ID Tiketa

Što je ID tiketa?

ID tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i u ovom je formatu XXX-XXXXX-XXX.

Svaki put kad se ID tiketa upotrijebi u LiveAgentu, bilo u bilješci ili internom chatu, automatski je pretvoren u hipervezu radi vaše pogodnosti. Ako se ID tiketa A spominje u bilješci tiketa B, on će također automatski biti spomenut u tiketu A.

ID tiketa LiveAgent

Kako se može koristiti ID tiketa?

ID-evi tiketa vam olakšavaju pronalazak određenih tiketa bez da morate pretraživati help desk sustav. Stoga, možete brzo dodati ili komunicirati status korisnikovog problema. Ovi ID-evi su iznimno korisni jer eliminiraju konfuziju i štede puno vremena agentima.

Što je tiket?

Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika. Zahtjevi za uslugom mogu dolaziti putem raznih komunikacijskih kanala poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak telefona. Svaki put kad se zaprimi novi korisnički zahtjev, softver za tiketiranje automatski pretvara interakciju u korisnički tiket s ID-em.

Značajke korisničkog tiketa:

ID tiketa

U trenu identificirajte korisnikov upit pomoću ID-a tiketa. Jednostavno dodajte informacije ili priopćite status tiketa korisniku.

Faze Tiketa

Zahvaljujući značajci koja prikazuje faze tiketa, nikada nećete zametnuti korisničke upite. Faze tiketa mogu biti prikazane kao; Otvoreno, Novo, Zatvoreno i tako dalje.

Automatizirana Distribucija Tiketa

Da biste imali učinkovitu službu za korisnike, morati ispravno podijeliti broj tiketa, poziva i razgovora koje će svaki korisnički predstavnik dobiti u svojoj smjeni. Kao rezultat toga, možete spriječiti preopterećenost agenata i povećati njihovu ukupnu učinkovitost. Automatizirana distribucija tiketa omogućava vam da to i postignete. Možete odrediti obujam posla, kao i pauze koje bi agent trebao uzeti tokom dana.

Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost

Centralizirani softver za tiketiranje koristan je sustav za vaše agente iz puno razloga. Ne samo da možete vidjeti izvješća o učinku agenta, već možete vidjeti i koji je agent s kojim tiketom radio. To sprečava više agenata da rade na istom problemu korisnika. Štoviše, lako možete otkriti tko je odgovoran za određeno pitanje korisnika. Također, ako trebate prebaciti korisnika u drugi odjel, možete jednostavno prenijeti nadležnost nad tiketom. Kao rezultat toga, nikada nećete čuti: “Nisam znao da je to moja odgovornost.”

Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Primjer tiketa iz LiveChat-a

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent -Tiketiranje.

Što je softver za tiketiranje?

Softver za tiketiranje je program kojeg koriste korisnički timovi za pojednostavljivanje i upravljanje komunikacijama s korisnicima. LiveAgent je softver za tiketiranje koji pruža jasnoću i učinkovitost korisničkoj podršci. Pohranjuje svu komunikaciju s korisnicima kao Tikete u jedan ulazni pretinac.

Na primjer; E-pošta, Pozivi, Objave na društvenim mrežama, Chat uživo i još puno toga. Imati sve korisničke upite u jednom univerzalnom pretincu olakšava lociranje svih korisničkih interakcija i podataka.

Ostale vrhunske značajke:

Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Da biste saznali više, pročitajte LiveAgent – Softver za tiketiranje.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Što je ID tiketa?

Identifikator tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i ovakvog je formata: XXX-XXXXX-XXX.

Za što se koriste ID-evi tiketa?

ID tiketa olakšava pronalazak određenih tiketa bez potrebe za pretraživanjem cijelog korisničkog sustava. To vam omogućava da brzo dodate ili informirate korisnika o statusu njegovog problema. Također, to je odličan način da spriječite nesporazume i uštedite na vremenu.

Koriste li se ID-evi tiketa u LiveAgentu?

ID-evi tiketa koriste se u LiveAgentu. Svaki tiket ima svoj individualni ID. To vam omogućava da lako pronađete određene tikete.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo