Što je krajnji korisnik?
Krajnji korisnici su ljudi koji su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika iz bilo kojeg izvora, kao što su centar za pomoć, Facebook, e-pošta itd.
Korisnici se nazivaju i krajnjim korisnicima jer proizvod koriste nakon što je razvijen i stavljen na tržište. Krajnji korisnik u smislu korisnika može biti osoba ili organizacija.
Frequently Asked Questions
Tko je krajnji korisnik?
Krajnji korisnik je osoba koja u konačnici koristi ili namjerava koristiti kupljeni proizvod ili uslugu. Krajnji korisnici razlikuju se od korisnika poput administratora sustava, administratora baza podataka, tehnoloških stručnjaka i programera jer nisu tehnički vješti. To su svi oni koji se raspituju o korisničkoj službi.
Koja je uloga krajnjeg korisnika?
Uloga krajnjih korisnika je pronaći greške ili nedostatke kojima programeri i oni sa specijalnim znanjem ne mogu ući u trag. Osim toga, krajnji korisnici dobro razumiju poboljšanja koja se mogu dodati kako bi dodali vrijednost proizvodima. Zahvaljujući tome, proizvodi i usluge mogu se razvijati, a moguće pogreške mogu se puno brže uhvatiti.
Možete li provjeriti tko je krajnji korisnik u LiveAgentu?
Da biste vidjeli tko je krajnji korisnik, možete provjeriti na ploči LiveAgent. Tamo ćete pored popisa pojedinačnih tiketa pronaći informacije o trenutnim korisnicima. Možete redovito pratiti povijest svakog korisnika. Zahvaljujući tome, u toku ste s trenutnim saldom.
Softver službe za pomoć poduzećima
Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.