Što je softver za praćenje kupaca?
Softver za praćenje korisnika pridružuje se željama vaše korporacije. Uz ovaj softver imate spremljene sve podatke i oni se mogu pronaći kad god vam zatrebaju. Ako je netko želio obaviti kupnju, ali je odlučio pričekati, možete pratiti sve zapise vašeg chata ili telefona kada će ponovno pokazati interes. Sustav praćenja omogućuje vam dodavanje bilješki u razgovore i pomaže vam da upoznate kupca.
Frequently asked questions
Kako definirati softver za praćenje korisnika?
Softver za praćenje korisnika sustav je koji vam omogućuje da upoznate cijelu povijest odnosa s korisnicima. Tamo se pohranjuju sve kontaktne točke i teme o kojima se raspravlja. Podržava identificiranje problema koje kupac može imati u vašoj tvrtki, a podržava i prilagođavanje telefonskih poziva i poruka.
Koja su načela softvera za praćenje korisnika?
Softver za praćenje korisnika trebao bi bilježiti povijest kontakata s klijentima i radnji korisnika poduzetih protiv tvrtke. Zahvaljujući tome, korisnička služba ima mogućnost analizirati ponašanje korisnika. To podržava poboljšanje korisničke usluge, organizacijske aktivnosti i izgradnju imidža organizacije.
Koje alate koristiti za pružanje najboljeg softvera za praćenje korisnika?
LiveAgent izvrsno je rješenje za praćenje korisnika. Zahvaljujući njemu možete prikupljati podatke o svojim kupcima i njihovim aktivnostima u vašoj trgovini i službi za korisnike. Također vam omogućuje dodavanje bilješki u razgovore i upoznavanje korisnika. To vam omogućuje da ubuduće prilagodite komunikaciju s određenim klijentima.
Expert note
<p>Softver za praćenje korisnika omogućuje spremanje povijesti odnosa s klijentima i analizu njihovog ponašanja radi poboljšanja korisničke usluge i imidža tvrtke.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.