Što je agentov panel?
Kada se agenti prijave u svoj LiveAgent, mogu upravljati s puno stvari iz agentovog panela. Mogu aktivirati pluginove, kreirati i upravljati tiketima, zamijeniti početni LiveAgent logo, kreirati novog korisnika, uređivati organizacije i još puno više. Chat sesije mogu biti lako započete izravno iz agentovog panela. Sve je smješteno nas jednom mjestu. Agentov panel je na lijevoj strani LiveAgent prozora. Lak je za koristiti, jasan i jednostavan.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Gdje je agentov panel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentov panel je dostupan u LiveAgent-u. Agentov panel je na lijevoj strani LiveAgent prozora. Lak je za koristiti, te je jasna i jednostavna komponenta za timove agenata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što možete raditi u agentovom panelu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentov panel vam omogućuje upravljanje svime u LiveAgent-u. Možete aktivirati pluginove, razvrstavati sve tikete i uređivati svoje poslovanje. Što vas još očekuje ovdje? Možete s lakoćom pristupati predlošcima za emailove agenata i klijenata kako bi bolje prilagodili vlastitu komunikaciju.” } } ] }FAQ
Gdje je agentov panel?
Agentov panel je dostupan u LiveAgent-u. Agentov panel je na lijevoj strani LiveAgent prozora. Lak je za koristiti, te je jasna i jednostavna komponenta za timove agenata.
Što možete raditi u agentovom panelu?
Agentov panel vam omogućuje upravljanje svime u LiveAgent-u. Možete aktivirati pluginove, razvrstavati sve tikete i uređivati svoje poslovanje. Što vas još očekuje ovdje? Možete s lakoćom pristupati predlošcima za emailove agenata i klijenata kako bi bolje prilagodili vlastitu komunikaciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.