• Predlošci
  • Email predlošci za javljanje poslije sastanka

Email predlošci za javljanje poslije sastanka

Ako ste ikad imali sastanak s nekim, onda znate važnost javljanja poslije sastanka. To je posebno istinito ako je sastanak bio produktivan i želite nastaviti raditi s tom osobom.

U ovome članku ćemo raspraviti kako poslati popratni email nakon sastanka tako da primatelj cijeni vaš profesionalizam i želju za suradnjom.

Važnost slanja popratnog emaila nakon sastanka

Javljanje nakon produktivnog sastanka je važan dio poslovnog bontona. To pokazuje da vas zanima ishod sastanka i da želite nastaviti s projektom.

Kada pošaljete popratni email nakon sastanka, vi pomažete utvrditi obostrano razumijevanje i da su svi zadaci ili ključne odluke donesene tijekom sastanka zabilježene i priopćene. To je također dobar način za dati svima priliku da pregledaju sve stavke ili odluke donesene tijekom sastanka.

Brzi popratni email poslije sastanka daje zapis onoga o čemu je na sastanku pao dogovor, što može biti korisno ako poslije postoje sporovi ili pitanja. Povrh toga, to je dobar način da pokažete svoj profesionalizam.

Kako nasloviti popratni email nakon sastanka

Naslov vašeg popratnog emaila nakon sastanka ne bi trebao biti predug, pošto poruka treba biti što kraća i konciznija. Nešto poput “Javljanje nakon sastanka” ili “Presjek sastanka” će biti dovoljno.

Primjeri predložaka za javljanje nakon sastanka

Dodavanje previše detalja u naslov će ga samo učiniti dužim i težim za pročitati, tako da ih sačuvajte za sadržaj emaila. Međutim, možda ćete htjeti dodati koji detalj o datumu ili okolnostima sastanka, kako bi olakšali ostalima filtriranje te informacije u njihovoj ulaznoj pošti.

Primjeri naslova emaila za javljanje nakon sastanka

  • Javljanje nakon sastanka
  • Sažetak sastanka
  • Bilješke o sastanku
  • Projekt: ažuriranje o sastanku
  • Popratna poruka: sastanak [datum]
  • Popratna poruka: sastanak s [osoba]
  • Akcijske stavke: [popis]

Kako napisati email za javljanje nakon sastanka

Presjek glavnih točaka sastanka će osigurati da su svi podjednako informirani i da nema nesporazuma. Ako postoje akcijske stavke, donesene odluke ili dodijeljeni zadaci, navedite ih i naglasite tko je odgovoran za što, kako bi pomogli u određivanju odgovornosti i spriječili propuštanje stavki.

Predlošci za marketinški email

Nemojte se ustručavati oblikovati vaš popratni email nakon sastanka ili webinara sukladno tome. Ako postoje određene točke koje treba naglasiti, koristite podebljana slova ili kurziv kako bi ih istaknuli. Također možete koristiti grafičke oznake za jasniji i organiziraniji izgled.

Zahvalite svima uključenima na njihovom vremenu i trudu. Popratni emailovi nakon sastanka mogu oduzeti dosta vremena, tako da se uvijek cijeni kada netko pošalje takav email.

Budite vrlo kratki kako ne bi trošili dragocjeno vrijeme primatelja. Kada želite slati privitke, uključite ih na dno emaila.

Kada šaljete poruku, provjerite jeste li uključili sve koji su nazočili sastanku, tako da svi budu obaviješteni.

Use always the right format of email for every occasion with LiveAgent templates​

Što uključiti u popratni email nakon sastanka

  • glavne točke sastanka
  • akcijske stavke
  • donešene odluke
  • dodijeljeni zadaci
  • tko je odgovoran za svaku stavku
  • formatiranje (podebljanje, kurziv, grafičke oznake)
  • poruka zahvale
  • privici (ako postoje)
  • daljnji koraci

Primjeri i predlošci popratnih emailova nakon sastanka

Javljanje nakon sastanka

Hello everyone,

Thank you for coming to today’s meeting. Below are the main points that were discussed:

[topic]
[topic]
[topic]

Please let me know if you have any questions. I also attach the meeting notes for your reference.

Thank you,
[Your name]

Popratna poruka nakon sastanka – akcijske stavke

Good morning,
Below are the action items that were assigned during today’s meeting:
[item] – [person responsible]
[item] – [person responsible]
Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]

Popratna poruka nakon sastanka – donesene odluke

Hello everyone,

Below are the decisions that were made during today’s meeting:

[decision]
[decision]

I would like to thank everyone for their input. Please let me know if you have any questions.

Thank you,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

Presjek sastanka

Hi [name],

It was great meeting you at [event] yesterday. I enjoyed hearing about your work as a [job title] at [company]. Thanks again for taking the time to chat. It would be great to catch up again soon.

Best,
[Your name]

Javljanje nakon sastanka

Hi everyone,

Thanks so much for coming to today’s meeting. As promised, here is a follow up email with the actions items and next steps. Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[datum] sastanak tima

Hi everyone,

Thank you all for attending today’s meeting. Below are the next steps we agreed upon. If you have any questions, please don’t hesitate to reach out to me or anyone else on the team.

Thanks again,
[Your Name]

[datum] [vrijeme] Presjek sastanka

Hi all,

The purpose of this email is to follow up on the meeting that was held on [Date] at [Time]. Below you will find a list of action items that were assigned to each individual.

[Action Item]

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact me.

Best,
[Your Name]

[Detalji] našeg sastanka – hvala vam!

Hello [name],

It was great to meet you and learn more about your work with [Company Name]. I’m excited to explore the possibility of working together in the future.

Thank you for taking the time to meet with me, and I hope we can stay in touch.

Best regards,
[Your Name]

[Vaša kompanija] x [njihova kompanija] sastanak | [datum]

Hi all,

We had a great meeting with [Their company] yesterday. Here are the takeaways:

[Their company] is interested in partnering with us on [project]
We should put together a proposal and send it to them as soon as possible
They can provide us with more details about their involvement on the project

Please let me know if you have any questions. I’ll be in touch soon to follow up on this.

Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]

Sastanak [datum] – popratna poruka

Dear [Name],

It was very helpful to meet with you on [date] to discuss the possibility of working together. After our meeting, I put together a proposal for us to send to [Their company].

I believe that this is a great opportunity for both of our companies, and I am looking forward to hearing from you soon.

Thank you,
[Your name]

Javljanje nakon sastanka [datum]

Hello,

I just wanted to follow up with you on the meeting that we had on [date]. It would be great if we could continue this discussion by email.
Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

U vezi našeg sastanka [datum]

Hello,

I hope you are wellI. I just wanted to follow up with you about the meeting that we had last week on [date].
We talked about the possibility of working together in the future and I wanted to know if you have any updates.
Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

Javljanje nakon [datum] sastanka

Hello,

With our meeting on [date] coming up, I wanted to make sure that we are on the same page regarding what will be discussed.
The following items are on the agenda:

Discuss the possibility of working together
Discuss our current project and how they can help us
Please let me know if you have any questions or concerns.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Agenda]

Naš posljednji sastanak

Hello,

I hope you have been doing well since our last meeting on [date].
In case you missed it, here are the action items that were assigned to each person:

[Action Item]

Please let me know if you have any questions or concerns.

Best regards,
[Your name]

Popratni emailovi nakon sastanka

Dobre prakse popratnih emailova nakon sastanka

Slanje popratnog emaila nakon sastanka je ključni dio ponašanja dobrog člana tima. To pokazuje da ste organizirani, pažljivi i odgovorni. Imamo par savjeta za slanje privatnih emailova nakon sastanka:

  • Pobrinite se da uključite popis akcijskih stavki i idućih koraka. To može biti korisno ne samo za primatelja, nego i da ne zaboravite nešto.
  • Ako postoje bilo kakva pitanja ili brige, pobrinite se da ih spomenete u emailu i ohrabrite i druge da urade isto.
  • Zahvalite svima koji su prisustvovali sastanku i pobrinite se da uključite osobnu popratnu poruku svima s kime ste razgovarali osobno.
  • Budite proaktivni i obratite se primatelju što prije nakon sastanka. To će osigurati učinkovitu komunikaciju o svim potrebnim informacijama.
  • Uvijek budite profesionalni i uljudni pri pisanju popratnog emaila nakon sastanka. Zahvalite primatelju na njegovom vremenu i izrazite vaše oduševljenje zajedničkim radom u budućnosti.
  • Napravite sažetak odluka donesenih tijekom sastanka i jasno naglasite bilo koje iduće korake koje treba poduzeti. Uz malo organizacije, možete osigurati da svi jednako razmišljaju.
  • Učinkoviti popratni emailovi uvijek trebaju biti uljudni, koncizni i izravni. Jezgrovitost je ključna.
  • Ako niste sigurni kako navesti određenu situaciju ili želite povratne informacije o svom emailu prije samog slanja, obratite se nekome kome možete vjerovati. Uvijek ima prostora za napredak, a traženje pomoći je odličan način da se pobrinete da je vaš popratni email nakon sastanka najbolji mogući.
  • Kada ste u dilemi, pozovite se na ove naputke kako bi bili sigurni da je vaš email učinkovit i profesionalan. Uzimanjem dovoljno vremena za pisanje popratnog emaila nakon sastanka, vi pokazujete ozbiljnost po pitanjima timskog rada i komunikacije.
  • Personalizirajte vašu poruku. Pozovite se na nešto određeno o čemu ste razgovarali s osobom kojoj šaljete email ili spomenite nešto za što znate da je relevantno njihovim interesima. To će pokazati da obraćate pažnju i da ste zapamtili što su vam rekli.
  • Generiranje popratnog emaila nakon sastanka je važan dio procesa komunikacije i kupnje. Uzimanjem vremena za pisanje dobro organiziranog i profesionalnog emaila, vi možete osigurati da su svi u tijeku i da se učinkovito komunicira o svim potrebnim informacijama.
  • Nemojte si stvarati previše pritiska – ako nemate nešto za prijaviti, jednostavno ‘Hvala na vašem vremenu’ će biti dovoljno. Sve dok ste profesionalni i ljubazni, primatelj će cijeniti vaš email.
Saznajte kako napisati dobar popratni email uz LiveAgent

Najbolji način da postanete dobri u slanju popratnih emailova nakon sastanaka je vježba. Započnite sa slanjem brzog presjeka današnjeg sastanka vašem timu, zatim nastavite s kompleksnijim situacijama. Ubrzo ćete postati stručnjak u komunikaciji nakon sastanka.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own templates, thus helping you to be ready for every situation. Curious about all the benefits?

Sažetak

Pravi popratni email nakon sastanka može napraviti ogromnu razliku jer pomaže osigurati da su sve važne stavke sastanka odrađene i da svi jednako razmišljaju.

No sastavljanje dobrog popratnog emaila nakon sastanka može biti izazov. Ne želite zatrpati ljude s previše informacija, ali se također želite uvjeriti da ste pokrili sve ključne točke.

Kako bi vam pomogli, prikupili smo nekoliko savjeta za sastavljanje savršenog popratnog emaila nakon sastanka. Nadamo se da će vam biti korisni idući put kada se budete trebali javiti nekome nakon sastanka.

Frequently asked questions

Koji je najbolji način za javiti se nakon sastanka i koliko brzo bih to trebao uraditi?

Najbolji način javljanja nakon sastanka ovisi o situaciji. Međutim, uvijek se trebate javiti brzo nakon sastanka kako bi mogli pratiti napredak i osigurati da ste se pobrinuli o svim važnim detaljima. Brzi email će pomoći osigurati da je sve kako treba biti.

Koliko brzo nakon završetka sastanka trebam poslati popratni email?

Odmah ili u roku 24 sata. Važno je brzo popratiti sastanak kako bi se impuls nastavio i vi osigurali da ste se pobrinuli o svim važnim detaljima. Brzi email će pomoći osigurati da je sve kako treba.

Ako nisam pravio bilješke tijekom sastanka, mogu li i dalje poslati popratni email nakon sastanka?

Da, možete i dalje poslati popratni email nakon sastanka, čak i ako niste pravili bilješke tijekom sastanka. Zapravo, dobra ideja je poslati email i ako ste pravili bilješke, čisto da bi se uvjerili da svi jednako razmišljaju. Najvažnija stvar je uključiti sažetak teme razgovora sastanka i spomenuti sve akcijske stavke o kojime je postignuta odluka. Nema potrebe osjećati se kao da nešto propuštate ili da ne možete doprinijeti. Jednostavno pošaljite email nakon sastanka u kojem sažimate sve o čemu se raspravljalo i postavljate eventualna pitanja za razjašnjavanje. To pokazuje vaše zanimanje za sastanak i njegov ishod, čak i ako niste pravili bilješke. Plus, vaši članovi tima će cijeniti sažetak razgovora na koji se poslije mogu pozvati.

Što trebam uključiti u popratni email nakon sastanka?

Nema strogih pravila o tome što trebate uključiti u popratni email nakon sastanka, ali postoji par stvari koje obično vrijedi uključiti. Uvijek je dobra ideja zahvaliti osobi ili ljudima koje ste susreli na njihovom vremenu. Trebate napraviti sažetak onoga o čemu se raspravljalo na sastanku i možda spomenuti bilo koje akcijske stavke o kojima je odlučeno. Uključite suptilni podsjetnik o vašem idućem javljanju ili bilo kojim rokovima koji su dogovoreni. Naravno, svaka situacija je različita, tako da trebate koristiti vašu procjenu o tome što još uključiti u vašu poruku.

Je li u redu ako netko drugi umjesto mene pošalje popratni email nakon sastanka?

Savršeno je u redu da netko drugi pošalje popratni email nakon sastanka. Dobra ideja je i odrediti osobu odgovornu za to, kako bi bili sigurni da će se pobrinuti za sve. Na taj način se možete fokusirati na pravljenje bilješki tijekom sastanka, a da se ne morate brinuti o slanju popratnog emaila poslije.

Mogu li kopirati i zalijepiti svoje bilješke o sastanku u sadržaj emaila?

Možete, ali ne bi trebali. To se općenito smatra lošim izborom, pošto izgleda kao da vas nije briga za osobu kojoj šaljete email. Također možete ispasti lijeni i neprofesionalni. Ako već morate uključiti vaše bilješke sa sastanka u sadržaj emaila, pobrinite se da ih prvo uredite. Neka budu koncizne i izravne. Nitko ne želi lutati šumom teksta i velika je šansa da se vaš primatelj uopće neće zamarati s čitanjem ako samo doslovno kopirate i zalijepite vaše bilješke sa sastanka.

Što bih trebao uraditi ako netko ne odgovara na moj popratni email nakon sastanka?

Ako ne dobijete odgovor na vaš popratni email nakon sastanka, bilo bi dobro nazvati primatelja ili mu poslati dodatnu poruku. Ponekad ljudi jednostavno zaborave odgovoriti i mali podsjetnik ih može vratiti na pravi put. Ako i dalje niste primili odgovor nakon što ste pokušali s više metoda, možda je vrijeme da nastavite dalje i nađete nekog drugog tko vam može pomoći s time što vam treba.

Koje su neke od najčešćih grešaka koje ljudi prave pri javljanju nakon sastanka?

Neki ljudi se nikako ne jave, što može biti ogromna greška. Drugi šalju generički email koji može biti poslan bilo kome, umjesto da ga personaliziraju za osobu s kojom su se susreli. Na kraju, neki ljudi predugo čekaju kako bi se javili, što može izgledati kao da nisu zainteresirani za gradnju profesionalnih odnosa s primateljem. Uz malo brige, možete izbjeći te greške i osigurati da je vaš ljubazni popratni email nakon sastanka uspješan i dovodi vas bliže ispunjenju vaših ciljeva.

Kako mogu pratiti je li moj popratni email bio uspješan ili ne?

Jedan od načina praćenja uspjeha vašeg popratnog emaila je da zatražite odgovor od primatelja. To može biti nešto jednostavno, kao pitati ih jesu li imali vremena pogledati informacije koje ste im poslali ili imaju li ikakvih pitanja. Također možete postaviti rok za odgovor, tako da imate bolju sliku koliko im treba da vam se have. Praćenjem uspjeha vašeg popratnog emaila, moći ćete poboljšati vašu email strategiju za buduće sastanke i znati je li vaše javljanje bilo uspješno ili ne.

Koje su neke od stvari koje mogu uključiti u svoj popratni email kako bi bio siguran da je učinkovit?

Prvo, ponovite glavnu točku ili problem iz originalnog emaila. To će pomoći podsjetiti primatelja o čemu je poruka bila i zašto bi ih trebalo biti briga za vašu popratnu poruku. Drugo, dajte im sve nove informacije ili ažuriranja koja su se dogodila od slanja vašeg početnog emaila. To može biti bilo što, od novog razvoja situacije do dodatnih pitanja kojih ste se kasnije sjetili. Na kraju, pozovite ih na daljnji razgovor ili radnju. To može biti nešto jednostavno, kao upitati ih imaju li kakvih pitanja ili reći da bi vam bilo drago razgovarati dalje putem telefona ili uživo. Uključivanjem ove tri stvari, bit ćete sigurni da je vaš popratni email koristan i informativan za primatelja. Također će pomoći da se zupčanici u mehanizmu vašeg cilja nastave kretati.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo