Što je korisnički obrazac?
Izvrsna korisnička podrška povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca. Da bismo pružili bolju podršku, potrebno je imati više informacija o korisnicima. Jedan od načina da ih dobijete je putem korisničkog obrasca. Znat ćete koliko je puta kupac prije kontaktirao tvrtku, njihove sklonosti i još mnogo toga.
Te obrasce za kupce agenti mogu ispuniti i nakon komunikacije s kupcima. Tada agenti imaju više informacija i mogu brže i bolje pomoći kupcima.
Frequently Asked Questions
Što je korisnički obrazac?
Obrazac za kupca jedan je od obrazaca koji vam daje priliku da dobijete više informacija o svojim kupcima. I klijent i agent mogu ih ispuniti nakon kontaktiranja s klijentom. Zahvaljujući tako prikupljenim informacijama, agenti imaju širu sliku o klijentu.
Kako pristupiti obrascu za kupca u LiveAgent-u?
Obrasci klijenta LiveAgent dostupni su na ploči agenta. I dostupni su agentima sa svim dostupnim ulogama. Zahvaljujući tome, agent može lako dobiti informacije o klijentu čiji se slučaj rješava.
Kako urediti korisnički obrazac u LiveAgentu?
Da biste prešli na obrasce za kupce u LiveAgentu, idite na "Konfiguracija". Tamo ćete pronaći vezu do korisničkog obrasca i možete urediti njegov obrazac i prilagoditi ga prema potrebi.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.