Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio veće domene koja se naziva korijenska domena. Budući da je LiveAgent aplikacija zasnovana na cloudu, svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju posebnu poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene korijenske domene www.ladesk.com.
Konačna poddomena izgleda ovako: youraccount.ladesk.com
Ako vam se ne sviđa vaša trenutna domena, uvijek se možete obratiti našoj podršci i zatražiti da vaš račun prebace na drugu, dostupnu domenu. Također možete parkirati svoj LiveAgent račun na vlastitu domenu.
Frequently Asked Questions
Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio korijenske domene, odnosno to je dodatni odjeljak glavnog naziva domene. U glavnoj domeni možete imati više poddomena, svaku s različitim resursima. Poddomene ne moraju biti pridružene istom hostingu kao i glavna domena.
Zašto vam je potrebna poddomena da biste koristili LiveAgent?
LiveAgent aplikacija je zasnovana na cloudu, stoga svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene glavne domene ladesk.com.
Je li moguće promijeniti poddomenu u LiveAgentu?
Ako želite promijeniti poddomenu u LiveAgentu, možete zatražiti prijenos svog računa i promjenu domene. Svoj LiveAgent račun možete dodijeliti i vlastitoj domeni.
Expert’s note
Poddomena je poddomena zasnovana na cloudu koja se koristi za pristup korisničkom računu na LiveAgent-u. Može se promijeniti i podesiti prema želji korisnika.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.