Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dosta Vam je Vašeg help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja OneDesk alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Alternativa za OneDesk
Alternatives background

Tražite alternativu za OneDesk?

Podržite svoje klijente s jednim rješenjem usredotočenim na stvaranje uspješne službe za pomoć. Ostanite povezani sa svojim klijentima pomoću višekanalne službe za pomoć koja podržava email, , chat uživo, pozivni centar, korisnički portal i društvene mreže

LiveAgent-ov korisnički portal je namjensko, za korištenje jednostavno rješenje spremno za pomoć pri rješavanju svih korisničkih tiketa. Nastavite čitati kako biste saznali više o alatima, značajkama i prednostima LiveAgent ili nastavite s besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem već danas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Uštedite više s LiveAgentom

OneDesk vs LiveAgent

Značajke Liveagent OneDesk
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi ticketing u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agent.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
OneDesk nudi Live Chat u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
OneDesk ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi samouslužni porta u Ticket planu za 11 USD/mjesec/agentl.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
OneDesk ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
OneDesk ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
OneDesk ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
OneDesk ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi bazu znanja u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi korisnički forum u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi automatizaciju i pravila u planu za 11 USD/mjesec/agent.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/Agent/Mjesec.
OneDesk nudi API funkcije u planu za 11 USD/Agent/Mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
OneDesk ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
OneDesk ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
OneDesk ne nudi neograničenu povijest u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
OneDesk ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
OneDesk ne nudi neograničen broj chat dugmad.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 15USD/mjesec/agent.
OneDesk nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 11 USD/mjesec/agent.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
OneDesk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
OneDesk ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najbrži chat uživo na vašem help desku

Chat uživo je nevjerojatan alat za pružanje korisničke podrške. Povećajte angažman korisnika našim chatovima uživo proaktivnim tiketima u chatu, prilagodite svoje gumbe za chat ili pripremite svoje odgovore prije kupaca pritisnite “pošalji”. 

Brže odgovarajte i učinkovito rješavajte probleme pomoću chata uživo iz LiveAgent-a. Podržava ga raznolikost značajki i munjevit je s chat brzinom prikazivanja od 2,5 sekunde.

Isprobajte naš potpuno opremljeni chat uživo

Vrhunski višekanalni doživljaj

Pružanje podrške na više kanala jednostavno je ako imate alat za sigurnosnu kopiju. LiveAgent dolazi sa sustavom naplate karata koji okuplja svu komunikaciju na jednom mjestu. Nakon što je filtrirano, organized i poslužuju se agentima korisničke podrške ovisno o prioritetu i availability.

Organizirajte vaš sustav tiketa putem e-pošte, chats, calls, bazu znanja articles and social media Viber, Facebook, Twitter i Instagram na jednom mjestu i nosite se sa svim kao profesionalac.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Pružite podršku svim važnim korisničkim kanalima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Podrška na društvenim medijima je ključ

Facebook, Twitter, Instagram može se koristiti za mnogo više od dijeljenja slika mačaka i smiješnih mimova. Društveni mediji prerasli su u potpuno sposoban poslovni kanal, marketinški alat i da, pogađate – učinkovit kanal za podršku korisnicima

Pružite pomoć i podržite svoje klijente na društvenim medijima pomoću našeg jedinstvenog višekanalnog rješenja. Pratite svoje kanale društvenih medija. Također možete dodati Viber kako biste dodali još jedan način na koji vas korisnici mogu kontaktirati.

Postanite društveni uz LiveAgent i dosegnite više korisnika

LiveAgent podrška vam drži leđa

Možete nas kontaktirati 24 sata dnevno putememail, live chat, telefona ili pregledajte članke na našem portalu za korisnike kad god trebate neke informacije. Akademija LiveAgent je besplatna i puna korisnih stvari za učenje o korisničkoj podršci i softveru za pomoć.

Pridružite se našim zadovoljnim klijentima i provjerite zašto su odlučili početi koristiti LiveAgent kao jedino rješenje za pomoć.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, tikete i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pridružite se LiveAgentu već danas

Pogledajte video zapis obilaska da vidite sve ostalo što nudi LiveAgent. Također možete pregledati naše pristupačne cjenovne planov kako biste uvidjeli koji odgovara vašem poslu.

Započnite svoju besplatnu 14-dnevnu probnu verziju danas i pružite korisničku podršku putem LiveAgent-a. Nisu potrebni podaci o kreditnoj kartici i niti obvezivanje na neki drugi način.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i O2 imaju zajedničko? Dobro ste pogodili … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Koja je dobra alternativa za OneDesk?

Postoji mnogo alternativa, ali samo neke od njih mogu se podudarati s OneDeskom. LiveAgent nudi višekanalni sustav naplate karata po poštenoj cijeni. Također nudi razne značajke produktivnosti i preko 140 integracija s drugim softverom.

Koje su prednosti prelaska s OneDeska na LiveAgent?

Iako OneDesk pokriva najvažnije kanale komunikacije s korisnicima, LiveAgent ima i dodatni bonus društvenih medija. Podršku možete pružiti putem Facebooka, Twittera i Instagrama. Također podržava Viber i pruža veliki broj integracija.

Nudi li LiveAgent chat uživo?

Da, LiveAgent ima jedan od najbržih widgeta za chat uživo dostupnih na tržištu. Pokazao je da se chat prikazuje brzinom od 2,5 sekunde.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo