QoS VoIP

Kvaliteta usluge (QoS) je jedan od najmoćnijih načina poboljšanja kvalitete VoIP poziva. Saznajte kako ova tehnologija radi i kako čini VoIP pozive pouzdanijima.

Što je QoS VoIP?

Izraz QoS znači “Kvaliteta usluge za glas putem IP-a”. Tehnologija kvalitete usluge je kreirana da riješi uobičajene probleme s VoIP-om. Ponekad ćete imati ograničenu propusnost interneta ako drugi ljudi u vašem kućanstvu ili na vašem poslu koriste internet. Kada se vaš VoIP poziv natječe s ostalim korisnicima, vaš poziv može zastajkivati, patiti od efekta tikova i općenito loše kvalitete glasa. Korištenjem tehnologije za kvalitetu usluge možete smanjiti tikove i optimizirati vašu propusnost.

Je li QoS neophodan za VoIP?

Strogo gledano, QoS nije potreban za VoIP pozive. QoS za VoIP je način poboljšanja kvalitete glasa na prihvatljivu razinu. Bez te tehnologije, vaš poziv može imati probleme zbog gubitka paketa podataka, posebno ako drugi ljudi koriste video konferencije. Tijekom razgovora na VoIP telefonu, vaša konverzacija se pretvara u digitalne informacije i brzo prebacuje kao nizovi “VoIP paketa”. Ako se neki od tih VoIP paketa izgube tijekom komunikacije između uređaja, vaši pozivi mogu patiti.

Ako želite ostaviti dobar dojam na klijente koji zovu vaše urede i sjedište, VoIP QoS tehnologija je odličan izbor.

Je li QoS neophodan za VoIP? - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 17 70percent.svg

QoS zahtjevi za VoIP pozive

Ako želite visokokvalitetne pozive putem VoIP mreže, QoS polica je inteligentan izbor. Postoji par uvjeta za učinkovito korištenje QoS-a za VoIP.

  • Podrška pružatelja usluge. Pitajte svog VoIP pružatelja nudi li QoS za telefonske pozive. Ako vaš pružatelj usluge ne nudi QoS, možda ćete morati koristiti drugog pružatelja usluge.

  • Zahtjevi propusnosti. QoS optimizira VoIP promet diljem vaše internet konekcije. Ako vaša internet konekcija ima minimalnu propusnost, QoS vam neće puno pomoći. Kao naputak, Federalni odbor za komunikacije (FCC) u SAD-u ima preporuku za minimalnu propusnost: 25 megabita po sekundi i brzinu učitavanja od 3 megabita po sekundi. Ako u vašem kućanstvu ili poduzeću ima više ljudi, najbolje bi bilo kupiti maksimalnu propusnost koju si možete priuštiti.

  • Provjerite svoj internet ruter. Provjerite postavke vašeg rutera da vidite je li spreman za QoS VoIP. Na primjer, vaš ruter možda ima postavljeno ograničenje propusnosti. Te postavke se možda moraju promijeniti kako bi QoS bio podržan.

Postavljanje kvalitete VoIP usluge

Koristite sljedeće korake za početak vašeg postavljanja QoS-a za vaš VoIP telefon. Imajte na umu da će rješavanje problema kao što su tikovi mreže i loša kvaliteta glasa zahtijevati malo eksperimentiranja. Ako trebate naprednu pomoć, razmislite o kontaktiranju mrežnih inženjera vašeg pružatelja VoIP usluga.

  • Provjerite ograničenja propusnosti. Vaš ruter ili pružatelj internet usluga možda ima postavljenja ograničenja ili granice propusnosti. Mrežni inženjeri koriste ova ograničenja kako bi osigurali da svi korisnici mogu učinkovito  koristiti internet, bilo da koriste mobilne uređaje ili računala.

  • Raspravljajte o tehnikama štednje propusnosti. Pitajte ostale korisnike u vašem poduzeću ili domu da moderirate njihovo korištenje streaming servisa i igara tijekom radnog vremena. Ova promjena može samostalno poboljšati kvalitetu vaših glasovnih poziva na prihvatljivu razinu u velikom broju slučajeva.

  • Koristite redove prioritizacije. Kako bi dosegli ili premašili prihvatljivu razinu kvalitete za glasovne pozive, uključite postavke za redove priritizacije. Ova mogućnost znači da će glasovni pozivi imati prioritet, tako da možete najbolje iskoristiti ograničenja vaše propusnosti.

Usporava li QoS internet?

Neke ljude brine korištenje tehnologije za kvalitetu usluge zbog njenog utjecaja na druge ljude. Da bi razumjeli zabrinutost, pogledajmo primjer.

FCC definira efektivni minimalni standard propusnosti od 25 megabita za preuzimanje i 3 megabita za učitavanje kao prikladnu minimalnu propusnost.

Ookla test brzine interneta

Vaša situacija može biti drugačija. Na primjer, uzmimo područne urede gdje možete imati više mobilnih uređaja, video konferencije i glasovne pozive, sve u isto vrijeme. U tom slučaju, ograničenja propusnosti će se vjerojatnije događati. Međuti, u poslovnom okruženju je loša kvaliteta glasa prilikom razgovora s klijentima neprihvatljiva. Stoga se isplati korištenje postavki za kvalitetu usluge (QoS), tako da glasovni promet ima dodijeljenu propusnost.

Prije uključivanja QoS-a, najavite promjenu. Informiranje unaprijed pomaže u izbjegavanju pritužbi kada ostali uređaji na mreži pate. Većina poslovnih korisnika razumije da glasovni promet treba imati prioritet u odnosu na ostale vrste prometa. Na primjer, gledanje YouTube videa se treba usporiti kako bi se održala kvaliteta VoIP poziva.

Usporava li QoS internet? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 26.svg

Što je klasa prometa u QoS-u?

Pošto tehnologija za kvalitetu usluge zahtijeva usmjeravanje, morate odlučiti koje usluge će imati prioritet. Klase prometa organiziraju vaše korištenje interneta u slične grupe. Na primjer, možete imati jednu klasu prometa za glasovne pozive i video konferencije. Email može imati zasebnu klasu prometa, kao i pregledavanje interneta.

  • Postavite vlastite prioritete prometa. Dajte si vremena da raspravite o prioritetima prometa sa ukućanima ili zaposlenicima. Na primjer, napravite popis svih vaših mrežnih uređaja: laptopa, mobilnih uređaja i popis svih VoIP telefona. U većoj kompaniji zatražite uvid od vaših mrežnih inženjera. Kada sastavite popis, možete odrediti prioritete.

  • Kako pristupiti prioritizaciji glasovnog prometa. Kako bi minimizirali učinak zakrčenja mreže na glasovne pozive, vaši QoS profili trebaju uključivati jamstva propusnosti za glasovni promet. Ako jamstva propusnosti nisu dostupne, označite VoIP promet kao vaš prvi prioritet.

Savjet: Imajte na umu da svaki dan postoje periodi zakrčenja. Verizon, američki operater za bežične mreže je ustanovio da je tijekom radnih dana u rasponu 19:00 – 23:00 najveća “špica interneta”. Tijekom tog vremena, VoIP promet i video konferencije možda neće raditi baš najbolje. Bez VoIP QoS-a, problemi poput tikova mreže mogu usporiti vaše VoIP pakete i ometati vaše glasovne pozive.

Cover all means of communication with one solution

Stand up from your competitors with strong customer service culture. Resolve all your calls, chats and emails from one place.

Frequently asked questions

Što je QoS VoIP?

QoS VoIP je tehnologija koja osigurava besprijekorne VoIP pozive. QoS za VoIP pozive znači da vaši pozivi imaju učinkovitu dodijeljenu prpusnost.

Je li QoS neophodan za VoIP?

To ovisi od vaše određene situacije s propusnosti. Ako vaša kompanija koristi video konferencije i druge aktivnosti koje utječu na propusnost, vaši VoIP pozivi možda neće imati dovoljno propusnost kako bi se mogli ispravno odvijati. Ako su VoIP pozivi ključni za vas, koristite QoS politiku. Bez QoS politike kontrole prometa, kvaliteta zvuka može biti loša.

Koji su QoS zahtjevi za VoIP pozive?

Mrežni inženjeri su kreirali QoS za VoIP kako bi minimizirali lošu kvalitetu glasa. Potrebne stavke za QoS uključuju VoIP uslugu, sofisticiranog pružatelja internet usluge i želju za maksimalnom kvalitetom glasa. Za veće organizacije će možda biti potrebno postavljanje ugovora o razini usluge kako bi se formalno postavili prioriteti prometa .

Kako postaviti VoIP kvalitetu usluge?

Točni koraci postavljanja VoIP police ovise o vašem pružatelju VoIP usluga i mrežnoj situaciji (na primjer, mreža širokog područja, koristite li Ethernet sučelje ili Wi-Fi). U manjim kompanijama možete koristiti pravila za oblikovanje prometa kako bi osigurali kvalitetu VoIP poziva. U kompleksnijim okruženjima ćete možda morati postaviti više klasa propusnost tako da svaka vrsta usluge ima prikladna jamstva za širinu propusnost. Kada ste postavili sve postavke, napravite par testnih glasovnih poziva kako bi potvrdili da pozivi imaju prioritet koji im je potreban. Popričajte s vašim pružateljem usluge kako bi dobili savjete kako najbolje iskoristiti njihovu tehnologiju.

Usporava li VoIP internet?

Kvaliteta usluge u nekim situacijama može usporiti pristup internetu. Točnije, korisnici mogu primjetiti probleme tijekom vremena zakrčenja. Bit će potrebno određeno testiranje kako bi odredili prihvatljivu razinu potrebnu za održavanje VoIP kvalitete. Nemojte pretpostavljati da su standardni QoS profili i klase propusnost automatski prikladni za vašu situaciju. Tijekom vremena ćete pronaći pravi VoIP za postavke glasovnog prometa koje trebate.

Što je klasa prometa u VoIP-u?

Klase prometa, poznate i kao klase propusnosti, su način postavljanja prioriteta vaše mreže. Na primjer, vaša mapa politika može dodijeliti prvu klasu usluge za glasovne pozive. Suprotno tome, mobilni uređaji mogu dobiti nižu klasu usluge. Tijekom perioda zakrčenja mreže, mobilni uređaji mogu imati manje dodijeljene propusnosti jer ste odlučili prioritizirati glasovne pozive.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo