Predlošci za slanje emailova zahvale za narudžbu s korisnim savjetima i primjerima u Hrvatskom jeziku. Personalizirajte poruku, uključite popuste i korisne informacije za gradnju vjernosti kupaca.
Hvala na narudžbi. Cijenimo vaše poduzeće i posvećeni smo tome da vam pružimo najbolju uslugu.
Jeste li ikad primili takav email i razmišljali o tome da ga i sami pošaljete? S predlošcima koje ćemo podijeliti danas, moći ćete.
Dat ćemo vam nekoliko predložaka za zahvalu za narudžbu koje možete iskoristiti da pokažete zahvalnost vašim kupcima. Također ćemo raspravljati njihovoj važnosti i dati vam par savjeta kako napisati email zahvale koji će učiniti da se vaši klijenti osjećaju cijenjeno.
Pisanje poruka zahvale vašim klijentima pokazuje da ih poštujete. Čak i kratko “Hvala” može učiniti da se vaše poduzeće ističe po tome što je više klijentocentrično nego konkurencija.
Emailovi zahvale također pomažu u izgradnji i održavanju veza s klijentima. Slanjem emaila zahvale ostajete u kontaktu s vašim vjernim klijentima i gradite veze temeljene na povjerenju.
Štoviše, emailovi zahvale za narudžbu mogu povećati zadržavanje kupaca i ohrabriti ponavljajuće kupnje. Kada se klijenti osjećaju cijenjeno, skloniji su ponovo poslovati s vama u budućnosti.
Na kraju, jeste li znali da slanje emaila zahvale za narudžbu može pomoći da dobijete više javno dijeljenih pozitivnih recenzija? Velik broj ljudi dijeli originalne poruke zahvale koje prime putem društvenih medija ili stranica za recenziju, time pomažući povećanju širenja brenda i izgradnji povjerenja s potencijalnim novim klijentima.
Ne zaboravite uključiti zahvalu u naslov vašeg emaila, tako da vaši klijenti znaju o čemu se radi i prije nego ga otvore. Emailovi zahvale za narudžbu s generičkim naslovima kao što su “Vaša narudžba” ili “Hvala” će rjeđe biti otvarani i čitani u odnosu na one koji imaju preciznije ili zanimljivije naslove.
Dodatno, ako naslovite vaš email samo “Vaša narudžba”, to može djelovati zbunjujuće jer velik broj kompanija šalje emailove potvrde (ili ažuriranja statusa) s istim naslovom. Nemojte ni da bude predug. Odlični naslovi emailova zahvale za narudžbu obično imaju 50 ili manje znakova.
Iako postoje bezbrojne koristi slanja emailova zahvale za narudžbu, oni moraju biti dobro napisani i pravilno oblikovani. Ne brinite – dat ćemo vam nekoliko predložaka za email zahvale za naružbu koje možete koristiti za početak. No prvo, pređimo nekoliko savjeta kako napisati efikasan email zahvale za narudžbu.
Započnite s personaliziranjem emaila – uključite ime klijenta na početku i zahvalite im na točno određenoj narudžbi. Ovaj osobni dodir će učiniti da vaši emailovi zahvale izgledaju autentično i iskreno, što će doprinijeti izgradnji veza s primateljima.
Dalje, ako već niste, pobrinite se da uključite kratak presjek narudžbe vašeg klijenta. To je uljudno jer se onda oni mogu pozvati na svoju narudžbu i uvjeriti se da je sve u redu. Također je dobra ideja zahvaliti se klijentima na njihovom poslovanju i dati im do znanja da cijenite njihovu potporu.
Na kraju, završite vaš email pozivom na akciju (CTA). To može biti pozivnica da ponovno posjete vašu web stranicu ili trgovinu, prijave se za vaše novosti ili vas slijede na društvenim medijima. Dosta poduzeća iskoristi ovaj dio kako bi zatražili recenziju, svjedočanstvo ili ponudili popust na buduće kupnje. Ako šaljete emailove vašim visokovrijednim klijentima, razmislite i o dodavanju premium sadržaja.
U emailu koristite ton glasa vašeg poduzeća. Ako je vaša ciljana publika formalnija, zahvalite im na pokroviteljstvu. Ako imate ležerniju ciljanu publiku, slobodno koristite fraze kao što su: “Hvala puno” ili “Velika hvala” i šaljite kraće poruke umjesto dugih.
Možete slati vaše emailove zahvale za narudžbu odmah nakon kupnje u vidu emaila za potvrdu narudžbe ili popratno, kada klijenti prime svoju narudžbu. Poruka ne mora biti duga ili komplicirana, par rečenica je sve što vam je potrebno kako bi pokazali vašim klijentima da ih cijenite.
Na kraju, ali ne manje važno, ako želite da su vaši klijenti zadovoljni, možete dodati rukom pisanu poruku (i posjetnicu) njihovim fizičkim narudžbama, ako je primjenjivo.
Ako niste sigurni gdje početi, imamo set predložaka za email zahvale za narudžbu koje možete iskoristiti za početak.
