Što je vrijednost?
Govoreći iz perspektive poslovanja, vrijednost je novac koji je osoba spremna platiti za proizvod ili uslugu koju tvrtka pruža. Drugim riječima, to je vrijednost koju dobivate od svojih kupaca.
Kada su kupci zadovoljni vašom uslugom i kvalitetom vaših proizvoda, bit će spremni platiti više za dobivanje vašeg proizvoda i usluga. iPhone biste platili više jer imaju poznatu reputaciju i korisnička im je usluga dobra. Jednostavno rečeno, kada tvrtka radi na zadovoljstvu svojih kupaca, ona gradi svoju vrijednost.
Frequently asked questions
Što je vrijednost?
Ova vrijednost može biti financijska ili emocionalna. Financijska je novac koji je osoba spremna platiti za proizvod ili uslugu koju pruža Vaša tvrtka. Emocionalna vrijednost mogu biti sva pozitivna iskustva koja proizlaze iz upotrebe određenog proizvoda ili usluge.
Koliko je važna vrijednost tvrtke?
Dobra volja je važna jer su kupci spremni platiti više za vrijedne proizvode i usluge. S druge strane, zahvaljujući vrijednosti, agenti su bliži tvrtki i žele bolje raditi svoj posao.
Koji je najbolji način za povećanje vrijednosti tvrtke kroz službu za korisnike i korisničku podršku?
Najbolji način za izgradnju dobrog ugleda je predstavljanje svih vrijednosti koje proizlaze iz tvrtke. Da biste to izgradili možete postavljati upite korisnicima i prikupljati povratne informacije od njih. Zahvaljujući tome, možete lako predstaviti vrijednost tvrtke.
Expert note
<p>Kada tvrtka radi na zadovoljstvu svojih kupaca, gradi svoju vrijednost kroz povećanje vjernosti i pripravnosti kupaca za plaćanje više za proizvode i usluge. </p>

Stability AI-jevo pismo Senatu SAD-a koje zagovara otvorene modele u nadzoru nad AI-jem
Tvrtka Stability AI je predložila otvorene modele kao ključni alat za nadzor nad umjetnom inteligencijom i poticanje transparentnosti i konkurencije. Hodanjem po rubovima, ali Europska unija također razmatra isto.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Prijedlozi vrijednosti: Kreirajte proizvod koji će ljudi zapravo kupovati
Poboljšajte korisničku podršku dodavanjem live chata u OpenCart web trgovinu. LiveAgent omogućava brze odgovore i personaliziranu podršku.
Najnovije zakonodavstvo EU za AI
U tekstu su navedeni različiti podaci o LiveAgentu, softveru za korisničku službu i pozivne centre. Također se spominje mogućnost postavljanja partnerstva i mogućnost prijave za testiranje softvera. Tekst također sadrži informacije o podršci i kontaktima tvrtke te navodi godine postojanja tvrtke Quality Unit.