• Predlošci
  • Predlošci e-pošte za odgovor korisnika

Predlošci e-pošte za odgovor korisnika

Iako je sve više tvrtki prepoznalo važnost dosljednog prikupljanja i analize povratnih informacija korisnika, većina se i dalje bori s implementacijom učinkovitog sustava praćenja povratnih informacija, a još manje njih ima jasnu strategiju za rješavanje negativnih povratnih informacija. Evo zašto i kako biste trebali odgovoriti na povratne informacije korisnika, i negativne i pozitivne, zajedno s 10 predložaka odgovora za povratne informacije koje možete koristiti kao polazište pri izradi vlastitih odgovora.

Zašto su povratne informacije korisnika ključne

Iako je praćenje povratnih informacija koje su korisnici pružili putem anketa i upitnika važno (jer im pokazuje da cijenite njihova mišljenja i otvoreni ste za njihove prijedloge) odgovaranje na javne recenzije još je kritičnije. Prema podacima koje je prikupio Invesp, 90% korisnika čita online recenzije prije posjeta poslovnoj web stranici, a 88% korisnika vjeruje tim mišljenjima koliko i osobnim preporukama.

BrightLocal-ovo lokalno istraživanje o pregledu potrošača također je otkrilo da među potrošačima koji čitaju recenzije, 97% čita odgovore tvrtki na recenzije. Način na koji reagirate može promijeniti percepciju korisnika o vašem poslovanju, utjecati na ugled vaše robne marke i utjecati na odluke o kupnji potencijalnih korisnika.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Spremite naše predloške e-pošte s odgovorima korisnika i pošaljite ih iz LiveAgent-a

Kako odgovoriti na povratne informacije korisnika

  1. Odgovorite što je brže moguće – na temelju ankete ReviewTrackers-a, 53% korisnika očekuje da će tvrtke odgovoriti na negativne povratne informacije u roku od tjedan dana.
  2. Kada koristite predloške – personalizirajte svaki odgovor uključivanjem imena korisnika i pozivajući se na njihove specifične probleme.
  3. Ne uzimajte negativne povratne informacije osobno – budite uljudni i održavajte profesionalni ton prilikom odgovaranja.
  4. Uvijek zahvalite korisniku što je odvojio vrijeme da iznese svoje mišljenje kako bi se osiguralo da zna da cijenite njegove napore.
  5. Nemojte zanemariti pozitivne povratne informacije – napišite kratku zahvalnicu i obavijestite ih da ćete biti sretni da ih ponovno poslužite.
  6. Odgovarajući na neutralne povratne informacije – zamolite korisnika da pruži više informacija kako biste saznali što se moglo poboljšati kako bi njihovo iskustvo bilo bolje.
  7. Kada odgovarate na negativne povratne informacije – ispričajte se za negativno iskustvo korisnika, izrazite suosjećanje, prijavite daljnje korake za rješavanje problema i ponudite razumnu naknadu (ako je primjenjivo).
  8. Kada je riječ o online povratnim informacijama-odgovorite na negativne i pozitivne. Studija Harvard Business Reviewa otkrila je da odgovaranje na recenzije kupaca dovodi do boljih ocjena.
  9. Javno odgovorite na online recenzije, ali preuzmite razgovor izvan mreže kada to ima smisla tražeći od recenzenta da Vam pošalje e-poštu ili vas nazove kako biste razgovarali o tome kako možete ispraviti stvari.
  10. U slučaju lažnih/neželjenih recenzija – nakon što ste označili ili prijavili lažnu recenziju, možete objaviti odgovor tako da potencijalni korisnici koji pregledavaju vaše recenzije znaju da ste vidjeli i obrađivali lažne recenzije.
Capterra LiveAgent odgovor na povratne informacije korisnika
LiveAgent reakcija na povratne informacije korisnika na Capterra portalu

10 osnovnih predložaka odgovora na povratne informacije korisnika

S kojom god vrstom povratnih informacija korisnika imali posla – pozitivnom, negativnom ili neutralnom – posjedovanje gotovih povratnih informacija predložaka odgovora može uvelike olakšati proces odgovora na njih. Ispod je 10 primjera predložaka odgovora za povratne informacije koje možete upotrijebiti ili se nadahnuti da napišete vlastiti:

Opći odgovor na povratne informacije korisnika


Hello [Name],

Thank you for choosing us as your dedicated [product description] provider.

We are extremely grateful that you took the time to send us your feedback about our [Product/ Service]. I read through your feedback carefully, and consider your suggestions to be very insightful. I will pass it on to our product development team to see if they could implement any of these changes in the upcoming releases. I’ll be sure to keep you updated.

Thanks once again and looking forward to hearing more from you.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Reagiranje na neutralne povratne informacije


Hello [Name],

Thank you so much for sharing your experience with [Product/ Company]. Your feedback helps us improve our product/ service for everyone.

If you’d like to discuss how we could’ve made your experience better, please call us at [phone number] or reply to this email. We look forward to hearing from you!

Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovor na pozitivne povratne informacije


Hello [Name],

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with [Company/ Product/ Service]. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!

We look forward to serving you again soon.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovaranje na pozitivnu recenziju samo s ocjenom


Hi [Name],

We’re so happy that you are pleased with [Product/ Service]. [Company name] strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovor na negativne povratne informacije


Hello [Name],

Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with [Product/ Service] and hope you will accept our sincerest apologies.

Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information from you.

I understand how disappointing it can be [to sign up for a service/ purchase a product] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out. If not, I’ll be happy to issue you a refund.

Please give us a call at [phone number] or reply to this email with more information so that we can make things right for you.

Thank you for your business,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovaranje na negativnu recenziju samo ocjenom


Hello [Name],

We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. Please help us improve by providing us with more information. If you’re open to discussing your experience further, we can be reached at [phone number/ email address].

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovaranje na lažnu/ neželjenu recenziju


Hi [Name]

We cannot find any record of you in our system and your review violates [Review Site] policies so we have flagged it for removal.

If you are using another name that is not recorded in our database, please feel free to reach out to us. For any other questions or concerns, you are welcome to contact us at [email address/ phone number].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovor na pozitivnu povratnu informaciju koja spominje članove tima


Hi [Name],

Thank you so much for the excellent feedback. We are happy that you enjoyed your experience with us. You’re right, [Team Member] is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.

Looking forward to serving you again soon!
[YOUR SIGNATURE]

Odgovor na negativnu povratnu informaciju koja spominje članove tima


Hello [Name],

Thank you for bringing this to our attention. I’d like to sincerely apologize for the experience you had with [Agent Name]. We strive for excellence in customer service, but it’s clear we missed the mark in your case.

As a result of your feedback, we are providing our team with additional customer service training to prevent similar situations from happening in the future.

That being said, if there’s anything else that I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help. We do appreciate your business and hope to earn back your trust.

Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]

Odgovaranje na anketu s povratnim informacijama


Hi [Name],

Thank you for taking the time to complete our recent survey. Your responses will help us serve you and our other users in the future. We truly value your feedback and look forward to hearing more from you more often.

In the meantime, if you have any questions, concerns, or further suggestions, don’t hesitate to let us know by replying to this email – we’ll be happy to help!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Recenzije korisnika – često postavljana pitanja

Što je dobra povratna informacija korisnika?

Dobra povratna informacija korisnika je kada ljudi uzimaju vremena da izraze svoje misli o proizvodu koji koriste. Važno je znati što korisnici misle o Vašem proizvodu i kako ga poboljšati.

Koje su vrste povratnih informacija korisnika?

Postoje dvije vrste povratnih informacija korisnika: tražene i neželjene. Tražene povratne informacije su informacije koje tražite od korisnika. Povratne informacije možete zatražiti putem anketa, intervjua za posao pri izlasku i upitnika. Neželjene povratne informacije su informacije koje korisnici pružaju bez vašeg zahtjeva. Također možete dobiti neželjene povratne informacije od korisnika promatranjem odgovora korisnika na vaš proizvod ili uslugu.

Zašto biste trebali obratiti pažnju na povratne informacije korisnika?

Ako su korisnici zadovoljni vašom korisničkom službom i uslugom koju pružate, vjerojatnije je da će preporučiti vašu tvrtku svojim prijateljima. A kada su korisnici zadovoljni, vjerojatno će biti odani i nastaviti podržavati vaše poslovanje.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je dobra povratna informacija korisnika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dobra povratna informacija korisnika je kada ljudi uzimaju vremena da izraze svoje misli o proizvodu koji koriste. Važno je znati što korisnici misle o Vašem proizvodu i kako ga poboljšati..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su vrste povratnih informacija korisnika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postoje dvije vrste povratnih informacija korisnika: tražene i neželjene. Tražene povratne informacije su informacije koje tražite od korisnika. Povratne informacije možete zatražiti putem anketa, intervjua za posao pri izlasku i upitnika. Neželjene povratne informacije su informacije koje korisnici pružaju bez vašeg zahtjeva. Također možete dobiti neželjene povratne informacije od korisnika promatranjem odgovora korisnika na vaš proizvod ili uslugu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto biste trebali obratiti pažnju na povratne informacije korisnika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako su korisnici zadovoljni vašom korisničkom službom i uslugom koju pružate, vjerojatnije je da će preporučiti vašu tvrtku svojim prijateljima. A kada su klijenti zadovoljni, vjerojatno će biti odani i nastaviti podržavati vaše poslovanje.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo