Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Podsjetnici na događaj – email predlošci

Podsjetnici na događaj – email predlošci

Bilo da organizirate online ili offline događaj, podsjetiti vašu publiku na sam događaj je jednako bitno kao i obavijestiti ih da će se događaj održati. Tu email podsjetnici upadaju u igru. Vaši polaznici su se možda prijavili za vaš događaj prije par mjeseci i možda su zaboravili ili izgubili zanimanje tijekom vremena. Brižno sastavljen email za podsjećanje može održati svježinu vašeg događaja u umovima vaše potencijalne publike, održati zanimanje i osigurati da će se većina onih koji su se registrirali eventualno pojaviti na vašem događaju. Ispod su neke od najboljih praksi za pisanje efikasnog email podsjetnika na događaj i primjeri predložaka za email podsjetnike koje možete prilagoditi i koristiti u vlastitoj kampanji email podsjetnika.

Najbolje prakse za pisanje emailova za podsjećanje

Neka budu kratki i jednostavni

Osnovna svrha email podsjetnika na događaj je podsjetiti vašu publiku na dolazeći događaj kako bi osigurali da će publika zadržati zanimanje sve do dana samog događaja. Email za podsjetnik na događaj bi trebao sadržavati samo osnovne činjenice o vašem događaju bez pitchinga ili pretrpavanja publike s nevažnim informacijama. Neka to bude poruka od jednog odlomka i osigurate da se lako prikazuje na mobilnim uređajima jer se preko 80% emailova sada otvara i čita na mobilnim uređajima.

event reminder email example

Pružite ključne detalje o događaju

Kako vaš email podsjetnik na događaj samo prati početnu pozivnicu na događaj, ne morate ići u dubinu sa sadržajem. Međutim, neke ključne detalje morate navesti:

  • Naziv događaja i o čemu se radi;
  • Datum i vrijeme događaja (plus vremenska zona za međunarodne online događaje);
  • Lokacija događaja za offline događaje (ako je moguće, koristite Google Maps);
  • Kratke informacije o govornicima i onome što predstavljaju
  • Dnevni red, pogotovo ako je cjelodnevni događaj
  • Bilo koja dodatna informacija koja može biti korisna (detalji o mjestu događaja, pravila događaja i slično)
Podsjetnici na događaj – email predlošci

Personalizirajte i koristite prijateljski ton

Obraćajte se polaznicima imenom i održavajte prijateljski, pozivajući ton, baš kao što biste uradili i na emailu za podsjetnik na sastanak. Također možete slati emailove podsjećanja osobno, radije nego s tvrtkinog emaila, jer to dodaje osobni dodir svakoj poruci koja je podsjetnik na događaj. Na kraju, navedite vaše kontakt informacije i link na stranicu s najčešćim pitanjima (ako je imate) kako bi olakšali polaznicima da vas kontaktiraju ako imaju pitanja prije događaja.

Podsjetnici na događaj – email predlošci

Primjeri naslova email podsjetnika na događaj

Navest ćemo neke efektivne email naslove koji odlično služe kao emailovi za podsjećanje na događaj:

  • Podsjetnik da se registrirate za [Naziv događaja]
  • Ne propustite [Naziv događaja]
  • Rezervirajte svoje vrijeme, [Naziv događaja], [Datum]
  • Napravite oznaku u svom kalendaru za [Naziv događaja]
  • Ne želite propustiti [Naziv događaja]
  • Podsjetnik: [Naziv događaja], [Datum]
  • Najveći [Vrsta događaja] u [Geografska lokacija]: [Naziv događaja]
  • Upoznajte govornike na [Naziv događaja]!
  • Posljednja prilika da vidite uživo [Govornik] na [Naziv događaja]!
  • Podsjetnik: [Naziv događaja] za [x] dana
  • Jeste li uzbuđeni u vezi [Naziv događaja]?
  • Hoćete li nam se pridružiti sutra na [Naziv događaja]?
  • Podsjetnik: pridružite nam se [Datum] na [Naziv događaja]
  • Od sutra! [Naziv događaja]
  • Dolazite li? Vidimo se na [Naziv događaja], [Datum]
  • Spremite se za sutrašnji [Naziv događaja]!
  • [Online naziv događaja] počinje za 5 minuta!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Predlošci za email podsjetnike na događaj

Email podsjetnici za općenite online događaje

Email podsjetnici za online događaje s ‘early bird’ ulaznicom

Email podsjetnik za webinar #1 (tjedan prije događaja)

Email podsjetnik za webinar #2 (na dan događaja)

Email podsjetnik za offline događaj

Brzi podsjetnik za offline događaj

Bonus: email praćenja poslije događaja

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Najčešća pitanja

Zašto je bitno slati email podsjetnike na događaj?

Jednom kada registracija za događaj završi, vaš cilj je održati zanimanje vaših registriranih polaznika za sami događaj. Prijateljski podsjetnik putem emaila vam omogućuje da učinite upravo to i pomaže u izgradnji i održavanju boljih veza s vašom publikom. Dodatno, ako su vaše poruke prije događaja korisne, tako povećavate šansu zainteresiranih registriranih polaznika da dođu na vaš događaj.

Koje je najbolje vrijeme za slati email podsjetnike na događaj?

Optimalno vrijeme ovisi od vrste vašeg događaja i vaše publike. Međutim, temeljeno na najboljim praksama industrije, trebali biste poslati barem tri email podsjetnika na događaj (uz vaš email za potvrdu registracije):

  • Prvi email podsjetnik: tjedan prije događaja
  • Drugi email podsjetnik: dan prije događaja
  • Treći email podsjetnik: na dan događaja

Srijeda i četvrtak su najbolji dani za slanje email podsjetnika na događaje, dok biste trebali izbjegavati ponedjeljke.

Hoću li slati obične ili HTML formatirane email podsjetnike na događaj?

Dok su HTML formatirani emailovi vizualni prvlačniji i čine sadržaj čitljivijim, obični emailovi izgledaju prirodnije i osobnije. Kad budete pravili svoj primjerak email podsjetnika, iskušajte različite vrste email formata i koristite onaj koji se najbolje slaže s vašom industrijom i vašim sveopćim stilom poslovne komunikacije.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je bitno slati email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jednom kada registracija za događaj završi, vaš cilj je održati zanimanje vaših registriranih polaznika za sami događaj. Prijateljski podsjetnik putem emaila vam omogućuje da učinite upravo to i pomaže u izgradnji i održavanju boljih veza s vašom publikom. Dodatno, ako su vaše poruke prije događaja korisne, tako povećavate šansu zainteresiranih registriranih polaznika da dođu na vaš događaj.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje je najbolje vrijeme za slati email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalno vrijeme ovisi od vrste vašeg događaja i vaše publike. Međutim, temeljeno na najboljim praksama industrije, trebali biste poslati barem tri email podsjetnika na događaj (uz vaš email za potvrdu registracije); tjedan prije događaja, dan prije događaja i na dan događaja. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoću li slati obične ili HTML formatirane email podsjetnike na događaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dok su HTML formatirani emailovi vizualni prvlačniji i čine sadržaj čitljivijim, obični emailovi izgledaju prirodnije i osobnije. Kad budete pravili svoj primjerak email podsjetnika, iskušajte različite vrste email formata i koristite onaj koji se najbolje slaže s vašom industrijom i vašim sveopćim stilom poslovne komunikacije.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo