Korisnički obrazac

Što je korisnički obrazac?

Izvrsna korisnička podrška povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca. Da bismo pružili bolju podršku, potrebno je imati više informacija o korisnicima. Jedan od načina da ih dobijete je putem korisničkog obrasca. Znat ćete koliko je puta kupac prije kontaktirao tvrtku, njihove sklonosti i još mnogo toga.

Te obrasce za kupce agenti mogu ispuniti i nakon komunikacije s kupcima. Tada agenti imaju više informacija i mogu brže i bolje pomoći kupcima.

Frequently asked questions

Što je korisnički obrazac?

Obrazac za kupca jedan je od obrazaca koji vam daje priliku da dobijete više informacija o svojim kupcima. I klijent i agent mogu ih ispuniti nakon kontaktiranja s klijentom. Zahvaljujući tako prikupljenim informacijama, agenti imaju širu sliku o klijentu.

Kako pristupiti obrascu za kupca u LiveAgent-u?

Obrasci klijenta LiveAgent dostupni su na ploči agenta. I dostupni su agentima sa svim dostupnim ulogama. Zahvaljujući tome, agent može lako dobiti informacije o klijentu čiji se slučaj rješava.

Kako urediti korisnički obrazac u LiveAgentu?

Da biste prešli na obrasce za kupce u LiveAgentu, idite na "Konfiguracija". Tamo ćete pronaći vezu do korisničkog obrasca i možete urediti njegov obrazac i prilagoditi ga prema potrebi.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Expert note

Korisnički obrazac je alat za prikupljanje ključnih informacija o kupcima te pruža bolju mogućnost pružanja personaliziranog i učinkovitog korisničkog iskustva.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Kako bi tvrtke poboljšale korisničko iskustvo, trebale bi se usredotočiti na korisnika i koristiti prijateljski i jasan jezik. Korisnički obrasci su važan alat za pružanje izvrsne podrške kupcima. Recenzije korisničke službe mogu utjecati na odluke kupaca, stoga tvrtke trebaju zadovoljiti svoje kupce i razumjeti njihove potrebe. Iskustvo s korisničkom službom je ključni faktor za uspjeh tvrtke i trebalo bi se poboljšavati kroz stvaranje vizija i pružanje brzih odgovora.

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

Baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima, a istraživanje je pokazalo da kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o brzini rješavanja pitanja. Standardni odgovori i predlošci mogu pomoći agenticama korisničke podrške u povećanju efikasnosti i zadovoljstva klijenata. Članak nudi 10 primjera predložaka korisničke podrške za najčešće probleme i upite, uključujući resetiranje lozinke, odgovore na zahtjeve za informacijama i obavijesti o planiranim značajkama.

CES je metrika koja pokazuje kako se vaši klijenti osjećaju u vezi truda koji moraju uložiti kako bi stupili u interakciju s vašom podrškom i dobili rješenje za svoj problem.

Ocjena korisničkog napora (CES)

LiveAgent nudi obrasce koji pomažu agentima u pružanju bolje podrške kupcima, a ocjena korisničkog napora (CES) je metrika koja pokazuje kako se kupci osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti da bi stupili u interakciju s timom za korisničku podršku i dobili rješenje za svoj problem. Da bi se izračunala ocjena korisničkog napora (CES), odaberite prikladno pitanje i postavite ga kupcima putem upitnika. Također, okupite svoje korisnike u namjenski internetski prostor i stvorite bazu znanja kako bi služba za korisnike bila učinkovitija.

Za pružanje bolje podrške potrebno je imati više podataka o kupcima. Saznajte više o informacijama o kupcima.

Informacije o kupcima

LiveAgent nudi softver za zadovoljstvo kupaca i mjere za ocjenjivanje tiketiranja te se preporučuje stvaranje baza znanja kako bi se zadovoljile potrebe povezanih klijenata koji traže informacije. Obrasci su važan alat za izvrsnu korisničku podršku, a tiketing sustavi mogu poboljšati korisničko iskustvo i prihod kompanije. Kompanije trebaju usmjeriti strukturirane i vizualno bogate članke u bazi znanja na kupce i pružiti relevantne informacije. Integracija s drugim softverskim rješenjima za zadovoljstvo kupaca može podići razinu zadovoljstva korisničkih usluga. Razumijevanje kupaca ključno je za donošenje odluka.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo