Što je upravljačka ploča?
Upravljačka ploča sastoji se od zaslona koji prikazuje informacije za korisnika na jednom mjestu, tako da su informacije jednostavne i dostupne. To pomaže agentima da budu u toku s najvažnijim podacima u tvrtki.
Upravljačka ploča daje podatke u stvarnom vremenu i pomaže agentima da prate svoju izvedbu. Na primjer, kada se agent službe za korisnike prijavi na svoj račun, na web stranici svoje tvrtke, može vidjeti količinu otvorenih tiketa koje su mu dodijeljene i agente koji rade u njegovom odjelu. Ako postoji veći broj otvorenih tiketa, to znači da agent i njegov tim ne rade dovoljno dobro kako bi ispunili potrebe kupaca.

Frequently Asked Questions
Što je upravljačka ploča?
Upravljačka ploča alat je koji vam omogućuje upravljanje informacijama i poslovnu inteligenciju. Prikazuje i pohranjuje važne podatke iz različitih izvora na jednom mjestu. Obično se koriste vizualizacije podataka koje omogućuju jednostavno razumijevanje prikazanih podataka i njihovog sadržaja. Omogućuje vam praćenje trendova i isključivanje pogrešaka.
Kako pristupiti upravljačkoj ploči u LiveAgentu?
Morate biti LiveAgent korisnik da biste pristupili upravljačkoj ploči. Nakon što se korisnik prijavi u sustav preko svog računa, prikazuju mu se upravljačka ploča koja omogućuje praćenje broja otvorenih tiketa dodijeljenih određenom korisniku i podaci o tome koliko ljudi radi u određenom odjelu. Upravljačka ploča pomaže agentima da prate svoju izvedbu.
Koje vrste upravljačkih ploča pruža LiveAgent?
Postoje tri glavne vrste upravljačkih ploča. Prva je upravljačka ploča koja vam govori što se događa u tom trenutku. Druga je strateška upravljačka ploča koja prati KPI-ove. Posljednji je analitički kokpit, koji se koristi za obradu podataka radi identifikacije snaga. U LiveAgentu imate pristup upravljačkoj ploči.
Expert note
Upravljačka ploča je alat za prikaz i upravljanje važnim informacijama na jednom mjestu. Pruža poslovnu inteligenciju te omogućuje praćenje trendova i isključivanje pogrešaka.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.