Što je angažiranje klijenata?
Angažiranje klijenata se odnosi na to kako vaš brend komunicira s klijentima dok pokušava pomoći im ispuniti njihov životni ciklus klijenta. To vodi do veze koja postaje temelj za formiranje i održavanje odnosa s klijentima.
Učinkovitost vašeg angažmana s klijentima uvelike ovisi o očekivanjima klijenata. Važno je osigurati da vaši klijenti dobivaju najbolje iskustvo putem svih kanala interakcije, bilo online ili offline.
Zašto je angažiranje klijenata važno?
Anketa koju je proveo Gallup pokazuje da klijenti koji su potpuno angažirani s brendom donose do 23% ukupnih prihoda u usporedbi s prosječnim klijentima. To pokazuje da angažiranje vaših klijenata izravno utječe na vaš profit. Korištenje odgovarajućeg softvera za upravljanje angažmanom klijenata je način kako stvoriti i zadržati ove pozitivne odnose s vašim klijentima.
Danas postoji nekoliko načina da steknete potencijalne klijente. Ali što raditi nakon što ih steknete? Morat ćete pronaći načine da ih zadržite. Održavanje vjerne baze klijenata ključno je za održivost vašeg brenda.
Ključ zadržavanja klijenata je zadovoljstvo klijenata. To je povezano sa kvalitetom odnosa koji imate sa svojom klijentelom. Može se reći da angažman klijenata promovira vjernost i također pomaže smanjiti stope odljeva klijenata.
Kako izračunati angažiranje klijenata?
Postoje metrike angažmana klijenata koje možete pratiti i mjeriti. Morate biti u mogućnosti izračunati ih kako biste znali koliko je jak odnos klijenta i vašeg brenda.
Ovo su neke od njih:
Stope konverzije
Vaše stope konverzije se odnose na to koliko puta su vaši klijenti izvršili željene radnje na web stranici. Ta radnja može biti kupnja, pretplata na novosti, zahtjev za demo i slično.
Kako bi izračunali vašu stopu konverzije, jednostavno podijelite ukupan broj konverzija s brojem posjetitelja ili sesija unutar istog razdoblja. Zatim pomnožite vaš rezultat sa 100 kako bi dobili postotke. Visoka stopa konverzije je snažan pokazatelj angažmana klijenata.
Preporuke
Kada su vaši klijenti impresionirani vašim interakcijama, lakše će reći svojim prijateljima i obitelji o vašem brendu. To ih može konvertirati u mušterije. Kao rezultat tog besplatnog marketinga, vaše poduzeće će rasti.
Kako mjeriti preporuke? Jednostavno upitajte vaše nove klijente kako su vas otkrili i dobit ćete vaš odgovor.
Povećanje pozitivnih recenzija
Ako vas vaši klijenti hvale na Google recenzijama, Yelpu ili kanalima društvenih medija, to je znak da se osjećaju angažiranima. Pogledate recenzije koje dobijate od klijenata i iskoristite ih za procjenu vaše strategije angažmana klijenata.
Koje su četiri vrste angažmana klijenata?
Postoje četiri vrste angažmana klijenata. Svaka od njih nudi različite prilike za angažman. Pogledajmo svaku od njih:
Emocionalni angažman
Emotivna priroda osobe se nesvjesno proteže na ponašanje pri kupnji. Uspješan brend zna kako ugoditi osjećajima klijenata.
Ovo je možda i najjača vrsta angažmana klijenata koju možete izgraditi. Bilo da pokušavate riješiti problem, pružiti podršku ili pokazati novu značajku proizvoda, morate uzeti u obzir kako vaša ciljana publika reagira u svakom koraku. To će vam pomoći da ih učinkovito angažirate.
Osim toga, pomoću alata poput mapa putovanja klijenta, brzo možete dobiti jasnu sliku emocija vaših klijenata u svakoj točki interakcije s vašim brendom. S tim detaljima možete odrediti koju strategiju usvojiti.
Kontekstualni angažman
Bez pravog konteksta, vaši napori u angažmanu su tapkanje u mraku. Kontekstualni angažman se fokusira na interakciju s vašim klijentima na osnovu relevantnih informacija koje ste prikupili o njima.
Te informacije su u rasponu od demografskih, kao što su dob, spol i lokacija, do podataka o ponašanju, kao što je povijest kupnje, povijest pretrage, vrijeme provedeno na vašoj web stranici i drugi relevantni dijelovi njihovog profila.
S ovim informacijama se možete angažirati s vašim klijentima na osobnijoj razini. Na primjer, možete odlučiti ponovno ih ciljati koristeći oglas temeljen na proizvodima koje su oni pregledavali na vašoj web stranici.
Praktični angažman
Praktični angažman se fokusira na olakšavanje interakcije s vašim brendom za klijente. Potrošači se više ne žele znojiti kako bi dobili ono što žele. Dakle, što im više olakšate angažman s vašim brendom, to bolje za vas.
Nadalje, pojednostavljivanje vašeg procesa angažmana također olakšava razumijevanje interakcija klijenata s vašim brendom. S tim uvidima možete točno predvidjeti buduće prilike za angažman i implementirati ih u vaše poduzeće.
Društveni angažman
Angažman klijenata ide dalje od same kupovine proizvoda. On se uglavnom oslanja na ono što se događa prije i poslije kupovine – od istraživanja proizvoda do podrške nakon prodaje. To znači da se proteže preko svih komunikacijskih kanala, uključujući forume i platforme društvenih medija.
Maksimiziranje pojedinačne angažiranosti na društvenim platformama ima dugoročan utjecaj na povećanje zadržavanja klijenata i poboljšanje njihove vjernosti.
Također, imajte na umu da je impresionirani klijent vaš najučinkovitiji marketar. Konačni test vaših marketinških kampanja je koliko su vaši postojeći klijenti spremni preporučiti vas u svojim socijalnim krugovima.
Kada je u pitanju angažman klijenata, implementacija help desk alata za tiketing može biti ključna. Ovi alati djeluju kao središnje mjesto za upravljanje i praćenje interakcija s klijentima putem različitih komunikacijskih kanala. Iskorištavanjem mogućnosti alata za help desk tiketing možete učinkovito riješiti upite klijenata, pružajući pravovremenu i personaliziranu podršku.
Strategije angažmana klijenata
Spremni za poboljšanje angažmana klijenata? Evo nekoliko praktičnih strategija koje možete koristiti:
Personalizirajte vaše korisničko iskustvo
Personaliziranje vašeg korisničkog iskustva daje kontekst vašim naporima. Pomaže vam prilagoditi svoje interakcije očekivanjima ciljnog kupca.
Personalizacija nije više samo zgodna strategija za imati, jer gotovo svi potrošači očekuju određenu razinu personalizacije. Bez obzirana to radi li se o email marketingu, preporukama proizvoda ili drugim aspektima vašeg poslovanja, vaši će se klijenti angažirati s vašim sadržajem samo ako je vaša ponuda relevantna za njihove potrebe.
Nije svaka tvrtka obavezna ulagati u skupe tehnološke alate kako bi stvorila personalizirano iskustvo. Jednostavnim provođenjem anketa među korisnicima ili traženjem od prvih kupaca da popune korisnički profil, možete dobiti informacije koje vam trebaju kako biste prilagodili iskustvo prema njihovim individualnim preferencijama.
Zatražite povratne informacije
Povratne informacije klijenata su još jedna učinkovita strategija angažmana klijenata. Potaknite svoje klijente da vam daju povratne informacije.
S ovim pristupom, učinit ćete da se osjećaju slušano i da se njihova mišljenja cijene. To je također učinkovit način za prikupljanje vrijednih informacija kako bi se poboljšale interakcije klijenata s vašim brendom.
Stvorite programe vjernosti
Programi vjernosti su način da nagradite klijente zbog njihove vjernosti vašem brendu. To je učinkovit način da se osjećaju cijenjenima i potiče ih da nastave sudjelovati.
Možete kombinirati svoj program vjernosti s programom zagovaranja. Nagrađujući svoje postojeće klijente za preporučivanje vašeg brenda drugima, možete privući više klijenata.
Koristite platforme za angažman klijenata
Vaši klijenti žele stupiti u interakciju s vašim brendom bez obzira na njihovu lokaciju ili vrijeme u danu. Stoga, trebaju se povezati s vama putem digitalnih kanala poput društvenih medija, telefonskih poziva ili live chata.
Platforme za angažman korisnika su softverski alati koji vam pomažu u upravljanju interakcijama s klijentima putem ovih kanala. Stoga, oni su odlični alati koje treba uključiti u vaše marketinške strategije.
Primjer takvog softvera je LiveAgent help desk softver. On pruža značajke poput live chata, alata za angažiranje na društvenim mrežama i mnoge mogućnosti pozivnog centra, među ostalima, kako bi vam pomogao u povezivanju s vašim klijentima. Također nudi značajke koje vam omogućuju analiziranje i optimiziranje svake interakcije s vašim klijentima.
Koja je razlika između angažmana korisnika i iskustva korisnika?
Iako se angažman klijenata i korisničko iskustvo oboje se odnose na zadovoljstvo korisnika, oni su prilično različiti.
Angažman klijenata se odnosi na sve interakcije koje brend stvara duž putovanja klijenta. Za razliku od toga, korisničko iskustvo se odnosi na to kako klijent doživljava i odnosi se prema brendu.
Stoga se angažman klijenta određuje na temelju onoga što brendovi vjeruju da njihovi klijenti očekuju, dok je korisničko iskustvo percepcija klijenta o trudu brenda.
Want to improve customer engagement?
Looking for a way how to better engage with your customers? LiveAgent may be the best solution for your needs.
Video posvećen angažmanu klijenata
Otkrijte transformacijski potencijal angažmana klijenata u ovoj zanimljivoj seriji videa. Duboko zaronite u principe, strategije i ciljeve koji pokreću učinkoviti angažman za poduzeća. Dobijte sveobuhvatno razumijevanje mehanizama angažmana klijenata i saznajte kako izraditi dobitnu strategiju.
Topics
- Kako povećati angažman kupaca
- Strategija angažmana kupaca
- Alat za angažman kupaca
Video summary
Ovaj video govori o angažmanu kupaca, a ne o iskustvu kupca, zadržavanju kupaca itd. Reći ćemo vam što je to, savjetovati strategiju koju slijediti i pokazati vam koje će vam alatke pomoći. Vaša web stranica nije samo izlog trgovine i mora biti mjesto za razgovor, vrsta Velikog Bazaar kojeg nitko ne može napustiti bez kupnje. I kao i turski gosti, vaši kupci žele biti čuti i cijenjeni. I ako pokažete iskreno zanimanje za svoje kupce, kupovat će od vas iznova i iznova. A umjesto da im ponudite samo svoj proizvod, možete im ponuditi rješenje za njihov problem. Kako zadržati kupce i kako ih uključiti u komunikaciju? To je tema ovog videa. U drugim riječima, što je to angažman kupaca?
Frequently Asked Questions
What is customer engagement?
Customer engagement refers to the way your brand interacts with your customers to help them fulfill their needs. It can occur online or offline.
Što je angažiranje klijenta?
Angažiranje klijenata se odnosi na način na koji vaš brend vrši interakciju s vašim klijentima kako bi im pomogao ispuniti njihove potrebe. To može biti online ili offline.
Why is customer engagement important?
It helps to increase your customer satisfaction levels. This boosts customer retention, which is the key to building a sustainable business.
Zašto je angažiranje klijenta važan?
On pomaže u povećanju razine zadovoljstva vaših klijenata. To poboljšava zadržavanje klijenata, što je ključ u izgradnji održivog poslovanja.
How do you calculate customer engagement?
Common ways to measure customer engagement are through conversion rates, referrals and online reviews.
Kako izračunati angažiranje klijenata?
Najčešći načini mjerenja angažmana klijenata su putem stopa konverzije, preporuka i online recenzija.
What are the 4 types of customer engagement?
The four types of customer engagement are emotional, contextual, convenient, and social engagement.
Koje su 4 vrste angažiranja klijenata?
Četiri tipa angažmana klijenata su emocionalni, kontekstualni, prikladni i društveni angažman.
Which are some of the customer engagement strategies?
Here are actionable strategies you can use to boost customer engagement: personalize your customer experience ask for feedback create loyalty programs use customer engagement platforms
Koje su neke od strategija angažiranja klijenata?
Ovo su akcijske strategije koje možete koristiti za poboljšanje angažmana klijenata: personalizirajte vaše korisničko iskustvo tražite povratne informacije kreirajte programe vjernosti koristite platforme za društveni angažman
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izuzetna korisnička usluga je ključna za vjernost klijenata i pozitivni marketing. Važno je pratiti vrijeme rezolucije i odabrati kanal podrške. Edukacija zaposlenika i uvidi u korisnike su također važni. LiveAgent nudi značajke za poboljšanje korisničkog iskustva, kao što su maksimalna duljina reda čekanja i unaprijed pripremljeni odgovori.
Otkrijte ključne metrike i strategije za smanjenje troška po pozivu u vašem pozivnom centru. Integrirani softver za pozivni centar, korištenje VoIP telefonije i analiza govora su neke od metoda za poboljšanje produktivnosti agenata i zadovoljstva korisnika. Besplatna demo verzija dostupna je za LiveAgent, koji nudi sve komunikacijske kanale kao što su chat, pozivi, video pozivi i druge društvene mreže.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za vjernost klijenata i uspješno poslovanje. Empatija, aktivno slušanje i personalizacija su ključni faktori. Uvidi u potrebe klijenata su važni, kao i korisničko oduševljenje koje premašuje očekivanja. Jezik korisničke službe treba smiriti frustrirane klijente, a ispravno postavljeno pitanje je ključno za pružanje izvrsne korisničke usluge.