Što je otvoren tiket?
Kada obrađujete zahtjev bilo kojoj službi za korisnike, generiran tiket je prema zadanim postavkama otvoren tiket. Otvoren tiket u osnovi sugerira da problem registriran od klijenta još nije riješen.
Frequently Asked Questions
Što je otvoren tiket?
Otvoren tiket je tiket kojeg je generirao sustav i kojeg služba za korisnike još nije riješila.
Koliko dugo bi tiket trebao ostati otvoren?
Tiket bi trebao biti otvoren najviše tri do pet dana prije nego što se prebaci u zatvoreno stanje. Krajnji korisnik tada može ponovno uspostaviti kontakt na istome tiketu.
Gdje možete pronaći listu otvorenih tiketa u LiveAgent-u?
Popis otvorenih tiketa možete pronaći u LiveAgent panelu zajedno sa listom svih tiketa.
Nakon što ste saznali što je otvoren tiket, možda ćete htjeti istražiti kako poboljšati svoju korisničku službu. Posjetite naš članak o tome kako poboljšati korisničku podršku i saznajte jednostavne korake koje možete poduzeti već danas.
Ako ste zainteresirani za alate koji mogu pomoći vašem timu, pročitajte naš članak o alatima za korisničku podršku. Ovdje ćete pronaći sve što trebate znati da biste optimizirali svoj proces podrške.
Također, istražite kako pravilno upravljati zahtjevima putem našeg vodiča o zahtjevima za podršku. Ovaj članak pruža korisne informacije o tome kako efikasno rješavati dolazne zahtjeve korisnika.
Za one koji žele saznati više o dodjeli tiketa, naš članak o dodjeli tiketa objašnjava kako možete poboljšati ovaj proces. Naučite kako pravilna dodjela može poboljšati ukupnu efikasnost vašeg tima.
Na kraju, ako želite bolje upravljati pritužbama klijenata, provjerite naš vodič o sustavima za upravljanje pritužbama klijenata. Ovaj članak nudi detaljne informacije o najboljim praksama i alatima za rješavanje pritužbi.