Tko je trenutni korisnik?
Posljednji agent koji je ažurirao tiket naziva se i trenutni korisnik. Normalno je da trenutni korisnik nije isti korisnički predstavnik kojem je prije dodijeljen tiket. Kad se tiket ažurira, i trenutni korisnik postaje drugačiji.
Frequently asked questions
Što znači pojam trenutni korisnik?
Trenutni korisnik je agent koji je zadnji ažurirao tiket. To ne mora nužno biti agent koji je prvotno dodijeljen tiketu. U trenutku kada tiket ažurira drugi agent, mijenja se trenutni korisnik.
Kako možete provjeriti trenutnog korisnika u LiveAgentu?
Da biste provjerili tko je trenutni korisnik određenog tiketa, idite na LiveAgent ploču. Tamo ćete uz popis pojedinačnih tiketa pronaći podatke o trenutnim korisnicima. Neku situaciju možete redovito pratiti.
Možete li uređivati trenutne korisnike u LiveAgentu?
Ako imate pristup određenom tiketu i možete ga urediti, možete promijeniti trenutnog korisnika. Kada uredite određeni tiket, postajete trenutni korisnik. Ova vam značajka pomaže u identifikaciji osobe koja je zadnja promijenila vaš tiket.
Expert note
<p>Trenutni korisnik u LiveAgentu je agent koji je ažurirao tiket. To ne mora biti prvotni dodijeljeni agent. Lako se provjerava na LiveAgent ploči.</p>

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
Brži odziv, manje ponovljenih poziva i proaktivna prodaja su prednosti softvera kontaktnog centra LiveAgent. Sustav podrške je učinkovitiji i kupci su zadovoljniji.
LiveAgent mjesečno ažuriranje: Lipanjsko izdanje
LiveAgent nudi podršku korisnicima putem različitih kanala komunikacije, uključujući live chat, e-poštu i društvene medije. Pruža efikasnu komunikaciju i povećava konverzije.
LiveAgent offers customizable solutions for businesses of all sizes and industries, with easy installation that takes less than 5 minutes. The program can be tailored to fit the specific needs of startups, MSPs, enterprises, governments, and educational and non-profit organizations. Additionally, LiveAgent provides industry-specific solutions for e-commerce, travel and hospitality, marketing and telecommunications, and entertainment. The program has been praised by numerous companies for its ability to increase customer satisfaction and sales, improve response times, and provide a professional approach to customer support. LiveAgent is considered to be the best live chat solution by many businesses.