LiveAgent nudi email predloške za odgovore na zahtjeve za povrat novca, uz savjete za održavanje profesionalnosti i klijentskog povjerenja. Uključuje alternative i povratne informacije kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo.
Povrat, proizvoda, otkazivanje i povrat novca su realnost u vođenju online poslovanja. Dok očito želite izbjeći povrat novca što je više moguće, neki klijenti neće biti zadovoljni s vašim proizvodom – bez obzora koliko vi mislite da je dobar – i htjet će svoj novac natrag. Postoje različiti razlozi zašto klijenti traže povrat. Možda su odlučili da vaš proizvod ili usluga nisu odgovarajući za njih ili da nije pravo vrijeme da ih koriste.
Koji god razlog bio, vaš način odgovora na zahtjeve za povrat novca često postaje odlučujući faktor u njihovom sveukupnom iskustvu s vašim poslovanjem. Ako niste sigurni kako dostojanstveno riješiti povrat novca, iskoristite naše već pripremljene email predloške za odgovore na zahtjeve za povrat novca, koji mogu biti korisni kada kreirate vlastite odgovore.
Jasno definirajte vlastitu politiku povrata novca i osigurajte da je lako dostupna na vašoj web stranici (kao na vašem korisničkom portalu). Pravila povrata bi trebala uključiti sve uvjete, rokove i prihvatljive razloge za povrat proizvoda. Na ovaj način, uvijek možete usmjeriti klijente na vaša pravila svaki put kad netko zatraži povrat novca. U suprotnom, nemate autoritet da odbijete zahtjev za povrat novca.
Kada dobijete zahtjev za povrat novca, djelujte što je brže moguće. Pošto je klijent već nezadovoljan sa svojim iskustvom, predugo čekanje na odgovor će ih samo više isfrustrirati. Ako niste sigurni kako nastavite, dajte im do znanja da ste zaprimili njihov zahtjev i da ćete odgovoriti što je prije moguće.
Lako je postati naživciran, frustriran i defenzivan kada netko priča negativno o vašem proizvodu ili usluzi i traži novac natrag. Nijedna od tih emocija vam neće pomoći riješiti situaciju i osigurati zadovoljstvo klijenta. Uzmite si vremena i pomno razmislite o zahtjevu i uvjerite se da odgovarate na pomirljiv način.
Jednom kada odlučite kako ćete odgovoriti na klijentov zahtjev za povrat novca, informirajte klijenta, objasnite svoju odluku i objasnite iduće korake koje ćete poduzeti. Ako ćete vratiti novac klijentu, recite im kako i kada će dobiti povrat novca. Ako odbijete njihov zahtjev, pružite im objašnjenje zašto ne pripada u politiku povrata u vašoj kompaniji.
Interested in making your own templates?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
U dosta slučajeva ćete uspjeti riješiti klijentov zahtjev za povrat novca na drugačiji način, bez vraćanja novca. Ako možete bolje shvatiti klijentove želje i potrebe, moći ćete prilagoditi svoju ponudu ili ponuditi drugačije rješenje koje bi moglo zadovoljiti vašeg klijenta.
Zahtjev za povrat novca je uvijek prilika za dobiti povratne informacije od klijenta. Ako razlog za povrat novca nije dovoljno jasan, postavite dodatna pitanja da vidite čemu su se nadali od vašeg proizvoda ili usluge i kako ih je iznevjerio. Iako to nisu pozitivne povratne informacije, dat će vam vrijedan uvid u to što možda možete poboljšati kako bi zadovoljili buduće klijente.
Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca su neki od najvažnijih email predložaka korisničke službe koje morate imati pri ruci kako bi osigurali brz i profesionalan odgovor na zahtjev za povrat novca.
Hi [Name],
Thanks for reaching out. Satisfying our customers is very important to us and I’m sorry our [product/ service] didn’t meet your expectations. I fully respect your decision and can only apologize for any problems your business experienced.
We’ve processed your refund, and you should expect to see the amount credited to your account in about 3 to 5 business days.
If you have any other questions or concerns, just reply to this email, I’ll be here to help you in any way I can.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for reaching out to request a refund on your purchase of [name of product/ service].
I’m sorry to hear that our product didn’t meet your requirements. I completely understand that it isn’t for everyone.
Because your request falls under our refund policy [briefly state refund policy], we will gladly honor your decision. We have issued a refund to your [original payment method]. It may take up to [number of days] to see the amount reimbursed to your account.
If you’re still on the lookout for the right choice for you, please let me know. I’d be happy to talk you through some of our other options and see if any of them feel like a good fit.
Thank you for your time and for giving us a try.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I noticed you’ve issued a refund request for [product/ service]. I’m sorry to hear we weren’t able to meet your expectations. We’ve processed your refund and you should expect to see the credit appear on your billing statement within 1-3 business days – depending on your bank.
Is there something we could have done better? What specifically was it about the product that you didn’t like? We’re always looking for customer feedback we can use to improve, so anything you can tell us is helpful.
Thank you in advance!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re so sorry to hear you’re not happy with your product, but we also fully respect your decision.
We’ve processed your refund request, and you should expect to see the amount appear in your bank account in the next couple of business days.
Once more, we apologize for the inconvenience this has caused you. In case you’re still in search of a similar product, feel free to reach out as we would love to assist you in finding the right product for you.
Thank you for your feedback, as this will help us improve our [product/ service].
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for reaching out and for bringing this to our attention. I am sorry that you’re disappointed with [name of product/ service]. Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information before doing so.
I understand how it can be frustrating [to purchase a product/ sign up for a service] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out for you. If not, I’ll be happy to issue you a refund.
Please let me know how you’d like to proceed.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for reaching out. I’m so sorry the product hasn’t worked out for you.
Unfortunately, our return policy allows for all merchandise to be returned up to 90 days after purchase, in like-new condition. Since your item shows signs of heavy use, we will not be able to refund you. Here is the link to our refund policy in case you need to reference it in the future: [link].
I can, however, provide you with a store credit for your purchase. Please let me know how you would like to proceed.
If you have any questions or concerns, I’d be happy to help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I’m reaching out about the refund you initiated on [date].
Your refund has been deposited into your [original method of payment]. Typically, it takes 3 to 5 business days for the receiving bank to credit the money to your account.
If you don’t see the refund in your account, reply to this email, and we’ll look into it immediately. In the meantime, please let me know if you have any additional questions or concerns — I’d be happy to help!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just wanted to let you know that your payment has been refunded. If you paid with PayPal, you will see the refund in your account immediately. If you paid with a credit card, it will take anywhere between [number] business for the refund to be processed on your card.
We sincerely hope that you can find your way back to [brand/ product name] someday, and please let us know if there is any way we can improve our product to make it better!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that a refund hasn’t been deposited into your [original method of payment].
I’ve contacted our accounting department to look into this issue for you. A refund has been issued, but it may take a few days for your bank to process the transaction.
We apologize for the inconvenience this may have caused. In the meantime, feel free to reply to this email with any questions or concerns, and I’d be happy to assist you further.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Looking for a professional and efficient way to respond to refund requests?
With LiveAgent's refund request response template, you can respond to refund requests quickly and professionally, and keep your customers happy and loyal.
Neke od ključnih točaka koje možete uključiti u vašim emailovima kada odgovarate na zahtjeve za povrat novca su: Davanje do znanja klijentima da ste zaprimili njihov zahtjev.Informiranje klijenta da radite na procesuiranju povrata novca i koliko će to trajati.Pružanje jasnog objašnjenja zašto morate odbiti njihov zahtjev za povrat novca, s poveznicom na vaša pravila povrata proizvoda i novca za ubuduće.Izražavanje žaljenja jer vaš proizvod ili usluga nisu zadovoljili njihova očekivanja.Traženje povratnih informacija i pokazivanje volje za poboljšanjem proizvoda.Pružanje daljnje pomoći ako imaju dodatnih pitanja.
Način na koji rješavate povrat proizvoda i povrat novca određuje možete li zadržati povezanost s klijentima i pozitivna korisnička iskustva. U puno slučajeva, ako je proces povrata novca bezbolan, klijenti su skloniji vratiti se i preporučiti vaš brend zbog pozitivnog iskustva korisničke usluge, čak iako vaš proizvod nije bio pravi za njih.
Kad god trebate odbiti povrat novca, trebate se ponašati kao da odgovarate na pritužbu klijenta. Potvrdite njihov zahtjev, pokažite empatiju, dajte sažeto objašnjenje zašto ne možete dati povrat novca (bilo da je to staro jamstvo, istek roka jamstva, stanje vraćenog proizvoda i slično) i ponudite alternativno rješenje, ako je moguće.
Ako klijent nije dobio povrat novca, u većini slučajeva, banka je odgovorna za kašnjenje. Podsjetite klijenta da je potreban određeni broj radnih dana za procesuiranje povrata, ovisno o uvjetima banke. Pokažite svoju jasnu namjeru da riješite problem, u slučaju da povrat novca ne prođe.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team