Što su informacije o kupcima?
Ime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, narudžbe i još mnogo toga. To su podaci o kupcima koje svaka tvrtka mora pohraniti kako bi pružila savršenu korisničku podršku. Tvrtke mogu pratiti različite informacije o kupcima.

Svaka tvrtka također mora znati koje su želje njenih kupaca ili na koji način može premašiti njihova očekivanja. To može povećati prodaju, prihode i povećati zadovoljstvo kupaca. Više informacija znači bolju korisničku službu i rast vašeg poslovanja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što su informacije o kupcima?
Informacije o kupcu su podaci koje o njemu imamo u sustavu. Obično su to ime i prezime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, povijest narudžbi itd. Ove su informacije potrebne svakoj tvrtki.
Gdje se u LiveAgentu pohranjuju informacije o kupcima?
Informacije o kupcima u LiveAgentu pohranjene su u bazi podataka unutar ploče agenta. Da biste ih provjerili, idite na odjeljak 'Kupci'. Tamo ćete pronaći sve potrebne informacije o dostupnim klijentima. Na ovaj način možete poboljšati svoju korisničku službu.
Kako osigurati informacije o kupcima?
Pohrana osjetljivih podataka o korisnicima znači da oni moraju biti pravilno osigurani. Kako biste ih dobro zaštitili, ne zaboravite prikupiti samo podatke koje stvarno trebate. Neka softver koji koristite za komunikaciju s klijentom bude ažuran - obično imaju ugrađene odgovarajuće tehnologije enkripcije. Sljedeći je korak ograničiti dostupnost korisničkih podataka samo na osobe kojima su one zaista potrebne. Svijest tima o tome kako postupati s podacima također je iznimno važna.
Ako želite naučiti više o tome kako odgovarati na pitanja vezana za vašu uslugu, pročitajte naš članak o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Ovaj članak će vam pomoći da pružite precizne i brze odgovore vašim korisnicima.
Zanima vas kako softverska podrška može poboljšati vašu korisničku uslugu? Saznajte više u našem vodiču o softverskoj podršci, gdje objašnjavamo sve što trebate znati o ovoj temi.
Ako želite saznati više o tome kako chat podrška može unaprijediti vašu komunikaciju s korisnicima, pročitajte naš članak o chat podršci. Ovdje ćete pronaći korisne savjete i najbolje prakse.
Također, istražite kako help desk oprema može unaprijediti vašu korisničku podršku. Ovaj članak pokriva sve što vam je potrebno za uspostavljanje učinkovitog help desk centra.
Pružite odličnukorisničku uslugu
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!