Hello [Name],
Thank you for your order. We appreciate your business and will be thrilled to send you [Products Ordered] as soon as possible. An email with tracking information will be sent to you once your order has shipped.
Thanks again, and we look forward to seeing you soon.
[Business Name]
Hello [Name],
We are so excited to send you [Products Ordered]. Your order will be processed and shipped as soon as possible. An email with tracking information will be sent to you once your order has shipped.
In the meantime, we would love it if you could follow us on social media or sign up for our newsletter for exclusive deals and promotions.
Thank you.
[Business Name]
Hi [Name],
Thank you so much for your order. We are getting everything ready to send you [Product(s) Ordered] and will let you know as soon as [it ships/they ship].
In the meantime, if you have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us and we w be more than happy to help. Thanks again, and have a great day.
[Business Name]
Thank you so much for your order. We can’t wait for you to receive your [item/items].
If you have any questions or concerns in the meantime, please reach out to us and we’d be happy to help. Thanks again for your business, it is truly appreciated.
[Business Name]
Dear [Name],
We are delighted to inform you that your order is almost on its way. You should receive an email with tracking information once it has shipped.
Your order means a lot to us, and we are grateful for your business. Thank you so much.
[Business Name]
Hello [Name],
It’s our pleasure to serve you. We can’t wait for you to enjoy your [item/items], which should arrive in [timeframe].
In the meantime, make sure you follow us on [Social Media Platform(s)] to stay up-to-date with exclusive deals and promotions. Thanks again for choosing us.
[Business Name]
Hello there [Name],
We would like to thank you for your order [Number] of [item/items]. We know you have a lot of choices when it comes to [type of product], and we’re honored that you chose us.
Your satisfaction is our number one priority, so if there’s anything we could do to improve the customer experience then please don’t hesitate to reach out. Also, don’t forget to follow us on [Social Media Platform(s)] – we may have something special for you there soon.
[Business Name]
Dear [Name],
Thank you so much for your order. We’re packing everything up and will get it out to you as soon as possible. You’ll receive an email with tracking information once it has shipped.
As a thank you gesture, we’d like to offer you [discount/freebie]. Just use the code [code] at checkout next time you shop with us.
Thanks again,
[Business Name]
Dear [Name],
Thank you so much for your order, we appreciate that you chose to do business with us.
We can’t wait for you to receive your [item/items], and we hope you enjoy them.
Thanks again,
[Business Name]
Hi there [Name],
We are over the moon that you have decided to shop with us and just wanted to drop you a quick email to thank you for your order.
Your order will be with you in [timeframe], and we can’t wait for you to enjoy your new [item/items].
Thanks so much, and have a great day.
[Business Name]
Hello [Name],
Thank you so much for your order and for taking the time to shop with us. We know how busy life can be, so we truly appreciate your business.
We hope you love your new [item/items]. If you have any questions or concerns, please reach out to us and we’d be more than happy to help.
Once again, thank you for your business – it means the world to us.
[Business Name]
Dear [Name],
Once again, we would like to thank you for your order. We hope that our [products] will bring you a lot of joy.
As a thank you for your purchase, we would like to offer you a [discount/coupon] for your next order with us. A unique code for use when making your next purchase is below:
[Code]
Thank you.
Hello [Name],
We would like to thank you once again for your order. We are truly grateful for your business.
We hope you love your new [item/items], and we can’t wait to serve you again in the future.
Thanks so much, and have a great day.
[Business Name]
Dear [Name],
As a thank you for placing your previous order, we would like to offer you a [discount/coupon] for your next purchase with us.
We hope you come and shop with us again soon. For any questions or concerns, please reach out to us and we’d be happy to help.
Have a great day,
[Business Name]
Hi [Name],
Thank you so much for your last order with us – we appreciate your business.
As a thank you, we wanted to offer you a [discount/coupon] off your next purchase. Just enter the discount code [code] at checkout and you’ll receive [X]% off your order.
Thanks, and we hope to serve you again soon.
[Business Name]
Hello [Name],
Thanks for ordering from us last [week/month], we really appreciate your business.
As a thank you, we have a little gift card that gives you [details about the freebie].
We hope this will bring a smile to your face and that you’ll think of us fondly the next time you need [product/service]. We also hope you liked the handwritten note attached to your order 🙂
Thank you, and enjoy.
[Business Name]
Hi [Name],
As a thank you for your order, we wanted to let you know that we have included a [discount/coupon] for your next purchase with us.
We can’t wait to serve you again in the future. In the meantime, please reach out to us if you have any questions or concerns.
With love,
[Business Name]
Hello [Name],
Thank you for your order #[Number]. We hope that you are satisfied with your purchase.
If you have any questions or concerns then please reach out to our customer service team, who would be happy to help.
How about following us on social media [CTA]? We would love to stay connected with you.
Thank you again, and have a great day.
[Company name]
Hi [First name],
Thank you for your order. We truly hope that [Products/Services] met your expectations and that you enjoyed your experience with us.
We would love to hear any feedback you may have, good or bad.
Thanks again for choosing [Company name].
Hi [First Name]
Thanks for shopping with us. We hope that [item] was everything you hoped for and more.
