Softver za praćenje pozivatelja

Što je softver za praćenje pozivatelja?

Ovaj softver prikuplja i pohranjuje različite informacije iz dolaznih poziva. Analiza ovih podataka omogućuje marketarima da razviju visoko usmjerene marketinške taktike. Korištenjem ovog softvera možete saznati o čemu je razgovor bio, kako je pozivatelj dobio vaš broj i ishod poziva.

Korištenje softvera za praćenje pozivatelja pomaže poduzećima da sjedine online i offline marketinpške napore. Podaci dobiveni ovom metodom se mogu koristiti za optimizaciju za pretraživač (SEO), različite marketinške kampanje, društvene medije ili offline oglasne kampanje, kao i za buduće telefonske pozive.

Kako funkcionira softver za praćenje pozivatelja?

Softver za praćenje dodjeljuje lokalni ili besplatni broj za poslovnu telefonsku liniju. Kada se idući poziv dogodi, on preusmjerava poziv na dodijeljenu telefonsku liniju. Vi možete odlučiti gdje želite poslati pozive: marketinški odjel prodajni tim, čak i vaš mobilni telefon. Nadalje, možete odlučiti koja marketinška kampanja će biti povezana s vašim telefonskim brojem. To pomaže s daljnjom analizom poziva. Je li poziv povezan s novostima koje ste poslali? Možda dolazi s odredišne stranice vaše web stranice?

Kada završite postavljanje, softver za praćenje pozivatelja će prikupljati podatke za dobivanje daljnjih uvida u pozivatelje.

Podaci koje može prikupljati uključuju:

Neograničeno snimanje poziva u LiveAgent-ovom softveru za pozivni centar

Kako softver za praćenje pozivatelja može pomoći mojim maeketinškim odlukama?

Rješenje za praćenje pozivatelja omogućava vašem marketinškom timu analizu telefonskih konverzacija. Podaci koje prikupe pomažu im u kreiranju boljeg iskustva pozivatelja za klijente. Napredno praćenje poziva osigurava da marketari mogu koristiti izvještavanje u realnom vremenu za optimizaciju plaćene pretrage i drugih digitalnih marketinških strategija. Također pruža dodatne podatke za mjerenje marketinškog ROI-ja i povećava ROAS.

Nadalje, možete neprestano dodavati informacije profilima pozivatelja, tako da imate dostupne sve detalje za svaki konverzacijski kanal na jednom mjestu. Dakle, ne samo da će vašem timu biti puno lakše pronaći potrebne podatke, nego će i njihova marketinška učinkovitost biti poboljšana.

Softver za praćenje pozivatelja

Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja u vašem poduzeću?

Analiza prikupljenih podataka neizmjerno pomaže pri razumijevanju izvedbe vaših marketinških kampanja. Uvidi u sve aspekte vaših marketinških napora mogu potaknuti veće stope konverzije i povećati prihod vašeg poduzeća.

Softver za praćenje poziva temeljen na cloudu omogućava marketarima proučavanje putovanja klijenta i povezuje ga s određenim kampanjama. Google Adword vam omogućuje kreiranje visoko usmjerenog sadržaja i oglasa na temelju tih saznanja. To vam omogućuje da smanjite trošak po kliku (CPC) i trošak po oglasu (CPA).

Kao dodatak, kada marketari i agenti znaju koji kanali najbolje funkcioniraju za vaše poslovanje, mogu se više fokusirati na konverziju potencijalnih klijenata u mušterije koje plaćaju, kao i na praćenje konverzija. Također, posjedovanje detaljnih informacija o konverzacijama s vašim klijentima vam omogućuje da pružite najbolju korisničku uslugu koja je moguća.

Koje su vrste softvera za praćenje pozivatelja?

Postoje četiri vrste softvera za praćenje pozivatelja.

1. Funkcija za povratni poziv

To je rješenje temeljeno na internetu. Kompanija kreira oglas koji uvjerava potencijalne klijente da podijele svoj telefonski broj. Softver za povratni poziv prikuplja te informacije tako da prodajni predstavnici mogu kontaktirati potencijalnog klijenta.

automatizirani povratni poziv korisničke službe

2. Praćenje broja poziva

Ovaj sustav praćenja pruža kompanijama više brojeva za online i offline praćenje njihovih marketinških napora. To pomaže marketarima da odrede koji kanali privlače najviše potencijalnih klijenata.

3. Dinamično praćenje poziva

Ovaj softver omogućuje web stranicama za programiranje da zamijene telefonske brojeve za različite korisnike svaki put kada se stranica učita. Ti brojevi su prikazani potencijalnim klijentima na temelju predefiniranih kriterija.

Postoje dvije vrste dinamičnog praćenja poziva:

  • praćenje na temelju kanala – Ovaj softver prikuplja informacije o potencijalnim klijentima na temelju kanala putem kojih su pronašli vaše poduzeće. Dobro poznati primjeri ovog sustava su Google AdWords i Bing Ads.

  • praćenje jedinstvene sesije – Ovaj sustav prikuplja informacije o sesijama potencijalnih klijenata kroz određeno vrijeme. On dodjeljuje jedinstveni broj za svaku sesiju i tako može točno odrediti na kojem dijelu vaše stranice je bio potencijalni klijent kada vas je odlučio nazvati.

4. Praćenje statičkih brojeva

Obično se koristi za offline praćenje poziva. Kompanija omogućuje različit broj za svaki marketinški kanal – novosti, TV oglas, plakat i slično.

Izaberite pravu domenu - prikaz

Na što trebate obratiti pažnju kada birate pružatelja softvera za praćenje pozivatelja?

Različiti ponuđači imaju različite opcije koje možete izabrati. Bilo bi korisno da prethodno istražite koji pružatelj usluga praćenja najviše odgovara potrebama vašeg poduzeća. Saznajte koliko naplaćuju po korisniku mjesečno i imaju li opciju za neograničen broj korisnika.

Čitajte recenzije korisnika online i usporedite ih s drugim izvorima. Razmotrite koji aspekti recenzija su povezani s vašim poslovanjem i koncentrirajte se da saznate više o njima.

Improve your customer service

LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Što je softver za praćenje pozivatelja?

Ovaj softver prikuplja informacije od dolaznih poziva. Neki tipovi ovog sustava također snimaju dolazne pozive za daljnju analizu i praćenje konverzija. Softver za praćenje pozivatelja prikuplja informacije o geografskoj lokaciji pozivatelja, njihovom telefonskom broju i slično. Korištenje ovog softvera pomaže marketarima da povežu svoje online i offline marketinške napore.

Kako funkcionira softver za praćenje pozivatelja?

Softver za praćenje pozivatelja dodjeljuje broj poslovnoj telefonskoj liniji. Kada potencijalni klijent nazove, sustav preusmjerava poziv na dodijeljenu telefonsku liniju. Možete postaviti gdje želite slati pozive: marketinški odjel, tim za prodaju i slično.

Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja u vašem poduzeću?

Mogućnost analize podataka dobivenih putem značajki za praćenje omogućuje marketarima da povežu potencijalne klijente i marketinške kampanje. To im pomaže u razumijevanju marketinškog ROI-ja za svaki kanal i preraspodjelu proračuna sukladno tome. Razumijevanje podataka koje ovaj softver za praćenje pruža također omogućuje marketarima da se koncentriraju na poboljšanje marketinških poruka i kreiranje visoko usmjerenih kampanja. Također pomaže timovima korisničke podrške u pružanju najbolje usluge i povećanju razine zadovoljstva kliijeńata. Uvidi u realnom vremenu im omogućavaju da učinkovito rješavaju dolazne pozive tijekom cijelog putovanja klijenta.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo