Tko je trenutni korisnik?
Posljednji agent koji je ažurirao tiket naziva se i trenutni korisnik. Normalno je da trenutni korisnik nije isti korisnički predstavnik kojem je prije dodijeljen tiket. Kad se tiket ažurira, i trenutni korisnik postaje drugačiji.
Frequently Asked Questions
Što znači pojam trenutni korisnik?
Trenutni korisnik je agent koji je zadnji ažurirao tiket. To ne mora nužno biti agent koji je prvotno dodijeljen tiketu. U trenutku kada tiket ažurira drugi agent, mijenja se trenutni korisnik.
Kako možete provjeriti trenutnog korisnika u LiveAgentu?
Da biste provjerili tko je trenutni korisnik određenog tiketa, idite na LiveAgent ploču. Tamo ćete uz popis pojedinačnih tiketa pronaći podatke o trenutnim korisnicima. Neku situaciju možete redovito pratiti.
Možete li uređivati trenutne korisnike u LiveAgentu?
Ako imate pristup određenom tiketu i možete ga urediti, možete promijeniti trenutnog korisnika. Kada uredite određeni tiket, postajete trenutni korisnik. Ova vam značajka pomaže u identifikaciji osobe koja je zadnja promijenila vaš tiket.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.