E-poruke za dobrodošlicu izvrstan su alat za uspostavljanje veze s novim korisnicima. Oni daju ton budućoj komunikaciji i kupcu daju uvid u stil komunikacije Vaše tvrtke. Kao takve, e-poruke dobrodošlice sastavni su dio bilo kojeg poslovanja eCommerce trgovine.
Poruke dobrodošlice spadaju u kategoriju transakcijskih e-poruka, to su vrste e-poruka koje se automatski šalju nakon što potrošači na neki način komuniciraju s Vama. Kada se pravilno upotrebljavaju, transakcijske e-poruke mogu stvoriti lojalnost brendu i povećati povrat ulaganja , istovremeno dajući dobar glas Vašem brendu i gradeći odlične odnose između kupaca i B2B i B2C tvrtki.
Poruke dobrodošlice su neke od najvažnijih vrsta transakcijskih e-adresa. Omogućuju Vam stvaranje veze između potencijalnog kupca i robne marke Vaše internetske trgovine od samog početka.
Bez daljnjega, prijeđimo na neke predloške e-pošte dobrodošlice pomoću kojih možete:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
Ne postoji idealna duljina e-pošte za dobrodošlicu, kao ni način na koji bi trebala da zvuči i “izgleda” e-pošta dobrodošlice ovisi o Vašim ciljevima. Možete to tretirati kao jednostavnu jednosmjernu poruku koja primatelja obavještava da je postupak stvaranja računa bio uspješan i da može započeti kupnju. Također možete iskoristiti e-poruku dobrodošlice da pozdravite novog potencijalnog klijenta i predstavite ga svojoj internetskoj trgovini. To bi značilo kratko informiranje o Vašoj misiji, viziji i onome što je važno za Vas kao poduzetnika. Možda ćete htjeti i naglasiti vrijednost koju Vaš potencijalni klijent može dobiti kupujući od Vas.
Popis mogućih dodatnih tema se nastavlja i nastavlja, zbog čega je teško definirati “idealnu” duljinu poruke dobrodošlice. Jedan savjet koji Vam možemo dati je da budete jezgroviti. Nemojte razvlačiti svoju poruku ili pokušati uključiti previše podataka u jednan email. Sjetite se kratkog raspona pažnje ljudi, koji se čini kao da postaje sve kraći kako godine prolaze. Tretirajte e-poštu dobrodošlice kao priliku da pozdravite nove korisnike i, ako je potrebno, dodajte jedan odlomak koji govori o stvarima koje su Vam važne.
Vrijeme koje je proteklo između stvaranja računa i primanja e-pošte dobrodošlice može se činiti problemom koji vlasnike mrežnih trgovina ne bi trebao smetati, ali to je pogrešna pretpostavka.
E-poruke za dobrodošlicu, koje se također mogu udvostručiti kao poruke potvrde, trebaju se poslati odmah nakon što se korisnik registrira ili stvori profil u elektronskoj trgovini. Trebao bi biti dostavljen u ulaznu poštu korisnika doslovno za nekoliko sekundi. U suprotnom, korisnici se mogu početi brinuti da li je nešto pošlo po zlu s njihovom registracijom ili će pomisliti da im je račun neaktivan. Oni će se obratiti Vašem kontakt centru ili, još gore, obeshrabriti će se i odustati od kupnje. Svjesni smo da neki sustavi e-pošte mogu zatražiti e-poruku dobrodošlice 3-5 minuta nakon registracije. Postoje dva načina za rješavanje takvog problema: prvo, promijenite sustav slanja pošte, a drugo, prikažite poruku koja kaže: “Može potrajati do 5 minuta da biste primili Vaš e-mail dobrodošlice” nakon što korisnik pritisne gumb “registriraj se / otvori račun”.
Kao i kod idealne duljine poruke dobrodošlice, ne postoji popis podataka koji se moraju navesti u svakoj takvoj poruci. Ono što bi trebalo ili moglo biti uključeno je očito pozdrav, koji može biti jednostavan ili složeniji, te neke dodatne informacije, ovisno o cilju Vaše poruke za dobrodošlicu.
Kao što je prethodno spomenuto, ove informacije mogu pokrivati misiju i viziju vašeg poslovanja s e-trgovinom, ili pak mogu sadržavati kratke upute za postavljanje, kratku poruku izvršnog direktora ili popis principa. Može sadržavati i “korisne poveznice” ili poziv na akciju koji potiče nove korisnike da dijele informacije o trgovini sa svijetom.
Najbolje je odabrati jedan dodatni podatak i usredotočiti se na prenošenje poruke. Ne pokušavajte uključiti previše savjeta ili vijesti u jedan pozdravni e-mail, zato što Vaši novi kupci neće potrošiti 10 minuta čitajući ga bez obzira na to što napišete.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna dužina poruke dobrodošlice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoji idealna duljina e-pošte dobrodošlice, poput načina na koji zvuči i izgleda e-pošta dobrodošlice ovisi o vašim ciljevima. Međutim, jedan savjet koji Vam možemo dati je da budete jezgroviti. Nemojte razvlačiti svoju poruku ili pokušati uključiti previše podataka u jednu e-poštu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko brzo treba poslati e-poruku dobrodošlice nakon registracije računa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruke dobrodošlice, koje se također mogu udvostručiti kao poruke potvrde, trebaju se poslati odmah nakon što se korisnik registrira ili stvori profil na mrežnoj trgovini.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje podatke morate navesti u e-poruci dobrodošlice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoji popis podataka koji se moraju spomenuti u svakoj poruci dobrodošlice. Međutim, trebali biste uključiti pozdrav i neke dodatne informacije, poput kratkih uputa za postavljanje, kratke poruke predsjednika uprave, korisnih veza ili CTA-a.” } }] }Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma