VoIP poziv

Što je VoIP pozivanje?

VoIP (Protokol prijenosa glasa putem interneta) pozivanje se odnosi na obavljanje telefonskih poziva putem internet konekcije. Praktičnije je u odnosu na tradicionalne telefonske sustave jer ne zahtijeva instalaciju opreme. Dodatno, VoIP osigurava mobilnost i fleksibilnost, enkriptira vašu komunikaciju i nudi neograničene pozive za djelić cijene tradicionalne telefonske usluge.

Cloud VoIP ponuđači nude više od pukog zvanja i primanja VoIP poziva. Možete ih snimati, omogućiti poziv na čekanju i prosljeđivanje poziva, prilagodbu ID-a vašeg pozivatelja i korištenje vašeg VoIP dialera za slanje glasovnih poruka i emailova. Velik broj hostanih VoIP usluga čak uključuje mrežu za razmjenu poruka za grupne chatove i instant poruke.

Kako VoIP poziv funkcionira?

VoIP tehnologija pretvara analogne signale u digitalne audio signale. Ona transferira pakete podataka putem interneta, pomažući vam da se povežete s bilo kojim uređajem na odredištu kao i inače, ali bez telefonske kompanije.

Evo kako to radi:

  • Svaki put kada koristite vaš VoIP dialer, sustav obavještava vašeg hostanog ponuđača VoIP usluga, koji prima informacije o osobi ili kompaniji koju želite zvati.

  • Ponuđač obavlja poziv i šalje pakete podataka s vašeg telefona na uređaj na odredištu.
  • Sustav zatim šalje pakete podataka na vaš telefon, pretvarajući ih u digitalni audio signal.
  • Vaš pružatelj VoIP usluga usmjerava dolazne pozive na isti način, a vaše sučelje za dolazne pozive prikazuje ID pozivatelja.

Također možete koristiti protokol prijenosa glasa putem interneta na bilo kojem mobilnom uređaju ili tradicionalnom telefonu. Ovi posljednji zahtijevaju razgranate mreže koje pomažu da standardna telefonska oprema radi s VoIP protokolima.

Neovisno o uređaju, vaš ponuđač će vam dati token za uređaj za autentifikaciju, što zahtijeva redovna ažuriranja.

LiveAgent VoIP pozivni centar

Zašto bih trebao koristiti VoIP za moje konferencijske pozive?

Cloud VoIP usluga vam omogućuje zvanje i primanje telefonskih poziva bilo kad i bilo gdje. To znači da nikad nećete propustiti konferencijski poziv kada ste van ureda. To nije slučaj ako se oslanjate na lokalne poslovne mreže. Ako radite od kuće, onda je VoIP očit izbor.

Neovisno od vrste mreže i internet konekcije (DSL, kablovska ili optička) koju koristite, moći ćete bez problema zvati i primati pozive. Također ćete uštedjeti na telefonskim računima, što je posebno značajno ako vaše poslovanje uključuje česte međunarodne pozive jer su međunarodni planovi za povezivanje nevjerojatno isplativi s VoIP-om.

VoIP nudi enkripciju poziva i njihovo snimanje, tako da će sva vaša komunikacija biti sigurna i sačuvana za daljnje reference.

Čak možete koristiti i vaše Ethernet sučelje kako bi povezali vaš mobilni telefon s vašim trenutnim softverom za VoIP komunikaciju. To vam omogućuje da se konferencijskim pozivima pridružite u pokretu putem mobilne aplikacije ili kući, korištenjem računalnog softvera. Također možete iskoristiti mrežu za razmjenu poruka koju VoIP sustav ima, za slanje glasovnih poruka i instant poruka.

Buduće verzije softvera mogu imati nove značajke, ali trenutne su više nego dovoljne za pojednostavljenu poslovnu komunikaciju.

Što je potrebno za obavljanje VoIP poziva?

Kako bi započeli s korištenjem VoIP-a, trebat ćete:

  • Stabilnu širokopojasnu internet konekciju — nije važno koju vrstu mreže koristite, sve dok ona nudi brzu konekciju.

  • VoIP ili IP telefon — VoIP dialer ima sve značajke standardnog fiksnog telefona, osim što se povezuje na internet koristeći Ethernet kabel ili Wi-Fi.

  • VoIP softver za računala ili mobilne uređaje — trebat ćete to rješenje za korištenje hostanih VoIP usluga na vašem računalu, laptopu, tabletu ili mobilnom telefonu. Vaš pružatelj VoIP usluga će vam dati pristup namjenskoj aplikaciji za mobilni telefon, tako da možete koristiti svoj poslovni broj telefona umjesto osobnoga. Također ćete trebati mikrofon i slušalice ili kvalitetan mikrofon sa zvučnicima kako bi povezali vaš uređaj s VoIP telefonskom uslugom.

  • VoIP adapter — trebat ćete ATA (Analogni Telefonski Adapter) ako želite nastaviti koristiti vaš analogni telefon. ATA pretvaraju analogne telefone u VoIP uređaje, ali ne omogućuju sve ostale značajke kao što je snimanje poziva ili konferencijski pozivi. Tradicionalni telefoni mogu funkcionirati kao IP telefoni samo za uspostavljanje poziva putem interneta.

poziv putem interneta - ilustracija

Kako ću znati imam li VoIP telefonski poziv?

Nećete znati. Primat ćete pozive kao i inače kada koristite VoIP telefon ili ATA. Ako koristite računalnu ili mobilnu aplikaciju vašeg cloud VoIP pružatelja, primat ćete dolazne pozive kroz aplikaciju. Neovisno od različitih VoIP implementacija, pojednostavit ćete sve dolazne i odlazne pozive i smanjiti vaše telefonske račune.

Jesu li VoIP pozivi besplatni?

Velik broj ponuđača nudi besplatne VoIP usluge, neki čak nude i planove s besplatnim međunarodnim pozivima za određene države. Doduše, ti planovi često ne uključuje napredne značajke kao što su poziv na čekanju i snimanje poziva, IVR (Interaktivni glasovni odgovor) ili glasovne automati, poruke, mogućnost slanja glasovnih poruka na email te integracije sa rješenjima treće strane kao što je live chat softver.

ivr

VoIP rješenja koja se plaćaju uključuju sve te i još više značajki, obično dostupnih po konkurentnim cijenama. Kao dodatak, možete ih integrirati s više rješenja, uključujući help desk softver kao što je LiveAgent, kako bi pojednostavili korisničku uslugu.

Nadalje, plaćena VoIP rješenja nude visoku pouzdanost, sigurnost, bolju izvedbu i osiguravaju nižu latenciju jer obično imaju vrhunske mreže i više širine pojasa. To su ključni faktori za izbor pružatelja VoIP usluga.

Po onome što navode Spearline, Cisco i drugi stručnjaci u tom polju, prihvatljiva jednosmjerna latencija za VoIP telefonske pozive je 20 ms. Mrežna odgoda od 150 ms je također prihvatljiva jer ćete jedva primijetiti razliku. Sve preko toga će značajno smanjiti kvalitetu poziva.

Ako imam VoIP uslugu, koga mogu nazvati?

Ovisno od pružatelja usluge, možete nazvati ili bilo koga, neovisno o lokaciji, ili samo druge VoIP korisnike koji koriste istu uslugu. Ako vas vaša odabrana usluga ne ograničava na njene korisnike, možete obavljati lokalne, međugradske i međunarodne pozive.

Ready to choose your VoiP provider?

LiveAgent offers integrations with various providers, so you can choose the right one for you.

Frequently asked questions

Što je VoIP pozivanje?

VoIP pozivanje se odnosi na uspostavljanje audio poziva putem interneta, time zaobilazeći telefonske kompanije.

Kako VoIP poziv funkcionira?

VoIP pretvara analogne audio signale u digitalne kako bi transferirao pakete podataka putem interneta i omogućio korisnicima pozivanje i primanje poziva bez telefonske kompanije.

Zašto trebam koristiti VoIP za moje konferencijske pozive?

VoIP vam omogućuje pozivanje, primanje poziva i snimanje za enkriptirane konferencijske pozive - idealno ako radite od kuće ili ne želite propustiti poziv kada ste van ureda. Čak i ako koristite osobni telefon, VoIP vam omogućuje da koristite vaš poslovni broj. To je savršen izbor ako želite besplatne ili cjenovno pristupačne međunarodne pozive.

Što je potrebno za obaviti VoIP poziv?

Trebate internet uslugu s brzom konekcijom i VoIP telefon, dok je VoIP softver nužan ako želite koristiti VoIP usluge na računalu ili mobilnim uređajima. Ako želite nastaviti koristiti analogni telefon, trebat ćete VoIP adapter.

Kako ću znati imam li VoIP telefonski poziv?

Nećete znati. Vaš VoIP telefon će zvoniti za sve dolazne poziva, baš kao i ATA telefon. Ako koristite računalne ili mobilne VoIP aplikacije, primat ćete pozive putem tih aplikacija.

Jesu li VoIP pozivi besplatni?

To ovisi o pružatelju usluga. Neki nude besplatne pozive, uključujući međunarodne pozive prema određenim državama, ali ti obično ne dolaze s naprednim značajkama. Plaćene usluge pružaju bezbroj značajki ključnih za poduzeće, uključujući bolju izvedbu i sigurnost.

Ako imam VoIP uslugu, koga mogu zvati?

To ovisi od usluge koju ste izabrali. Neki ponuđači će vas ograničiti na samo njihove korisnike, dok drugi dopuštaju lokalne, međugradske i međunarodne pozive svima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo