Otvoren tiket

Što je otvoren tiket?

Kada obrađujete zahtjev bilo kojoj službi za korisnike, generiran tiket je prema zadanim postavkama otvoren tiket. Otvoren tiket u osnovi sugerira da problem registriran od klijenta još nije riješen.

Frequently asked questions

Što je otvoren tiket?

Otvoren tiket je tiket kojeg je generirao sustav i kojeg služba za korisnike još nije riješila.

 

Koliko dugo bi tiket trebao ostati otvoren?

Tiket bi trebao biti otvoren najviše tri do pet dana prije nego što se prebaci u zatvoreno stanje. Krajnji korisnik tada može ponovno uspostaviti kontakt na istome tiketu.

 

Gdje možete pronaći listu otvorenih tiketa u LiveAgent-u?

Popis otvorenih tiketa možete pronaći u LiveAgent panelu zajedno sa listom svih tiketa.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo