Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za podršku u 2020. Ostanite bliski s vašim korisnicima i pomozite im brže s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Fleksibilna višekanalna korisnička služba.
Isprobajte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

4 razloga zašto kompanije prelaze s Desk.coma

Vaši klijenti i posao zaslužuju bolju korisničku službu. Pružite im je uz LiveAgent.

Besplatna automatska migracija

Ne morate se brinuti o migraciji vaših postojećih podataka putem aplikacija treće strane, jer mi nudimo potpuno besplatnu automatsku migraciju.

24/7 korisnička služba

Problemi se mogu pojaviti bilo kad, ostavljajući vas nespremnima. Nemojte ograničavati mogućnosti njihovog rješavanja, budite u dodiru s korisničkom službom 24/7.

Višekanalni pristup

Od početka, LiveAgent je pravljen s višekanalnim pristupom na umu. Prestanite se fokusirati samo na emailove i pružajte podršku putem live chata kao i centra za pozive.

Upoznajte LiveAgent, vaš istinski višekanalni softver za korisničku podršku

Vaš odjel korisničke podrške treba koristiti pravu komunikacijsku platformu. Platformu koja je robusna i bogata značajkama, a u isto vrijeme laka za koristiti i upravljati. Platformu koja raste s vašim poslom i ne košta tisuće dolara. Upoznajte LiveAgent i dosegnite vaše klijente bilo gdje. Nije važno da li komunikacija počinje s emailom, livechatom ili pozivima, LiveAgent je tu za vas.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo vođenje usluge migracija s većine popularnih rješenja za korisničku službu.

Data migration from one solution to another

White glove migracija

Dopustite nam da se pobrinemo o promjeni s Deska na LiveAgent, tako da se vi možete fokusirati na važnije stvari, kao što su vođenje vašeg odjela za podršku. White glove migracijska usluga je potpuno besplatna i automatizirana – ni jedan tiket neće biti zaboravljen!

Migracija podataka se obavlja u pozadini, tako da i dalje možete raditi na prethodnoj korisničkoj podršci. U međuvremenu, možemo pokrenuti demo za vaše predstavnike korisničke podrške i pokazati im LiveAgent.

Ako želite migrirati vaš Desk.com račun na LiveAgent, javite nam se.

Zašto LiveAgent?

LiveAgent vam nudi pravu mjeru značajki uključujući moćan tiketing softver, live chat s pregledom tipkanja u realnom vremenu i ugrađen cloud based softver za pozivni centar. Ove tri jezgre višekanalnog sustava podrške su još više poboljšane s više od 40+ integracija i pluginova, 40+ dostupnih jezičnih prijevoda i nebrojeno izvješća i uvida. Sve ovo možete dobiti za prosječnu cijenu večere za dvoje.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent usporedba

mitigate losses

Desk.com

Proizvodi koji su poslani na groblje softvera obično imaju ograničenu tehničku i korisničku službu. Na nesreću, problemi se mogu pojaviti bilo kad i ostaviti vas u mraku. Usluge također ne dobivaju važna ažuriranja softvera koja bi poboljšala njihovu funkcionalnost. Mogućnosti ostajanja na vrhu korisničke podrške su zastarjele i značajno ograničene.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, kao stabilno višekanalno rješenje za korisničku podršku, uredno dobiva ažuriranja svaka 2-3 tjedna. Nove značajke se neprestano implementiraju, poboljšavajući stabilnost kao i funkcionalnost. Naša vizija je jednostavna – softver za korisničku podršku bi trebao biti prvi korak prema boljoj korisničkoj službi. Nemojte se ograničavati, nego rastite uz nas.

Najbolja isplativost

Softver za korisničku službu ne treba koštati bogatstvo. LiveAgent vam nudi poštene i transparentne cijene. “Plaćajte kako i koristite” model vas ne veže nikakvim ugovorom.

Package Name

Tiket

Za mala poduzeća i freelance trgovce

$15 /mj
Package Name

Tiket+Chat

Za srednja poduzeća i profesionalne agencije

$29 /mj

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Desk
Videos - Liveagent Helpdesk Softver I Live Chat

LiveAgent helpdesk softver i live chat

Videos - Liveagent Helpdesk Softver I Live Chat

Podignite svoj help desk na višu razinu s e-poštom, chatom uživo, društvenim mrežama, pozivnim centrom i bazom znanja, a sve to unutar jednog softvera.

Tražite li alternativu za Lucep?

Važnost pozitivne komunikacije i empatije u korisničkoj službi naglašena je radi održavanja zadovoljstva i izbjegavanja gubitka klijenata. LiveAgent je preporučen softver za tiketing s naprednim značajkama.

Tražite li odličan softver korisničke podrške za vaše marketinško i telekomunikacijsko poslovanje? Vaša potraga je gotova, pogledajte što LiveAgent nudi.

Softver korisničke podrške za marketinšku industriju

Komunikacija i govor tijela važni su za uspjeh korisničke podrške. LiveAgent nudi različite načine komunikacije za poboljšanje korisničkog iskustva.

Liveagent je vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Iskoristite 175+ funkcionalnosti i 40+ integracija te sjajne alate već danas.

Tražite alternativu za Customerly?

Stavite klijente u središte svog rada za uspjeh i vjernost. LiveAgent pruža softver za korisničku podršku i višekanalne mogućnosti komunikacije.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

Alat za poboljšanje proizvoda je trening timova u komunikaciji s klijentima. Pružanje izuzetne korisničke usluge je ključno za poslovanje. Kako koristiti ChatGPT za podršku.

Prebacite se s LeadDesk-a na LiveAgent i otkrijte prednosti poput višekanalne podrške, najbržeg chata uživo i još puno toga.

Tražite alternativu za LeadDesk?

LiveAgent je vrlo korisna i pristupačna usluga podrške koja je zamijenila ZenDesk. Korisnicima se sviđa bogatstvo značajki i podrška koju pruža.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo