Tko je administrator računa?
Administrator računa je osoba koja upravlja vašim LiveAgent računom. To je ključna osoba za podršku tijeka rada, tako da je odabir pravog admina ključan.
Ove vještine bi vaš admin trebao imati:
- Obraćanje pozornosti na detalje
- Software proficiency skills
- Vještine vođenja projekata
- Vještine rješavanja problema (analiza, istraživanje, donošenje odluka)
- Strategijske vještine
- Organizacijske vještine
- Međuljudske vještine (odgovorsnost, fleksibilnost, pouzdanost)
Kako postaviti administratora u LiveAgent-u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Kreirajte ulogu admina klikom na narančasti gumb sa simbolom plusa ILI
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
Kako ukloniti administratora računa iz LiveAgent-a?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Jednostavno uklonite admina klikom na ikonu smeća.
Kako promijeniti ulogu administratora računa u LiveAgent.u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Na kraju, promijenite ulogu u Agent
Koje su dužnosti administratora?
Administratori imaju više privilegija nego agenti. Oni mogu konfigurirati sustav, gledati izvješća i upravljati ostalim korisnicima. Ovo su neke od značajki kojima imaju pristup:
- Pristup svim tiketima
- Dodavanje i upravljanje ostalim agentima podrške
- Pristup promjeni uloga agenata podrške
- Dodjela odjela
- Resetiranje lozinki
- Pregled detaljnih izvještaja
- Postavljanje jezika sustava
- Postavljanje filtera i polja za tikete
- Instalacija pluginova
- Postavljanje zaštite kroz blokiranje IP adresa i povijest zabrana
- Kreiranje automatizacije putem oznaka
- Kreiranje pravila (SLA, Vremenska pravila, Pravila)
- Generiranje standardnih poruka i predefiniranih odgovora za pojedine odjele
Koja je razlika između administratora i agenta?
Razlika je u pristupu konfiguracijama i izvješćima, te upravljanju korisnicima. Administrator računa je onaj koji postavlja konfiguracije na temelju potreba kompanije. Agent ima pristup upitima korisnika samo kroz telefonske pozive,chat, i ostale kanale.
Još jedna od razlika je ta što administrator računa može pristupiti i pregledati izvješća agenata. To im omogućuje da prepoznaju prostor za napredak za svakog agenta kao i za cijelu kompaniju.
Zašto je postavljanje vlastite konfiguracije u LiveAgent-u važno?
Postavljanje svog sustava korisničkog softvera je ključno. On dugoročno čini rad agenata efikasnijim, pravovremenim i personaliziranim. Kao rezultat toga, klijenti imaju bolje iskustvokorisničke službe.
Nadalje, postavljanje jasne hijerarhije između vaših agenata i administratora će spriječiti neželjene promjene unutar vaše upravljačke ploče. Administratori računa su obično odgovorni za postavljanje tijeka rada korisničke službe pravila, SLA i ostalih ključnih postavki. Oni izravno upravljanju predstavnicima korisničke podrške i nadgledaju njihovu izvedbu putem analitičke upravljačke ploče.
Postavljanje nekoliko administratora će biti korisno za vaše sveukupno korisničko zadovoljstvo.
Prednosti dobrog iskustva korisničke podrške:
- smanjeni troškovi usluge i marketinga
- zadržavanje klijenata (vjernost)
- više akvizicija klijenata
Expert’s note
Administrator računa je ključan za učinkovito upravljanje LiveAgent platformom. Bez ovog alata, teško je pratiti i organizirati sve korisničke interakcije na jednom mjestu.
Kako dodati agente u LiveAgent
Odaberite ime za svoju LiveAgent poddomenu, otvorite besplatni račun i iskoristite alat za upravljanje agentima radi optimizacije korisničke podrške. LiveAgent nudi mogućnost dodavanja i uklanjanja agenata te definiranje vrste usluge koju će pružiti, omogućavajući glatku i učinkovitu podršku korisnicima.
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
Saznajte kako postaviti pravila u LiveAgent-u za automatizaciju upravljanja tiketima i poboljšanje procesa korisničke podrške. Iskoristite sve komunikacijske kanale za poboljšanje učinkovitosti vašeg procesa upravljanja tiketima.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.