Što je prilagođeni status?
Otvoreno, riješeno, novo, zatvoreno… To su zadani statusi tiketa koji odražavaju fazu rješavanja tiketa. Ti su statusi vidljivi kupcima i njihovim predstavnicima. Kompanije nisu iste i imaju različite procese. Dakle, u nekim slučajevima tvrtkama je potreban poseban status tiketa.

Frequently asked questions
Što je prilagođeni status?
Prilagođeni status posebno je kreiran status koji točno odražava status vašeg tiketa. Omogućuje vam da se precizno uklopite u proces službe za korisnike u određenoj tvrtki. Standardni statusi su otvoreni, riješeni, novi i zatvoreni.
Kako provjeriti prilagođeni status?
Prilagođeni status provjeravate na potpuno isti način kao i standardne statuse. Dostupni su za pojedinačne tikete na ploči agenata u LiveAgentu.
Mogu li urediti prilagođeni status u LiveAgentu?
Prilagođeni status možete urediti na ploči LiveAgent ako imate odgovarajuća dopuštenja. To je isto kao uređivanje standardnog statusa u LiveAgentu.
Expert note
<p>Prilagođeni status tiketa omogućuje tvrtkama da kreiraju svoje vlastite faze rješavanja tiketa koje se bolje uklapaju u njihove procese korisničke podrške.</p>

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Kontakti službe za pomoć tvrtke LiveAgent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.