Što je help centar?
Help centar (također zvan i Baza Znanja/Korisnički portal) je web stranica dizajnirana od strane tvrtke kako bi pomogli korisnicima s problemima s kojim se suočavaju.
Kada korisnik ima problema s bilo kojim proizvodom ili uslugom, on/ona posjećuje help-centar koji ima panel sa često odgovaranim pitanjima (FAQ). Većina problema s kojima se korisnici susreću su već rješavana i dat je odgovor kako popraviti određeni problem. Očito, neki korisnici možda imaju drugačije probleme na koje ne mogu pronaći odgovore na help-centru. U tom slučaju pozivaju korisničku podršku. Help-centar također ima panele za za kontakt informacije, članke o problemima i obrasce za povratne informacije.
Learn more about Customer portal in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija help centra?
Help centar obično je web stranica koja omogućava korisnicima da nađu odgovore na njihova pitanja. Ovisno o tvrtki, može sadržavati i bazu znanja, obrazac za prijavu problema, live chat podršku, korisničke upute i članke.
Koja je uloga help centra?
Uloga helpdesk-a je pružanje odgovora korisnicima koji trebaju podršku. To mogu biti problemi sa proizvodom ili uslugom, traženje detaljnih uputa za rad, možda žele prijaviti grešku ili žalbu na pružene usluge, kao i saznati više o pojedinačnim proizvodima kako bi im to pomoglo da se brinu o njima.
Pruža li LiveAgent help centar?
LiveAgent nudi help centar. Ugrađen je u LiveAgent i prilično jednostavan za upotrebu. Prilikom stvaranja računa, postoji priručnik s uputama koji će Vas voditi kroz aktivnosti help centra. Klikom na Knowledge Base možete lako započeti stvaranje. Imate mogućnost dodavanja kategorija, članaka, FAQ-a ili foruma.
Expert note
Stručna podrška kupcima je ključna za uspješno poslovanje. Pomoćni centar omogućuje korisnicima brzo rješavanje problema i može biti snažna prednost u konkurentskoj industriji.

Tekst se bavi različitim aspektima korisničke podrške u pozivnim centrima, uključujući dolazne pozive, CRM sustave, aplikacije za chat te održavanje točnosti i personalizaciju odgovora. LiveAgent je preporučeni softver za male i srednje tvrtke, a uključuje dispoziciju poziva za organiziranje tiketa i pravila automatizacije za poboljšanje učinkovitosti prodaje. Analiza govora pomaže u praćenju izvedbe centra i unapređenju odnosa s kupcima. Postojeće funkcionalnosti i kontakti za prodaju i podršku su također spomenuti.