Što je ID tiketa?
ID tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i u ovom je formatu XXX-XXXXX-XXX.
Svaki put kad se ID tiketa upotrijebi u LiveAgentu, bilo u bilješci ili internom chatu, automatski je pretvoren u hipervezu radi vaše pogodnosti. Ako se ID tiketa A spominje u bilješci tiketa B, on će također automatski biti spomenut u tiketu A.
Kako se može koristiti ID tiketa?
ID-evi tiketa vam olakšavaju pronalazak određenih tiketa bez da morate pretraživati help desk sustav. Stoga, možete brzo dodati ili komunicirati status korisnikovog problema. Ovi ID-evi su iznimno korisni jer eliminiraju konfuziju i štede puno vremena agentima.
Što je tiket?
Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika. Zahtjevi za uslugom mogu dolaziti putem raznih komunikacijskih kanala poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak telefona. Svaki put kad se zaprimi novi korisnički zahtjev, softver za tiketiranje automatski pretvara interakciju u korisnički tiket s ID-em.
Značajke korisničkog tiketa:
ID tiketa
U trenu identificirajte korisnikov upit pomoću ID-a tiketa. Jednostavno dodajte informacije ili priopćite status tiketa korisniku.
Faze Tiketa
Zahvaljujući značajci koja prikazuje faze tiketa, nikada nećete zametnuti korisničke upite. Faze tiketa mogu biti prikazane kao; Otvoreno, Novo, Zatvoreno i tako dalje.
Automatizirana Distribucija Tiketa
Da biste imali učinkovitu službu za korisnike, morati ispravno podijeliti broj tiketa, poziva i razgovora koje će svaki korisnički predstavnik dobiti u svojoj smjeni. Kao rezultat toga, možete spriječiti preopterećenost agenata i povećati njihovu ukupnu učinkovitost. Automatizirana distribucija tiketa omogućava vam da to i postignete. Možete odrediti obujam posla, kao i pauze koje bi agent trebao uzeti tokom dana.
Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost
Centralizirani softver za tiketiranje koristan je sustav za vaše agente iz puno razloga. Ne samo da možete vidjeti izvješća o učinku agenta, već možete vidjeti i koji je agent s kojim tiketom radio. To sprečava više agenata da rade na istom problemu korisnika. Štoviše, lako možete otkriti tko je odgovoran za određeno pitanje korisnika. Također, ako trebate prebaciti korisnika u drugi odjel, možete jednostavno prenijeti nadležnost nad tiketom. Kao rezultat toga, nikada nećete čuti: “Nisam znao da je to moja odgovornost.”
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent -Tiketiranje.
Što je softver za tiketiranje?
Softver za tiketiranje je program kojeg koriste korisnički timovi za pojednostavljivanje i upravljanje komunikacijama s korisnicima. LiveAgent je softver za tiketiranje koji pruža jasnoću i učinkovitost korisničkoj podršci. Pohranjuje svu komunikaciju s korisnicima kao Tikete u jedan ulazni pretinac.
Na primjer; E-pošta, Pozivi, Objave na društvenim mrežama, Chat uživo i još puno toga. Imati sve korisničke upite u jednom univerzalnom pretincu olakšava lociranje svih korisničkih interakcija i podataka.


Ostale vrhunske značajke:

Da biste saznali više, pročitajte LiveAgent – Softver za tiketiranje.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Što je ID tiketa?
Identifikator tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i ovakvog je formata: XXX-XXXXX-XXX.
Za što se koriste ID-evi tiketa?
ID tiketa olakšava pronalazak određenih tiketa bez potrebe za pretraživanjem cijelog korisničkog sustava. To vam omogućava da brzo dodate ili informirate korisnika o statusu njegovog problema. Također, to je odličan način da spriječite nesporazume i uštedite na vremenu.
Koriste li se ID-evi tiketa u LiveAgentu?
ID-evi tiketa koriste se u LiveAgentu. Svaki tiket ima svoj individualni ID. To vam omogućava da lako pronađete određene tikete.