Tko je administrator računa?
Administrator računa je osoba koja upravlja vašim LiveAgent računom. To je ključna osoba za podršku tijeka rada, tako da je odabir pravog admina ključan.
Ove vještine bi vaš admin trebao imati:
- Obraćanje pozornosti na detalje
- Vještina upotrebe softvera
- Vještine vođenja projekata
- Vještine rješavanja problema (analiza, istraživanje, donošenje odluka)
- Strategijske vještine
- Organizacijske vještine
- Međuljudske vještine (odgovorsnost, fleksibilnost, pouzdanost)
Kako postaviti administratora u LiveAgent-u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Kreirajte ulogu admina klikom na narančasti gumb sa simbolom plusa ILI
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Idite na Uloge i izaberite ulogu admina

Kako ukloniti administratora računa iz LiveAgent-a?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Jednostavno uklonite admina klikom na ikonu smeća.
Kako promijeniti ulogu administratora računa u LiveAgent.u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Na kraju, promijenite ulogu u Agent
Koje su dužnosti administratora?
Administratori imaju više privilegija nego agenti. Oni mogu konfigurirati sustav, gledati izvješća i upravljati ostalim korisnicima. Ovo su neke od značajki kojima imaju pristup:
- Pristup svim tiketima
- Dodavanje i upravljanje ostalim agentima podrške
- Pristup promjeni uloga agenata podrške
- Dodjela odjela
- Resetiranje lozinki
- Pregled detaljnih izvještaja
- Postavljanje jezika sustava
- Postavljanje filtera i polja za tikete
- Instalacija pluginova
- Postavljanje zaštite kroz blokiranje IP adresa i povijest zabrana
- Kreiranje automatizacije putem oznaka
- Kreiranje pravila (SLA, Vremenska pravila, Pravila)
- Generiranje standardnih poruka i predefiniranih odgovora za pojedine odjele
Koja je razlika između administratora i agenta?
Razlika je u pristupu konfiguracijama i izvješćima, te upravljanju korisnicima. Administrator računa je onaj koji postavlja konfiguracije na temelju potreba kompanije. Agent ima pristup upitima korisnika samo kroz telefonske pozive, chat i ostale kanale.
Još jedna od razlika je ta što administrator računa može pristupiti i pregledati izvješća agenata. To im omogućuje da prepoznaju prostor za napredak za svakog agenta kao i za cijelu kompaniju.
Zašto je postavljanje vlastite konfiguracije u LiveAgent-u važno?
Postavljanje svog sustava korisničkog softvera je ključno. On dugoročno čini rad agenata efikasnijim, pravovremenim i personaliziranim. Kao rezultat toga, klijenti imaju bolje iskustvo korisničke službe.
Nadalje, postavljanje jasne hijerarhije između vaših agenata i administratora će spriječiti neželjene promjene unutar vaše upravljačke ploče. Administratori računa su obično odgovorni za postavljanje tijeka rada korisničke službe, pravila, SLA i ostalih ključnih postavki. Oni izravno upravljanju predstavnicima korisničke podrške i nadgledaju njihovu izvedbu putem analitičke upravljačke ploče.
Postavljanje nekoliko administratora će biti korisno za vaše sveukupno korisničko zadovoljstvo.
Prednosti dobrog iskustva korisničke podrške:
- smanjeni troškovi usluge i marketinga
- zadržavanje klijenata (vjernost)
- više akvizicija klijenata
FAQ
Tko je administrator računa korisničke podrške?
Administrator računa korisničke podrške je odgovoran za operaciju računalnih mreža. Instalira i operira unutar računalnih sustava organizacije. To mogu biti lokalne mreže (LAN), segmenti mreže, intranet, šire mreže (WAN) i ostali sustavi koji se koriste za prijenos podataka.
Koje su dužnosti administratora LiveAgent računa?
Administrator LiveAgent računa može konfigurirati sustav, upravljati ostalim korisnicima i pregledati izvješća. Također, ima pristup svim funkcijama dostupnim unutar LiveAgent-a (konfiguracija sigurnosti, kreacija automatizacije korištenjem oznaka, postavljanje filtera ili instalacija pluginova)
Koja je razlika između računa administratora i računa korisnika?
U LiveAgent-u korisnici mogu imati više uloga. Na primjer, mogu biti ‘Korisnik’ ili ‘administrator’. Ove uloge se razlikuju uglavnom po pravu pristupa pojedinim elementima računa, kao i pravu pravljenja promjena na računu. ‘Korisnik’ može pregledati račun, ali nema pravo upravljanja njime, kao ni pristup svim funkcijama. ‘Administrator’ ima puna prava i pristup upravljanju računima, informacijama i korisnicima.