Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email opomene

Neuspjele naplate su nesretna stvarnost za većinu SaaS i poslova baziranih na pretplati, te im uzrokuju gubitak oko 9% mjesečnog prihoda u prosjeku. Srećom, većina neuspješnih plaćanja se događa nenamjerno. Klijent obično i ne sazna sve dok ne dobije email opomene. Iako to može biti prilično frustrirajuće iskustvo za vaš tim i vaše klijente, možete efikasno koristiti dobro napisan email opomene kako bi spriječili nenamjerni odljev i vratili izgubljeni prihod. Ispod su neke od ključnih točaka koje morate zapamtiti kada sastavljate i šaljete emailove opomene vašim klijentima, zajedno s nekim efikasnim predlošcima email opomena, temeljenima na slučajevim iz stvarnog života i spremnima za upotrebu.

Što su emailovi opomene?

Emailovi opomene su vrsta transakcijskih emailova (obično niza emailova) poslanih od strane SaaS i poslovanja temeljenih na pretplati kako bi obavijestili klijente o problemima pri plaćanju, kao što su neuspješno plaćanje pretplate, istekle kreditne kartice ili neplaćene obveze. Ovi emailovi obično obavještavaju korisnike o stanju njihovih računa i pružaju im opciju da ažuriraju svoje opcije plaćanja i naprave uplatu kako bi nastavili koristiti proizvod ili uslugu. Emailovi opomene su efikasan način za smanjiti odljev klijenata i povećati zadržavanje.

hulu_dunning_email_example

Najbolje prakse za emailove opomene

1. Pošaljite emailove kao stvarna osoba

Čak i kad su vaši emailovi opomene potpuno automatizirani, ako ih pošalje stvarna osoba, izgledat će ljudskije i vjerodostojnije te će biti primijećeni. Istraživanje je otkrilo da korištenje imena pojedinca umjesto općenite email adrese ili imena kompanije može povećati stopu otvaranja emaila za do 35%.

Omogućite odgovore

Uvjerite se da ste poslali vaše emailove opomene s email adrese na koju vaši klijenti mogu poslati odgovor ako se sretnu s nekim problemima ili žele postaviti dodatna pitanja. Adrese na koje se ne može poslati odgovor mogu samo pogoršati frustraciju klijenata, jer im niste olakšali da vam se vrate ako to žele.

3. Podsjetite ih što mogu izgubiti

Umjesto jednostavnog obavještavanja klijenta da je njihovo plaćanje neuspješno i zahtjeva da ažuriraju detalje o kreditnoj kartici, možete dodati osjećaj hitnosti. Podsjetite ih što točno mogu izgubiti ako ne izvrše potrebnu radnju (kao na primjer gubitak pristupa računu i podacima, prekid usluge i slično).

nyt dunning email example

4. Uključite jasan poziv na akciju i iduće korake

Jasan poziv na akciju je jedan od najvažnijih dijelova emailova opomene. Dodajte direktni link koji će odvesti klijente na ažuriranje informacija o plaćanju bez otvaranja drugog prozora, prijavljivanja ili klikanja naokolo. Uvjerite se da ste im dali do znanja koliko vremena imaju prije nego njihov račun bude deaktiviran, ako ne plate.

5. Ponudite alternativu

Temeljeno na vašim modelima plaćanja, možete ponuditi klijentima drugo rješenje umjesto gašenja njihovog računa, kao na primjer prelazak na besplatni plan dok ne ažuriraju svoje podatke o plaćanju ili im ponudite poseban popust za nastavak korištenja vaše usluge. Ova alternativa može biti bitna ako je plaćanje bilo neuspješno zbog nedovoljnih sredstava.

Primjeri naslova za emailove opomene

  • Potrebna akcija – Vaša uplata za [Proizvod] nije uspjela
  • Djelujte odmah kako bi zadržali vašu pretplatu na [Proizvod]
  • Nismo mogli procesuirati vašu uplatu za [Proizvod]
  • Vaše [Proizvod] plaćanje nije prošlo
  • Vaša [Proizvod] uplata je odbijena
  • Uh-oh! Vaše [Proizvod] plaćanje je neuspješno
  • Problem s naplatom – ažurirajte svoje informacije o plaćanju
spotify dunning email example

Deset primjera predložaka za email opomene

1. Email prije opomene

2. Osnovni kratki email opomene

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Osnovni prošireni email opomene

4. Ležerni email opomene

5. Personalizirani email opomene

6. Email opomene za izbjegavanje gubitka

7. Niz emailova opomene – email #1

8. Niz emailova opomene – email praćenja #2

9. Niz emailova opomene – email praćenja #3

10. Niz emailova opomene – email za zadnje upozorenje #4

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo