Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca

Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca

Povrat proizvoda, otkazivanje i povrat novca su realnost u vođenju online poslovanja. Dok očito želite izbjeći povrat novca što je više moguće, neki klijenti neće biti zadovoljni s vašim proizvodom – bez obzora koliko vi mislite da je dobar – i htjet će svoj novac natrag. Postoje različiti razlozi zašto klijenti traže povrat. Možda su odlučili da vaš proizvod ili usluga nisu odgovarajući za njih ili da nije pravo vrijeme da ih koriste.

Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca

Koji god razlog bio, vaš način odgovora na zahtjeve za povrat novca često postaje odlučujući faktor u njihovom sveukupnom iskustvu s vašim poslovanjem. Ako niste sigurni kako dostojanstveno riješiti povrat novca, iskoristite naše već pripremljene email predloške za odgovore na zahtjeve za povrat novca, koji mogu biti korisni kada kreirate vlastite odgovore.

Kako riješiti zahtjeve za povrat novca od strane klijenata i zadržati njihovo povjerenje

1. Osigurajte da imate jasnu politiku povrata novca

Jasno definirajte vlastitu politiku povrata novca i osigurajte da je lako dostupna na vašoj web stranici (kao na vašem korisničkom portalu). Pravila povrata bi trebala uključiti sve uvjete, rokove i prihvatljive razloge za povrat proizvoda. Na ovaj način, uvijek možete usmjeriti klijente na vaša pravila svaki put kad netko zatraži povrat novca. U suprotnom, nemate autoritet da odbijete zahtjev za povrat novca.

2. Brzo odgovorite na zahtjeve za povrat novca

Kada dobijete zahtjev za povrat novca, djelujte što je brže moguće. Pošto je klijent već nezadovoljan sa svojim iskustvom, predugo čekanje na odgovor će ih samo više isfrustrirati. Ako niste sigurni kako nastavite, dajte im do znanja da ste zaprimili njihov zahtjev i da ćete odgovoriti što je prije moguće.

refund request reject

3. Zadržite smirenost i ostanite profesionalni

Lako je postati naživciran, frustriran i defenzivan kada netko priča negativno o vašem proizvodu ili usluzi i traži novac natrag. Nijedna od tih emocija vam neće pomoći riješiti situaciju i osigurati zadovoljstvo klijenta. Uzmite si vremena i pomno razmislite o zahtjevu i uvjerite se da odgovarate na pomirljiv način.

4. Objasnite vlastitu odluku

Jednom kada odlučite kako ćete odgovoriti na klijentov zahtjev za povrat novca, informirajte klijenta, objasnite svoju odluku i objasnite iduće korake koje ćete poduzeti. Ako ćete vratiti novac klijentu, recite im kako i kada će dobiti povrat novca. Ako odbijete njihov zahtjev, pružite im objašnjenje zašto ne pripada u politiku povrata u vašoj kompaniji.

Interested in making your own templates?

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

5. Ponudite alternativno rješenje

U dosta slučajeva ćete uspjeti riješiti klijentov zahtjev za povrat novca na drugačiji način, bez vraćanja novca. Ako možete bolje shvatiti klijentove želje i potrebe, moći ćete prilagoditi svoju ponudu ili ponuditi drugačije rješenje koje bi moglo zadovoljiti vašeg klijenta.

6. Zatražite povratne informacije

Zahtjev za povrat novca je uvijek prilika za dobiti povratne informacije od klijenta. Ako razlog za povrat novca nije dovoljno jasan, postavite dodatna pitanja da vidite čemu su se nadali od vašeg proizvoda ili usluge i kako ih je iznevjerio. Iako to nisu pozitivne povratne informacije, dat će vam vrijedan uvid u to što možda možete poboljšati kako bi zadovoljili buduće klijente.

Capterra LiveAgent customer feedback response
Customize email templates

Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca

Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca su neki od najvažnijih email predložaka korisničke službe koje morate imati pri ruci kako bi osigurali brz i profesionalan odgovor na zahtjev za povrat novca.

Osnovni odgovor na zahtjev za povrat novca

Prihvaćanje zahtjeva za povrat novca

Pitanje za povratne informacije koje objašnjavaju zahtjev za povrat novca

Odgovor bijesnom klijentu koji zahtjeva povrat novca

Pregovor oko zahtjeva za povrat novca

Odbijanje zahtjeva za povrat novca

Email praćenja status zahtjeva za povrat novca

Ležerno ažuriranje statusa povrata novca

Povrat novca nije primljen

Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca – Najčešća pitanja

Zašto je bitno prikladno rješavanje zahtjeva za povrat novca?

Način na koji rješavate povrat proizvoda i povrat novca određuje možete li zadržati povezanost s klijentima i pozitivna korisnička iskustva. U puno slučajeva, ako je proces povrata novca bezbolan, klijenti su skloniji vratiti se i preporučiti vaš brend zbog pozitivnog iskustva korisničke usluge, čak iako vaš proizvod nije bio pravi za njih.

Što trebam uključiti u svom email odgovoru na zahtjev za povrat novca?

Neke od ključnih točaka koje možete uključiti u vašim emailovima kada odgovarate na zahtjeve za povrat novca su:

  • Davanje do znanja klijentima da ste zaprimili njihov zahtjev
  • Informiranje klijenta da radite na procesuiranju povrata novca i koliko će to trajati
  • Pružanje jasnog objašnjenja zašto morate odbiti njihov zahtjev za povrat novca, s poveznicom na vaša pravila povrata proizvoda i novca za ubuduće.
  • Izražavanje žaljenja jer vaš proizvod ili usluga nisu zadovoljili njihova očekivanja.
  • Traženje povratnih informacija i pokazivanje volje za poboljšanjem proizvoda.
  • Pružanje daljnje pomoći ako imaju dodatnih pitanja.

Kako mogu odbiti povrat novca bez frustriranja klijenta?

Kad god trebate odbiti povrat novca, trebate se ponašati kao da odgovarate na pritužbu klijenta. Potvrdite njihov zahtjev, pokažite empatiju, dajte sažeto objašnjenje zašto ne možete dati povrat novca (bilo da je to staro jamstvo, istek roka jamstva, stanje vraćenog proizvoda i slično) i ponudite alternativno rješenje, ako je moguće.

Kako trebam odgovoriti ako klijent nije dobio povrat novca?

Ako klijent nije dobio povrat novca, u većini slučajeva, banka je odgovorna za kašnjenje. Podsjetite klijenta da je potreban određeni broj radnih dana za procesuiranje povrata, ovisno o uvjetima banke. Pokažite svoju jasnu namjeru da riješite problem, u slučaju da povrat novca ne prođe.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je bitno prikladno rješavanje zahtjeva za povrat novca?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Način na koji rješavate povrat proizvoda i povrat novca određuje možete li zadržati povezanost s klijentima i pozitivna korisnička iskustva. U puno slučajeva, ako je proces povrata novca bezbolan, klijenti su skloniji vratiti se i preporučiti vaš brend zbog pozitivnog iskustva korisničke usluge, čak iako vaš proizvod nije bio pravi za njih.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što trebam uključiti u svom email odgovoru na zahtjev za povrat novca?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Neke od ključnih točaka koje možete uključiti u vašim emailovima kada odgovarate na zahtjeve za povrat novca su: davanje do znanja klijentima da ste zaprimili njihov zahtjev, informiranje klijenta da radite na procesuiranju povrata novca i koliko će to trajati, pružanje jasnog objašnjenja zašto morate odbiti njihov zahtjev za povrat novca, s poveznicom na vaša pravila povrata proizvoda i novca za ubuduće itd.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako trebam odgovoriti ako klijent nije dobio povrat novca?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako klijent nije dobio povrat novca, u većini slučajeva, banka je odgovorna za kašnjenje. Podsjetite klijenta da je potreban određeni broj radnih dana za procesuiranje povrata, ovisno o uvjetima banke. Pokažite svoju jasnu namjeru da riješite problem, u slučaju da povrat novca ne prođe.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu odbiti povrat novca bez frustriranja klijenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad god trebate odbiti povrat novca, trebate se ponašati kao da odgovarate na pritužbu klijenta. Potvrdite njihov zahtjev, pokažite empatiju, dajte sažeto objašnjenje zašto ne možete dati povrat novca (bilo da je to staro jamstvo, istek roka jamstva, stanje vraćenog proizvoda i slično) i ponudite alternativno rješenje, ako je moguće..” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo