Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio veće domene koja se naziva korijenska domena. Budući da je LiveAgent aplikacija zasnovana na cloudu, svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju posebnu poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene korijenske domene www.ladesk.com.
Konačna poddomena izgleda ovako: youraccount.ladesk.com
Ako vam se ne sviđa vaša trenutna domena, uvijek se možete obratiti našoj podršci i zatražiti da vaš račun prebace na drugu, dostupnu domenu. Također možete parkirati svoj LiveAgent račun na vlastitu domenu.
Frequently asked questions
Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio korijenske domene, odnosno to je dodatni odjeljak glavnog naziva domene. U glavnoj domeni možete imati više poddomena, svaku s različitim resursima. Poddomene ne moraju biti pridružene istom hostingu kao i glavna domena.
Zašto vam je potrebna poddomena da biste koristili LiveAgent?
LiveAgent aplikacija je zasnovana na cloudu, stoga svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene glavne domene ladesk.com.
Je li moguće promijeniti poddomenu u LiveAgentu?
Ako želite promijeniti poddomenu u LiveAgentu, možete zatražiti prijenos svog računa i promjenu domene. Svoj LiveAgent račun možete dodijeliti i vlastitoj domeni.
Expert note
Poddomena je poddomena zasnovana na cloudu koja se koristi za pristup korisničkom računu na LiveAgent-u. Može se promijeniti i podesiti prema želji korisnika.

Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
Mapping the customer journey can lead to multiple benefits for companies and organizations, such as developing the best strategy for specific goals, prioritizing tasks, and understanding customer needs to make successful purchasing decisions. Additionally, mapping the customer journey supports content marketing strategies, suggests attractive content, and allows for predicting customer behavior. Mapping the process also enables learning about information, tools, and processes used by each team in the organization, making it easier to respond to customer needs and predicting their actions.
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi su sve popularniji u različitim industrijama zbog svojih prednosti, poput povećane učinkovitosti, pristupačnosti, uštede troškova i skalabilnosti. Međutim, ne mogu zamijeniti stvarnu ljudsku interakciju i imaju ograničene sposobnosti rješavanja složenijih problema te nedostaje im emocionalna podrška. Stoga, chatbotove treba više smatrati kao pomoćnike korisničke podrške, a ne zamjenu.