Što je prilagođeni status?
Otvoreno, riješeno, novo, zatvoreno… To su zadani statusi tiketa koji odražavaju fazu rješavanja tiketa. Ti su statusi vidljivi kupcima i njihovim predstavnicima. Kompanije nisu iste i imaju različite procese. Dakle, u nekim slučajevima tvrtkama je potreban poseban status tiketa.
Frequently Asked Questions
Što je prilagođeni status?
Prilagođeni status posebno je kreiran status koji točno odražava status vašeg tiketa. Omogućuje vam da se precizno uklopite u proces službe za korisnike u određenoj tvrtki. Standardni statusi su otvoreni, riješeni, novi i zatvoreni.
Kako provjeriti prilagođeni status?
Prilagođeni status provjeravate na potpuno isti način kao i standardne statuse. Dostupni su za pojedinačne tikete na ploči agenata u LiveAgentu.
Mogu li urediti prilagođeni status u LiveAgentu?
Prilagođeni status možete urediti na ploči LiveAgent ako imate odgovarajuća dopuštenja. To je isto kao uređivanje standardnog statusa u LiveAgentu.
Expert’s note
Prilagođeni status tiketa omogućuje tvrtkama da kreiraju svoje vlastite faze rješavanja tiketa koje se bolje uklapaju u njihove procese korisničke podrške.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Mnogo organizacija još uvijek zanemaruje tiketni sustav. To je uglavnom zbog nerazumijevanja prednosti koje on donosi.
Statusbrew softver za korisničku službu na društvenim medijima – recenzija
Statusbrew je softver za upravljanje društvenim medijima koji nudi jednostavnu integraciju i detaljno izvještavanje. Iako je korisno, naplaćuje se pristup tijekom probnog razdoblja. Integracija računa društvenih medija je jednostavna, ali postoji problem s naplatom nakon probnog razdoblja.