Ovaj članak nudi savjete o slanju popratnih e-mailova nakon sastanka. Uključeni su primjeri predložaka za različite situacije i objašnjenje važnosti ovakve komunikacije u profesionalnom svijetu.
Ako ste ikad imali sastanak s nekim, onda znate važnost javljanja poslije sastanka. To je posebno istinito ako je sastanak bio produktivan i želite nastaviti raditi s tom osobom.
U ovome članku ćemo raspraviti kako poslati popratni email nakon sastanka tako da primatelj cijeni vaš profesionalizam i želju za suradnjom.
Javljanje nakon produktivnog sastanka je važan dio poslovnog bontona. To pokazuje da vas zanima ishod sastanka i da želite nastaviti s projektom.
Kada pošaljete popratni email nakon sastanka, vi pomažete utvrditi obostrano razumijevanje i da su svi zadaci ili ključne odluke donesene tijekom sastanka zabilježene i priopćene. To je također dobar način za dati svima priliku da pregledaju sve stavke ili odluke donesene tijekom sastanka.
Brzi popratni email poslije sastanka daje zapis onoga o čemu je na sastanku pao dogovor, što može biti korisno ako poslije postoje sporovi ili pitanja. Povrh toga, to je dobar način da pokažete svoj profesionalizam.
Naslov vašeg popratnog emaila nakon sastanka ne bi trebao biti predug, pošto poruka treba biti što kraća i konciznija. Nešto poput “Javljanje nakon sastanka” ili “Presjek sastanka” će biti dovoljno.
Dodavanje previše detalja u naslov će ga samo učiniti dužim i težim za pročitati, tako da ih sačuvajte za sadržaj emaila. Međutim, možda ćete htjeti dodati koji detalj o datumu ili okolnostima sastanka, kako bi olakšali ostalima filtriranje te informacije u njihovoj ulaznoj pošti.
Presjek glavnih točaka sastanka će osigurati da su svi podjednako informirani i da nema nesporazuma. Ako postoje akcijske stavke, donesene odluke ili dodijeljeni zadaci, navedite ih i naglasite tko je odgovoran za što, kako bi pomogli u određivanju odgovornosti i spriječili propuštanje stavki.
Nemojte se ustručavati oblikovati vaš popratni email nakon sastanka ili webinara sukladno tome. Ako postoje određene točke koje treba naglasiti, koristite podebljana slova ili kurziv kako bi ih istaknuli. Također možete koristiti grafičke oznake za jasniji i organiziraniji izgled.
Zahvalite svima uključenima na njihovom vremenu i trudu. Popratni emailovi nakon sastanka mogu oduzeti dosta vremena, tako da se uvijek cijeni kada netko pošalje takav email.
Budite vrlo kratki kako ne bi trošili dragocjeno vrijeme primatelja. Kada želite slati privitke, uključite ih na dno emaila.
Kada šaljete poruku, provjerite jeste li uključili sve koji su nazočili sastanku, tako da svi budu obaviješteni.
Hello everyone,
Thank you for coming to today’s meeting. Below are the main points that were discussed:
[topic]
[topic]
[topic]
Please let me know if you have any questions. I also attach the meeting notes for your reference.
Thank you,
[Your name]
Good morning,
Below are the action items that were assigned during today’s meeting:
[item] – [person responsible]
[item] – [person responsible]
Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]
Hello everyone,
Below are the decisions that were made during today’s meeting:
[decision]
[decision]
I would like to thank everyone for their input. Please let me know if you have any questions.
Thank you,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]
Hi [name],
It was great meeting you at [event] yesterday. I enjoyed hearing about your work as a [job title] at [company]. Thanks again for taking the time to chat. It would be great to catch up again soon.
Best,
[Your name]
Hi everyone,
Thanks so much for coming to today’s meeting. As promised, here is a follow up email with the actions items and next steps. Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]
Hi everyone,
Thank you all for attending today’s meeting. Below are the next steps we agreed upon. If you have any questions, please don’t hesitate to reach out to me or anyone else on the team.
Thanks again,
[Your Name]
Hi all,
The purpose of this email is to follow up on the meeting that was held on [Date] at [Time]. Below you will find a list of action items that were assigned to each individual.
[Action Item]
If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact me.
Best,
[Your Name]
Hello [name],
It was great to meet you and learn more about your work with [Company Name]. I’m excited to explore the possibility of working together in the future.
Thank you for taking the time to meet with me, and I hope we can stay in touch.
Best regards,
[Your Name]
Hi all,
We had a great meeting with [Their company] yesterday. Here are the takeaways:
[Their company] is interested in partnering with us on [project]
We should put together a proposal and send it to them as soon as possible
They can provide us with more details about their involvement on the project
Please let me know if you have any questions. I’ll be in touch soon to follow up on this.
Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]
Dear [Name],
It was very helpful to meet with you on [date] to discuss the possibility of working together. After our meeting, I put together a proposal for us to send to [Their company].
I believe that this is a great opportunity for both of our companies, and I am looking forward to hearing from you soon.
Thank you,
[Your name]
Hello,
I just wanted to follow up with you on the meeting that we had on [date]. It would be great if we could continue this discussion by email.
Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]
Hello,
I hope you are wellI. I just wanted to follow up with you about the meeting that we had last week on [date].
We talked about the possibility of working together in the future and I wanted to know if you have any updates.
Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]
Hello,
With our meeting on [date] coming up, I wanted to make sure that we are on the same page regarding what will be discussed.
The following items are on the agenda:
Discuss the possibility of working together
Discuss our current project and how they can help us
Please let me know if you have any questions or concerns.
Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Agenda]
Hello,
I hope you have been doing well since our last meeting on [date].
In case you missed it, here are the action items that were assigned to each person:
[Action Item]
Please let me know if you have any questions or concerns.
Best regards,
[Your name]
Slanje popratnog emaila nakon sastanka je ključni dio ponašanja dobrog člana tima. To pokazuje da ste organizirani, pažljivi i odgovorni. Imamo par savjeta za slanje privatnih emailova nakon sastanka:
Najbolji način da postanete dobri u slanju popratnih emailova nakon sastanaka je vježba. Započnite sa slanjem brzog presjeka današnjeg sastanka vašem timu, zatim nastavite s kompleksnijim situacijama. Ubrzo ćete postati stručnjak u komunikaciji nakon sastanka.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own templates, thus helping you to be ready for every situation. Curious about all the benefits?
Pravi popratni email nakon sastanka može napraviti ogromnu razliku jer pomaže osigurati da su sve važne stavke sastanka odrađene i da svi jednako razmišljaju.
No sastavljanje dobrog popratnog emaila nakon sastanka može biti izazov. Ne želite zatrpati ljude s previše informacija, ali se također želite uvjeriti da ste pokrili sve ključne točke.
Kako bi vam pomogli, prikupili smo nekoliko savjeta za sastavljanje savršenog popratnog emaila nakon sastanka. Nadamo se da će vam biti korisni idući put kada se budete trebali javiti nekome nakon sastanka.
Najbolji način javljanja nakon sastanka ovisi o situaciji. Međutim, uvijek se trebate javiti brzo nakon sastanka kako bi mogli pratiti napredak i osigurati da ste se pobrinuli o svim važnim detaljima. Brzi email će pomoći osigurati da je sve kako treba biti.
Odmah ili u roku 24 sata. Važno je brzo popratiti sastanak kako bi se impuls nastavio i vi osigurali da ste se pobrinuli o svim važnim detaljima. Brzi email će pomoći osigurati da je sve kako treba.
Da, možete i dalje poslati popratni email nakon sastanka, čak i ako niste pravili bilješke tijekom sastanka. Zapravo, dobra ideja je poslati email i ako ste pravili bilješke, čisto da bi se uvjerili da svi jednako razmišljaju. Najvažnija stvar je uključiti sažetak teme razgovora sastanka i spomenuti sve akcijske stavke o kojime je postignuta odluka. Nema potrebe osjećati se kao da nešto propuštate ili da ne možete doprinijeti. Jednostavno pošaljite email nakon sastanka u kojem sažimate sve o čemu se raspravljalo i postavljate eventualna pitanja za razjašnjavanje. To pokazuje vaše zanimanje za sastanak i njegov ishod, čak i ako niste pravili bilješke. Plus, vaši članovi tima će cijeniti sažetak razgovora na koji se poslije mogu pozvati.
Nema strogih pravila o tome što trebate uključiti u popratni email nakon sastanka, ali postoji par stvari koje obično vrijedi uključiti. Uvijek je dobra ideja zahvaliti osobi ili ljudima koje ste susreli na njihovom vremenu. Trebate napraviti sažetak onoga o čemu se raspravljalo na sastanku i možda spomenuti bilo koje akcijske stavke o kojima je odlučeno. Uključite suptilni podsjetnik o vašem idućem javljanju ili bilo kojim rokovima koji su dogovoreni. Naravno, svaka situacija je različita, tako da trebate koristiti vašu procjenu o tome što još uključiti u vašu poruku.
Savršeno je u redu da netko drugi pošalje popratni email nakon sastanka. Dobra ideja je i odrediti osobu odgovornu za to, kako bi bili sigurni da će se pobrinuti za sve. Na taj način se možete fokusirati na pravljenje bilješki tijekom sastanka, a da se ne morate brinuti o slanju popratnog emaila poslije.
Možete, ali ne bi trebali. To se općenito smatra lošim izborom, pošto izgleda kao da vas nije briga za osobu kojoj šaljete email. Također možete ispasti lijeni i neprofesionalni. Ako već morate uključiti vaše bilješke sa sastanka u sadržaj emaila, pobrinite se da ih prvo uredite. Neka budu koncizne i izravne. Nitko ne želi lutati šumom teksta i velika je šansa da se vaš primatelj uopće neće zamarati s čitanjem ako samo doslovno kopirate i zalijepite vaše bilješke sa sastanka.
Ako ne dobijete odgovor na vaš popratni email nakon sastanka, bilo bi dobro nazvati primatelja ili mu poslati dodatnu poruku. Ponekad ljudi jednostavno zaborave odgovoriti i mali podsjetnik ih može vratiti na pravi put. Ako i dalje niste primili odgovor nakon što ste pokušali s više metoda, možda je vrijeme da nastavite dalje i nađete nekog drugog tko vam može pomoći s time što vam treba.
Neki ljudi se nikako ne jave, što može biti ogromna greška. Drugi šalju generički email koji može biti poslan bilo kome, umjesto da ga personaliziraju za osobu s kojom su se susreli. Na kraju, neki ljudi predugo čekaju kako bi se javili, što može izgledati kao da nisu zainteresirani za gradnju profesionalnih odnosa s primateljem. Uz malo brige, možete izbjeći te greške i osigurati da je vaš ljubazni popratni email nakon sastanka uspješan i dovodi vas bliže ispunjenju vaših ciljeva.
Jedan od načina praćenja uspjeha vašeg popratnog emaila je da zatražite odgovor od primatelja. To može biti nešto jednostavno, kao pitati ih jesu li imali vremena pogledati informacije koje ste im poslali ili imaju li ikakvih pitanja. Također možete postaviti rok za odgovor, tako da imate bolju sliku koliko im treba da vam se have. Praćenjem uspjeha vašeg popratnog emaila, moći ćete poboljšati vašu email strategiju za buduće sastanke i znati je li vaše javljanje bilo uspješno ili ne.
Prvo, ponovite glavnu točku ili problem iz originalnog emaila. To će pomoći podsjetiti primatelja o čemu je poruka bila i zašto bi ih trebalo biti briga za vašu popratnu poruku. Drugo, dajte im sve nove informacije ili ažuriranja koja su se dogodila od slanja vašeg početnog emaila. To može biti bilo što, od novog razvoja situacije do dodatnih pitanja kojih ste se kasnije sjetili. Na kraju, pozovite ih na daljnji razgovor ili radnju. To može biti nešto jednostavno, kao upitati ih imaju li kakvih pitanja ili reći da bi vam bilo drago razgovarati dalje putem telefona ili uživo. Uključivanjem ove tri stvari, bit ćete sigurni da je vaš popratni email koristan i informativan za primatelja. Također će pomoći da se zupčanici u mehanizmu vašeg cilja nastave kretati.
Predložak za planiranje prije poziva
The article discusses the importance of preparing customer support teams for success, with a focus on improving quality and customer satisfaction. The customer support department consists of representatives, engineers, and managers, and can benefit from standardized procedures and pre-defined responses. The use of templates and knowledge bases can also save time and improve efficiency. HR representatives can simplify the hiring process by using a recruitment checklist or headhunters to find suitable candidates. The article emphasizes the need for clear position requirements, a recruitment plan, and a budget.
Predlošci za popratni email nakon prijave
The text discusses the importance of sending follow-up emails, including after interviews, meetings, and sales calls. It offers tips for writing professional and personalized emails, including using clear and concise subject lines and a positive tone. The article also provides templates for apology and out-of-office emails, as well as examples of how to promote products or services directly through email. Ultimately, the text emphasizes the power of email as a valuable sales strategy when written effectively.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team