dodatne informacije, poput kratkih uputa za postavljanje, kratke poruke predsjednika uprave, korisnih veza ili CTA-a.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo