Što je korisnički obrazac?
Izvrsna korisnička podrška povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca. Da bismo pružili bolju podršku, potrebno je imati više informacija o korisnicima. Jedan od načina da ih dobijete je putem korisničkog obrasca. Znat ćete koliko je puta kupac prije kontaktirao tvrtku, njihove sklonosti i još mnogo toga.
Te obrasce za kupce agenti mogu ispuniti i nakon komunikacije s kupcima. Tada agenti imaju više informacija i mogu brže i bolje pomoći kupcima.
Frequently asked questions
Što je korisnički obrazac?
Obrazac za kupca jedan je od obrazaca koji vam daje priliku da dobijete više informacija o svojim kupcima. I klijent i agent mogu ih ispuniti nakon kontaktiranja s klijentom. Zahvaljujući tako prikupljenim informacijama, agenti imaju širu sliku o klijentu.
Kako pristupiti obrascu za kupca u LiveAgent-u?
Obrasci klijenta LiveAgent dostupni su na ploči agenta. I dostupni su agentima sa svim dostupnim ulogama. Zahvaljujući tome, agent može lako dobiti informacije o klijentu čiji se slučaj rješava.
Kako urediti korisnički obrazac u LiveAgentu?
Da biste prešli na obrasce za kupce u LiveAgentu, idite na "Konfiguracija". Tamo ćete pronaći vezu do korisničkog obrasca i možete urediti njegov obrazac i prilagoditi ga prema potrebi.
Expert note
Korisnički obrazac je alat za prikupljanje ključnih informacija o kupcima te pruža bolju mogućnost pružanja personaliziranog i učinkovitog korisničkog iskustva.

Kako bi tvrtke poboljšale korisničko iskustvo, trebale bi se usredotočiti na korisnika i koristiti prijateljski i jasan jezik. Korisnički obrasci su važan alat za pružanje izvrsne podrške kupcima. Recenzije korisničke službe mogu utjecati na odluke kupaca, stoga tvrtke trebaju zadovoljiti svoje kupce i razumjeti njihove potrebe. Iskustvo s korisničkom službom je ključni faktor za uspjeh tvrtke i trebalo bi se poboljšavati kroz stvaranje vizija i pružanje brzih odgovora.
Baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima, a istraživanje je pokazalo da kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o brzini rješavanja pitanja. Standardni odgovori i predlošci mogu pomoći agenticama korisničke podrške u povećanju efikasnosti i zadovoljstva klijenata. Članak nudi 10 primjera predložaka korisničke podrške za najčešće probleme i upite, uključujući resetiranje lozinke, odgovore na zahtjeve za informacijama i obavijesti o planiranim značajkama.
Ocjena korisničkog napora (CES)
LiveAgent nudi obrasce koji pomažu agentima u pružanju bolje podrške kupcima, a ocjena korisničkog napora (CES) je metrika koja pokazuje kako se kupci osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti da bi stupili u interakciju s timom za korisničku podršku i dobili rješenje za svoj problem. Da bi se izračunala ocjena korisničkog napora (CES), odaberite prikladno pitanje i postavite ga kupcima putem upitnika. Također, okupite svoje korisnike u namjenski internetski prostor i stvorite bazu znanja kako bi služba za korisnike bila učinkovitija.
LiveAgent nudi softver za zadovoljstvo kupaca i mjere za ocjenjivanje tiketiranja te se preporučuje stvaranje baza znanja kako bi se zadovoljile potrebe povezanih klijenata koji traže informacije. Obrasci su važan alat za izvrsnu korisničku podršku, a tiketing sustavi mogu poboljšati korisničko iskustvo i prihod kompanije. Kompanije trebaju usmjeriti strukturirane i vizualno bogate članke u bazi znanja na kupce i pružiti relevantne informacije. Integracija s drugim softverskim rješenjima za zadovoljstvo kupaca može podići razinu zadovoljstva korisničkih usluga. Razumijevanje kupaca ključno je za donošenje odluka.