Što je odljev?
Do odljeva dolazi kad kupac prekine pretplatu na vašu tvrtku i prestane koristiti vaše proizvode ili usluge. Odbijanje se također naziva odljevom kupaca. Postoje mnogi problemi koji povećavaju stopu odljeva kupaca. Jedan od njih je loša korisnička usluga.
Uzmite sve kupce koje izgubite tijekom određenog vremena i podijelite ovaj broj sa zbrojem kupaca koje ste imali na početku odabranog vremenskog razdoblja. Na ovaj način možete izračunati stopu odljeva kupaca.
Bolje je zadržati svoje kupce i brinuti o njima. Jedan od načina da to i postignete je pružanjem izvrsne korisničke usluge pomoću LiveAgenta.
Frequently Asked Questions
Što je odljev?
Stopa odljeva indeks je koji pokazuje koliko nas je kupaca napustilo u određenom razdoblju. Pokazuje nam koliko je vrijedan proizvod koji nudite i kako možete zadržati kupce uz svoj brand.
Kako izračunati odljev?
Za izračun stope odljeva oduzmite broj kupaca koji su s vama na kraju mjeseca od broja kupaca na neki određeni dan (npr. početkom mjeseca). Tada dobiveni broj treba podijeliti s prvim brojem kupaca i dobivamo postotak koji je stopa odljeva. Na primjer: (1000-200) / 1000 = 80% stope odljeva
Što tvrtka može učiniti kako bi smanjila odljev?
Kako bi smanjila odljev, tvrtka bi trebala nastaviti analizirati zašto dolazi do rezignacije. Na primjer, kontaktiranje kupaca koji se žele odmaknuti od branda može pomoći. Tada dobivamo dvije stvari – priliku zadržati kupca i znanje o razlogu odlaska. Edukacija kupca također je iznimno važna. Povezana je, na primjer, s činjenicom da kupac zna kome se obratiti u slučaju problema. Što još možete poboljšati? Svakako korisničku uslugu, čija razina ima ogroman utjecaj na pristup kupca, kao i pružanje profita kupcima koji su uz vaš brand i vjerni su mu.
Expert’s note
Odljev kupaca predstavlja prekid korištenja proizvoda ili usluge od strane kupca. Loša korisnička usluga jedan je od glavnih problema koji uzrokujui povećanje stope odljeva. Potrebno je kontinuirano analizirati uzroke odljeva kako bi se implementirale prilagodbe za zadržavanje kupaca.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.