Kako prikupiti uvide u korisnike?
Prihvaćanje i razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim potrebama, preferencijama, iskustvima s vašom tvrtkom koja se koristi za donošenje odluka. Ovo je uvid u korisnike. Upućuje tvrtke na nove načine boljeg opsluživanja kupaca.
To je poznavanje kupaca i tržišta. Uvid u kupce vrlo je koristan u gotovo svim oblicima poslovanja. Doista ima utjecaj na svaki sustav marketinga.
Ostvarite veliku korist za svoje poslovanje i naučite kako koristiti i iskoristiti uvide u korisnike u njegov puni potencijal.
Frequently asked questions
Što znači pojam uvidi u korisnike?
Uvidi u korisnike znači temeljito razumijevanje kupaca, njihovog ponašanja, sklonosti, potreba i očekivanja. Do njega možete doći analizom podataka o korisnicima, npr. demografski podaci, povijest pregledavanja, kupnje, povratak, reakcije kampanje. Time se želi bolje razumjeti klijent.
Jesu li uvidi u korisnike važni?
Uvidi u korisnike su važni jer imaju značajan utjecaj na izvedbu i učinkovitost vaših marketinških i prodajnih kampanja. Podaci o potrošačima omogućuju vam da bolje razumijete i upoznate svoje klijente. Zahvaljujući tome, tvrtki je lakše planirati aktivnosti koje će biti usmjerene na određenu ciljnu skupinu.
Kako prikupiti uvide u korisnike?
Prikupljanje podataka o potrošačima iznimno je važno za vođenje vašeg poslovanja. Dobivanje uvida nije lak zadatak pa morate imati na umu nekoliko čimbenika. Prije svega, trebali biste prikupiti i analizirati povratne informacije kupaca o proizvodima, uslugama, uslugama i kampanjama. Također je iznimno važno analizirati ne samo mišljenja, već i raspoloženja kupaca koja odražavaju emocije kupaca. No prikupljanje uvida ne mora biti ograničeno samo na vaše klijente. Također možete istražiti svoje potencijalne kupce koji vam mogu dati dodatne informacije o tome zašto još nisu odabrali vaš proizvod. Osim toga, naravno, vrijedno je pažljivo analizirati podatke u izvješćima koja generiraju programi koje svakodnevno koristite.
Expert note
Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Višekanalna korisnička podrška je ključna za uspjeh na prezasićenom tržištu. Ova podrška omogućuje tvrtkama da poboljšaju korisnička iskustva i bolje razumiju svoje kupce. Višekanalna podrška također može pomoći tvrtkama da poboljšaju produktivnost agenata i uštede na troškovima korisničke usluge. Mnoge tvrtke koriste LiveAgent za poboljšanje svoje korisničke podrške.
Baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima, a istraživanje je pokazalo da kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o brzini rješavanja pitanja. Standardni odgovori i predlošci mogu pomoći agenticama korisničke podrške u povećanju efikasnosti i zadovoljstva klijenata. Članak nudi 10 primjera predložaka korisničke podrške za najčešće probleme i upite, uključujući resetiranje lozinke, odgovore na zahtjeve za informacijama i obavijesti o planiranim značajkama.
U poslovanju je važno usredotočiti se na korisnika kako bi se zadržali klijenti, ostvarilo pozitivno iskustvo s njima i povećala prodaja. Za poboljšanje iskustva s korisničkom službom, važna je obuka predstavnika te jačanje komunikacijskih vještina. Interakcija s kupcima igra ključnu ulogu, a tvrtke bi trebale koristiti softver za upravljanje njima. Važno je razumjeti kupce i njihovo ponašanje, a usluga usmjerena na korisnika može doprinijeti uspjehu tvrtke.
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
90% svjetskih potrošača očekuje da brendovi i organizacije imaju u ponudi online portal za samoposlugu te je stoga važno imati sveobuhvatnu FAQ stranicu koja olakšava pronalazak odgovora na najčešća pitanja i brige korisnika. Kako dizajnirati efikasnu FAQ stranicu u 4 koraka? Kreirajte popis najčešćih pitanja, organizirajte i kategorizirajte najčešća pitanja, neka odgovori budu kratki i jasni, i redovno ažurirajte sadržaj. Korisnički samoposlužni portal smanjuje posao agenata i omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno dok izgradnja opsežne baze znanja i anketa povećava kvalitetu korisničke službe.