Što je upravljanje korisničkom službom?
CRM je upravljanje vođeno klijentima, poslovni pristup koji se odlikuje aktivnim stvaranjem i održavanjem dugoročnih odnosa s klijentima. Ti odnosi moraju biti korisni i za kupca i za tvrtku, što eliminira neetičko ponašanje prema kupcima.
Upravljanje korisničkim uslugama ponekad se smatra tehnologijom baze podataka podržanom procesom prikupljanja, obrade i korištenja informacija o klijentima tvrtke.
Frequently Asked Questions
Što znači upravljanje korisničkom službom?
Upravljanje korisničkom službom je proces upravljanja svim aspektima koji se odnose na korisničku podršku. Da biste imali kontrolu nad njim, dobro je imati sustav koji će osigurati kontrolu nad svakim korakom klijenta. To je izvor podataka o kupcima, njihovom broju i, na primjer, njihovom zadovoljstvu kupnjom i korisničkom uslugom.
Je li moguće automatizirati upravljanje korisničkom uslugom?
Naravno, moguće je automatizirati upravljanje korisničkom uslugom. Na tržištu postoji mnogo prijedloga koji podržavaju aktivnosti koje ljudi ne moraju obavljati jer se mogu automatizirati. Zahvaljujući tome, dobivamo vrijeme koje možemo posvetiti upravljanju resursima koji nisu prikladni za automatizaciju - više ljudski i emocionalno.
Kako poboljšati kvalitetu upravljanja korisničkom uslugom?
Ako želite poboljšati kvalitetu upravljanja korisničkom uslugom, svakako je vrijedno uvesti rješenja koja automatiziraju upravljanje korisničkom uslugom. Druga važna točka je slušanje agenata koji su na prvoj liniji fronta u odnosima s klijentima. Bolje upravljanje čini da i oni bolje rade. Također biste trebali slušati korisnike čije su povratne informacije iznimno važne jer se korisnička služba odnosi na njih.
Expert note
Upravljanje korisničkom službom je poslovni pristup koji se fokusira na stvaranje dugoročnih odnosa s klijentima. Automatizacija i slušanje agenata i korisnika su ključni za poboljšanje kvalitete usluge.

Softver za upravljanje uslugama
Ničke podrške za IT odjele uključuju standardne odgovore, kapacitet zaposlenika, samoposlužni portal i bazu znanja. Softver kao usluga (SaaS) je praktičan za pristup aplikacijama, a LiveAgent nudi različite kanale komunikacije.