Što je otvoren tiket?
Kada obrađujete zahtjev bilo kojoj službi za korisnike, generiran tiket je prema zadanim postavkama otvoren tiket. Otvoren tiket u osnovi sugerira da problem registriran od klijenta još nije riješen.
Frequently Asked Questions
Što je otvoren tiket?
Otvoren tiket je tiket kojeg je generirao sustav i kojeg služba za korisnike još nije riješila.
Koliko dugo bi tiket trebao ostati otvoren?
Tiket bi trebao biti otvoren najviše tri do pet dana prije nego što se prebaci u zatvoreno stanje. Krajnji korisnik tada može ponovno uspostaviti kontakt na istome tiketu.
Gdje možete pronaći listu otvorenih tiketa u LiveAgent-u?
Popis otvorenih tiketa možete pronaći u LiveAgent panelu zajedno sa listom svih tiketa.
Expert’s note
Otvoren tiket predstavlja problem koji je registriran od klijenta, ali još uvijek nije riješen. Preporučeno trajanje otvorenog tiketa je 3-5 dana.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Migrirajte svoje podatke u LiveAgent
LiveAgent je preferirani softver za korisničku podršku, omogućavajući 24/7 pristupačnu podršku, naprednu automatizaciju i integraciju s mnogim jezicima. Pruža značajne uštede i povrat ulaganja, te se ističe kao najbolji izbor za male i srednje tvrtke.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Posebno čvorište uz softver za korisnički portal
Korisnički portal omogućava agente da pruže učinkovitu pomoć klijentima. Također smanjuje troškove podrške i olakšava pristup informacijama za kupce.