Tko je administrator računa?
Administrator računa je osoba koja upravlja vašim LiveAgent računom. To je ključna osoba za podršku tijeka rada, tako da je odabir pravog admina ključan.
Ove vještine bi vaš admin trebao imati:
- Obraćanje pozornosti na detalje
- Software proficiency skills
- Vještine vođenja projekata
- Vještine rješavanja problema (analiza, istraživanje, donošenje odluka)
- Strategijske vještine
- Organizacijske vještine
- Međuljudske vještine (odgovorsnost, fleksibilnost, pouzdanost)
Kako postaviti administratora u LiveAgent-u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Kreirajte ulogu admina klikom na narančasti gumb sa simbolom plusa ILI
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
Kako ukloniti administratora računa iz LiveAgent-a?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Jednostavno uklonite admina klikom na ikonu smeća.
Kako promijeniti ulogu administratora računa u LiveAgent.u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Na kraju, promijenite ulogu u Agent
Koje su dužnosti administratora?
Administratori imaju više privilegija nego agenti. Oni mogu konfigurirati sustav, gledati izvješća i upravljati ostalim korisnicima. Ovo su neke od značajki kojima imaju pristup:
- Pristup svim tiketima
- Dodavanje i upravljanje ostalim agentima podrške
- Pristup promjeni uloga agenata podrške
- Dodjela odjela
- Resetiranje lozinki
- Pregled detaljnih izvještaja
- Postavljanje jezika sustava
- Postavljanje filtera i polja za tikete
- Instalacija pluginova
- Postavljanje zaštite kroz blokiranje IP adresa i povijest zabrana
- Kreiranje automatizacije putem oznaka
- Kreiranje pravila (SLA, Vremenska pravila, Pravila)
- Generiranje standardnih poruka i predefiniranih odgovora za pojedine odjele
Koja je razlika između administratora i agenta?
Razlika je u pristupu konfiguracijama i izvješćima, te upravljanju korisnicima. Administrator računa je onaj koji postavlja konfiguracije na temelju potreba kompanije. Agent ima pristup upitima korisnika samo kroz telefonske pozive,chat, i ostale kanale.
Još jedna od razlika je ta što administrator računa može pristupiti i pregledati izvješća agenata. To im omogućuje da prepoznaju prostor za napredak za svakog agenta kao i za cijelu kompaniju.
Zašto je postavljanje vlastite konfiguracije u LiveAgent-u važno?
Postavljanje svog sustava korisničkog softvera je ključno. On dugoročno čini rad agenata efikasnijim, pravovremenim i personaliziranim. Kao rezultat toga, klijenti imaju bolje iskustvokorisničke službe.
Nadalje, postavljanje jasne hijerarhije između vaših agenata i administratora će spriječiti neželjene promjene unutar vaše upravljačke ploče. Administratori računa su obično odgovorni za postavljanje tijeka rada korisničke službe pravila, SLA i ostalih ključnih postavki. Oni izravno upravljanju predstavnicima korisničke podrške i nadgledaju njihovu izvedbu putem analitičke upravljačke ploče.
Postavljanje nekoliko administratora će biti korisno za vaše sveukupno korisničko zadovoljstvo.
Prednosti dobrog iskustva korisničke podrške:
- smanjeni troškovi usluge i marketinga
- zadržavanje klijenata (vjernost)
- više akvizicija klijenata
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.
Kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata
Različiti promotivni e-mailovi za proizvode i usluge nude videozapise, besplatne e-knjige i besplatne edukacije kako bi korisnik iskoristio svu ponuđenu pomoć za postizanje uspjeha, dok se LiveAgent nudi kao softver za podršku korisnicima s mogućnosti besplatnog probnog perioda te s integracijom i podrškom. Također se raspravlja o upravljanju call centrom i sporazumima o razini usluge (SLA) za poboljšanje učinkovitosti korisničke službe, a LiveAgent nudi rješenja za te potrebe. Registracijom se također pristaje na uvjete i politiku privatnosti te se mogu primati promotivne ponude putem e-pošte.