Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte brzinu odgovora uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate povećati brzinu odgovora?

Vaši agenti podrške ne mogu na vrijeme odgovoriti na upite korisnika? Uz LiveAgent softver za korisničku podršku, možete dramatično ubrzati brzinu odgovaranja vaše podrške.

S naprednim značajkama i funkcionalnostima kao što su pravila automatizacije, izvorni live chat widget i ugrađeni CRM, možete premostiti udaljenost između usluge koju pružate i onoga što vaši klijenti očekuju.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Trebate povećati brzinu odgovora?
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Koliko brzo trebate odgovarati?

Idealne brzine odgovora variraju od kanala do kanala i od industrije do industrije. Međutim, trebate težiti tome da odgovorite što je prije moguće. Evo što prosječan korisnik očekuje:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 sat

Koliko brzo trebate odgovarati? Live chat: 2 min 40 sek

Call center Pozivni centar: 20 sek – 5 min

Koliko brzo trebate odgovarati? Društveni mediji: 1 sat

Zatrpani ste zahtjevima?

Povećanje brzine odgovora može biti zahtjevno, pogotovo ako svaki dan dobivate veliku količinu korisničkih zahtjeva. Najbolje rješenje?

Softver korisničke službe koji usmjerava i organizira sve dolazne zahtjeve klijenata po važnosti i kanalima. Upiti iz više kanala (email, live chat, društveni mediji, pozivni centar) će biti centralizirani u jednu univerzalnu ulaznu poštu kojoj sigurno mogu pristupiti svi članovi vašeg tima za korisničku podršku.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zašto trebate težiti povećanju brzine odgovaranja?

Zašto trebate težiti povećanju brzine odgovaranja?

Veće zadovoljstvo klijenata

66% klijenata tvrdi da najbolje što poduzeće može uraditi je poštovati njihovo vrijeme. Učinite to brzim odgovorom vašim mušterijama, neovisno od kanala koji koristite.

Veće zadovoljstvo klijenata

Poboljšava prihod i prodaju

Brzi odgovori u realnom vremenu poboljšavaju prihod i prodaju. 79% poduzeća je izjavilo da im je implementacija live chata rezultirala povećanjem vjernosti klijenata, prodaje i prihoda.

Poboljšava prihod i prodaju

Pojačava povjerenje i vjernost

Brzo odgovaranje na zabrinutosti i upite klijenata pojačava povjerenje i vjernost kupaca, rezultirajući u više ponovljenih kupnji i zadovoljstvu.

Lightning fast responses

Savršen alat za povećanje brzine odgovora

Pratite put rješavanja problema klijenata kroz različite kanale dok ostajete u istom hibridnom tijeku tiketa.

Uštedite svojim agentima i do 15 sati posla svaki tjedan eliminirajući potrebu pretraživanja informacija o klijentu i prijašnje komunikacije.

Konvertirajte posjetitelje web stranice u klijente za par sekundi

LiveAgent se ponosi najbržim chat widgetom na tržištu. Razgovarajte sa svojim klijentima u realnom vremenu, iskoristite obrasce prije chata, offline obrasce, pregled tipkanja u realnom vremenu i više.

Uz LiveAgent, lako je povećati brzinu odgovora.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nema više prebacivanja između aplikacija

Sva spominjanja, komentari i poruke s Facebooka, Facebook Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera će biti automatski konvertirane u tikete i poslane u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Povećati brzinu odgovora? Ništa lakše!

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Više značajki koje poboljšavaju vrijeme odgovora

Gear - icon

Pravila automatizacije

Automatski usmjerite tikete odgovarajućim agentima i odjelima. Iskoristite standardne odgovore, vremenska pravila i SLA pravila.

Manager - icon

Ugrađeni CRM softver

Pristupite informacijama o klijentu i uredite ih sa jednim klikom, dok odgovarate na upite klijenata u realnom vremenu.

Call center - icon

Interni chat i pozivi

Zapeli ste? Zovite ili zovite na chat svoje kolege unutar LiveAgent-a. Nema potrebe za eksternim aplikacijama treće strane.

Integrations pricing-icon

40+ integracija

LiveAgent se integrira s više od 40 aplikacija treće strane, kao što su Braintree, Shopify ili Mailchimp, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između računa.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i pristupačne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako mogu poboljšati brzinu odgovora?

LiveAgent vam može pomoći smanjiti vrijeme potrebno za odgovoriti na upit klijenta jer se vaši agenti ne moraju prebacivati između platformi. Svi upiti klijenata su unutar jedne kontrolne ploče i automatski distribuirani između vaših agenata. To osigurava efikasan tijek rada, što dovodi do povećanja brzine odgovaranja.

Kako mogu popraviti brzinu odgovora na email?

LiveAgent je značajkama bogato rješenje za korisničku službu koje automatizira, analizira i povezuje platforme. Dakle, značajke poput standardnih poruka, email predložaka ili internih chatova pomažu agentima da trenutačno poprave brzinu odgovora na emailove.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo