Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email otkazivanja

Otkazivanja su neizbježna u SaaS poslovanju. Čak i najvjerniji, dugoročni klijenti za koje ste mislili da će biti tu zauvijek mogu iznenada otkazati pretplatu. Možda nisu postigli očekivane rezultate jer nisu bili dovoljno usmjeravani da shvate puni ROI potencijal vašeg proizvoda. Možda su našli bolje rješenje (sa širim rasponom značajki i pristupačnijom cijenom), ili jednostavno više ne trebaju vaš proizvod ili uslugu. U svakom slučaju, otkazivanje ne mora uvijek značiti kraj vaše veze s klijentom.

Kako se nosimo s otkazivanjem čini razliku, a sve počinje s vašim emailom otkazivanja – vrstom transakcijskog emaila aktiviranim kada korisnik otkaže svoju plaćenu pretplatu. Slično kao win-back emailovi, emailovi otkazivanja igraju ključnu ulogu u zadržavanju klijenta. Često imamo priliku ponovno zainteresirati one klijente kojima je pretplata istekla i pridobiti ih natrag. Zato vaši emailovi otkazivanja trebaju biti više od jednostavnog poručivanja ‘zbogom’ – trebaju biti dizajnirani da ostave pozitivan dojam i smanje odljev korisnika. Ispod ćete naći ključne savjete za sastavljanje emaila otkazivanja, uključujući već gotove predloške emailova za otkazivanje koje možete prilagoditi i koristiti.

Predlošci za email otkazivanja

Najbolje prakse za email otkazivanja

Neka vaša poruka bude kratka i slatka

Emailovi otkazivanja su dokazano efikasniji ako su koncizni i izravni. Postoje samo četiri glavne točke koje trebate uključiti u vaš email:

Predlošci za email otkazivanja

Pitajte klijente zašto su otkazali

Saznati zašto su vaši klijenti otkazali i gdje ste ih iznevjerili može biti bolno, ali je i dalje neupitno vrijedno za vaš posao. Praćenje razloga za otkazivanje uvijek pruža ogromnu priliku da iskoristite povratne informacije klijenata, poboljšate ponudu za buduće klijente i smanjite razinu odljeva.

Koristite suosjećajan ton kako bi pokazali da brinete

Iako bi poruke o otkazivanju tipično trebale biti sažete, to ne znači da moraju biti previše formalne i hladne. Naglašavanje da nema zamjerki uključivanjem fraza kao što su “Voljeli bi se nastaviti družiti, ali razumijemo da se otkazivanje dogodi” može učiniti vaš email osobnijim i humanijim iako je samo automatizirana poruka.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Naslovi za email otkazivanja

  • Žao nam je što odlazite
  • Nedostajat ćete nam!
  • Prije nego odete… (Već nam nedostajete!)
  • Vaš račun je istekao. Isprobajte premium pretplatu!
  • Vaša [Proizvod] pretplata je otkazana
  • Otkazivanje vašeg besplatnog [Proizvod] računa. Postignite više uz Premium.
  • Otkazivanje premium računa od [Brend]
  • Potvrdite vaš zahtjev za otkazivanje
  • Nastavljajući na vaše otkazivanje, [Ime]
  • Vaš [Proizvod] račun će biti deaktiviran za 30 dana
Predlošci za email otkazivanja

Primjeri predložaka emailova otkazivanja

Email za otkazivanje osnovne pretplate

Neformalni neautomatski email za otkazivanje pretplate

SaaS anketa za otkazivanje pretplate #1 primjer

SaaS anketa za otkazivanje pretplate #2 primjer

SaaS otkazivanje pretplate kao rezultat ankete

Otkazivanje premium računa

Potvrda otkazivanja članstva

Email za deaktivaciju računa

Pretplata otkazana zbog neuspjelog plaćanja

Najčešća pitanja

Zašto slati emaile otkazivanja?

Kako vaš brend reagira na klijente koji su otkazali svoju pretplatu, premium račun ili članstvo ima značajan utjecaj na njihov eventualni odljev. Dobro sastavljene poruke o otkazivanju mogu biti iskorištene da ponovno osvojite nezainteresirane klijente, popravite odnose s klijentima koji inače mogu biti izgubljeni, popravite zadržavanje i smanjite brojke odljeva klijenata.

Trebam li pitati klijente zašto su otkazali?

Pitajući klijente zašto su uopće otkazali pretplatu možete dobiti dublje razumijevanje njihovih potreba i očekivanja, te u konačnici, jasniju sliku koja vam može pomoći poboljšati proizvod, strategiju i brend. Ako saznate da je razlog odljeva većine klijenata posebne značajke koje vaš proizvod nema, onda ima smisla promisliti o vlastitoj funkcionalnosti i napraviti poboljšanja.

Trebam li slati generičke automatske emailove otkazivanja ili uzeti osobniji pristup?

Osobniji pristup s klijentima koji su otkazali daje notu ljudskosti vašoj poruci i gradi više povjerenja. Iako nije uvijek moguće slati personalizirane poruke, bilo bi razumno tako postupiti s vašim najvjernijim klijentima i najvećim potrošačima. Umjesto slanja generičke, univerzalne poruke o otkazivanju, razmotrite o osobnom obraćanju vašim dugotrajnim i visokovrijednim klijentima – to može povećati vaše šanse da ih ponovno zainteresirate i ponovno osvojite njihovu vjernost.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo