Tražite alternativu za OneDesk?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja OneDesk alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Dosta Vam je Vašeg help desk softvera?

Podržite svoje klijente s jednim rješenjem usredotočenim na stvaranje uspješne službe za pomoć. Ostanite povezani sa svojim klijentima pomoću višekanalne službe za pomoć koja podržava email, chat uživo, pozivni centar, korisnički portal i društvene mreže LiveAgent-ov korisnički portal je namjensko, za korištenje jednostavno rješenje spremno za pomoć pri rješavanju svih korisničkih tiketa. Nastavite čitati kako biste saznali više o alatima, značajkama i prednostima LiveAgent ili nastavite s besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem već danas.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više s LiveAgentom

OneDesk vs LiveAgent

Značajke Liveagent OneDesk
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi ticketing u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agent.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
OneDesk nudi Live Chat u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
OneDesk ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi samouslužni porta u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agentl.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
OneDesk ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
OneDesk ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
OneDesk ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
OneDesk ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi bazu znanja u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi korisnički forum u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi automatizaciju i pravila u planu za 11 USD/mjesec/agent.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/Agent/Mjesec.
OneDesk nudi API funkcije u planu za 11 USD/Agent/Mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
OneDesk ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
OneDesk ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk ne nudi neograničenu povijest u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
OneDesk ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
OneDesk ne nudi neograničen broj chat dugmad.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
OneDesk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
OneDesk ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najbrži chat uživo na vašem help desku

Chat uživo je nevjerojatan alat za pružanje korisničke podrške. Povećajte angažman korisnika našim chatovima uživo proaktivnim tiketima u chatu, prilagodite svoje gumbe za chat ili pripremite svoje odgovore prije kupaca pritisnite “pošalji”.  Brže odgovarajte i učinkovito rješavajte probleme pomoću chata uživo iz LiveAgent-a. Podržava ga raznolikost značajki i munjevit je s chat brzinom prikazivanja od 2,5 sekunde.

Isprobajte naš potpuno opremljeni chat uživo

Vrhunski višekanalni doživljaj

Pružanje podrške na više kanala jednostavno je ako imate alat za sigurnosnu kopiju. LiveAgent dolazi sa sustavom naplate karata koji okuplja svu komunikaciju na jednom mjestu. Nakon što je filtrirano, organized i poslužuju se agentima korisničke podrške ovisno o prioritetu i availability. Organizirajte vaš sustav tiketa putem e-pošte, chats, calls, bazu znanja articles and social media Viber, Facebook, Twitter i Instagram na jednom mjestu i nosite se sa svim kao profesionalac.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Pružite podršku svim važnim korisničkim kanalima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Podrška na društvenim medijima je ključ

Facebook, Twitter, Instagram može se koristiti za mnogo više od dijeljenja slika mačaka i smiješnih mimova. Društveni mediji prerasli su u potpuno sposoban poslovni kanal, marketinški alat i da, pogađate – učinkovit kanal za podršku korisnicima Pružite pomoć i podržite svoje klijente na društvenim medijima pomoću našeg jedinstvenog višekanalnog rješenja. Pratite svoje kanale društvenih medija. Također možete dodati Viber kako biste dodali još jedan način na koji vas korisnici mogu kontaktirati.

Postanite društveni uz LiveAgent i dosegnite više korisnika

LiveAgent podrška vam drži leđa

Možete nas kontaktirati 24 sata dnevno putem email, live chat, telefona ili pregledajte članke na našem portalu za korisnike kad god trebate neke informacije. Akademija LiveAgent je besplatna i puna korisnih stvari za učenje o korisničkoj podršci i softveru za pomoć. Pridružite se našim zadovoljnim klijentima i provjerite zašto su odlučili početi koristiti LiveAgent kao jedino rješenje za pomoć.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, tikete i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pridružite se LiveAgentu već danas

Pogledajte video zapis obilaska da vidite sve ostalo što nudi LiveAgent. Također možete pregledati naše pristupačne cjenovne planov kako biste uvidjeli koji odgovara vašem poslu. Započnite svoju besplatnu 14-dnevnu probnu verziju danas i pružite korisničku podršku putem LiveAgent-a. Nisu potrebni podaci o kreditnoj kartici i niti obvezivanje na neki drugi način.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Alternativa za OneDesk
LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

Tražite alternativu za LiveHelpNow?

Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

Tražite alternativu za SpiceWorks?

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

Tražitealternativu za CallPage?

Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

Trebate Collab alternativu?

LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Pogledajte jedan od naših plaćenih planova pretplate ili odaberite funkcionalnosti.

Tražite alternativu za Drift?

LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku korisnicima MSP-a. Pružite vrhunsko rješenje i budite bliži svojim kupcima.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Kalkulator cijena korisničke podrške

LiveAgent predstavlja vrlo pouzdano i jednostavno alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže povećati zadovoljstvo korisnika i drastično poboljšati prodaju. Mnogi korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo brzom reakcijom Kundskog servisa i korisničke podrške, kao i naprednim značajkama poput kategorizacije tiketa i statističkog praćenja potreba klijenata. Osim toga, cijena LiveAgent-a je razumna i prilično isplativa, a alat se može lako integrirati s različitim kanalima, uključujući e-poštu, društvene medije i telefonske pozive. U usporedbi s drugim sličnim alatima, LiveAgent je ocijenjen kao bolji izbor s dodanom vrijednošću.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo