Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tražite
help desk za WordPress?

LiveAgent je najbolji izbor koji nudi 140+ značajki i 40+ integracija.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Poboljšajte svoju korisničku podršku pomoću LiveAgent-ove WordPress službe za pomoć i dodatka za live chat

Pružanje izvrsne korisničke podrške ono je što čini razliku, pomaže brandovima da se istaknu od konkurencije i održavaju kupce lojalnima.

Ako svoje poslovanje vodite na WordPress web stranici, pružanje brze i učinkovite podrške mnogo je lakše uz LiveAgent-ov help desk i widget za live chatt. Proaktivno se povežite sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima, ponudite trenutnu podršku, poboljšajte zadovoljstvo kupaca i potaknite konverzije.

Je li LiveAgent pravo WordPress rješenje za vaš help desk?

Odabir pravog dodatka za WordPress help desk ne mora biti nemoguć zadatak. Pomoću dodatka LiveAgent lako možete dodati widget za live chat na svoju web stranicu ili WordPress blog. S širokim spektrom uobičajnih i posebnih live chat funkcionalnosti, možete iskorisiti:

real-time typing view

Najbrži i potpuno prilagodljiv chat widget kao nadopunu vašoj stranici

Budući kako današnji potrošači imaju velika očekivanja od brzine korisničke podrške, izgradili smo najbrži widget za chat na tržištu koji se prikazuje za samo 2,5 sekunde. Osim toga, u potpunosti je prilagodljiv – tako da možete prilagoditi izgled kako bi se uklopio u vašu web stranicu.

Live chat   Proactive chat invitations

Proaktivne pozivnice za chat za angažiranje i pretvaranje većeg broja posjetitelja u kupce

Poboljšajte angažman proaktivnim pozivanjem svojih potencijalnih klijenata i kupaca na razgovor s vašim agentima dok pregledavaju vašu web stranicu. Postavite pozivnice za chat za prilagođene URL-ove – kao što su cijene ili stranice za plaćanje – i povećajte broj konverzija kao nikada prije. LiveAgent također osigurava da se proaktivne pozivnice pojavljuju samo kad imate dovoljno dostupnih agenata na mreži.

use case scenario share important information with liveagent

Inteligentno usmjeravanje chata kako bi se osigurala brza i točna komunikacija

LiveAgent usmjerava dolazne chatove pravim članovima vašeg tima i dinamički prilagođava dostupnost chata dok se vaši agenti prijavljuju i odjavljuju tijekom njihovih smjena. Uz to, napredno usmjeravanje chata osigurava da su chatovi dodijeljeni agentima koji su prethodno imali interakciju s kupcima zbog preciznije i relevantnije komunikacije.

smart intelligent call routing

Praćenje ponašanja posjetitelja na vašoj stranici

Pratite tko pregledava vašu web stranicu, kako se kreću i koliko su vremena provode. Naoružani pravim informacijama – poput stvarne web lokacije posjetitelja, preporuke, države i trenutnog vremena – možete ih proaktivno pozvati na chat kad god smatrate prikladnim kako biste bili sigurni da je vaša pozivnica za chat relevantna.

What is live chat software

Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu za brže pripremanje odgovora

Impresionirajte kupce s kojima čavrljate pružajući odgovore još brže s malo čarolije “pregleda tipkanja u stvarnom vremenu”. Pogledajte u stvarnom vremenu što posjetitelj utipka u chat prije nego što ga pošalje i počnite razmišljati o odgovoru. Pripremite odgovor prije nego što se pitanje stvarno pošalje, kako biste oduševili svoje kupce brzom uslugom.

Three agents providing support via voice

Interni chat za interakciju s kolegama agentima kada je potrebna dodatna pomoć

Nemate odgovor ili ne možete odmah riješiti problem? Odmah se povežite s kolegama agentima putem internog chata kad god vam zatreba pomoć članova vašeg tima. Također možete pozvati svoje kolege na tekuću sesiju chata, poslati im tekstualne poruke ili pisati bilješke, vidljive samo vama i ostalim agentima.

Zašto biste svojim kupcima trebali nuditi podršku putem chata uživo

Increase icon

Trend na globalnom tržištu

Live Chat i dalje raste kao komunikacijski kanal. Očekuje se da će globalno tržište softvera za chat uživo do 2023. dosegnuti vrijednost od 997 milijuna dolara.

Stars

Povećajte zadovoljstvo korisnika

Live Chat ima najvišu razinu zadovoljstva u usporedbi s drugim kanalima korisničke službe i to73%, u usporedbi s 61% za e-mail i 44% za telefonsku podršku.

Healthcare icon

Povećajte prodaju i lojalnost

79% tvrtki ističe kako je nuđenje podrške putem chata svojim kupcima imalo pozitivan učinak na prodaju, prihod i lojalnost kupaca.

Macros, Attachments and Notes

All-inclusive rješenje

Osim što ima dodatak za chat za WordPress , LiveAgent nudi cjelovito rješenje za višenamjensku službu za pomoć koje uključuje preko 180 značajki, 40+ integracija i mnoštvo dostupnih opcija prilagodbe.

Robustan sustav upravljanja ticketima s automatizacijom, virtualnim ulazom & amp; centar za odlazne pozive ugrađen izravno u vašu službu za pomoć, izvorni live chat, integracije društvenih medija i solidne mogućnosti samoposluživanja, uključujući portal za korisnike, višestruku bazu znanja i korisničke forume – sve to imamo u jednom alatu s univerzalnom ulaznom poštom.

Cloud-based help desk za sve što vaš tim za podršku treba

Štoviše, LiveAgent-ov help desk & softver za live chat je potpuno zasnovan na oblaku. Budući kako je help desk jedna od “najtežih” aplikacija za korisničke usluge, rješenje u oblaku bolji je način iz više razloga.

Ne zahtijeva preuzimanje, već operira i pohranjuje podatke na udaljenim poslužiteljima i ne napuhava vašu bazu podataka, pa je i dalje možete koristiti čak i kada je web stranica nedostupna.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Sretni korisnici su samo klik od vas, iskušajte naše rješenje!

Jeste li znali kako je LiveAgent osvojio prvo mjesto u kategoriji help desk-a za MSP u 2019. i 2020. godini?

Započnite potpuno funkcionalno, 14-dnevno besplatno testiranje i detaljnije proučite kako sve to funkcionira i kako vam može pomoći da svoju korisničku podršku podignete na višu razinu. Kreditna kartica nije potrebna.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je help desk softver?

Najbolji help desk softver pomaže vašoj organizaciji rješavati zahtjeve za pomoć i automatski dodjeljuje agenta kupcu putem integriranog softvera za usluge kupcima.

Za što se koristi help desk softver?

Help desk softver obično se koristi za korisničku podršku u organizaciji i upravljanju dolaznim upitima kupaca pomoću određenog softvera.

Kako integrirati LiveAgent s WordPress-om?

Kako biste integrirali LiveAgent s WordPressom, morate instalirati LiveAgent plugin.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo