HelpOnClick live chat – recenzija

HelpOnClick live chat softver je prikladan za poduzeća svih veličina s opcijama za prilagodbu gumba i SSL sigurnosnim protokolom. Međutim, pomalo je nepraktičan za učinkovito korištenje, s problemima poput zamrzavanja prozorčića za chat i nezgrapnog sučelja za operatere.

HelpOnClick live chat – recenzija
Compare HelpOnClick live chat – recenzija with other in: How HelpOnClick live chat – recenzija is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
24 reviews

HelpOnClick live chat softver je prikladan za poduzeća svih veličina. Možete konfigurirati vaš live chat gumb kako bi savršeno odgovarao vašem brendingu uz pomoć HelpOnClick-ovih opcija za prilagodbu.

Pricing
Starting from:
$ besplatno   mjesečno
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Korisničko iskustvo
3.5
Cijena
4.5
Implementacija
4

Key takeaways

Pros

  • Lak za navigaciju
  • Cjenovno pristupačan
  • Prilagodljivi live chat gumb

Cons

  • Nema pregleda tipkanja u stvarnom vremenu
  • Nije pretjerano responzivan
  • Besplatna proba ne dopušta da operateri šalju privitke
  • Pregled ima greške

Početak rada s HelpOnClick-om

Prvo što ćete primjetiti tijekom prijave za HelpOnClick je da možete kreirati račun samo za njihov live chat softver, kao i za cjelokupno help desk rješenje.

HelpOnClick - prijava

Nakon što sam potvrdio svoju email adresu, moj račun je bio spreman za par sekundi. Nakon što sam se prijavio, pozdravilo me čisto, iako pomalo ogoljeno sučelje.

HelpOnClick live chat upravljačka ploča

Međutim, cijenim pop-up prozorčić koji je odmah iskočio i ponudio mi obilazak aplikacije. Nabrzinu sam pregledao sve i zatim uronio u postavljanje live chata za moju oglednu web stranicu.

HelpOnClick postavljanje live chata

Sviđa mi se količina mogućnosti za prilagodbu koje su me odmah dočekale. Možete urediti skoro sve vizualne aspekte live chat gumba koji će biti prikazan na vašoj web stranici.

HelpOnClick - prilagodba live chata

Nakon što sam završio uređivanje gumba, HelpOnClick mi je dao komad koda koji sam dodao na svoju stranicu i bam, HelpOnClick-ov live chat je bio na mojoj web stranici.

HelpOnClick - pretprikaz live chata na web stranici

Odlučio sam da mi se ne sviđa generička zadana slika kojom je moj gumb za live chat od početka bio popraćen, tako da sam je promijenio i započeo sa chatom.

Očekivao sam mirno more. Međutim, imao sam problema s početkom razgovora. Nisam mogao poslati prvu poruku. Sve što sam dobio iz perspektive posjetitelja je “Waiting for the operator”, a iz perspektive agenta “Waiting for incoming chat”. Igrao sam se s time neko vrijeme, ali kako nisam mogao riješiti problem, kontaktirao sam HelpOnClick-ovu podršku.

Moram reći da mi početna slika nije ulijevala previše nade. Međutim, ugodno sam iznenađen jer sam razgovarao sa stvarnim predstavnikom, a ne botom. Objasnio sam svoj slučaj i oni su predložili otvaranje tiketa za developere i čekanje.

Naravno, nisam imao strpljenja da čekam 24 do 48 sati za odgovor, tako da sam gledao dodatnu dokumentaciju, prijavio se i odjavio par puta, osvježio sve, očistio predmemoriju i nekim čudom, sve je proradilo u mom petom ili šestom pokušaju.

Značajke i korisničko sučelje

Koristio sam HelpOnClick putem Chrome pretraživača, ali on radi i za Safari, Edge, Opera i Firefox pretraživače. Također radi kao OS aplikacija za Windows i Mac OS. Osim toga, možete koristiti HelpOnClick na mobilnim uređajima pošto je kompatibilan s Android i iOS sustavima.

Kod HelpOnClick-ovog live chata mi se svidjelo koliko je prilagodljiv. Možete prilagoditi doslovno sve, tako da gumb za chat savršeno odgovara vašem brendingu.

HelpOnClick - prilagodba chat gumba

Jedna od korisnih značajki su i podaci koje HelpOnClick za vas automatski prikuplja o posjetitelju s kojim razgovarate. Ti podaci uključuju lokaciju posjetitelja, pretraživač, IP adresu i više. Nakon završetka razgovora, možete se vratiti na ove informacije i ponovno pročitati cijeli chat iz arhiva.

HelpOnClick - arhiva live chata

Ono što ovom softveru nedostaje je pregled tipkanja u stvarnom vremenu. Druga stvar koja pomalo kvari iskustvo je činjenica da tijekom besplatne probe operater ne može slati privitke, nego mora uzeti plan koji se plaća.

Live chat izvedba i korisničko iskustvo

Kada je u pitanju UX; HelpOnClick nije impresivan. Nemojte me pogrešno shvatiti, koristan je, ali nakon što sam ga počeo testirati, shvatio sam da je prilično nepraktičan. Nakon što sam konačno počeo chat sesiju, nakon razmjene par poruka, prozorčić za live chat se jednostavno zamrznuo.

HelpOnClick - otvori live chat

Nisam mogao vidjeti sve poruke koje sam poslao, a traka za tipkanje nije uvijek reagirala na moj unos. Zatvaranje i osvježavanje nije radilo, tako da sam morao istrpjeti.

Drugi problem sam susreo kada sam pokušao podijeliti ekran kako bi istovremeno vidio perspektivu posjetitelja i operatera. Iako je to tehnički moguće, HelpOnClick-ovo sučelje se nije složilo s time.

HelpOnClick sučelje

Cijene

Free

Ovaj paket je besplatan i omogućuje vam jednog operatera. Možete imati do 100 chatova mjesečno i chat povijest od prethodnih 30 dana.

Silver

Za $12.99 po agentu mjesečno, možete imati neograničen broj operatera, do 300 chatova mjesečno i 90-dnevnu povijest chata.

Gold

Ovaj paket košta $19.99 po agentu mjesečno i omogućuje vam neograničen broj operatera, odjela i povijest chata.

Platinum

Najskuplji, kao i najopširniji plan vam omogućuje uživanje u svim značajkama iz prethodnih paketa na do 10 web stranica za $49.99 po agentu mjesečno.

Zaključak

Ako bih morao sažeti svoje iskustvo s HelpOnClick-ovim live chat softverom, rekao bih da je on kao igra na sreću. Implementacija live chata na moju web stranicu je bila vrlo laka i bio sam ugodno iznenađen mogućnostima prilagodbe. Ako se mučite s ovim dijelom, HelpOnClick nudi praktičan i informativan obilazak koji uključuje tutorijale za postavljanje svega.

S druge strane, kada je u pitanju moje iskustvo sa stvarnim korištenjem live chata, bio sam pomalo razočaran. Od problema s početkom razgovora do nezgrapnih i loših pregleda chat prozorčića, kao i aplikacije za operatere, HelpOnClick me nije uvjerio da je dobar izbor ako cijenite učinkovitost.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne znam postaviti sigurnosni protokol za enkripciju

Ako koristite bilo koji plan osim osnovnog, HelpOnClick vam omogućava postavljanje Secure Sockets Layer (SSL) protokola. Kako bi to uradili, idite na karticu Admin i kliknite na Settings. Označite kućicu Force SSL. To će omogućiti SSL sigurnost za operatere i posjetitelje web stranice.

Ne primam live chat obavijesti kada sam offline

Najlakši način rješavanja ovog problema je postavljanje mobilnog chata putem SMS-a. Primat ćete poruke s vašeg live chata kao SMS. Kako bi to uradili, idite na karticu Admin i kliknite na Setup. Zatim izaberite Operater i kliknite. Označite kućicu SMS i zatim pritisnite Save.

Softver me automatski odjavljuje sa mog računa

Kako bi postavili ili prilagodili automatsku odjavu, idite na karticu Settings. Nađite “Auto logoff time” i prilagodite je vlastitim željama. Također možete u potpunosti isključiti ovu opciju.

Product reviews

Dobijte savršen pregled chatova i pogledajte sve posjetitelje koji pregledavaju vašu web stranicu na karti. Poboljšajte svoju korisničku uslugu uz LiveAgent. Pročitajte više o tome.

Pregled chatova

Alati za chat olakšavaju tvrtkama pružanje pristupačnije korisničke podrške putem brzog razgovora u stvarnom vremenu, a LiveAgent nudi brojne opcije za podršku i bolje poslovanje. Agenti bi uvijek trebali prilagoditi odgovore svakom klijentu kako bi stvorili osjećaj personaliziranosti, a korištenje alata za chat ima konkurentsku prednost i najisplativiji je način pretvaranja posjetitelja web stranice u kupce. Također, LiveAgent izrađuje personaliziranu upravljačku ploču za pojedinačne korisnike nakon njihove registracije na platformi.

Razmatrate korištenje Pure Chat-a za vaše live chat potrebe? Pogledajte našu recenziju i saznajte kako je prošao na našim općenitim testovima.

Pure Chat live chat – recenzija

Članak donosi savjete za pristojno ponašanje u online komunikaciji putem chata te opisuje korištenje i prednosti live chata. LiveAgent nudi softver za korisničku službu i druge alate, a Chatra se recenzira kao softver za live chat potrebe. Klijenti u dobi od 18-34 najčešće koriste live chat u B2B i B2C sektorima, a članak završava savjetom o pravilnom zatvaranju razgovora.

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Live chat bonton za korisničku podršku

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Pružite bolju korisničku podršku tako što ćete postaviti gumb za chat bilo gdje na vašu web stranicu. U trenu možete odabrati neki iz naše galerije gumba za chat uživo.

Galerija s gumbima za chat

LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi podršku kroz live chat, galeriju chat pozivnica te prilagodljive stilove i pozicije pozivnica. Omogućuje upravljanje kupcima i korisničku podršku uz 24/7 dostupnost te webinar za korisničku službu. Live chat je važan alat za podršku korisnicima na web stranicama, a LiveAgent nudi podršku kroz live chat sa svim potrebnim funkcijama. Također nudi softver za pozivni centar, sustav za upravljanje pritužbama, besplatni help desk za WordPress i druge značajke koje postižu veće zadovoljstvo posjetitelja web stranica.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo