Što je krajnji korisnik?
Krajnji korisnici su ljudi koji su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika iz bilo kojeg izvora, kao što su centar za pomoć, Facebook, e-pošta itd.
Korisnici se nazivaju i krajnjim korisnicima jer proizvod koriste nakon što je razvijen i stavljen na tržište. Krajnji korisnik u smislu korisnika može biti osoba ili organizacija.
Frequently asked questions
Tko je krajnji korisnik?
Krajnji korisnik je osoba koja u konačnici koristi ili namjerava koristiti kupljeni proizvod ili uslugu. Krajnji korisnici razlikuju se od korisnika poput administratora sustava, administratora baza podataka, tehnoloških stručnjaka i programera jer nisu tehnički vješti. To su svi oni koji se raspituju o korisničkoj službi.
Koja je uloga krajnjeg korisnika?
Uloga krajnjih korisnika je pronaći greške ili nedostatke kojima programeri i oni sa specijalnim znanjem ne mogu ući u trag. Osim toga, krajnji korisnici dobro razumiju poboljšanja koja se mogu dodati kako bi dodali vrijednost proizvodima. Zahvaljujući tome, proizvodi i usluge mogu se razvijati, a moguće pogreške mogu se puno brže uhvatiti.
Možete li provjeriti tko je krajnji korisnik u LiveAgentu?
Da biste vidjeli tko je krajnji korisnik, možete provjeriti na ploči LiveAgent. Tamo ćete pored popisa pojedinačnih tiketa pronaći informacije o trenutnim korisnicima. Možete redovito pratiti povijest svakog korisnika. Zahvaljujući tome, u toku ste s trenutnim saldom.
Expert note
Krajnji korisnik je osoba ili organizacija koja koristi proizvod ili uslugu te je odgovorna za generiranje zahtjeva korisnika. Razlikuje se od tehničkih korisnika koji su zaduženi za održavanje sustava.

Kvalitetna služba za korisničku podršku je ključna za uspješno poslovanje, a pravovremena i personalizirana podrška može povećati lojalnost kupaca. Korisnička podrška se razlikuje od korisničke službe, koja se fokusira na vrijednosti kupaca. Izvještaji korisničke službe su kritični za procjenu učinkovitosti podrške, a najbolje prakse mogu poboljšati kvalitetu poslovanja i iskustvo korisnika. Iskustvo s korisničkom službom je važno za podršku kupcima.
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
90% svjetskih potrošača očekuje da brendovi i organizacije imaju u ponudi online portal za samoposlugu te je stoga važno imati sveobuhvatnu FAQ stranicu koja olakšava pronalazak odgovora na najčešća pitanja i brige korisnika. Kako dizajnirati efikasnu FAQ stranicu u 4 koraka? Kreirajte popis najčešćih pitanja, organizirajte i kategorizirajte najčešća pitanja, neka odgovori budu kratki i jasni, i redovno ažurirajte sadržaj. Korisnički samoposlužni portal smanjuje posao agenata i omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno dok izgradnja opsežne baze znanja i anketa povećava kvalitetu korisničke službe.
Članak naglašava važnost kvalitetne korisničke podrške za poslovni uspjeh. Usmjeravanje na kupca, usavršavanje zaposlenika i korištenje softvera i tehnologije su ključni elementi podrške. Agenti korisničke službe moraju imati dobre komunikacijske vještine, biti empatični i strpljivi. Organizirani tim s mekim vještinama je presudan za pružanje izvrsne korisničke usluge. LiveAgent nudi alate za korisničku podršku kao što su obrasci i chat te podršku kroz blogove, rječnike, akademije i webinare.
Predlošci korisničke podrške su korisni za agente korisničke podrške, a ocjena korisničkog napora (CES) može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Informacije o kupcima su važne za bolju podršku, a korisnički obrazac je ključ za izvrsnu korisničku službu. Osim toga, recenzije korisničke službe mogu pomoći u razvoju i zadovoljstvu korisnika.