Besplatna proba

ID Tiketa

Što je ID tiketa?

ID tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i u ovom je formatu XXX-XXXXX-XXX.

Svaki put kad se ID tiketa upotrijebi u LiveAgentu, bilo u bilješci ili internom chatu, automatski je pretvoren u hipervezu radi vaše pogodnosti. Ako se ID tiketa A spominje u bilješci tiketa B, on će također automatski biti spomenut u tiketu A.

ID tiketa LiveAgent

Kako se može koristiti ID tiketa?

ID-evi tiketa vam olakšavaju pronalazak određenih tiketa bez da morate pretraživati help desk sustav. Stoga, možete brzo dodati ili komunicirati status korisnikovog problema. Ovi ID-evi su iznimno korisni jer eliminiraju konfuziju i štede puno vremena agentima.

Što je tiket?

Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika. Zahtjevi za uslugom mogu dolaziti putem raznih komunikacijskih kanala poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak telefona. Svaki put kad se zaprimi novi korisnički zahtjev, softver za tiketiranje automatski pretvara interakciju u korisnički tiket s ID-em.

Značajke korisničkog tiketa:

ID tiketa

U trenu identificirajte korisnikov upit pomoću ID-a tiketa. Jednostavno dodajte informacije ili priopćite status tiketa korisniku.

Faze Tiketa

Zahvaljujući značajci koja prikazuje faze tiketa, nikada nećete zametnuti korisničke upite. Faze tiketa mogu biti prikazane kao; Otvoreno, Novo, Zatvoreno i tako dalje.

Automatizirana Distribucija Tiketa

Da biste imali učinkovitu službu za korisnike, morati ispravno podijeliti broj tiketa, poziva i razgovora koje će svaki korisnički predstavnik dobiti u svojoj smjeni. Kao rezultat toga, možete spriječiti preopterećenost agenata i povećati njihovu ukupnu učinkovitost. Automatizirana distribucija tiketa omogućava vam da to i postignete. Možete odrediti obujam posla, kao i pauze koje bi agent trebao uzeti tokom dana.

Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost

Having centralized ticketing software for your customer service agents is a useful system for many reasons. Not only can you see agent performance reports, but you can also see which agent has dealt with which ticket. This prevents more agents from working on the same customer issue. Moreover, you can easily detect who was responsible for a specific customer issue. Also, if you need to transfer the customer to a different department, you can easily transfer the ticket ownership. As a result, you will never hear: “I didn’t know it was my responsibility.”

ID Tiketa
Ticket example from LiveChat

If you would like to learn more, read LiveAgent -Ticketing.

Što je softver za tiketiranje?

Ticketing software is a program used by support teams to streamline and manage customer communications. LiveAgent is a ticketing software that brings clarity and efficiency to customer support. It houses all customer communication as Tickets in one inbox.

For instance; Email, Calls, Social media posts, Live Chat, and more. Having all customer inquiries in one universal inbox makes it easy to locate all customer interactions and data.

Ostale vrhunske značajke:

YouTube video player

To learn more, read LiveAgent – Ticketing software.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Što je ID tiketa?

Identifikator tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i ovakvog je formata: XXX-XXXXX-XXX.

 

Za što se koriste ID-evi tiketa?

ID tiketa olakšava pronalazak određenih tiketa bez potrebe za pretraživanjem cijelog korisničkog sustava. To vam omogućava da brzo dodate ili informirate korisnika o statusu njegovog problema. Također, to je odličan način da spriječite nesporazume i uštedite na vremenu.

 

Koriste li se ID-evi tiketa u LiveAgentu?

ID-evi tiketa koriste se u LiveAgentu. Svaki tiket ima svoj individualni ID. To vam omogućava da lako pronađete određene tikete.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo