Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za praćenje događaja

Email predlošci za praćenje događaja

Jednom kada je događaj koji ste organizirali završio, način na koji ispratite polaznike događaja (i ispratite li ih uopće) može napraviti razliku između dugoročnog utjecaja vašeg događaja i potrošene prilike. Baš kao pozivnice na događaj i podsjetnici na događaj, praćenja poslije događaja su bitna za organizaciju offline kao i virtualnih događaja. To je odlična prilika da izgradite bolje i značajnije veze sa svojom publikom, popravite angažman i dobijete vrijedne uvide u to koliko dobar je vaš događaj bio i što možete uraditi da idući događaj budu još uspješniji. Ispod smo naveli neke od najboljih praksi za slanje emailova praćenja poslije događaja, zajedno s deset primjera za praćenje događaja koje vaš prodajni tim može koristiti za kampanje praćenja poslije događaja.

Email predlošci za praćenje događaja

Najbolje prakse za mailove praćenja poslije događaja

Zahvalite svojim polaznicima

Započnite sa zahvalom svojoj publici jer su našli vremena za vaš događaj. Također je odlična ideja kratko sažeti temu događaja kako bi podsjetili sudionike na koristi koje su imali i ohrabrili ih da sudjeluju i u budućim događajima.

follow up email example

Podijelite materijale s događaja

Uključite korisne resurse kao što su snimke govora, slajdovi s ključnim tezama, fotografije i videa. Možete i kreirati blog post s presjekom vrhunaca događaja i uključiti bilo koji bitan sadržaj koji polaznici mogu iskoristiti za utvrđivanje znanja koje su dobili i podijeliti ga s kolegama u uredu.

Zatražite povratne informacije

Zatražite konstruktivne povratne informacije koje mogu biti korisne za obje strane. To vam omogućuje da ponovno zainteresirate polaznike događaja i izgradite osjećaj zajedništva. Također je i odličan način za dobivanje dubljeg uvida u to kako optimizirati i poboljšati svoje buduće događaje.

marketing unit event follow up email example

Segmentirate svoju publiku

Što je vaša segmentacija bolja i detaljnija (osim polaznici – ne-polaznici), bolji će biti i ishodi vaših poruka poslije događaja. Dodatno, točna segmentacija vašeg popisa polaznika također omogućava bolju personalizaciju vaših emailova praćenja poslije događaja.

Naslovi emailova praćenja poslije događaja

  • Hvala što ste učinili [Naziv događaja] uspješnim!
  • Hvala što ste bili dio [Naziv događaja]!
  • Hvala što ste bili dio [Naziv događaja] – snimke unutar sadržaja
  • [Ime], hvala što ste nam se pridružili (bonus materijali u sadržaju!)
  • [Ime], imamo snimku webinara za vas
  • [Ime], kako vam se svidio [Vrsta događaja] s [Ime govornika]?
  • Nedostajali ste nam danas na Naziv događaja]! Šaljemo vam snimku
  • [Ime], šteta što niste mogli doći na [Naziv događaja]
  • Želite uhvatiti početak [Naziv događaja]?
  • Primjetili smo da smo vas izgubili oko polovine [Naziv događaja]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Deset primjera predloška emaila praćenja poslije događaja

1. Offline događaj – email praćenja

2. Online događaj – email praćenja (svim polaznicima)

3. Online događaj – email praćenja (svima koji se nisu pojavili)

4. Online događaj – email praćenja (polaznicima koji su se ranije odjavili)

5. Online događaj – email praćenja (polaznicima koji su zakasnili na početak)

6. Webinar email praćenja (polaznicima) – #1 praćenje

7. Webinar email praćenja (polaznicima) – #2 praćenje

8. Webinar email praćenja (za one koji se nisu pojavili)

9. Webinar personalizirani email praćenja (za perspektivne klijente koji se nisu pojavili)

10. Mail praćenja događaja – zahtjev za povratnim informacijama

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Najčešća pitanja

Zašto su emailovi praćenja poslije događaja bitni?

Ne ispratiti publiku nakon događaja je jedna od najvećih greški koje možete napraviti. Slanje poruka poslije događaja je bitno za održavanje dugoročnih veza s polaznicima događaja, povećanje prisutnosti na vašem idućem događaju, njegovanje potencijalnih klijenata i konvertiranje što više njih.

Kada poslije događaja bih trebao poslati email praćenja?

Kada je vaš događaj završio, uvijek je bolje poslati email što je prije moguće. Idealno bi bilo unutar prva 24 sata, dok su detalji događaja još svježi u umovima polaznika. To osigurava da imate bolju šansu ponovno zainteresirati sudionike i efektivno pretvoriti potencijal u prodaju.

Kako ispratiti one koji nisu sudjelovali na događaju?

Ispratiti one koji se nisu pojavili je jednako bitno kao i ispratiti polaznike. Kada sastavljate svoj email poslije događaja za one koji nisu sudjelovali, možete jednostavno reći da vam je žao što se nisu uspjeli pridružiti, poslati im linkove za materijale, ohrabriti ih da prate vaše iduće događaje i ponuditi pomoć ako im treba.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto su emailovi praćenja poslije događaja bitni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne ispratiti publiku nakon događaja je jedna od najvećih greški koje možete napraviti. Slanje poruka poslije događaja je bitno za održavanje dugoročnih veza s polaznicima događaja, povećanje prisutnosti na vašem idućem događaju, njegovanje potencijalnih klijenata i konvertiranje što više njih. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada poslije događaja bih trebao poslati email praćenja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada je vaš događaj završio, uvijek je bolje poslati email što je prije moguće. Idealno bi bilo unutar prva 24 sata, dok su detalji događaja još svježi u umovima polaznika. To osigurava da imate bolju šansu ponovno zainteresirati sudionike i efektivno pretvoriti potencijal u prodaju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako ispratiti one koji nisu sudjelovali na događaju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ispratiti one koji se nisu pojavili je jednako bitno kao i ispratiti polaznike. Kada sastavljate svoj email poslije događaja za one koji nisu sudjelovali, možete jednostavno reći da vam je žao što se nisu uspjeli pridružiti, poslati im linkove za materijale, ohrabriti ih da prate vaše iduće događaje i ponuditi pomoć ako im treba..” } }] }

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo