Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu

Odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu

U kontekstu korisničke službe, izraz baza znanja se odnosi na bazu podataka ili platformu koja je online samoposlužna knjižnica korištena za odgovore na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Njena primarna svrha je spremanje informacija povezanih s kompanijom, njenim proizvodima, uslugama, procesima i odjelima, pa nadalje.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent

Poduzeća ulažu vrijeme, novac i ostale resurse u svoju bazu znanja kako bi osnažili svoje klijente da samostalno riješe probleme vezane za proizvod ili uslugu. Oslobađanjem agenata korisničke službe od tiketa koje klijenti mogu riješiti sami, poduzeća mogu smanjiti količinu tiketa i uštedjeti veće količine novca.

Ready to put our knowledge base article templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br /> No credit card required.

Try LiveAgent

Trošak korisničke službe i moguće uštede

Istraživanje koje su proveli Oracle i Forrester Consulting je izračunalo trošak po kontaktu po kanalu. Trošak telefonskog poziva je otprilike $11. Live chat košta $5 po kontaktu, email odgovor #2.50 i web samoposluga $0.10.

Brzi izračun: ako vaši agenti korisničke službe rješavaju 50 poziva po danu, to košta vašu kompaniju $2750 tjedno! Dodajte koji live chat razgovor i odgovore na email svaki dan i to preraste u nezanemarivu količinu novca. To nije nužno loše jer vaši klijenti zaslužuju vrhunsku korisničku uslugu (i njeno pružanje treba biti prioritet vašoj kompaniji).

Međutim, ako bi mogli kreirati prostor gdje vaši klijenti mogu većinom samostalno tražiti rješenje svojih problema, zašto ne biste to uradili? Podaci iz Aspect Software-a navode da je 73% korisnika voljno samostalno rješavati probleme vezane za proizvod ili uslugu. Steven Van Belleghem-ovo istraživanje pokazuje da 70% ispitanika očekuje od poslovne web stranice da pruži korisnicima samoposlužnu opciju. Nadalje, izvješće Accenture-a pokazuje da bi kompanije mogle uštedjeti jedan do tri milijuna dolara godišnje uvođenjem samoposlužne opcije u ponudu svoje korisničke službe.

Knowledgebase customization

Kreiranje baze znanja može donijeti koristi vašim klijentima, agentima službe i vašoj kompaniji. Za početak vaše baze znanja, kreirali smo nekoliko besplatnih predložaka koje možete koristiti za odgovaranje na pitanja vezana za proizvod ili uslugu. Zapamtite da ako agent odgovori točno na samo jedno pitanje, stotine ili čak tisuće drugih korisnika mogu riješiti svoj problem ako pročitaju odgovor.

Odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu

Odgovor na pitanje o značajkama proizvoda/usluge

Odgovor na pitanje o popravku proizvoda

Najčešća pitanja

Osnovna ideja iza baze znanja je minimizirati angažman agenata korisničke službe. Zato vam preporučujemo da ne odgovarate na slična pitanja jedno po jedno, čak i ako vaš agent samo treba kopirati i zalijepiti isti odgovor svaki put.

Najbolji način za pristupiti takvim situacijama je kreirati internu listu najčešćih pitanja za vaše agente, koja uključuje najčešća pitanja korisnika zajedno s odgovorima na njih. Agenti trebaju zatvarati nova pitanja koja su već odgovorena u prošlosti, obavijestiti njihove autore da je bolje pregledati već postojeća pitanja i odgovore prije postavljanja novih i poslati im link za rješenje koje su tražili.

Kako informirati svoje klijente i korisnike o dostupnosti baze znanja?

Promoviranje baze znanja i njene dostupnosti među klijentima je ključno. Najbolje je tretirati bazu znanja kao poseban interni proizvod i voditi sustavnu marketinšku kampanju za njenu promociju.

Obavijestite svoje klijente o bazi znanja kad se pridruže vašoj kompaniji ili krenu koristiti vaše proizvode i usluge. Informirajte postojeće klijente o ovoj opciji korisničke samoposluge. Kreirajte vodiče i najčešća pitanja kako bi olakšali korisnicima svakodnevno kretanje kroz vašu bazu znanja. Spretnost vaših korisnika u korištenju baze znanja znači manje posla za vaše agente službe.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Treba li svako korisničko pitanje biti odgovoreno u bazi znanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Osnovna ideja iza baze znanja je minimizirati angažman agenata korisničke službe. Zato vam preporučujemo da ne odgovarate na slična pitanja jedno po jedno, čak i ako vaš agent samo treba kopirati i zalijepiti isti odgovor svaki put.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako informirati svoje klijente o dostupnosti baze znanja??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obavijestite svoje klijente o bazi znanja kad se pridruže vašoj kompaniji ili krenu koristiti vaše proizvode i usluge. Informirajte postojeće klijente o ovoj opciji korisničke samoposluge. Kreirajte vodiče i najčešća pitanja kako bi olakšali korisnicima svakodnevno kretanje kroz vašu bazu znanja. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo