Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Softver službe za pomoć poduzećima
Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.
LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.
Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.
Stopa konverzije je postotak posjetitelja web stranice koji ostvare određeni cilj u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije ukazuje na uspješnost marketinških strategija i lakoću dostupnosti proizvoda na stranici. Stopa konverzije varira ovisno o industriji i poslovnom modelu, a tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%. Resurs za istraživanje o stopama konverzije je Google AdWords Industry Benchmarks.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.