Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Savjetnik za korisničku podršku

Tko je savjetnik za korisničku podršku?

U nekim organizacijama savjetnici za korisničku podršku slični su savjetnicima za menadžment i daju prijedloge za poboljšanje učinkovitosti korisničke službe. Konzultanti korisničke službe mogu biti slični predstavnicima korisničke službe. Njihov glavni zadatak je odgovarati na telefonske pozive i razgovarati s klijentima. Također identificiraju šanse za pružanje informacija te rješavaju i rješavaju pritužbe. Oni ažuriraju informacije, dokumentiraju interakcije s korisnicima i mijenjaju korisničke račune.

Rad savjetnika za korisničku podršku zahtijeva snažne komunikacijske vještine, međuljudske vještine i znanje o računalnom softveru. Također im trebaju prodajne sposobnosti i vještine za preporuku proizvoda.

FAQ

Tko je savjetnik za korisničku podršku?

Konzultant korisničke službe je osoba koja je odgovorna za kontakt s korisnikom i njegovom uslugom u sklopu pritužbi, obrade narudžbi, pružanja informacija o proizvodima i uslugama tvrtke. Oni telefoniraju, šalju e -poštu ili razgovaraju.

Koje su odgovornosti savjetnika za korisničku podršku?

Dužnosti savjetnika za korisničku podršku uključuju saslušanje briga kupaca, kao i pomoć u rješavanju njihovih problema i pružanje informacija. Druga obveza je prihvaćanje zahtjeva klijenata. Također je iznimno važno prikupiti i zabilježiti podatke o korisnicima. Jedan od najvažnijih elemenata također je ispunjavanje očekivanja i potreba kupaca vezanih za proizvode ili usluge i korisničku uslugu.

Kako možete dodati savjetnika za korisničku podršku?

Da biste dodali savjetnika za korisničku podršku, idite na ploču LiveAgent i dodajte drugu osobu. Prilikom dodavanja drugog agenta morate definirati njegovu ulogu u sustavu. Imate izbor agenta, administratora i uloge vlasnika.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo