Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte brzinu odgovora uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate povećati brzinu odgovora?

Vaši agenti podrške ne mogu na vrijeme odgovoriti na upite korisnika? Uz LiveAgent softver za korisničku podršku, možete dramatično ubrzati brzinu odgovaranja vaše podrške.

S naprednim značajkama i funkcionalnostima kao što su pravila automatizacije, izvorni live chat widget i ugrađeni CRM, možete premostiti udaljenost između usluge koju pružate i onoga što vaši klijenti očekuju.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Koliko brzo trebate odgovarati?

Idealne brzine odgovora variraju od kanala do kanala i od industrije do industrije. Međutim, trebate težiti tome da odgovorite što je prije moguće. Evo što prosječan korisnik očekuje:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 sat

Live chat: 2 min 40 sek

Call center Pozivni centar: 20 sek – 5 min

Društveni mediji: 1 sat

Zatrpani ste zahtjevima?

Povećanje brzine odgovora može biti zahtjevno, pogotovo ako svaki dan dobivate veliku količinu korisničkih zahtjeva. Najbolje rješenje?

Softver korisničke službe koji usmjerava i organizira sve dolazne zahtjeve klijenata po važnosti i kanalima. Upiti iz više kanala (email, live chat, društveni mediji, pozivni centar) će biti centralizirani u jednu univerzalnu ulaznu poštu kojoj sigurno mogu pristupiti svi članovi vašeg tima za korisničku podršku.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Zašto trebate težiti povećanju brzine odgovaranja?

Veće zadovoljstvo klijenata

66% klijenata tvrdi da najbolje što poduzeće može uraditi je poštovati njihovo vrijeme. Učinite to brzim odgovorom vašim mušterijama, neovisno od kanala koji koristite.

Poboljšava prihod i prodaju

Brzi odgovori u realnom vremenu poboljšavaju prihod i prodaju. 79% poduzeća je izjavilo da im je implementacija live chata rezultirala povećanjem vjernosti klijenata, prodaje i prihoda.

Pojačava povjerenje i vjernost

Brzo odgovaranje na zabrinutosti i upite klijenata pojačava povjerenje i vjernost kupaca, rezultirajući u više ponovljenih kupnji i zadovoljstvu.

Lightning fast responses

Savršen alat za povećanje brzine odgovora

Pratite put rješavanja problema klijenata kroz različite kanale dok ostajete u istom hibridnom tijeku tiketa.

Uštedite svojim agentima i do 15 sati posla svaki tjedan eliminirajući potrebu pretraživanja informacija o klijentu i prijašnje komunikacije.

Konvertirajte posjetitelje web stranice u klijente za par sekundi

LiveAgent se ponosi najbržim chat widgetom na tržištu. Razgovarajte sa svojim klijentima u realnom vremenu, iskoristite obrasce prije chata, offline obrasce, pregled tipkanja u realnom vremenu i više.

Uz LiveAgent, lako je povećati brzinu odgovora.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nema više prebacivanja između aplikacija

Sva spominjanja, komentari i poruke s Facebooka, Facebook Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera će biti automatski konvertirane u tikete i poslane u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Povećati brzinu odgovora? Ništa lakše!

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Više značajki koje poboljšavaju vrijeme odgovora

Gear - icon

Pravila automatizacije

Automatski usmjerite tikete odgovarajućim agentima i odjelima. Iskoristite standardne odgovore, vremenska pravila i SLA pravila.

Manager - icon

Ugrađeni CRM softver

Pristupite informacijama o klijentu i uredite ih sa jednim klikom, dok odgovarate na upite klijenata u realnom vremenu.

Call center - icon

Interni chat i pozivi

Zapeli ste? Zovite ili zovite na chat svoje kolege unutar LiveAgent-a. Nema potrebe za eksternim aplikacijama treće strane.

Integrations pricing-icon

40+ integracija

LiveAgent se integrira s više od 40 aplikacija treće strane, kao što su Braintree, Shopify ili Mailchimp, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između računa.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i pristupačne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Related Articles to Poboljšajte brzinu odgovora
Funkcionalnosti - Korisnicka Podrska Izvjestaji

Izvještaji o korisničkoj podršci

Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.

Liveagent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2019. Velika poduzeća često dobivaju svoj ROI od liveagenta pomoću značajke pregleda tipkanja u stvarnom vremenu.

Softver službe za pomoć poduzećima

Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.

Trajanje razgovora vrijedna je metrika pozivnog centra koja doprinosi ostvarenju visokih razina zadovoljstva kupaca.

Trajanje razgovora

Trajanje razgovora je ključna metrika za praćenje performansi pozivnog centra. ATT mjeri stvarno vrijeme razgovora s korisnicima, dok AHT uključuje zadržavanje i rad nakon poziva. Ove metrike zajedno s drugim podacima mogu poboljšati korisničko iskustvo i efikasnost pozivnog centra.

LiveAgent je sposoban ispuniti zahtjeve više poslovnih sfera. Vidite kako LiveAgent može ispuniti vaše zahtjeve i poboljšati vašu korisničku podršku.

Vrijedan u svakoj industriji

LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.

Već spremni predlošci za odgovor koje možete prilagoditi, personalizirati i koristiti kada god se vaši klijenti obrate za pomoć putem društvenih medija.

Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima

Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.

Poboljšajte stope konverzije prilagodbom aspekata vaše strategije korisničke podrške, kao što je implementacija live chata i pružanje podrške u realnom vremenu.

Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.

Stopa konverzije je postotak posjetitelja web stranice koji ostvare određeni cilj u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije ukazuje na uspješnost marketinških strategija i lakoću dostupnosti proizvoda na stranici. Stopa konverzije varira ovisno o industriji i poslovnom modelu, a tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%. Resurs za istraživanje o stopama konverzije je Google AdWords Industry Benchmarks.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x