Što je softver za praćenje poziva?
Ovaj softver prikuplja i bilježi različite informacije s dolaznih poziva. Analiza ovih podataka omogućuje marketarima da razviju visoko ciljane marketinške taktike. Upotrebom ovog softvera možete saznati o čemu je poziv bio, kako je pozivatelj došao do vašeg broja i ishod poziva.
Upotreba sustava za praćenje klijenata pomaže tvrtkama povezati napore online i offline marketinga. Slično praćenju posjetitelja, podaci dobiveni ovom metodom mogu se koristiti u optimizaciji tražilice (SEO), različitim marketinškim kampanjama, društvenim medijima ili offline oglasima, kao i u budućim telefonskim pozivima.
Kako radi softver za praćenje pozivatelja?
Softver za praćenje dodjeljuje lokalni ili besplatni broj poslovnoj telefonskoj liniji. Kada se sljedeći poziv dogodi, pozivatelje se preusmjerava na dodijeljenu telefonsku liniju. Možete odlučiti gdje bi željeli preusmjeravati pozive: odjel za marketing, prodajni tim ili čak vaš mobilni telefon. Nadalje, možete odlučiti koji marketinški plan povezujete s vašim brojem telefona. To pomaže pri kasnijoj analizi poziva. Je li poziv povezan sa newsletterom koji ste poslali? Ili dolazi s odredišne stranice vaše web stranice?
Jednom kada sve postavite, softver za praćenje pozivatelja će prikupljati podatke kako bi pružio daljnje uvide u pozivatelje.
Podaci koje možete prikupiti uključuju:
- call recording
- caller information – name, location, etc.
- call details – date, call duration, etc.
izvor poziva – SEO, email marketinška kampanja, itd.

Kako mi praćenje pozivatelja može pomoći u donošenju marketinških odluka?
Rješenje za praćenje poziva omogućuje vašem marketinškom timu analizu telefonskih razgovora. Podaci koje mogu prikupiti pomažu im stvaranje boljeg iskustva poziva za korisnike. Napredno praćenje poziva osigurava da marketari mogu koristiti izvještavanje u stvarnom vremenu kako bi optimizirali plaćene pretrage i druge digitalne marketinške strategije. Također pruža dodatne podatke za mjerenje marketinškog ROI-ja i povećava ROAS.
Osim toga, možete neprestano dodavati sve informacije u profile pozivatelja, tako da imate sve detalje na jednom mjestu za svaki kanal razgovora. Stoga, ne samo da će vaš tim imati manje poteškoća u pronalaženju potrebnih podataka, već će se i poboljšati njegova marketinška učinkovitost.
Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja za vaše poslovanje?
Analiziranje prikupljenih podataka nevjerojatno pomaže u razumijevanju izvedbe vaših marketinških kampanja. Uz alate poput praćenja ugrađenog u chat, možete pratiti i razgovore s klijentima na više kanala, uključujući društvene medije i chat podršku. Imati uvid u sve aspekte vaših marketinških napora može potaknuti više stope konverzije i rast prihoda vašeg poslovanja.
Najbolji telemarketinški softver je cloud-based i omogućuje marketarima da prouče putovanja klijenata i povežu ih s određenim kampanjama. Google Adwords vam omogućuje stvaranje visoko ciljanog sadržaja i oglasa na temelju tih spoznaja. To vam omogućuje smanjenje cijene po kliku (CPC) i cijene po oglasu (CPA).
Dodatno, poznavanjem kanala najučinkovitijih za vaše poslovanje, marketari i agenti se mogu usredotočiti na pretvaranje potencijalnih kupaca u stvarne kupce, kao i praćenje konverzija. Također, detaljno poznavanje razgovora s vašim kupcima omogućuje vam pružanje najbolje moguće usluge kupcima.
Koje su vrste softvera za praćenje pozivatelja?
Postoje četiri vrste softvera za praćenje poziva.
1. Funnkcija ponovnog pozivanja
To je internetsko rješenje. Tvrtka stvara oglas koji potiče potencijalnog klijenta da unese svoj telefonski broj. Softver za povratni poziv prikuplja te informacije kako bi prodajni predstavnici mogli kontaktirati potencijalnog kupca.

2. Praćenje broja poziva
Ovaj sustav praćenja pruža tvrtkama više brojeva za praćenje marketinških napora kako online tako i offline. To pomaže marketarima odrediti koji kanali privlače najviše potencijalnih klijenata.
3. Dinamičko praćenje poziva
Ovaj softver omogućuje programiranje web stranica za zamjenu telefonskih brojeva za različite korisnike svaki put kada se stranica učita. Ovi brojevi se prikazuju potencijalnim klijentima na temelju predefiniranih kriterija.
Postoje dvije vrste dinamičkog praćenja poziva:
praćenje prema kanalima – Ovaj softver prikuplja informacije o potencijalnim klijentima na temelju kanala putem kojih su našli vaše poduzeće. Dobro poznati primjeri ovog sustava su Google AdWords i Bing Ads.
jedinstveno praćenje sesije – Ovaj sustav prikuplja informacije o sesiji mogućeg klijenta tijekom vremena. Dodjeljuje jedinstveni broj svakoj sesiji tako da može precizno odrediti gdje se potencijalni klijent nalazio na vašoj stranici kada je obavio poziv.
4. Praćenje statičkih brojeva
Često se koristi u offline telefonskom praćenju. Tvrtka pruža različite brojeve za svaki marketinški kanal – newsletter, TV reklamu, jumbo plakate, itd.
Na što trebate paziti prilikom odabira pružatelja usluge softvera za praćenje poziva?
Različiti pružatelji usluga imaju različite opcije koje možete odabrati. Bilo bi korisno da istražite i saznate koji pružatelji usluga praćenja najbolje odgovaraju vašim poslovnim potrebama. Otkrijte koliko naplaćuju po korisniku mjesečno i imaju li opciju neograničenog broja korisnika.
Pročitajte recenzije korisnika na internetu i usporedite ih s drugim izvorima. Razmislite o tome koji aspekti recenzija se odnose na vaš posao i usredotočite se na to da saznate više o njima.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Što je softver za praćenje pozivatelja?
Ovaj softver prikuplja informacije od dolaznih poziva. Neki tipovi ovog sustava također snimaju dolazne pozive za daljnju analizu i praćenje konverzija. Softver za praćenje pozivatelja prikuplja informacije o geografskoj lokaciji pozivatelja, njihovom telefonskom broju i slično. Korištenje ovog softvera pomaže marketarima da povežu svoje online i offline marketinške napore.
Kako funkcionira softver za praćenje pozivatelja?
Softver za praćenje pozivatelja dodjeljuje broj poslovnoj telefonskoj liniji. Kada potencijalni klijent nazove, sustav preusmjerava poziv na dodijeljenu telefonsku liniju. Možete postaviti gdje želite slati pozive: marketinški odjel, tim za prodaju i slično.
Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja u vašem poduzeću?
Mogućnost analize podataka dobivenih putem značajki za praćenje omogućuje marketarima da povežu potencijalne klijente i marketinške kampanje. To im pomaže u razumijevanju marketinškog ROI-ja za svaki kanal i preraspodjelu proračuna sukladno tome. Razumijevanje podataka koje ovaj softver za praćenje pruža također omogućuje marketarima da se koncentriraju na poboljšanje marketinških poruka i kreiranje visoko usmjerenih kampanja. Također pomaže timovima korisničke podrške u pružanju najbolje usluge i povećanju razine zadovoljstva kliijeńata. Uvidi u realnom vremenu im omogućavaju da učinkovito rješavaju dolazne pozive tijekom cijelog putovanja klijenta.
Expert note
Softver za praćenje pozivatelja pomaže tvrtkama da povežu online i offline marketinške napore i analiziraju podatke dolaznih poziva za poboljšanje marketinških kampanja.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Tekst se bavi različitim aspektima korisničke podrške u pozivnim centrima, uključujući dolazne pozive, CRM sustave, aplikacije za chat te održavanje točnosti i personalizaciju odgovora. LiveAgent je preporučeni softver za male i srednje tvrtke, a uključuje dispoziciju poziva za organiziranje tiketa i pravila automatizacije za poboljšanje učinkovitosti prodaje. Analiza govora pomaže u praćenju izvedbe centra i unapređenju odnosa s kupcima. Postojeće funkcionalnosti i kontakti za prodaju i podršku su također spomenuti.
Najbolji softver za praćenje problema
Commence je korisnički CRM koji pruža podršku malim i srednjim poduzećima. Pruža analitiku, laku komunikaciju i integraciju s drugim alatima, ali je dostupan samo na engleskom jeziku.