Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci email Podsjetnika

Dosezanje Vaše ciljanje publike u pravo vrijeme sa pravom porukom je presudno za uspjeh svake email marketinške kampanje. Međutim, prema anketama Mailchimp-a, prosječna stopa otvaranja email-ova je oko 21% sve djelatnosti su uključene. Zbog toga su email-ovi Podsjetnici ključni. Pravovremeno poslani email-ovi Podsjetnici mogu povećati uključenost i ponukati korisnike da obave specifične akcije kada je to potrebno. No izrada ovih email-ova i otkrivanje kada je najbolje vrijeme za njihovo slanje može biti izazov za trgovce. Ispod je par predložaka email-ova Podsjetnika za različite prilike koje možete prilagoditi za vlastitu uporabu.

Predlošci email Podsjetnika

Što je email podsjetnik?

Podsjetnik email je moćan alat za trgovce koji u osnovi radi ono što mu ime i kaže – podsjeća primatelja o nečemu važnom što nadolazi, o nečemu što se očekuje od njih, ili se već trebalo dogoditi ali nije. Ovo su neki scenariji u kojima slanje email Podsjetnika može koristiti vašem poslovanju:

  • Informiranje korisnika da je njihov besplatni probni period završio/će završiti
  • Ponovno angažiranje neaktivnih korisnika koji su napustili Vaš proizvod na određenom koraku (na primjer nepotpuna/nedovršena registracija)
  • Podsjećanje trenutnih korisnika da obnove njihovu pretplatu ili članstvo
  • Obavijest klijentima o nadolazećem datumu naplate, kasnim ili zakašnjelim plaćanjima
  • Upozoravanje korisnika o neuspješnim plaćanjima / istekom krednitne kartice / otkazivanjem računa
  • Podsjećanje klijenata na važne nadolazeće događaje itd.
E-pošta s podsjetnikom za Apple TV

Email Podsjetnik i predmetne linije

  • [Ime], nismo vas vidjeli već neko vrijeme ☹
  • Nedostajali ste nam!
  • Primjetili smo da ste odsutni u zadnje vrijeme
  • Vaša probna verzija [proizvoda] završava za [broj] dana
  • [Ime], Vaša probna verzija [proizvoda] uskoro je gotova. Ažurirajte sada!
  • Potrebna akcija – Vaša uplata [proizvoda] nije uspjela
  • Ažurirajte podatke o plaćanju
  • Oh ne, postoji problem s plaćanjem vašeg [proizvoda]
  • Vaš [Proizvod] račun je pauziran!
  • Vaš račun [proizvoda] bit će deaktiviran za [broj] dana
  • Podsjetnik: Rok za prijavu događaja je [datum]
  • Ne propustite [Naziv događaja]
  • Posljednja prilika da vidite uživo [Govornika] na [Naziv događaja]!

8 Predložaka email Podsjetnika

Email podsjetnik za neaktivnog korisnika

E-pošta s podsjetnikom o isteku probne verzije

E-pošta s podsjetnikom na nadolazeće plaćanje

E-pošta s podsjetnikom na zakašnjelu isplatu

E-pošta s podsjetnikom za istek kreditne kartice

E-pošta s podsjetnikom o neuspjelom plaćanju

E-pošta s podsjetnikom za otkazivanje računa

E-pošta s podsjetnikom za nadolazeći događaj

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Često postavljana pitanja

Kada trebam poslati e-poštu s podsjetnikom?

Ne postoji savršeno vrijeme za poslati email Podsjetnik, pošto se razlikuje od slučaja do slučaja. Ako podsjećate korisnike o predstojećoj uplati, isteku probnog roka, ili obnavljanju njihove preplate, smisleno je obavijestiti ih barem tjedan prije istoga, kao i na sami datum. Kada je riječ o email-ovima za oporavak neuspjelih plaćanja, općenito je primjereno Podsjetnik poslati prvog radnog dana nakon originalnog roka plaćanja.

Koliko e-poruka s podsjetnicima trebam poslati?

Jedna od najvećih grešaka koje možete napraviti je da pošaljete samo jedan Podsjetnik i nadate se najboljem. Ako želite konvertirati više probnih korisnika u stvarne, ili ostvariti više prihoda od neuspjelih uplata, razmislite o slanju niza email-ova, uključujući pred-podsjetnike, podsjetnike za rok plaćanja, i nastavljanje podsjećanja.

Koje su najbolje prakse za e-poštu s podsjetnicima?

Podsjetnik email-ovi bi trebali biti kratki, jednostavni, i pružati točno pravu količinu konteksta i detalja bez da budu pretrpani nepotrebnim informacijama. Trebali bi biti napisani na profesionalan, a prijateljski i pristojan način – ključno je pronaći ravnotežu između upornosti i napornosti. Obavezno uključite očit poziv na akciju kako bi korisnici točno znali što se od njih očekuje.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada trebam poslati e-poštu s podsjetnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoji savršeno vrijeme za poslati email Podsjetnik, pošto se razlikuje od slučaja do slučaja. Ako podsjećate korisnike o predstojećoj uplati, isteku probnog roka, ili obnavljanju njihove preplate, smisleno je obavijestiti ih barem tjedan prije istoga, kao i na sami datum.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-poruka s podsjetnicima trebam poslati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jedna od najvećih grešaka koje možete napraviti je da pošaljete samo jedan Podsjetnik i nadate se najboljem. Ako želite konvertirati više probnih korisnika u stvarne, ili ostvariti više prihoda od neuspjelih uplata, razmislite o slanju niza email-ova, uključujući pred-podsjetnike, podsjetnike za rok plaćanja, i nastavljanje podsjećanja.. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su najbolje prakse za e-poštu s podsjetnicima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Podsjetnik email-ovi bi trebali biti kratki, jednostavni, i pružati točno pravu količinu konteksta i detalja bez da budu pretrpani nepotrebnim informacijama. Trebali bi biti napisani na profesionalan, a prijateljski i pristojan način – ključno je pronaći ravnotežu između upornosti i napornosti. Obavezno uključite očit poziv na akciju kako bi korisnici točno znali što se od njih očekuje.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo