Što je ID tiketa?
ID tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i u ovom je formatu XXX-XXXXX-XXX.
Svaki put kad se ID tiketa upotrijebi u LiveAgentu, bilo u bilješci ili internom chatu, automatski je pretvoren u hipervezu radi vaše pogodnosti. Ako se ID tiketa A spominje u bilješci tiketa B, on će također automatski biti spomenut u tiketu A.

How can you use a ticket ID?
ID-evi tiketa vam olakšavaju pronalazak određenih tiketa bez da morate pretraživati help desk sustav. Stoga, možete brzo dodati ili komunicirati status korisnikovog problema. Ovi ID-evi su iznimno korisni jer eliminiraju konfuziju i štede puno vremena agentima.
Što je tiket?
Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika. Zahtjevi za uslugom mogu dolaziti putem raznih komunikacijskih kanala poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak telefona. Svaki put kad se zaprimi novi korisnički zahtjev, softver za tiketiranje automatski pretvara interakciju u korisnički tiket s ID-em.
Značajke korisničkog tiketa:
ID tiketa
Immediately identify the customer’s inquiry with a quick ticket ID check. Simply, add information or communicate the ticket status to a customer.
Faze Tiketa
Zahvaljujući značajci koja prikazuje faze tiketa, nikada nećete zametnuti korisničke upite. Faze tiketa mogu biti prikazane kao; Otvoreno, Novo, Zatvoreno i tako dalje.
Automatizirana Distribucija Tiketa
Da biste imali učinkovitu službu za korisnike, morati ispravno podijeliti broj tiketa, poziva i razgovora koje će svaki korisnički predstavnik dobiti u svojoj smjeni. Kao rezultat toga, možete spriječiti preopterećenost agenata i povećati njihovu ukupnu učinkovitost. Automatizirana distribucija tiketa omogućava vam da to i postignete. Možete odrediti obujam posla, kao i pauze koje bi agent trebao uzeti tokom dana.
Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost
Centralizirani softver za tiketiranje koristan je sustav za vaše agente iz puno razloga. Ne samo da možete vidjeti izvješća o učinku agenta, već možete vidjeti i koji je agent s kojim tiketom radio. To sprečava više agenata da rade na istom problemu korisnika. Štoviše, lako možete otkriti tko je odgovoran za određeno pitanje korisnika. Također, ako trebate prebaciti korisnika u drugi odjel, možete jednostavno prenijeti nadležnost nad tiketom. Kao rezultat toga, nikada nećete čuti: “Nisam znao da je to moja odgovornost.”

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent -Tiketiranje.
Što je softver za tiketiranje?
Ticketing software is a program used by support teams to streamline and manage customer communications. LiveAgent is a simple ticketing software that brings clarity and efficiency to customer support. It houses all customer communication as Tickets in one inbox.
Na primjer; E-pošta, Pozivi, Objave na društvenim mrežama, Chat uživo i još puno toga. Imati sve korisničke upite u jednom univerzalnom pretincu olakšava lociranje svih korisničkih interakcija i podataka.


Ostale vrhunske značajke:

Da biste saznali više, pročitajte LiveAgent – Softver za tiketiranje.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently asked questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Expert note
<p>ID tiketa je ključna informacija za brzo pronalaženje i rješavanje korisničkih problema. Agenti call centra trebaju biti agilni u pronalaženju ID-a kako bi povećali zadovoljstvo kupaca i gradili povjerenje u brand.</p>
