Što je Javascript?
Učinite svoju web stranicu interaktivnijom i privlačnijom klijentima. JavaScript je objektno orijentirani programski jezik koji se koristi za stvaranje interaktivnih web stranica, mrežnih programa ili video igara. Omogućuje vam i integraciju dodataka na Vašu web stranicu zahvaljujući ugrađenom JavaScript mehanizmu.
JavaScript se obično implementira s HTML-om i CSS-om kako bi obuhvatio glavne funkcije World Wide Weba.
Frequently Asked Questions
Što je Javascript?
JavaScript je skriptni jezik koji se koristi za stvaranje i kontrolu dinamičkog sadržaja web stranice. Uključuje sve što se na zaslonu pomiče, osvježava ili na neki drugi način mijenja, npr. animirana grafika, prezentacije fotografija, automatsko dovršavanje prijedloga teksta, interakcija bez potrebe za ponovnim učitavanjem web stranice.
Za što se koristi Javascript?
JavaScript se prvenstveno koristi u web preglednicima i web aplikacijama. Izvan mreže može se koristiti u softveru, serverima i ugrađenim hardverskim kontrolama. Osnovne funkcije su dodavanje interaktivnog ponašanja web stranicama, stvaranje web i mobilnih aplikacija, izrada web servera i razvoj serverskih aplikacija, te stvaranje igara.
Da li je JavaScript siguran?
Danas je JavaScript siguran programski jezik. Ne pruža pristup niskoj razini procesora ili memorije. To je zato što je izvorno napravljen za preglednike i oni to ne trebaju.
Expert’s note
JavaScript je važan objektno orijentirani programski jezik koji se koristi za stvaranje interaktivnih web stranica i aplikacija. Nudi brojne prednosti, uključujući animiranu grafiku, automatsko ispunjavanje teksta i interakciju bez ponovnog učitavanja stranice.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.