Prilagođeni status

Što je prilagođeni status?

Otvoreno, riješeno, novo, zatvoreno… To su zadani statusi tiketa koji odražavaju fazu rješavanja tiketa. Ti su statusi vidljivi kupcima i njihovim predstavnicima. Kompanije nisu iste i imaju različite procese. Dakle, u nekim slučajevima tvrtkama je potreban poseban status tiketa.

LiveAgent's ticket phases

Frequently asked questions

Što je prilagođeni status?

Prilagođeni status posebno je kreiran status koji točno odražava status vašeg tiketa. Omogućuje vam da se precizno uklopite u proces službe za korisnike u određenoj tvrtki. Standardni statusi su otvoreni, riješeni, novi i zatvoreni.

Kako provjeriti prilagođeni status?

Prilagođeni status provjeravate na potpuno isti način kao i standardne statuse. Dostupni su za pojedinačne tikete na ploči agenata u LiveAgentu.

Mogu li urediti prilagođeni status u LiveAgentu?

Prilagođeni status možete urediti na ploči LiveAgent ako imate odgovarajuća dopuštenja. To je isto kao uređivanje standardnog statusa u LiveAgentu.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo