Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za podršku u 2020. Ostanite bliski s vašim korisnicima i pomozite im brže s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Fleksibilna višekanalna korisnička služba.
Isprobajte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

4 razloga zašto kompanije prelaze s Desk.coma

Vaši klijenti i posao zaslužuju bolju korisničku službu. Pružite im je uz LiveAgent.

Besplatna automatska migracija

Ne morate se brinuti o migraciji vaših postojećih podataka putem aplikacija treće strane, jer mi nudimo potpuno besplatnu automatsku migraciju.

24/7 korisnička služba

Problemi se mogu pojaviti bilo kad, ostavljajući vas nespremnima. Nemojte ograničavati mogućnosti njihovog rješavanja, budite u dodiru s korisničkom službom 24/7.

Višekanalni pristup

Od početka, LiveAgent je pravljen s višekanalnim pristupom na umu. Prestanite se fokusirati samo na emailove i pružajte podršku putem live chata kao i centra za pozive.

Upoznajte LiveAgent, vaš istinski višekanalni softver za korisničku podršku

Vaš odjel korisničke podrške treba koristiti pravu komunikacijsku platformu. Platformu koja je robusna i bogata značajkama, a u isto vrijeme laka za koristiti i upravljati. Platformu koja raste s vašim poslom i ne košta tisuće dolara. Upoznajte LiveAgent i dosegnite vaše klijente bilo gdje. Nije važno da li komunikacija počinje s emailom, livechatom ili pozivima, LiveAgent je tu za vas.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo vođenje usluge migracija s većine popularnih rješenja za korisničku službu.

Data migration from one solution to another

White glove migracija

Dopustite nam da se pobrinemo o promjeni s Deska na LiveAgent, tako da se vi možete fokusirati na važnije stvari, kao što su vođenje vašeg odjela za podršku. White glove migracijska usluga je potpuno besplatna i automatizirana – ni jedan tiket neće biti zaboravljen!

Migracija podataka se obavlja u pozadini, tako da i dalje možete raditi na prethodnoj korisničkoj podršci. U međuvremenu, možemo pokrenuti demo za vaše predstavnike korisničke podrške i pokazati im LiveAgent.

Ako želite migrirati vaš Desk.com račun na LiveAgent, javite nam se.

Zašto LiveAgent?

LiveAgent vam nudi pravu mjeru značajki uključujući moćan tiketing softver, live chat s pregledom tipkanja u realnom vremenu i ugrađen cloud based softver za pozivni centar. Ove tri jezgre višekanalnog sustava podrške su još više poboljšane s više od 40+ integracija i pluginova, 40+ dostupnih jezičnih prijevoda i nebrojeno izvješća i uvida. Sve ovo možete dobiti za prosječnu cijenu večere za dvoje.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent usporedba

mitigate losses

Desk.com

Proizvodi koji su poslani na groblje softvera obično imaju ograničenu tehničku i korisničku službu. Na nesreću, problemi se mogu pojaviti bilo kad i ostaviti vas u mraku. Usluge također ne dobivaju važna ažuriranja softvera koja bi poboljšala njihovu funkcionalnost. Mogućnosti ostajanja na vrhu korisničke podrške su zastarjele i značajno ograničene.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, kao stabilno višekanalno rješenje za korisničku podršku, uredno dobiva ažuriranja svaka 2-3 tjedna. Nove značajke se neprestano implementiraju, poboljšavajući stabilnost kao i funkcionalnost. Naša vizija je jednostavna – softver za korisničku podršku bi trebao biti prvi korak prema boljoj korisničkoj službi. Nemojte se ograničavati, nego rastite uz nas.

Najbolja isplativost

Softver za korisničku službu ne treba koštati bogatstvo. LiveAgent vam nudi poštene i transparentne cijene. “Plaćajte kako i koristite” model vas ne veže nikakvim ugovorom.

Package Name

Tiket

Za mala poduzeća i freelance trgovce

$15 /mj
Isprobajte
Package Name

Tiket+Chat

Za srednja poduzeća i profesionalne agencije

$29 /mj
Isprobajte

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Usporedite LiveAgent s drugim softverom

Zanima vas kako se nosimo s ostalim popularnim rješenjima za korisničku službu? Pogledajte naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo ponuditi.

    Related Articles to Desk
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

    Integracije

    TTNC, Sipcall, Yootel, i mnogi drugi pružaju VoIP usluge za poduzeća. MultiTEL nudi korisne funkcionalnosti, a OptiTELECOM analitičke alate.

    Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

    Najbolja korisnička služba

    LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

    Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

    Predlošci obavijesti

    Predlošci obavijesti olakšavaju rad timu za korisničku podršku, omogućuju automatiziranje rada i uštedu vremena. LiveAgent nudi prilagodljive predloške obavijesti za tvrtke.

    Najbolje live chat alternative sadrže konkretan skup značajki koje će vas usmjeriti prema uspjehu! Saznajte već danas koje su to!

    Otkrijte najbolje alternative

    LiveAgent je sjajno rješenje za podršku korisnicima. Pruža brze odgovore i poboljšava korisničko iskustvo.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x