If you have any questions or concerns, please reach out to us and we’d be more than happy to help. Have a great day,
[Business Name]
S bilo kojim od oviih predložaka za email zahvale za narudžbu, važno je:
Pobrinite se da je svaki email zahvale za narudžbu iskren, profesionalan i koristan. Na kraju, zadovoljni klijenti su žila kucavica vašeg poslovanja
Save time with LiveAgent
With LiveAgent, you can prepare various templates beforehand, making your communication with customer swift and effective. Want to see all the posibilities for yourself?
Email zahvale na narudžbi je poruka klijentu od poduzeća koja pokazuje zahvalu za kupnju. Također je i prilika za izgradnju dobrog glasa i povećanje zadovoljstva klijenata davanjem korisnih informacija ili popusta.
Iz perspektive klijenta, emailovi zahvale za narudžbu čine da se osjećaju cijenjeno i vrijedno. Iz perspektive poduzeća, slanje takvih poruka pomaže gradnji vjernosti, radi čuda za uvažavanje klijenata, daje bolje iskustvo i čak može dovesti do novih klijenata putem marketinga usmenom predajom.
Kod emailova zahvale za narudžbu, pravovremenost je ključna. Želite se pobrinuti da ste poslali email odmah nakon što je kupnja moguća, dok se klijentu iskustvo kupnje još mota po glavi. Ove vrste poruka možete slati klijentima nakon što je njihova narudžba otpremljena (ako je moguće). Neke kompanije pišu ove vrste emailova nakon što je narudžba došla do kupca, tako da mogu ujedno zahvaliti klijentu i podsjetiti ga na poduzeće.
To ovisi od nekoliko faktora, kao što je vremenska zona vaših klijenata, očekivani datum dostave kupljenih stvari i kada mislite da će oni najvjerojatnije otvoriti i pročitati vašu poruku. Općenito, emailovi zahvale za narudžbu bi trebali biti poslani odmah nakon same kupnje. Također možete poslati i drugi email zahvale nakon što je klijent dobio poruku, kako bi mu pokazali da još mislite na njega i da je vaš tim korisničke službe na raspolaganju.
Od nekoliko ključnih elemenata, vaš email zahvale za narudžbu bi trebao uključivati izjavu zahvalnosti za poslovanje s klijentom, broj narudžbe ili njene detalje, informacije o očekivanom vremenskom okviru za dostavu (ako je moguće), CTA (npr. poveznicu na vašu web stranicu ili pretplatu na novosti) i kod ili kupon za popust (za kupce koji prvi put kupuju). Sve ovisi o vašem poduzeću, proizvodima i što mislite da će najbolje odgovarati vašim klijentima.
Sve se svodi na cilj koji vam je na umu pri slanju takvog emaila. Ako samo želite zahvaliti klijentu na poslovanju s vama, pobrinite se da zvuči osobno i budite kratki. Ako želite poboljšati vjernost klijenta ili ohrariti ponavljanje kupnje, razmislite o dodavanju posebne ponude ili kupona za vaš email zahvale. Konačno, ako je vaš cilj pretvoriti klijente koji kupuju prvi put u stalne kupce, fokusirajte se na dostavu sveukupnog vrhunskog korisničkog iskustva.
Personalizirajte poruku korištenjem imena klijenta i poruke o kupnji s detaljima narudžbe, koristite vizualno primamljiv naslov ili uključite posebnu ponudu ili popust. Sve ovisi od vašeg poduzeća i prethodnih iskustava s email marketingom. Također razmislite o dodavanju rukom pisane poruke, uz slanje emaila.
Koncizni. Općenito, najučinkovitiji naslovi emailova zahvale za narudžbu su kratki, slatki i izravni. Ako želite biti sigurni da se vaš email ističe u zatrpanoj ulaznoj pošti, izbjegavajte ‘Hvala’. Umjesto toga, pokušajte nešto određenije i osobnije, kao što je ‘Hvala što ste naručili (naziv proizvoda).’
To je odličan način za povećanje angažmana kupaca i samo naprijed. Pobrinite se da je kupon relevantan za vaš proizvod ili uslugu te da je on ponuda koja je vašim klijentima vrijedna. Također ne zaboravite uključiti datum isteka i sve ostale relevantne detalje, kao što je minimalni iznos kupovine.
Email predlošci za povećanje cijene
Tekst opisuje povećanje cijena u B2B i B2C sektoru te savjete za obavještavanje klijenata o istom. Predstavljeni su predlošci e-mailova za obavještavanje o povećanju cijena te nakon poziva i kupnje. Također, naglašena je važnost referalnog marketinga i ponuđeno 10 predložaka e-mailova s preporukama. Članak govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge i nudi savjete za njeno poboljšanje. Predstavljeni su i predlošci e-mailova za ponovno povezivanje s klijentima.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
LiveAgent-ova baza znanja omogućuje tvrtkama postavljanje baze znanja i pruža sveobuhvatan alat za podršku korisnicima i unutarnjoj komunikaciji. Također, LiveAgent pruža funkcionalnosti za poboljšanje korisničke podrške kroz automatizaciju distribucije tiketa i proaktivne pozivnice za chat.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team