Što je zajednica?
Zajednica je skupina kupaca i njihovih predstavnika. Surađuju razmjenjujući svoje ideje, probleme, upite i informacije. Ljudi u zajednici pomažu jedni drugima kad je to potrebno. Oni međusobno odgovaraju na pitanja.
Izradite vlastitu zajednicu u LiveAgentu. Saznajte više o Forumu.
Frequently Asked Questions
Što je zajednica?
Zajednica je skupina ljudi fokusirana na određenu temu i ideju. To može biti skupina kupaca i njihovih predstavnika koji rade zajedno. Članovi zajednice mogu podijeliti svoje ideje, probleme, informacije i pitanja.
Kako stvoriti zajednicu unutar LiveAgent-a?
Za stvaranje zajednice u LiveAgentu idite na korisnički portal za samoposluživanje. Zatim unesite naslov i odlučite želite li da zajednica bude interna ili javna? Osim toga, trebali biste stvoriti opis na temelju pravilno odabranih ključnih riječi, zahvaljujući čemu imate pozitivan utjecaj na SEO. Osim toga, potrebno je odabrati odjel odgovoran za rukovanje stavkama.
Koje su značajke foruma zajednice koje morate imati?
Forum zajednice trebao bi imati posebne funkcije. Bilo bi dobro stvoriti proces uključivanja zajednice kako bi novi članovi lakše znali čemu se pridružuju. Zanimljiva ideja je stvoriti pravila ili videozapis koji će odgovoriti na pitanja o tome kako funkcionira forum zajednice. Pokušajte uključiti zajednicu i uključiti se u podršku i razvoj zajednice.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.