• Predlošci
  • Popratni email nakon izostanka odgovora

Popratni email nakon izostanka odgovora

Ako ste ikada pokušali stupiti u kontakt s određenom kompanijom i niste dobili odgovor, onda vjerojatno znate frustrirajući osjećaj kada ne znate je li primatelj uopće dobio vašu poruku. Ideja o odustajanju nakon nekoliko pokušaja može biti privlačna, ali jeste li znali da se popratni email nekada može probiti?

Danas ćemo raspravljati o savjetima za pisanje učinkovitih popratnih poruka nakon izostanka odgovora i dati vam nekoliko predložaka za emailove koje možete prilagoditi vlastitim potrebama.

Zašto slati popratni email nakon izostanka odgovora?

Uvijek je dobra ideja poslati popratnu poruku nakon što ste kontaktirali nekoga putem emaila i niste dobili odgovor. Nedostatak odgovora može značiti da primatelj nije zainteresiran ili je zauzet ili ima na stotine zaprimljenih emailova i nije imao prilike da pogleda vaš.

Slanjem popratne poruke, vi ih možete podsjetiti da vas još uvijek zanima tema iz vašeg prvog emaila. Također ćete im dati priliku da vam kažu ako nisu zainteresirani.

Dodatno, to može osvježiti pamćenje primatelja i navesti ga da vam konačno odgovori na poruku. Nikad ne znate, možda su bili odsutni ili zauzeti s drugim projektima i jednostavno su previdjeli vaš email.

Predlošci sadržaja emaila

Kako nasloviti popratni email nakon izostanka odgovora?

Naslov vašeg emaila treba biti jasan i koncizan. Nešto kao “Da se nadovežem na moj prijašnji email u vezi [tema]” ili “Da provjerim vezano za [tema]”. Želite olakšati primatelju da vidi o čemu je vaš email, tako da može odlučiti hoće li ga otvoriti ili ne.

Dodavanje izraze “neodgovoren” u vaš naslov vjerojatno nije najbolja ideja pošto može zvučati kao da prozivate primatelja. Nikad ne znate koji su razlog za neodgovaranje mogli imati, tako da je bolje koristiti jednostavne naslove da ne bi zvučali napadno.

Primjeri naslova popratnih emailova

  • Da se nadovežem na [tema]
  • Da provjerim – [tema]
  • Htio sam se uvjeriti da ste dobili moj zadnji email vezan za [tema]
  • Ima li novosti u vezi s [tema]?
  • [Tema] – zahtjev za ažuriranjem
  • [Tema] – samo da se javim

Kako napisati popratni email nakon izostanka odgovora?

Prvo, izostanak odgovora na email nemojte shvaćati osobno. Možda je primatelj zauzet ili jednostavno nije vidio vašu poruku.

Vezano za to, postoji nekoliko načina za povećati šansu da primatelj odgovori na vaš popratni email. Prvo, uvjerite se da je vaša prva poruka bila jasna i koncizna. Ako ne, vaš popratni email bi to trebao ispraviti. Pređite brzo na stvar i objasnite zašto opet pišete.

Uključite informacije o tome zašto vas zanima poslovanje s njima i podsjetite primatelja na vaša ključna iskustva.

Dodavanje poveznice na vaš online portfolio ili web stranicu može biti korisno, čak i ako ste to već bili uradili. Nemojte zaboraviti dodati nekoliko načina za kontakt, tako da vas lako mogu kontaktirati.

Na kraju, završite vašu email poruku pozivom na akciju. Na primjer, možete reći nešto kao “Javit ću vam se opet idućeg tjedna, a u međuvremenu nemojte oklijevati da me kontaktirate ako imate dodatnih pitanja”. To pokazuje da vas još uvijek zanima tema i voljni ste nastaviti, ali ne zvučite previše napadno.

Stand out from others and write the best emails for every occasion

Što uključiti u popratni email nakon izostanka odgovora?

  • vaše ime
  • temu poslovanja
  • kako i kada ste prethodno kontaktirali primatelja
  • vaše dokumente/privitke/potrfolio/web stranicu
  • poziv na akciju
  • kontakt detalje

Primjeri i predlošci popratnih emailova nakon izostanka odgovora

Da se javim u vezi s [tema]

Hi [First Name],

I hope you’re doing well. I emailed you a few days ago and haven’t heard back, so I just wanted to check in to see if you received my message. Let me know if there’s anything I can do to help.

Best,
[Your Name]

Zahtjev za novosti u vezi teme – [Vaše ime]

Hi there

I hope you’re doing well. I just wanted to check in and see if you might have any update following our discussion? I’m just curious to know what’s going on.

Thanks,
[Your Name]

Ima li novosti u vezi [tema]?

Good morning,

I sent you an email regarding [topic] on [date] and haven’t heard back yet. I just wanted to check in and see if there was any update to discuss?

I’m still very interested in doing business and would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

[Tema] – samo da se javim

Hello,

My name is [Your Name] and I’m interested in doing business with you.

I emailed you a [X] weeks ago but haven’t heard back, so I just wanted to check in and see if you have an update on my proposition?
I would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

Zahtjev za ažuriranjem – [tema]

Hi there,

I’m wondering if you might have an update about [topic]?

I emailed you [X days/weeks] ago and haven’t heard back yet, so I just wanted to check in.

Thanks,
[Your Name]

[Tema] – je li suradnja još uvijek moguća?

Hi [First Name],

I hope you’re doing well. This is [your name] and I’m emailing to follow up on our discussion about [topic].

I got in touch with you a [X] days ago and was wondering if you might have an update yet?

Thank you,
[Your Name]

Novosti o [tema]?

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up about [topic]. We spoke a few weeks ago so I wanted to check if there might be any update?
I’m very excited about the opportunity of doing business with you and would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

Da se nadovežem na moju [tema]

Hello [Name],

I hope you are well. I am writing to follow up about working with your company. I contacted you on [date] and have yet to hear a response.

It would be greatly appreciated if you could let me know the status of our arrangement or whether you have decided to work with somebody else. I am confident that I have the experience and knowledge to work well with you and would love to have an opportunity to speak with you about it further.

Thank you for your time,
[Your Name]

Jeste li dobili moju prethodnu poruku?

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up on my previous contact with your company. I emailed on [date] and have yet to hear a response.
I would appreciate an update on [topic] or let me know if you are too busy right now. I believe we could do great things together, and we could have a great discussion about it if you’re interested.

Thank you for your time,
[Your Name]

Samo sam se htio javiti u vezi [tema]

Good morning,

I just wanted to follow up on my previous email and thank you again for taking the time to read it. I haven’t heard back from you yet and just wanted to make sure that you have received it.

Thank you for your time and consideration,
[Your Name]

[Tema] – ažuriranje

Hello,

I hope you don’t mind me emailing. I just wanted to check if there has been any update on our discussion about [topic]?
It’s been a few weeks since I contacted you so I just wanted to make sure that my message was received and that you had a chance to read it.

Thank you,
[Your Name]

[Tema] – samo da se javim

Hello [First Name],

I’m just writing to follow up on our conversation about doing business with your company. I emailed on [date] and have yet to hear a response.

I understand that you may get a lot of messages but I just wanted to make sure that mine was received and check if you have had a chance to read it.

Thank you for your time,
[Your Name]

Samo da se javim za moju [tema]

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up on my last contact with your company. I wrote to you via email on [date] and am yet to hear a response.
Is there an estimated time of when you might make a decision, or has one already been made? I would appreciate any update on the status of our arrangement.

Thank you,
[Your Name]

Popratni email nakon izostanka odgovora – najčešće pogreške

Što izbjeći u popratnom emailu nakon izostanka odgovora? Postoji nekoliko grešaka koje ljudi često prave:

Popratni email nakon izostanka odgovora – najčešće pogreške - App - Uploads - 2022 - 02 - Taking Notes 2.gif

Napadnost

Nemojte biti previše napadni jer ćete ispasti očajni. Ravnoteža je ključna, ali budite oprezni i izbjegnite da zvučite kao da zahtijevate odgovor od njih. Nema potrebe da molite za odgovorom.

Primjer:

“Prošla su dva tjedna, a još nisam dobio odgovor. Pitam se jeste li dobili moj email?”

To zvuči pomalo zahtjevno i može ispasti nekulturno. Bolji način za reći to je:

“Nadam se da vam ne smeta što vam se opet obraćam. Htio sam samo provjeriti jeste li dobili moj email od prije nekoliko tjedana i imate li novosti za mene?

To je puno uljudnije i daje primatelju mogućnost izlaza ako ga ne zanimate.

Neuključivanje dovoljno informacija

Kada šaljete popratni email, pobrinite se da uključite dovoljnu količinu detalja tako da primatelj zna tko ste i o čemu pričate. Morate uključiti temu razgovora i datum posljednjeg kontakta. To će pomoći osvježiti njihovo pamćenje ako su zaboravili na vas.

Velik broj emailova ne uključuje dovoljno informacija, tako da osoba koja to čita nema pojma tko je pošiljatelj ili na kakvo poslovanje se on poziva. Ponovno dodavanje vaših detalja, privitaka i bilo kakvih dokumenata iz vašeg portfolija će biti korisno za primatelja.

Korisničko istraživanje - ilustracija

Slanje previše emailova

Nemojte slati previše popratnih emailova, to će samo iziritirati primatelja. Jedan tjedno je sasvim dovoljno. Ako ste poslali više emailova i još niste dobili odgovor, vrijeme je da odustanete. Slanje više od jednog popratnog emaila je u redu, ali ostavite dovoljno vremenskog razmaka između njih kako ne bi zvučali očajno.

Na kraju, možete pokušati popratni telefonski poziv. To možda zvuči staromodno, ali je ponekad to najbolji način za stupiti u kontakt s nekim nakon izostanka odgovora. Samo se pobrinite da ne zovete odmah nakon slanja emaila – to bi bilo previše.

Slanje emaila pogrešnoj osobi

Kada stupate u kontakt s nekim, pobrinite se da imate točnu adresu. Šteta bi bilo uložiti toliko truda u pisanje uljudnog popratnog emaila, da na kraju ode pogrešnoj osobi. Istražite i dvaput provjerite imate li prave kontakt informacije prije slanja.

Ako niste sto posto sigurni kome šaljete poruku, možete uključiti još nekoga (CC ili BCC) u vaš popratni email. To može biti zajednički prijatelj ili kolega koji može potaknuti primatelja emaila na odgovor. Ne zaboravite da je ovo krajnja mjera.

Slanje emaila pogrešnoj osobi - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 10callcenter.svg

Biti nekulturan i prezahtjevan

Važno je biti uljudan kada šaljete email nekome. Ne želite zvučati nekulturno ili prezahtjevno. Budite ljubazni i puni poštovanja, čak i ako ste frustrirani zbog izostanka odgovora.

Jednostavno “Molim” ili “Hvala” može učiniti vaš email punu ljubaznijim i profesionalnijim. Razloga za izostanak odgovora može biti jako puno, a važno je ne zaboraviti da je primatelj možda zauzet.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own templates and make them fit your needs perfectly. Curious about all the opportunities?

Sažetak

Popratna poruka nakon što ste poslali email je dobar način da pokažete da vas zanima tema zbog koje ste ostvarili prvi kontakt i podsjetite primatelja o vašem poslovanju. Samo se pobrinite da imate plan i znate što trebate izbjeći prije nego počnete slati emailove ljudima. Kada se pravilno odradi, povratni email vam može pomoći u zaključenju dogovora.

Follow up email after no response frequently asked questions

How to send a follow up email after no response?

It can be frustrating if you don't hear back from someone after you've reached out, but it's important to stay polite in your follow up email. You don't want to come across as demanding or angry, even if you are feeling that way. Instead, simply restate your question or ask if there is a better time or way to get in touch. If possible, include additional information that may be useful for them.

How do you politely ask for a status update?

It's perfectly normal to be curious about the status of an inquiry. The best way to find out is to simply ask the recipient directly. Be polite and professional, and be sure to thank them for their time. If you come across as demanding and impatient, it could hurt your chances of you doing business.

Why send a follow up email after no response?

While there's no guarantee that sending a follow up email will result in a response from the recipient, it can't hurt to try. In fact, following up after no response can actually increase your chances of hearing back. By sending a polite and professional follow up email, you will remind the recipient that you are interested in doing business and willing to go the extra mile to close a deal. Plus, if the recipient is busy or has forgotten about your previous correspondence, your follow up email may prompt them to take another look at your portfolio. So if you're wondering whether or not to send a follow up email after no response when doing business, wonder no more.

When to follow up after no response?

Not too late and not too early. The general rule of thumb is to follow up within a few days, but no sooner than one week after you've sent the original email. And if you still don't receive a response after that, it's okay to send another email or try another means of communication. Don't be afraid to be persistent, but also don't overdo it - the last thing you want is to become a nuisance.

How many follow up emails should I send?

One or two follow up messages are generally fine, but more than that can come across as pushy. If you haven't heard back after a couple of emails, it's best to assume that the other person is not interested and move on. Thank them for their time if you do reach out, and be sure to respect their decision if they choose not to respond.

What to include in my follow up email?

When you're writing a follow up email, be sure to include a courteous greeting and a respectful closing. In the body of the email, restate your question and ask if there is a better time or way to get in touch. You can also include additional information that might be helpful. And as always, proofread your email before you hit send.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo