Što je help centar?
Help centar (također zvan i Baza Znanja/Korisnički portal) je web stranica dizajnirana od strane tvrtke kako bi pomogli korisnicima s problemima s kojim se suočavaju.
Kada korisnik ima problema s bilo kojim proizvodom ili uslugom, on/ona posjećuje help-centar koji ima panel sa često odgovaranim pitanjima (FAQ). Većina problema s kojima se korisnici susreću su već rješavana i dat je odgovor kako popraviti određeni problem. Očito, neki korisnici možda imaju drugačije probleme na koje ne mogu pronaći odgovore na help-centru. U tom slučaju pozivaju korisničku podršku. Help-centar također ima panele za za kontakt informacije, članke o problemima i obrasce za povratne informacije.
Saznajte više o korisničkom portalu u LiveAgent-u.
Frequently asked questions
Koja je definicija help centra?
Help centar obično je web stranica koja omogućava korisnicima da nađu odgovore na njihova pitanja. Ovisno o tvrtki, može sadržavati i bazu znanja, obrazac za prijavu problema, live chat podršku, korisničke upute i članke.
Koja je uloga help centra?
Uloga helpdesk-a je pružanje odgovora korisnicima koji trebaju podršku. To mogu biti problemi sa proizvodom ili uslugom, traženje detaljnih uputa za rad, možda žele prijaviti grešku ili žalbu na pružene usluge, kao i saznati više o pojedinačnim proizvodima kako bi im to pomoglo da se brinu o njima.
Pruža li LiveAgent help centar?
LiveAgent nudi help centar. Ugrađen je u LiveAgent i prilično jednostavan za upotrebu. Prilikom stvaranja računa, postoji priručnik s uputama koji će Vas voditi kroz aktivnosti help centra. Klikom na Knowledge Base možete lako započeti stvaranje. Imate mogućnost dodavanja kategorija, članaka, FAQ-a ili foruma.